ELIKKÄS oltais näillä norwegianin uusilla halpalennoilla lähdössä toukokuun lopussa roodokselle ja ois hieman asiaa, elikkäs onko kellään kokemuksia norwegianin LOMA (charter) lennoista? Norwegianhan lentää pidemmät matkat boeing 737-800 koneella, koskeeko tämä roodostakin? ja yleisesti voitte kertoa että mitä piditte yhtiöstä, oliko ajallaan, ymmärtävätkö suomea (norja taittuu leikiten, toinen äidinieli) yms. KIIIIITOS vastauksista!! :)
Norvegian airshuttle (ASA) !! :o
11
186
Vastaukset
- help mii :(
ja tosiaan, ollaan oulusta lähdössä!
- kgykytkhmgkg
Norwegian muistaakseni luopuu tämän vuoden aikana vanhemmista koneistaan. Todennäköisesti koneenne on siis B737-800.
Norwegianhan on parhaimpia ja rehellisimpiä halpalentoyhtiöitä, mitä Euroopasta löytyy. Täysin eri tasoa Ryanairin ja Easyjetin kanssa. Air Berlin on toinen erinomainen halpalentoyhtiö. - elikkäs
Elikkäs palstan feikkihän se täällä taas kaipaa neuvoja mielikuvitusmatkalle :-)
- paranoid.
Älä jaksa.
- lennellyt
Todella positiivinen kokemus viime kesän Kreikan matkalta. Meillä oli juuri tuo 737-800 kone ja siisti ja tilavat istuimet moneen muuhun vastaavaan lentoon verrattuna.
Koneesta sai ostaa myös pientä purtavaa, eli ei ole välttämätöntä tilata etukäteen ateriaa, joka oli kylmä. Lennot oli ajallaan ja kone oli tosi siisti, kuin uusi. - eli.eli-eli
eli,elikkäs,eli.....kertoo paljon ihmisen älystä kun aloittaa lauseen sanalla ELI tai ELIKKÄS.
valitettavan moni käyttää ko.sanaa koko ajan ja aloittaa lauseen sillä.
itse hain työpaikkaa ja sain sen,haastattelija mainitsi minulle että olin ainoa hakija joka ei käyttänyt koko aikana sanoja: ELI ja ELIKKÄ.- aloittaja :)
mitä väliä sillä on millä sanalla aloittaa lauseensa? :D ihmettelempä vain...
kiitos kaikille asiallisesti vastanneille :)
- kieliäidin
sillä on suuri merkitys millä lauseella aloittaa.
kokeile vaikkapa tehdä koe äidinkielessä ja aloita lause sanalla ELI / ELIKKÄS ja katso millaisen arvosanan saat- sivusta sivaltaja
Jatka sinä vain sitä opiskelua täysillä, niin sitten aikuisena voit myös matkustella. Elikkäs, menestystä äikän kokeeseen!!
- kieliäidin
opiskelut on jo aikoinaan suoritettu ja hyvällä menestyksellä. nyt nautin sen tuomista hedelmistä.
ei tarvitse käyttää "elikkäs-ihmisten" kanssa samoja lentoja tai ainakaan matkustaa samassa matkustusluokassa.
charterilla olen matkustanut kaksi kertaa opiskuluaikoina,nyt minua kuljettavat vain reittilentoyhtiöt ja turistiluokassa ette minua näe.- 232
Mutta pystyt silti käymään samoilla palstoilla näiden elikkä-kirjoittajien kanssa. Varo vaan, se voi tarttua kuin murre.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472