Mulla on ollut yli 10 vuotta kammioperäisiä lisälyöntejä, jotka on pari kertaa todettu vaarattomiksi. Tänään kuitenkin tuli ihan outo "kohtaus". Yhtäkkiä kohta sen jälkeen kun olin tullut saunasta, alkoi ihan hirveä muljahtelujen sarja. Siis tuntui kuin jokainen lyönti olisi ollut lisäri. Sydän hakkasi muutenkin kauheaa vauhtia että tuntui kurkussa asti. Tuntui siltä kuin sydän olisi "värissyt". Mulle iski ihan hirveä paniikki tietty kun luulin sydämen menneen ihan sekaisin.. Mittasin pulssin ja oli melkein 200. Kesti päälle puoli tuntia ennen kuin rauhoittui. Olin sit ihan peloissani ja itkuinen ton jälkeen :-(. Vieläkin tulee pieniä muljahteluja.
En sit tiedä että otinko liian kovat löylyt, kun mulla oli tässä jokin aika sitten mykoplasma enkä varmaan ole vieläkään toipunut siitä täysin, vaikka flunssainen olo onkin ollut jo pari viikkoa poissa.. Jos sydän jotenkin rasittui saunasta.
Pelottaa nyt hirveästi jos toi kohtaus tulee uusiksi..
Kauhea lisälyöntien sarja ihan yhtäkkiä
Mhmm
1
235
Vastaukset
- nannnnerl
Luulisin, että sait SVT-kohtauksen, eli kohtauksellinen eteistakykardia. Sinänsä vaaraton, jos kyse siitä, ja hoito on olemassa. Suosittelen, että jos kohtaus uusii, kutsut ambulanssin, ja rytmihäiriö saadaan EKG:lle, lisäksi samassa yhteydessä rytmi voidaan kääntää yleensä suoneen annettavalla lääkkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591