Internetissä kukaan ei työllisty

Koulutusmies

Oletteko huomanneet, että internetin maailmassa, kukaan ei saa työtä? Jos joku menee lukemaan humanistisia aloja, hän ei tule saamaan työtä, koska noh... eihän humanistit voi saada työtä - kaikkihan meistä sen nyt tietävät. Jos taas valitset valtio-/yhteiskuntatieteellisen, niin silloinkaan et saa työtä, koska oikeasti (tai vähintään jotenkin salaisesti) valtio-/yhteiskuntatieteellinen on täysin rinnastettavissa turhanpäiväisiin humanistisiin aloihin. Sitten taas jos rupeat luonnontieteilijäksi, niin saatat kuvitella saavasi työtä, mutta voi miten suuresti oletkaan erehtynyt. Olisi kannattant kuunnella internetin ihmeellisiä ihmisiä, sillä he olisivat sinulle voineet kertoa, että edes luonnontieteilijät eivät saa työtä - ja ne jotka väittävät muuta, ovat vain yliopistojen propagandan uhreja. Ammattikorkeakoulukin on ihan turha... eihän sieltä valmistu kuin tradenomin kaltaisia turhakkeita nykypäivänä. Joku voi toki nostaa pöydälle sosionomit - siis sossutädit ym. - mutta eivät hekään saa työtä - luin siitä juuri äsken internetistä! Pelkällä lukiolakillakaan ei pääse kuin Siwan kassalle ja Siwoja on rajallinen määrä, joten olla jatkamatta koulutusta, ei ole erityisen hyvä mahdollisuus. Onneksi te ihmiset täällä internetin keskustelupalstoilla olette niin viisaita. Ilman teitä olisin tuskin tajunnut, että kaikki koulutustiet johtavat työttömyyteen. Kiitos!

3

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diudiudaa

      Niinpä, ainoat työllistävät alat ovat lääke- ja oikeustiede. Ja koska olet/olen liian tyhmä pääsemään edes sisään ko. tiedekuntiin, ovat ne suljettu pois.
      Eli: ihan sama mitä opiskelet, et tule saamaan töitä -> voit opiskella sitä mikä kiinnostaa, koska lopputulos on sama. :)
      Works for me...

    • Yksinkertaista

      Ilmiö johtuu pelkästään siitä, että netissä joutavat roikkumaan vain työttömät. Työllistyneet painavat pitkät päivät niska limassa hommia, eivät he ole täällä kommentoimassa eri koulutusten työllistävyyttä

    • garjtöogij

      Työkkäriin töihin päässeet työllistyvät ihan varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe