Luin mollin sivulta karensseista ja sain vaikutelman että jos itse hakee jonnekin koulutukseen eikä mene niin karenssia ei tulisi. Siis eikö pitäisi olla TE-keskuksen osoittama toimenpide että karenssi paukkuu?
Aika epäselviä nuo karenssihommelit..
Työvoimakoulutus kieltäytyminen / eroaminen
5
380
Vastaukset
- Zazuz
Kyllä se hakeminen katsotaan sitten niin sitouttavaksi, että ihan sama oletko hakenut itse vai onko vaimos hakenut sun puolesta (on tapahtunut) vai onko eka tullut osoitus kurssille.
Samat sanktiot koskee kaikkia. Jos ei ole hyväksyttävää syytä kieltäytyä, niin sääntöjen mukaan tuskin koskaan on, niin tulee karenssi.
Kukapa niitä hakemuksia jaksaisi alkaa perkaamaan, että hakiko se-ja-se nyt itse vai käskikö joku sitä hakemaan ,ja kuka käski ja miten se sitten todistettaisiin jne jne.
Yksinkertaisesti vaan, niin homma toimii ku junan vessa.
Karenssi tuli sillekim hakijalle, joka haettuaan kurssille huomasi että sinne on aivan mahdottomat kulkuyhteydet. Se oli voi voi ja liian myöhäistä. Jos olet hakenut, niin se on sitten niin.
Harkitse tarkkaan. - ihsflhsl
harkitse tarkkaan haetko.karenssii pukkaa jos et mene.
- zdfbdfbfd
Jeps. Kaksi kk. pamahtaa armotta ja seuraavasta vielä enempi.
- itse_katoaa
Ei ole sellaista asiaa kuin "itse hakeminen". Vaikka kirjoitat oma-aloitteisesti hakemuksen oppilaitokseen ja sinne pääset niin se on te-keskuksen osoitus tuohon oppilaitokseen.
- JU485756
TYÖSSÄOLOEHTO VARMA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462