Kysyntää villasukille?

puikkopirkko

Tykkään neuloa villasukkia aikani kuluksi, lähipiiri on jo varustettu villasukilla näin joulun jälkeen, niin tietääkö kukaan onko itse neulotuilla villasukilla missään foorumilla kysyntää?

14

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villasukkaan näin
    • army

      Armeijan pojille, ainakin Hennalan varuskunta Lahdessa on ottanut vastaan sukkalahjoituksia...

    • puikot heilumaan

      ensikodit ottavat vastaan mielellään pieniä sukkia ja lapasia.ainaskii täällä jyväskylässä.

      • puikkopirkko

        Kiitos vastanneille! On nyt lisä motivaatio jatkaa neulomista :)


    • Omatekoisilla villiksillä luulisi olevan kysyntää myös huuto.netissä. Jos nyt et ihan ansiomielessä ala sukkia tehtailemaan, niin niitä voi huutokaupata eniten paleleville :)

    • vaakalainen
    • mari,,

      Hei!
      Päiväkodit mielissään jos sinne neuloisit villasukkia:)

      terkuin Mari

    • azzy

      Minulle kelpaisi muutama pari sukkia, vanhat mummontekemät alkaa olla niin usein parsitut. Voin vaihdossa kutoa lapaset :)

    • kutoja mamma

      teea makiken laisii sukkia muutakin huivii säärystimii aikani kuluki

    • Passimies Lapista

      Hei!

      Sinulle on kysyntää. Metsästäjät, erityisesti hirvimiehet tarvitsevat ihan rajattomasti vahvoja villasukkia. Niitä kun ei saa mistään ostaa.
      Kysyntää on myös ns. puolisukista, eli lyhyellä varrella olevista sukista.

      Voi kun sais vielä kotikutoiset vahvat villasukat!!

      • Passimies Pellosta

        Jatkan vielä. Sukilla voi olla hintaakin, hyvistä ja lämpimistä kannattaa kyllä maksaa.


        Meillä Erässä oli eräs mummu joka kutoi sukkia koko seurueelle, mutta nyt ei enää kykene. Vahinko.

        Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden???


      • hani
        Passimies Pellosta kirjoitti:

        Jatkan vielä. Sukilla voi olla hintaakin, hyvistä ja lämpimistä kannattaa kyllä maksaa.


        Meillä Erässä oli eräs mummu joka kutoi sukkia koko seurueelle, mutta nyt ei enää kykene. Vahinko.

        Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden???

        Hei, minä voin kutoa teille sukkia, kerrot vain kuinka monet parit ja minkä kokosia!


      • hani
        Passimies Pellosta kirjoitti:

        Jatkan vielä. Sukilla voi olla hintaakin, hyvistä ja lämpimistä kannattaa kyllä maksaa.


        Meillä Erässä oli eräs mummu joka kutoi sukkia koko seurueelle, mutta nyt ei enää kykene. Vahinko.

        Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden???

        Hei passimies Pellosta, kuten jo äsken mainitsin niin neulon todella tasokkaita villasukkia. Yleensä neulon myös miesten sukat jollakin hienolla kuviolla, hyvästä ja lämpimästä villalangasta.

        Saat yhteyden kun vastaat tähän viestiin, niin luultavasti se tulee mun s.postiin? En kyllä tiedä tätä käytäntöä ja ihan hirvittää se roskaposti mikä siinä ohessa kulkee ja häiritsee joka päiväistä elämää!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe