no niin? Mieli hyvä?

koheli-ukko

Saitte rahavallan johtoon?
Pian huomaatte, miten teiltä saavutetut edut katoavat.
Onneksi olkoon vain puupäät!

10

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qq

      No, mielestäni Suomi tarvitsee muutosta. Eläkeleikkuri heti peliin, ei voi maksaa enämpää eläkettä kuin liittojen minipalkkojen verran. Molemmat riittävät elämiseen jos on pihi.

      Olisihan outoa jos eläkeläisten eläkkeitä maksavat työssäkäyvät elämäänsä aloittelevat nuoret saisivat vähemmän palkkaa mitä heidän elättämät eläkelläiset saisivat eläkettä? Jos joku kommentoi että ovat maksaneet eläkkeensä ihan itse...ehhei, jos nuoret lakkaisivat maksamasta eläkemaksuja loppuisivat rahat eläkejärjestöiltä muutamassa vuodessa.

      • halovalo

        Kokoomus ei eläleikkuria hyväksy.


      • BBB
        halovalo kirjoitti:

        Kokoomus ei eläleikkuria hyväksy.

        No Lipponenhan sossujen kera moisen teki, et silleen....


      • voi kakka sinua?
        Helvetti tulee toteutumaan, mikäli me, jotka olemme eläkkeemme tienanneet, emme sitä saa!!!!
        Laitamme maan anarkian partaalle ja sitäkö te nuoret haluatte? Te ette vie meiltä sitä, minkä olemme työllämme tienanneet! Se ON varma asia!
        Pitäkää huoli siitä, että rikolliset valtuutettunne antavat meille, sen mitä kuuluu, tai laitetaan yhteiskunta uusille urille meidän voimilla!!!!


      • GG

        Ihan oikein. Mehän teidät elätettiin ja koulutettiin. Nyt on aika maksaa velkanne!!!!!


      • kiroilu on yöks!
        koheli-ukko kirjoitti:

        voi kakka sinua?
        Helvetti tulee toteutumaan, mikäli me, jotka olemme eläkkeemme tienanneet, emme sitä saa!!!!
        Laitamme maan anarkian partaalle ja sitäkö te nuoret haluatte? Te ette vie meiltä sitä, minkä olemme työllämme tienanneet! Se ON varma asia!
        Pitäkää huoli siitä, että rikolliset valtuutettunne antavat meille, sen mitä kuuluu, tai laitetaan yhteiskunta uusille urille meidän voimilla!!!!

        ei me viiskymppiset olla vielä eläkkeellä aikoihin


      • hepustin......
        kiroilu on yöks! kirjoitti:

        ei me viiskymppiset olla vielä eläkkeellä aikoihin

        ja sinulle ei eläkettä ikinä
        anneta!
        kakka housu ei sellaisia saa.


      • GG kirjoitti:

        Ihan oikein. Mehän teidät elätettiin ja koulutettiin. Nyt on aika maksaa velkanne!!!!!

        -Tuota noin? Nyt rauhoituttuani, voin virkkoa, että sanoit vähän, mutta kaikki on oikein!


      • koheli-ukko kirjoitti:

        -Tuota noin? Nyt rauhoituttuani, voin virkkoa, että sanoit vähän, mutta kaikki on oikein!

        HEMMETTI SENTÄÄN? nIINISTÖ EI KOSKAAN OLE LUVANNUT OLLA TYÖVÄEN PUOLELLA!


      • lmknjhunjngjbmhv cnb
        koheli-ukko kirjoitti:

        -Tuota noin? Nyt rauhoituttuani, voin virkkoa, että sanoit vähän, mutta kaikki on oikein!

        bhvm nvbhmbhtn b,mk cirfug lh.k,µ ,nbvzcf


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe