Mitä mieltä punikki poliisit Presidentistä ?

S0rvar1

Poliisien pomo Paatero on SDP:stä ja nyt me koulutetut voitettiin pressan vaalit.
Ei taida palkat konstulla nousta ?
Vikiskää Hesarissa vääryyttä ja huonoa poliisitoimintaa ( jota itse hoidatte :) ja äänestäkää taas Nordstream agentti 005:ttä presidentiksi.

Te punikit hävisitte punikki poliiseinenne ja me oikeistolaiset veronmaksajat voitimme ! Nyt voisitte lopettaa julkisen sektorin paisuttamisen ja jättää meidät kannattavaa työtä tekevät rauhaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

4

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukehdudonitsiin

      Kansalaiskeräys: kerätään poliiseilta aseet ja autot.

      • S0rVaR1

        Aikanaanhan kansalaiskeräyksenä Tarvajärvi keräsisi autoja poliiseille. Helsingin poliisin A.A keräsi puolestaan lahjuksia. Kun katsotaan Tammisaaren punikkien hautoja, niin sieltähän ne poliisipäälliköiden isoisien ( esim. Sakarias Salo ) haudat löytyvät.

        Että rehellisyys maan perii. Kunhan punikki poliisitkin ymmärtäisivät.
        Me muut tehdään töitä ja maksetaan veroja, joista se poliisin palkka maksetaan (ja myös poliisipäällikön sairaanhoitaja vaimon, joka varastelee käsipyyhepapereita HUS:sta. Ennen kuin jäi eläkkeelle.)


      • hyvin menee. jep
        S0rVaR1 kirjoitti:

        Aikanaanhan kansalaiskeräyksenä Tarvajärvi keräsisi autoja poliiseille. Helsingin poliisin A.A keräsi puolestaan lahjuksia. Kun katsotaan Tammisaaren punikkien hautoja, niin sieltähän ne poliisipäälliköiden isoisien ( esim. Sakarias Salo ) haudat löytyvät.

        Että rehellisyys maan perii. Kunhan punikki poliisitkin ymmärtäisivät.
        Me muut tehdään töitä ja maksetaan veroja, joista se poliisin palkka maksetaan (ja myös poliisipäällikön sairaanhoitaja vaimon, joka varastelee käsipyyhepapereita HUS:sta. Ennen kuin jäi eläkkeelle.)

        Jouko Salo on kommunisti ja hänen vaimonsa soittelee Fortumille, että joukon veljet varastaa roikka kaapeleita, koska vaimo ei saanut kaapelia. kun piti palauttaa lainassa ollut sähköjohto Fortumille.

        Raijan on hyvä soitella Fortumin johdolle ja kertoa, että on Helsingin rikospoliisin päälliääliön vaimo eikä saanut ko johtoa itselleen, kun rehellinen turbiininhoitaja palautti sen voimalaiokselle. Nyt ollaan mökillä ilman johtoa, kun ei Raija onnistunut sitä varastamaan niinkuin paprut HUS:sta. Patologinen valehtelija ( ja on työskennellyt vuosia Jorvissa sekä HUS:ssa ).


      • Pub Kultainen Apina
        hyvin menee. jep kirjoitti:

        Jouko Salo on kommunisti ja hänen vaimonsa soittelee Fortumille, että joukon veljet varastaa roikka kaapeleita, koska vaimo ei saanut kaapelia. kun piti palauttaa lainassa ollut sähköjohto Fortumille.

        Raijan on hyvä soitella Fortumin johdolle ja kertoa, että on Helsingin rikospoliisin päälliääliön vaimo eikä saanut ko johtoa itselleen, kun rehellinen turbiininhoitaja palautti sen voimalaiokselle. Nyt ollaan mökillä ilman johtoa, kun ei Raija onnistunut sitä varastamaan niinkuin paprut HUS:sta. Patologinen valehtelija ( ja on työskennellyt vuosia Jorvissa sekä HUS:ssa ).

        Paha pala kommunistille nyt, kun Niinistöstä tuli Presidentti .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe