Rasvat tirisemään Peterin vinkeillä!!

rasvaTirisee_

5

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauno-Kyllikki

Itse haastin erään ihmisen oikeuteen. Joutui maksamaan minulle 1500. Yritti jättää maksamatta, mutta vein asian ulosottoon ja sain sieltä rahat 1kk jälkeen.

Ei sitä hirveästi voi ulosottoa juosta karkuun paitsi jos on työtyön.

• Mauno-Kyllikki

Rakastan varastamista. Paras tunne minkä tiedän on kävellä kaupasta ulos laukku täynnä varastettua tavaraa. Ennen tyydyin suklaapatukoihin, mutta nykyään varastan kalliita vaatteita ja paljon meikkejä yms. Kokoajan mietin jos varastaisi jotain kalliimpaa ja kohta varmaan olenkin joku autovaras.
      Meneekö tällainen ohi vai onko se joku sairaus? Olen varastellut säännöllisesti yli puoli vuotta, sitä ennen varastelin silloin tällöin. Pienenä olin kova näpistelijä ja varastin kouluista, kavereilta yms, mutta nykyään vain kaupoista. En siis kuitenkaan koe tarvetta varastaa tutuilta tai kavereilta.
      En kuitenkaan osaa lopettaa. Olen jäänyt kiinni ja sain sakot, mutta jatkoin silti. Pelkään että jään taas kiinni, mutten osaa lopettaa, kun saan niin helposti varastettua kaikkea, ja ehkä olen vähän ahnekin kun en halua maksaa kaikesta.
      Onko kellään muulla kokemuksia? Pitäisikö puhua jollekkin? Voi olla että tämä johtuu masennuksesta ja muista ongelmista, meneekö se siis itsessään ohi muiden asioiden parantuessa?

• Mauno-Kyllikki

Kentällä on hyvät hytinät. Paljon väkeä on lähtenyt liikkeellä ja olemme tehneet kaiken minkä voi.

• Mauno-Kyllikki

Tämäkin uutinen on malliesimerkki poliitikon arjesta. Luovut eläkkeestä, panttaat asuntosi, myyt kissasi ja luovutat koirasi äänestäjille tai ihan sama mitä teitkään ja silti jaksetaan mutista vaalitempusta ja kansan kosiskelusta. Huippujohtajat ja pirun kovien päätösten tekijät ansaitsevat nuo kovat palkat ja eläkkeet, työnkuva ja stressi kun on niin paljon kovempi mitä Jakke the perusduunari pystyy edes käsittämäänkään.

• Mauno-Kyllikki

Ei internet eroa muusta mediasta niin paljon kuin kuvitellaan. Televisiolla ja lehdistöllä on vastaava kahtiajakautuminen saatu aikaan Isossa Britanniassa ja Yhdysvalloissa. Ääriesimerkki on Italia jossa oli vuosia vain yksi vaihtoehto vaikka ihmiset kyllä kokivat äänestävänsä monista ehdokkaista parasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe