jonka kanssa kävit pitkiä keskusteluja tuolla rakkaus-palstalla kun tulitte niin hyvin juttuunki ku mulle sulle ei näytä olevan mitään asiaa : /
Sähän voit iskee hänet
41
340
Vastaukset
- arvaakuka
eikö mitään?etkö ees halua haukkua mua lisää?
rakkaus-palstalla en oo ollut koska olin realisti.- Alotus
ei ollu multa. mutta kiitti vaan silti kivasta vastauksesta.
- idea hyvä
Juu en ole poikennut rakkauspalstalle,kun ei ole rakkautta ilmassa.
- Sorry000
Anteeksi. En tiennyt että olet täällä! Sinulla on ihanat hiukset. Miksi et ole hymyilyt minulle?
- Varppina olet tienny
ja ei ole viimeaikoina oikein hymyilyttänyt. Olen surullinen. Kiitos kuitenkin kehuista mutta kohta mun hiukset lyhenee, haluun vaihtelua :)
- Sorry000
Varppina olet tienny kirjoitti:
ja ei ole viimeaikoina oikein hymyilyttänyt. Olen surullinen. Kiitos kuitenkin kehuista mutta kohta mun hiukset lyhenee, haluun vaihtelua :)
Jos saan pyytää, niin ei liian lyhyeksi kuitenkaan.
- juu ei ei
Sorry000 kirjoitti:
Jos saan pyytää, niin ei liian lyhyeksi kuitenkaan.
No en mä liian lyhyitä haluakaan. Silleen että yltää vielä ponnarille kuitenki..
- Sorry000
juu ei ei kirjoitti:
No en mä liian lyhyitä haluakaan. Silleen että yltää vielä ponnarille kuitenki..
Kiva. Tulen sitten katsomaan sinua. Vaikea vain arvata milloin olet paikalla.
- heh heh
Sorry000 kirjoitti:
Kiva. Tulen sitten katsomaan sinua. Vaikea vain arvata milloin olet paikalla.
;)
- Sorry000
heh heh kirjoitti:
;)
En halua udella, mutta milloin puet seuraavan kerran punaista päällesi?
- Et halua udella
Sorry000 kirjoitti:
En halua udella, mutta milloin puet seuraavan kerran punaista päällesi?
mutta utelit kuitenkin ;) No saa ny nähä, ehkäpä hyvinkin pian. Miksi muuten tätä kysyt? :)
- mua pännii....
Et halua udella kirjoitti:
mutta utelit kuitenkin ;) No saa ny nähä, ehkäpä hyvinkin pian. Miksi muuten tätä kysyt? :)
haluuu unohtaa kaiken..... melkein, kaiken.... :)
http://www.youtube.com/watch?v=i11TXdqELHA - no niin kyllä muaki
mua pännii.... kirjoitti:
haluuu unohtaa kaiken..... melkein, kaiken.... :)
http://www.youtube.com/watch?v=i11TXdqELHAMikäs sua nyt niin pännii?
- Sorry000
Et halua udella kirjoitti:
Etkö tiedä miksi kysyin? :) Ei tarvitse sanoa, mutta voitko arvata?
- Sorry000
Sorry000 kirjoitti:
Aloitusviestiin viitaten: Oletko vielä vihainen?
- mitähän
no niin kyllä muaki kirjoitti:
Mikäs sua nyt niin pännii?
se sulle kuuluu ?
- ja tietää
Sorry000 kirjoitti:
Ehkä mä saatan arvatakin :)
- OiVoi..
ja tietää kirjoitti:
Täällä ei kuule kukaan arvaa tai paremminkin tiiä mitään näiden viestien perusteella, ei vaikka kuinka laittaa hymynaamaa perään.
- sahajauhoja ko
ja tietää kirjoitti:
yläpäässä ?
- Sorry000
ja tietää kirjoitti:
Kiva juttu.
(Minua vähän masentaa noiden "viisastelijoiden" kommentit. Toki pitää muistaa, että kyllä hekin jotain kaipaavat. Eivät olisi muuten täällä.) - saattaa ollaki
sahajauhoja ko kirjoitti:
yläpäässä ?
Niitäpä varmaan ;D
- Mä ainakin
Sorry000 kirjoitti:
Kiva juttu.
(Minua vähän masentaa noiden "viisastelijoiden" kommentit. Toki pitää muistaa, että kyllä hekin jotain kaipaavat. Eivät olisi muuten täällä.)oon ihan vaan nauttimassa tästä kun saa sanoo mitä haluu, mulla on ihmissuhteet irl, ei täällä.
- No anteeksi
mitähän kirjoitti:
se sulle kuuluu ?
kun kysyin.
- En mä
Sorry000 kirjoitti:
Aloitusviestiin viitaten: Oletko vielä vihainen?
vihainen ole. Ainakaan kovin paljoa :)
- Turhaa koska
Sorry000 kirjoitti:
Kiva juttu.
(Minua vähän masentaa noiden "viisastelijoiden" kommentit. Toki pitää muistaa, että kyllä hekin jotain kaipaavat. Eivät olisi muuten täällä.)tänne saa kaikki mielipiteensä kirjoittaa luvan kanssa. Yhtälailla muita voi masentaa teidän utopiat.
- Sorry000
Mä ainakin kirjoitti:
oon ihan vaan nauttimassa tästä kun saa sanoo mitä haluu, mulla on ihmissuhteet irl, ei täällä.
Mielikuvitusta varmasti, mutta olisi kuitenkin mukavaa jos hymyilisit minulle kun seuraavan kerran näemme. Vai onko jokin syy miksi et niin tekisi?
- Sorry000
En mä kirjoitti:
vihainen ole. Ainakaan kovin paljoa :)
Nyt olet varmaan jo täysin leppynyt?
- mut suunnilleen
Sorry000 kirjoitti:
Nyt olet varmaan jo täysin leppynyt?
No miten sen nyt ottaa ku ei täällä voi oikeen asioita sopia : /
- Pelkkää hymyä
Sorry000 kirjoitti:
Mielikuvitusta varmasti, mutta olisi kuitenkin mukavaa jos hymyilisit minulle kun seuraavan kerran näemme. Vai onko jokin syy miksi et niin tekisi?
Hymyilen sinulle perjantaina niin, että hampaat hohkaa auringon säteiden kanssa kilpaa.
Ikävä sinua rakkaani. Minun on josku sinulle päästävä kiukuttelemaan, tiedäthän sen? - Sorry000
mut suunnilleen kirjoitti:
No miten sen nyt ottaa ku ei täällä voi oikeen asioita sopia : /
Eli et vielä täysin leppynyt? :)
Kannattaa mennä nukkumaan, jotta jaksat aamulla herätä. Hyviä öitä!! - Hyvää yötä.
Sorry000 kirjoitti:
Eli et vielä täysin leppynyt? :)
Kannattaa mennä nukkumaan, jotta jaksat aamulla herätä. Hyviä öitä!!Ei mun tartte aamulla herätä ;) Lomaa vielä jokunen viikko..
- - Rouhee letti -
Joo, pakko sanoo senverran et se on kaikkein kamalin palsta, siellä tää ihmisten tyhmyys tiivistyy kyllä uskomattomiin mittoihin.
Siellä kaikki tuntee toisensa ja kaikki rakastaa toisiaan, välittämättä yhtään mistään,
ne ei koskaan kysy edes puolella sanalla tunnisteita, ne vaan " rakastaa ", tänään tätä ja huomenna tota etc, etc. Niillä ihmisillä ei mee hyvin. - jos vain, mutkun en
Jos vain tunnistaisin erään viestit täältä vastaisin niihin varmasti. En ole todellakaan käynyt mitää pitkiä keskusteluja kenenkään kanssa täällä. Yhtenä ilta riitelystä tuli ihan mielenkiintoinen keskustelu joiden kanssa. Ja meidän naisten oikullisuudesta. Muuten en ole pitkästi kenenkään kanssa jutustellut täällä. Hänelle mulle olisi paljonkin sanottavaa mutta haluaisin tehdä sen jotenkin muuten. Mistä muuten aloittaja tietää varmasti että juuri hänen kaipaamansa ihminen sitä pitkää keskustelua kävi?
- sillä palstalla
on sivujen pahimmat pellet.
- noh noh
noista nyt ei kannata nokkiinsa ottaa.
Jotkut saa katsos kimmokkeen kirjoittamiseen jonkun toisen teksteistä.
On tarve kirjoitella jotain.
Sama kuin lukisit kirjaa ja kirjottaisit sitten pöytälaatikkoon, mitä mieleen tulee.
En ite 'keskustele' palstoilla, mut joskus tulee heiettyä jotain takaisin,
kun sopivasti lähtee ajatus kulkemaan.- Ei noin
Ei sinne päinkään. Täällä on oma kastinsa ne jotka " rakastaa " joka palstalla ja ne viä lisäks antaa anteeks ja pyytää anteeks. Vaikkei ne tiiä yhtään keneltä ! Ne on nii hupaisia veikkoja !!
- Pah ja pah
Pöytälaatikkkon, oi voi sentään sunkin juttujas. Niiltähän jäis isot kiksit saamatta
jos ne pöytälaatikkoon kirjottais. Ei se niille leikkijöille käy semmonen. ootpa tyhmä
tai sitten se kaikkein pahin leikkijä joka koittaa ohjata jotakuta väärään suuntaan.
pois totuudesta. - noh...
Ei noin kirjoitti:
Ei sinne päinkään. Täällä on oma kastinsa ne jotka " rakastaa " joka palstalla ja ne viä lisäks antaa anteeks ja pyytää anteeks. Vaikkei ne tiiä yhtään keneltä ! Ne on nii hupaisia veikkoja !!
on ne ainakin harmittomia veikkoja.
heh heh
Kastijako täällä ei oo mulle ihan vielä selvinnyt. - noh..
Pah ja pah kirjoitti:
Pöytälaatikkkon, oi voi sentään sunkin juttujas. Niiltähän jäis isot kiksit saamatta
jos ne pöytälaatikkoon kirjottais. Ei se niille leikkijöille käy semmonen. ootpa tyhmä
tai sitten se kaikkein pahin leikkijä joka koittaa ohjata jotakuta väärään suuntaan.
pois totuudesta.haittaaks se, jos ne siellä palstalla keskenään ja toisilleen kirjottelee ilman tunnareita.
Tyhmä tai pahin olen, miten vaan.
Tykkään joskus värkkäillä riimejä sielläsun täällä
ja noista saa siihen touhuun hyvää pohjaa..
Ei kai ne ketään kiusaa. - tunteet kaikilla
noh.. kirjoitti:
haittaaks se, jos ne siellä palstalla keskenään ja toisilleen kirjottelee ilman tunnareita.
Tyhmä tai pahin olen, miten vaan.
Tykkään joskus värkkäillä riimejä sielläsun täällä
ja noista saa siihen touhuun hyvää pohjaa..
Ei kai ne ketään kiusaa.Johtaa harhaan toisia, ei se ihan harmitonta ole. :( Antaa turhaa toivoa tai sitten viedä sitä pois jne.
- Juuri noin
tunteet kaikilla kirjoitti:
Johtaa harhaan toisia, ei se ihan harmitonta ole. :( Antaa turhaa toivoa tai sitten viedä sitä pois jne.
Ja siksi juuri ne siä temmeltävät on kurjia leikkijöitä ja itseään tyydyttäviä surkioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462