Oli tunne että elin elämäni onnellisinta kesää, mitä sen ihanampaa vois olla 25 avioliitto vuoden jälkeen. Kaikki tuntui vaan jotenkin hyvältä ...elämä oli taloudellisetikin siinä jamassa että vaimoni alkoi viettää sapattivuotta..olin tästä hyvilläni ja halusin palkita häntä kaikesta mitä olin häneen kanssaan kokenut arkea ja juhlaa. Tarjosin etelänmatkaa (A-luokan) ja vaikka mitä , vaikka ei hän niistä sitten niin kiinnostunut ollut et olis sit kuitenkaan mitään toteuttanut. Siinä se kesä meni vaimoni oli alkanut jotenkin yht äkkiä käymään lenkillä ja jumpassa ja vaik mitä pukkas uutta kampausta ...ajattelin et hyvä niin kun on alkanut hoitamaan peruskuntoaan vaikka ei oo mikään ylipainoinen eikä muutakaan moittimista, mielestäni kaunis ja muutenkin makuuni.
Kesälomalla jo aloin ihmetellä et nyt ei oo kaikki hyvin vaimoni sai tai soitti kaikenlaisia puheluja joita ei saanut kuulla, niitä puhuttiin ulkona yleensä. Uskottelin itselleni edelleen että soittelee työkavereilleen . Kunnes kerran putkahdin paikalle kun oli juuri aloittanut puhelun ja vaimo pinkaisi siitä paikasta metsään puhelin korvalla, tivailin et mikä tollainen puhelu oli kun noin salainen oli, pyysin jos saisin nähdä kelle hän soitti..mut mitään tietoja ei enää löytynyt siitä hetkestä. Silloin uskoni vilpittömyyteen alkoi horjua. Syksyn mittaan muutuin vaimoni mielestä tyhmäksi jankuttajaksi ja en tajunnut mistään mitään eli mussa ei ollut enää mitään hyvää tai positiivista . Jotenkin olin niin syvästi rakastunut häneen etten saanut itselleni tunnustettua että tähän liittyy joku kolmas osapuoli. Kerroin töissä kavereille vaimon uudesta harraastuksesta ja itseensä panostamisesta...heti oli naispuolisille kavereille selvää että joku on kuvioissa. En uskonut vielä siltikään totuutta. Kaikki asiat kotona alkoi loka-marraskuussa olla niin huonosti että päätin selvittää mistä on kyse mut se vasta vaikeeta olikin. Koko elämäni oli seinää vasten, mistään keskustelusta ei syntynyt mitään. Perheeni puhelimien laskut tulee kaikki minulle joten sain ajatuksen et kun kerta voin nähdä omien puhelujeni soitto tiedot niin miksen myös muiden koska olen liittymän omistaja. Jotenka kaivoin vaimoni kaikki puhelu ja tekstari tiedot ja ei siinä sitten sit enää epäselvää ollutkaan, maailmani murtui. Koska puhelutiedoista puuttuu aina kolme viimeistä numeroa niin ne päätin selvittää kaivamalla vaimoni puhelimen kätköistä loput. Siinäkin meni jokunen viikko , että sain puhelimen käteeni, sitä suojeltiin , se ei koskaan lojunut missään. Numerotiedustelusta sain nimen ja osoitteen. Olin printannut kaikki puhelutiedot viideltä kuukaudelta. Lätkäsin koko paketin vaimon käteen ei siinä paljoa ollut selittelemistä. Tän illan jälkeen ei elämässäni ole mielenrauhaa ollut.
Kaiken tän jälkeen olen saanut kuulla miks näin kävi, lista on loputon.---et ei oo koskaan tullut ollut sellaista tunnetta minua kohtaan mitä sitä kohtaan tuli , ei vaan saanut pidettyä näppejä irti---meidän avioliitto oli vaan halua itsenäistyä---- kuinka helppoa kaikki oli seksissäkin, kaikki tuli vaan yrittämättä---mun koko minäni oli halpa. Minä tyhmänä pidin vaan kiinni hänestä, rakastin häntä en nähnyt mitään muuta, halusin jatkaa jos vaan mahdollista. Olen tän kaiken jälkeen katsonut elämää taakse päin ja nähnyt suuren määrän onnellisia hetkiä ja itse en vaihtaisi mitään päiviä pois ennen ”tätä kesää”. Itsetuntoni on nyt murrettu ja on tunne että en voi tästä enää palautua entiselleni. Ollaan edelleen yhdessä , kaiken vieraissa käymisen olen anteeksi antanut ja ymmärrän et näin voi käydä mut sitä kaikkea selityksen tulvaa miten ihana toinen oli niin sitä en vois itselleni selittää. Miks piti tälläisiä mulle kertoa. Jotenkin on nyt asiat kääntyneet niin että voinko enää luottaa et toinen haluaa jatkaa tässä vilpittömästi. Miten saan itseni kuntoon vai saanko tässä suhteessa enää koskaan.
Miten onni korjataan.
3
176
Vastaukset
- tsemppiä!
Kappalejaot jookos...
Onko vaimo nyt lopettanut tämän suhteensa? Haluaako jatkaa sinun kanssasi ja yrittää uudelleen? Rakastaako vaimo sinua edelleen (tai tuskin rakastaa kun tekee sinulle noin mutta väittääkö rakastavansa)? Haluatko sinä yrittää jatkaa suhdettanne?
Teillä on varmasti ollut hyvä avioliitto ja tunnut olevan todella hyvä mies, kun haluat edelleen matkustella yhdessä ja haluat kannustaa vaimoa harrastuksissaan. Ehkä vaimosi kaipaa jotain jännitystä ja varmasti pitkässä avioliitossa toisen naama alkaa joskus tympimään. Jos molemmat haluatte pelastaa suhteen, niin varatkaa se matka, mieluiten johonkin missä ette ole koskaan käyneet ja vaikka pariksikin viikoksi. Juttelette siellä asioista, ja jätätte puhelimet kotiin. Yleensä lomalla ihmiset joko lähentyvät tai sitten päätetään siitä erosta. Ottakaa riski.- onko toivoa
Uskon että suhde on loppu ja haluaa jatkaa kanssani jos näin ei olisi kaikki olis turhaa ja vailla pohjaa, ainakin näin oon ymmärtänyt. Tosta rakastamisesta on vaikea sanoa , en tiedä mikä voi ihmiseen mennä kun näin haluu toista luokata kuten tässä on käynyt. Olen ajatellut samoin että ihminen voi kaivata jännitystä elämäänsä....no ihan ok. mut miten on on ollut niin varma itsestään ja menestyksestään valitsemallaan tiellä et piti minut lytätä maan rakoon kaiken yhteisen jälkeen. Voiko tälläisen päälle jotain vielä rakentaa. Olen puhunut asiasta monta kertaa et miten kaikki on loukannut minua. Ongelmaksi on tullut itselleni luottamus pula, millä sen täyttää. En tiedä onko, tai on aika paljon sanottu jos sanon että jotain tunnevammaisuuta tähän liittyy. Olen kokenut läheisyyden olevan vaikea asia, koskettelu ja tai muu läheisyys ei ole ominaista hänelle. Olen usein odottanut toisen kosketusta jo ennen tätä kaikkea, pakahtumiseen asti , pitkien keskutelujen jälkeen olen sitä kerjäämällä saanut ja miten hyvältä se on tuntunut.....kyyneleet on yleensä poskille tullut..mut ei se voi olla näin, olis ilo tuntea jos se tulis toisen tahdosta . Nyt ehkä on sanottava että saan sitä enemmän kuin ennen, mutta en tiedä johtuuko mun kerjäämisestä tai jos toinen kuitenkin kykenee näkemään toisen tuskan ,osaamatta tehdä sille mitään. Ollaan oltu monet kerrat kaukomatkoilla , mut jotenkin pitäis tulla juttuun ja toimeen arjessakin, reissussa se on jotekin helpompaa. Jotenkin tuntuu et hänkin haluais kaiken korjaantuvan...mut voiko olla jotain niin järisyttävää olla ollut mistä ei voi enää palata. Tunnen olevani hyvä aviomies, palvon arvostan kannustan , enkä oikeen usko olevani niin huono rakastajakaan että se olis tuhoni, olemme kokeneet suuria nautintoja kumpikin, hänkin tuhansia orgasmeja mut en tiedä voiko se silti olla laadutonta. Kaikkea tässä alkaa epäillä. Kiitos vastauksista.
- sadgsadgas
Taisit olla vaan "liian" kiltti akalles.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82718Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1632620- 1842481
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122004Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181975Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541818Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691548Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101113Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681109Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63970