Olen niin pahoillani tuottamastani tuskasta, saanut sinut sekaisin vihasta ja rakkaudesta. Tämä poikii varmasti jotain hyvääkin joutunut kohtaamaan omat tunteensa perusteellisesti, molemmat. Älä ikinä luule, etten olisi sinua rakastanut, sellaisena kuin olet, minun tunteeni ovat syvät. Avoimuutta ja rehellisyyttä tässä tarvitaan kaikkein eniten. Asioita sanotaan, muttei perustella mitenkään ei synny keskustelua. Arvosteltu on puolin ja toisin, ärsykkeitähän meiltä löytyy. Opitavaa meillä molemmilla ei yksin minulla. Rauhoitutaan. Puhutaan, Opetellaan jos ei osata kuunnella toista. Eikä olla heti karvat pystyssä. Ei tänne tämän enempää.
Piste.
Rakkaudesta sinuun...
51
1367
Vastaukset
- fragile tension,,,,,
Totta. Kommunikoinnissa on tärkeää se että voi jutella kasvokkain ja avoimesti asiat toisen kanssa. Ilman keskustelua asiat menevät umpisolmuun ja toisaalta tuntuvat myös dramaattisemmilta kuin mitä ne oikeasti ovat. Luulisin että avoimin mielin puolin ja toisin asiat ovat selviettävissä ja sovittavissa.
- ap
Kiitos sanoistasi, sitä minäkin toivon, todella.
vain pari viestiä tänne laitoin purkaakseni omia tuntemuksiani.
Olen kuluttanut koko yön selailemalla, näitä viestejä ja kauhukseni huomannut mitä kaikkea hän on luullut minun kirjoittamiksi.
Surulliseks Vetää kyllä. - ei tiedä24ikävää
ap kirjoitti:
Olen kuluttanut koko yön selailemalla, näitä viestejä ja kauhukseni huomannut mitä kaikkea hän on luullut minun kirjoittamiksi.
Surulliseks Vetää kyllä.ootko ap varma, että hän täältä lukisi yhtään viestiä.
- fragile tension,.,,.
ap kirjoitti:
Surulliseks Vetää kyllä.Nyt menet kyllä nukkumaan. Etkä mieti koko asiaa. Itse ainakin luotan siihen ettei hän ole tahallisesti halunnut mua loukata enkä minä häntä. Täällä tulee melkoisia väärinkäsityksiä.
- rojisoida
ap kirjoitti:
Surulliseks Vetää kyllä.Ja mitä kaikkea sinä olet luullut hänen kirjoittamikseen, selaillessasi näitä koko yön
:-D
- <3<3<3<3<3<3<33<
Kyllä me selvitään, toivon sitä ainakin kovasti!! Opittavaa varmasti on molemmilla, tiedän. Kun mukana on isojakin tunteita eikä tunneta toisiamme vielä hyvin, niin silloin helposti syntyy ko. kaltaisia tilanteita. Puhumalla ja kuuntelemalla toisiamme myös kasvokkain, opettelemalla tuntemaan..........ethän luovuta :(
- hyviä neuvoja :))
" puhumalla ja kuuntelemalla toisiamme myös kasvokkain " ... kiitos nauruista :))
etpä oo viä vaivautunut moisia juttuja tekeen muuta kun lässyttään niitä milloin kenellekin. - siinä se juju
hyviä neuvoja :)) kirjoitti:
" puhumalla ja kuuntelemalla toisiamme myös kasvokkain " ... kiitos nauruista :))
etpä oo viä vaivautunut moisia juttuja tekeen muuta kun lässyttään niitä milloin kenellekin.on niin helppoo täällä kertoo ja neuvoo mutta kuitenkaan koskaan itse ei tehdä sen oman sanonnan mukaan, ainoastaan toisen pitäisi tehdä niin.
se saa näistä niin koomisia .
- Sanon näin sivusta
Höpö höpö.
- Kannatetaan :)
Aloittaja kuulostaa järkevältä ja saa ehdottoman kannatuksen täältä. :)
Asiat oikeasti kannattaa jutella kasvokkain ja liian harvoin ihmiset juttelee tunteistaan ja ajatuksistaan kasvokkain. - qwerty,,,
Toivottavasti et oo kovin paljon täälä viestejä lukenut ku joskus aika tympeitäki tekstejä löytyy ja se mitä pahiten pelkään on se et luulet niit mun kirjoittamiksi! Sen myönnän et oon ollut välinpitämätön ja turhautunut kaikesta mutta etkö sä nyt vois vaan unohtaa kaiken ei kaikkea aina tarvi selvittää. Eihän me muutenkaan olla tekemisissä ni mitä järkeä kaivella vanhoja? Tuohon jos vastaat ni oon enemmän ku tyytyväinen ni oon sit viisaampi ja tarvittaessa valmis keskustelemaan asiasta. Välillä musta tuntu vaa et sää vaan yrität saada mun pään aivan sekasi ja sit ei kumminkaan mitään lähestymistä tapahdu ei se hyvältä tuntunu! Tiedän että et voi luopua nykyisestä tilanteesta ja siirtyä eteenpäin mun kanssani koska silloin menettäisit kaiken ja tämä juuri on se akilleenkantapää jossa kaikki on lukossa... Harmi etten ole pystynyt rakentamaan itselleni jtn. pysyvää turvaa! Yritin kyllä mutta epäonnistuin olin myös masentunut aika kauan kunnes löysin harrastuksen joka antoi uskoa ja voimaa johonkin mutta itse tilannetta se ei paljoa muuttanut. En kyllä jaksa uskoa että oisit mua tämän kaiken aikaa rakastanut mutta jos se ois totta niin oooooaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Et voi tietää
En tiedä oletko edes oikea henkilö, mutta tekemisissä olematta oleminen ei johdu minusta. Enkä kaivele vanhoja. En saada kenenkään päätä tahallaan sekaisin, riittää kun omani on :) Kun uskaltaa luopua jostain voi saada tilalle jotain parempaa. Et voi tietää mistä voin luopua mistä en. Ja olen rakastanut häntä koko tämän ajan ja edelleenkin.
- ...
Vaa'assa on liian paljon.
- .....
... kirjoitti:
Vaa'assa on liian paljon.
Sepä selviäisi keskustelemalla ensin!
- scorpioni nainen
Olen samaa mieltä. Keskustellaan ja yritetään uudestaan. Ota yhteyttä minuun.
- hra suorasuu
Paljon sanoja, tyhjää täynnä. Ihan pelkkää p.askan lätinää. Jos ei irl mitään puheita, niin aivan turha lässyttää täälläkään. Ei nää teidän juttunne ketään tavoita, kun ei MITÄÄN tunnisteita. Suoraan sanottuna naurattaa tuo teidän puuhastelu!
- äänestämään .
Samaa mieltä. Joku rassukka esittää suurta päänsisäistä psykodraamaa. Dialogi- ei kenenkään kanssa. Jos näitä lukee kuin pir u raamattua niin sekoo varmasti. Vaikuttaa taas siltä yhdeltä Oululaiselta mielikuvitusrakastajansa viestien äärellä ja se kulloinenkin jätkä on aivan tietämätön kaikesta. Onkos se muka merkkailut nyt viestit syntymäajalla vai millä? *nauraa*Siinä sitä hullulla tekemistä kun selittää kaikki merkatut viestit oikein. Heh heh!!!
- ''
äänestämään . kirjoitti:
Samaa mieltä. Joku rassukka esittää suurta päänsisäistä psykodraamaa. Dialogi- ei kenenkään kanssa. Jos näitä lukee kuin pir u raamattua niin sekoo varmasti. Vaikuttaa taas siltä yhdeltä Oululaiselta mielikuvitusrakastajansa viestien äärellä ja se kulloinenkin jätkä on aivan tietämätön kaikesta. Onkos se muka merkkailut nyt viestit syntymäajalla vai millä? *nauraa*Siinä sitä hullulla tekemistä kun selittää kaikki merkatut viestit oikein. Heh heh!!!
Vois alkaa vaikka pilkuttamaan tuota sun tekstiäs ihan v*ttuilessaan. Mut aloitanpa siitä et sulla taitaa olla jotain ihme vainoharhoja kun tuollaisia kirjoittelet (mielikuvitusolennot sun muut.. luulen et suurin osa ihmisistä on ihastunut kyllä ihan oikeaan henkilöön eikä johonkin kuviteltuun olentoon).. Ja sana oululainen kirjoitetaan pienellä, ei isolla. Muutakin korjattavaa tuosta sun tekstistäs löytyy mut ei jaksa nyt..
Tyypillinen nettihörhö olet, ei ilmeisesti muuta elämää kuin netti. ;D - vai mitä, että
'' kirjoitti:
Vois alkaa vaikka pilkuttamaan tuota sun tekstiäs ihan v*ttuilessaan. Mut aloitanpa siitä et sulla taitaa olla jotain ihme vainoharhoja kun tuollaisia kirjoittelet (mielikuvitusolennot sun muut.. luulen et suurin osa ihmisistä on ihastunut kyllä ihan oikeaan henkilöön eikä johonkin kuviteltuun olentoon).. Ja sana oululainen kirjoitetaan pienellä, ei isolla. Muutakin korjattavaa tuosta sun tekstistäs löytyy mut ei jaksa nyt..
Tyypillinen nettihörhö olet, ei ilmeisesti muuta elämää kuin netti. ;Dkyllä nettihörhö kaltaisensa tuntee,
- Höpöpalstan antia
'' kirjoitti:
Tyypillinen nettihörhö olet, ei ilmeisesti muuta elämää kuin netti. ;DOlen huomannut nämä nettihörhöt tälläisillä palstoilla kaikki kokolailla harhaisiksi.
Normaalit ihmiset viestii oikeille kohteille ja selkeämmin asiat.
Tälläiset jutut on epämääräisiä ja tyhjänpäiväisiä.Ei voi kuin ihmetellä.
Joskus on ihan asiallisia juttujakin.Kun on annettu selvää osviittaa kenelle viesti menee.Sitten on nämä sekopäiset viestit.Mutta varmaankin suurinosa täällä aristelevia teinejä, tyyliin "hihii mä tykkään susta salaa" - oolusta
'' kirjoitti:
Tyypillinen nettihörhö olet, ei ilmeisesti muuta elämää kuin netti. ;DMinttu Minttu - olikos se Juha vai Jukka vai joku muu tällä kertaa.
- ~~
oolusta kirjoitti:
Minttu Minttu - olikos se Juha vai Jukka vai joku muu tällä kertaa.
Voi tuota Anne-Marin pönttöä kun se ei osaa lopettaa tuota ihmisten parjaamista täällä. Elää jossain ihme kuvitelmissa et joku Minttu täällä kirjoittelee edelleen. Lienee asia niin et kaikki Mintut ovat poistuneet täältä jo ajat sitten.
Herää todellisuuteen, Pahvi! - pahvitodellisuus
~~ kirjoitti:
Voi tuota Anne-Marin pönttöä kun se ei osaa lopettaa tuota ihmisten parjaamista täällä. Elää jossain ihme kuvitelmissa et joku Minttu täällä kirjoittelee edelleen. Lienee asia niin et kaikki Mintut ovat poistuneet täältä jo ajat sitten.
Herää todellisuuteen, Pahvi!Voi tuota pönttöä kun se ei osaa lopettaa tuota ihmisten parjaamista täällä. Elää jossain ihme kuvitelmissa et joku Anne-Mari täällä kirjoittelee edelleen. Lienee asia niin et kaikki Anne-Marit, Jukat ja Juhat ovat poissa täältä kuten ovat aina olleetkin.
- En tohdi
Luulen, että yrität taas huijata minut kirjoittamaan tänne.
- kyllä selvitään
En usko, että meillä on mitään hätää.. :)
Ja saat anteeksi, mutta meidän pitäisi silti oikeasti jutella eikä vain tänne kirjoitella, tiedäthän?- scorpioni nainen
Tiedän. Minulla on tosi ikävä sua...
- Silloin ..
Kun kirjoittaa tuntemattomalle ihmiselle noin, on paljonkin hätää, kaikki oikea on hukkunut nettimaailmaan kuvitteluun ja valheellisuuteen. Se sinun ihminen on mennyt menojaan ja sinä kuvittelet kenet vain häneksi.
Herätkää hyvät ihmiset todellisuuteen. - Joku vaan
Mitä antaisit mulle anteeksi ?
- kyllä selvitään
Silloin .. kirjoitti:
Kun kirjoittaa tuntemattomalle ihmiselle noin, on paljonkin hätää, kaikki oikea on hukkunut nettimaailmaan kuvitteluun ja valheellisuuteen. Se sinun ihminen on mennyt menojaan ja sinä kuvittelet kenet vain häneksi.
Herätkää hyvät ihmiset todellisuuteen.On se hyvä, että täälä kirjoittelee täysjärkisiäkin ihmisiä.
Tekisi mieli kirjoittaa pitemminkin, mutta tappelu siitä vain tulisi. - Juurikin päinvastoin
Karkeasti ottaen voisi sanoa että meillä kaikilla on hätä jotka täällä asumme ja aikaa kulutamme mutta kaikkein suurin hätä on näillä jotka ilta illan jälkeen väsäävät tämän tyylin vastauksia uudelleen ja uudelleen.Vain ilta ja kohde vaihtuvat mutta vastaukset ovat aina samat ; mitään kysymättä tässä on se minun ihmiseni !!
Missä on ihmisen järki silloin kun annetaan anteeksi vaikkei edes tiedetä tarkalleen mitä ja kerrotaan et hei ! ei meillä oo mittään hättää !
Kuinka kauan tätä nämä ihmiset jatkavat ? Kuukauden, vuosia vai mitä ?
Joillakin menee aikaa niin kauan että oikea elämä ja oikea ihminen unohtuvat ja
" elämä " alkaa silloin kun avaa koneen ja alkaa tarjoilla näitä nerokkaita vastauksia " sinulle ". Lienee kyse näistä paljon puhutuista syrjäytyneistä ja osa
on tietysti aina niitä jotka saavat hupia ja tyydytystä tuon kaltaisista leikeistä.
Elämän haaskausta. - scorpioni nainen
kyllä selvitään kirjoitti:
On se hyvä, että täälä kirjoittelee täysjärkisiäkin ihmisiä.
Tekisi mieli kirjoittaa pitemminkin, mutta tappelu siitä vain tulisi.Minun puolestakin suhde on ohi. Et ole koskaan välittänyt musta. Minulla on uusi mies elämässäni. Hyvää jatkoa sulle.
- Kymppi lussa tästä
Juurikin päinvastoin kirjoitti:
Karkeasti ottaen voisi sanoa että meillä kaikilla on hätä jotka täällä asumme ja aikaa kulutamme mutta kaikkein suurin hätä on näillä jotka ilta illan jälkeen väsäävät tämän tyylin vastauksia uudelleen ja uudelleen.Vain ilta ja kohde vaihtuvat mutta vastaukset ovat aina samat ; mitään kysymättä tässä on se minun ihmiseni !!
Missä on ihmisen järki silloin kun annetaan anteeksi vaikkei edes tiedetä tarkalleen mitä ja kerrotaan et hei ! ei meillä oo mittään hättää !
Kuinka kauan tätä nämä ihmiset jatkavat ? Kuukauden, vuosia vai mitä ?
Joillakin menee aikaa niin kauan että oikea elämä ja oikea ihminen unohtuvat ja
" elämä " alkaa silloin kun avaa koneen ja alkaa tarjoilla näitä nerokkaita vastauksia " sinulle ". Lienee kyse näistä paljon puhutuista syrjäytyneistä ja osa
on tietysti aina niitä jotka saavat hupia ja tyydytystä tuon kaltaisista leikeistä.
Elämän haaskausta.Ainakin tämä kyseinen vastaaja on palstojen innokkain mies ja jokainen nainen on yrittämisen arvoinen hänelle.Käsialan ja hymynaaman tunnistaa jo kaukaa.
- Kiljuvat naurut :))
scorpioni nainen kirjoitti:
Minun puolestakin suhde on ohi. Et ole koskaan välittänyt musta. Minulla on uusi mies elämässäni. Hyvää jatkoa sulle.
Eilen illalla sul oli viä tota tuntematonta palstanikkaria kauhee ikävä ja nyt seuraavana päivänä sul onkin jo uus miäs !!
Te ootte ton ukon kansa samaa kaliperia, täysiä pellejä !!
Ihqua, ihqua, on nää niin haaskoja lukee. - Rehellinen kyssäri :
Mitä sinä oikeasti tarkoitat tällä toiminnallasi ? Mikä tässä on takana ?
Halu leikkiä jokaisen kanssa samaa leikkiä vai saatko tästä jotakin tyydytystä ??
- kasvottomat ihmiset
Täytyy sanoa,että naurettavaa kuvitella täällä siis yhtään mitään.Voihan sitä aina kuvitella,että täällä ne kaikki ihanat viestit on siltä omalta ihanuudelta,joka ei välttämättä edes ole täällä.Voihan näihin viesteihin rakastua,mutta,kuka se aina on niiden viestien takana.
- joku vaan
Aikaa on kulunut paljon, ehkä liian paljon. Sinänsä hyviä ajatuksia ja osin tosia minunkin osaltani. Liian kauan epätietoisuutta ja välinpitämättömyyttä. En tiedä. Emme todellakaan tunne toisiamme tarpeeksi hyvin ja minä vielä vähemmän. Sekin tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta ja julmalta. Et sitten laittanut tuota sähköpostiin tai kännykkään.
- k-tukka
paras.
- outomies
En usko että ns. selviämme koska rakastan toista. Tunnen sinut aika hyvin ja olen yrittänyt sinua rakastaa. Se ei onnistu koska emme ole samalla aaltopituudella. Kommunikointi kanssasi ei ole sitä mitä ihanteellisessa parisuhteessa ja tuon toisen kanssa on. Anteeksi vain mutta olet aika tylsä ihminen. Olemmehan me puhuneet ja puhuneet mutta et vain tajua asioita.
- :)))))))))))
Alpodit pienelle ressulle miehelle, mitäs sinä täällä teet vittulemassa vieraille ihmisille jos kerran rakastat toista ?? Miksi et ole hänen tykönään ???
Paskaa pistit tuutin täydeltä. Oot surkio.
- Sorry just
don´t cut it anymore, Baby Blue...
- ♥♥♥♥♥
Olisit nyt ystävällinen ja kertoisit suoraan. Kuinka monta kertaa olen täällä todennut, että puhumisesta ei ole vielä koskaan kukaan kuollut.
Ja jos tuntuu, että pelkäät jotain ihmeellistä nolostumista, häpeää, pelkoa, tunnetta, ettet halua myöntää omaa heikkouttasi, ylpeys....mitä kaikkea vielä mahtaa ihminen silloin tunteakkaan.
Eli ne kaikki on vain ihmisen sisällä olevia tuntemuksia. Ja jos avautuu asioista hänelle , niin näiden tuntemuksien aiheuttamat "kivut" loppuvat ja jos toinen ei ole kiinnostunut niin sitten ne tuntemukset muuttuvat suruksi ja se on taas itkun ja ajan kanssa paraneva asia.....- Voi hyvä sylvi !!
Ja sinäkin ressu kirjoitat varmaan ihan " tuntemallesi " aloittajalle ? Vai miksi sinuttelet ? Mitä hyötyä on toteamisistasi kun kukaan ei tiedä kuka olet ja kenelle toteilet ?
Mikä sinä olet kenellekään mitään saarnaamaan kun itse teet samoin kun ap eli kirjoitat nimettömiä viestejä !!
Ota itse ja tee niinkuin kehoitat toista tekemään !! Mene puhumaan hänelle ja selvittään asiat, ei se siitä miksikään tule mitä tuossa kirjoitit.
Pitää itse tehdä ensin niinkuin vaatii muita tekemään tai pitää sitten turpa rullalla. - ♥♥♥♥♥
Voi hyvä sylvi !! kirjoitti:
Ja sinäkin ressu kirjoitat varmaan ihan " tuntemallesi " aloittajalle ? Vai miksi sinuttelet ? Mitä hyötyä on toteamisistasi kun kukaan ei tiedä kuka olet ja kenelle toteilet ?
Mikä sinä olet kenellekään mitään saarnaamaan kun itse teet samoin kun ap eli kirjoitat nimettömiä viestejä !!
Ota itse ja tee niinkuin kehoitat toista tekemään !! Mene puhumaan hänelle ja selvittään asiat, ei se siitä miksikään tule mitä tuossa kirjoitit.
Pitää itse tehdä ensin niinkuin vaatii muita tekemään tai pitää sitten turpa rullalla.Niin minä olen siinä itku ja unohtamisvaiheessa..sorry..:(... ja en tunne aloittajaa.
- Saapiko kysyä ..
Mikähän mahtaa olla syynä että neuvoja osataan kyllä antaa ja vaikka kuinka helvetin tyhmiä mutta itse et näytä sinäkään osaavan puhua koska tänne pitää anonyymiä tekstiä lykätä tulemaan.
- ♥♥♥♥♥
Saapiko kysyä .. kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla syynä että neuvoja osataan kyllä antaa ja vaikka kuinka helvetin tyhmiä mutta itse et näytä sinäkään osaavan puhua koska tänne pitää anonyymiä tekstiä lykätä tulemaan.
Minä kirjoitan kokemuksesta..puhuin suoraan hänelle normaalielämässä ja tässä tulos itku tuli ,mutta unohtaminen..siihen meneekin aikaa..:(
- scorpioni nainen
Minä poistun tältä palstalta ja en koskaan tule takaisin. Oon menossa tänään treffeille....Sitä saa mitä tilaa, eikö niin?
- No totta maar
Kaikki selviää kun kirjoittaa nimettömän viestin nettiin, se klaaraa kaiken.
Ihan kuin ketjusta selvii.
Monen immeisen asiat selvis tässä ketjussa.
Kaikki on anteeksi annettu, kaikki on selvitetty, ah ja oh.
Voi vittu teitä idiootteja jotka ette osaa puhua toiselle ihmiselle vaan sen sijaan te
sähläätte näitten omien tuotoksienne kanssa täällä.- draamatsaarit
Asiat selvii, tosin viereisessä ketjussa joku valitteli puolestaan verenpaineensa nousevan näistä viesteistä. Sillä ristiriitaiset viestit ovat "sinun" kirjoittamiasi, hänelle ittelleen.
- Just just
Kunpa noi idiootit näkis ittensä ulkopuolisen silmin ... ne kuolis häpeestä. Ja syystä
- ootko se sinä ;)
Isiiiiii?
- Maria*
Toivotaan, toivotaan toivotaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591