http://www.fastnews.fi/2012/fast-tv-peterin-kisaprojekti-2012-osa-8/
Tee perässä, jos jaksat SINÄ netissä istuva sipsejä mussuttava vätys !!
Peter on kingi!
Rasvat tirisemään Peterin vinkeillä!!
5
113
Vastaukset
- Mauno-Kyllikki
Itse haastin erään ihmisen oikeuteen. Joutui maksamaan minulle 1500. Yritti jättää maksamatta, mutta vein asian ulosottoon ja sain sieltä rahat 1kk jälkeen.
Ei sitä hirveästi voi ulosottoa juosta karkuun paitsi jos on työtyön. - Mauno-Kyllikki
Rakastan varastamista. Paras tunne minkä tiedän on kävellä kaupasta ulos laukku täynnä varastettua tavaraa. Ennen tyydyin suklaapatukoihin, mutta nykyään varastan kalliita vaatteita ja paljon meikkejä yms. Kokoajan mietin jos varastaisi jotain kalliimpaa ja kohta varmaan olenkin joku autovaras.
Meneekö tällainen ohi vai onko se joku sairaus? Olen varastellut säännöllisesti yli puoli vuotta, sitä ennen varastelin silloin tällöin. Pienenä olin kova näpistelijä ja varastin kouluista, kavereilta yms, mutta nykyään vain kaupoista. En siis kuitenkaan koe tarvetta varastaa tutuilta tai kavereilta.
En kuitenkaan osaa lopettaa. Olen jäänyt kiinni ja sain sakot, mutta jatkoin silti. Pelkään että jään taas kiinni, mutten osaa lopettaa, kun saan niin helposti varastettua kaikkea, ja ehkä olen vähän ahnekin kun en halua maksaa kaikesta.
Onko kellään muulla kokemuksia? Pitäisikö puhua jollekkin? Voi olla että tämä johtuu masennuksesta ja muista ongelmista, meneekö se siis itsessään ohi muiden asioiden parantuessa? - Mauno-Kyllikki
Kentällä on hyvät hytinät. Paljon väkeä on lähtenyt liikkeellä ja olemme tehneet kaiken minkä voi.
- Mauno-Kyllikki
Tämäkin uutinen on malliesimerkki poliitikon arjesta. Luovut eläkkeestä, panttaat asuntosi, myyt kissasi ja luovutat koirasi äänestäjille tai ihan sama mitä teitkään ja silti jaksetaan mutista vaalitempusta ja kansan kosiskelusta. Huippujohtajat ja pirun kovien päätösten tekijät ansaitsevat nuo kovat palkat ja eläkkeet, työnkuva ja stressi kun on niin paljon kovempi mitä Jakke the perusduunari pystyy edes käsittämäänkään.
- Mauno-Kyllikki
Ei internet eroa muusta mediasta niin paljon kuin kuvitellaan. Televisiolla ja lehdistöllä on vastaava kahtiajakautuminen saatu aikaan Isossa Britanniassa ja Yhdysvalloissa. Ääriesimerkki on Italia jossa oli vuosia vain yksi vaihtoehto vaikka ihmiset kyllä kokivat äänestävänsä monista ehdokkaista parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462