Jotta tämä pieni ohje, toive ei jäisi huomaamatta!

Niile nimettöminä kirjoittaville, jotka kaipaavat keskusteluyhteyttä, ja mukaanpääsyä yhteisöön on AINOA ohje:

Antakaa itsellenne nimi! Se on ainoa keino tutustua, ja tietää kenen kanssa keskustelee !

Niin turhaa on odottaa huomioimista, jos ei kukaan teitä tunne. Keskustellut olen tänä iltana omalla palstanimelläni henkilön kanssa, joka on vain nimetön.
Miten voisin seuraavan kerran tietää kuka hän on?

104

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä välii ???

??? Mene treffipalstalle esittelemään itsesi, täällä jutellaan toistensa kanssa. Ei seuran hakua.

• Ei ole kysymys seuranhausta minun puoleltani. et ole tainut lukea kommentteja suvaitsevuusketjussa, joten pidä omat neuvosi itselläsi, MINÄ en seuraa kaipaa!

• vai ei seuranhakua
        texsanell kirjoitti:

Ei ole kysymys seuranhausta minun puoleltani. et ole tainut lukea kommentteja suvaitsevuusketjussa, joten pidä omat neuvosi itselläsi, MINÄ en seuraa kaipaa!

vaikka olet ollut seuranhakupalstojen kestotyyppinnä vuosikaudet ja taksikuskitkin ovat olleet hakkailusi kohteina, samoin täällä mies kuin mes nii aina kelpaa!! Niin naurettava tuo edellinen viestisi kun tietää tämän kaiken,

• vai ei seuranhakua kirjoitti:

vaikka olet ollut seuranhakupalstojen kestotyyppinnä vuosikaudet ja taksikuskitkin ovat olleet hakkailusi kohteina, samoin täällä mies kuin mes nii aina kelpaa!! Niin naurettava tuo edellinen viestisi kun tietää tämän kaiken,

HUOMIO ! *vai ei seuranhakua*

Mitä ihmettä nyt tarkoitat ? Seuranhakupalstojen kestotyyppinä?

Tosiaan kokeilin 1 kerran joku E 2 joka mainosti täällä, mutta sitähän ei saanut pois helposti!
        Pommittivat sähköpostiini pitkään uutta liittymistä, mutta ei se minusta ollut ollenkaan mielenkiintoinen.
        Unohdin käydäkään siellä:D niin tylsältä se vaikutti, että kaduin ihan.

Taksikuskit ovatkin mukavia alueella. katsos mieheni saattajana olin 5 vuotta ja useimmat tunsivat hänet ja tulivat tutuiksi:)

On hyvin varoitettavaa levittää kanssaihmisistään pahansuopaa ja virheellistä tietoa!

• -minä-vain-

Moni haluaa vain lukea ja kirjoittaa, ei tutustella.
      Halutessaan kukin tosi osaa itsensä nimetä.

• Mitä sitten valitetaan ettei vastata, tai kahvipirtti ei huomioi?

Tyytymättömyyttähän tuo ilmensi! Mutta niinkuin sanoin VALINTA on aina oma.

• vai-Minä

Olet minävain kyllä jatkuvasti äänessä ja marisemassa kun ei sinua huomioida.

• -minä-vain-
        texsanell kirjoitti:

Mitä sitten valitetaan ettei vastata, tai kahvipirtti ei huomioi?

Itse olin vuosia rekisteröityneenä. En kokenut sitä itselleni sopivaksi olomuodoksi, monesta syystä.
        Mielestäni sain turhaa pahaa mieltä, vaikka kuinka yritin sulautua tapettiin.
        Tutut nicit myös tuntuvat vaativan muilta samanlaisilta aina odottamansalaisia kannanottoja, joten laitoin niccini roskiin. En ole katunut.

Mutta kukin taaplaa tyylillään, säännöt suovat monia vaihtoehtoja.
        Ja, kuin sanoit, kunkin oma valinta.
        Tosin, rekisteröityneillä on enemmän valinnanvaraa. :))

Kahvipirtin ovea en vielä ole avannut, mutta saas' nähä.
        Sen soisin itse, että yhteen ketjuun kirjoitetaan vain yhdellä nicillä, mutta senkin saa jokainen päättää kohdallaan.

• Paras kirjoitus
        -minä-vain- kirjoitti:

Itse olin vuosia rekisteröityneenä. En kokenut sitä itselleni sopivaksi olomuodoksi, monesta syystä.
        Mielestäni sain turhaa pahaa mieltä, vaikka kuinka yritin sulautua tapettiin.
        Tutut nicit myös tuntuvat vaativan muilta samanlaisilta aina odottamansalaisia kannanottoja, joten laitoin niccini roskiin. En ole katunut.

Mutta kukin taaplaa tyylillään, säännöt suovat monia vaihtoehtoja.
        Ja, kuin sanoit, kunkin oma valinta.
        Tosin, rekisteröityneillä on enemmän valinnanvaraa. :))

Kahvipirtin ovea en vielä ole avannut, mutta saas' nähä.
        Sen soisin itse, että yhteen ketjuun kirjoitetaan vain yhdellä nicillä, mutta senkin saa jokainen päättää kohdallaan.

tässä ketjussa on tuo ''-minä-vain-'', joka selvästikin on uusi tuota nikkiä käyttävä.

• uk
        Paras kirjoitus kirjoitti:

tässä ketjussa on tuo ''-minä-vain-'', joka selvästikin on uusi tuota nikkiä käyttävä.

Tunnetaan, m.v. hää o-

• -minä-vain-
        Paras kirjoitus kirjoitti:

Jos täällä saa kiittää, niin Kiitos!
        Monta kirjoitusta en ole tänne koskaan kirjoittanut, ja tuolla sanayhdistelmällä en koskaan.
        Pitää hiljetä, ettei ärsytä ketään.
        Sopu on mukavaa, sijaa antavaa.

• -minä-vain- kirjoitti:

Jos täällä saa kiittää, niin Kiitos!
        Monta kirjoitusta en ole tänne koskaan kirjoittanut, ja tuolla sanayhdistelmällä en koskaan.
        Pitää hiljetä, ettei ärsytä ketään.
        Sopu on mukavaa, sijaa antavaa.

Jos olet kuvaamasi, niin tervetuloa vaan kirjoittamaan!

• xxx-xxx
        texsanell kirjoitti:

Mitä sitten valitetaan ettei vastata, tai kahvipirtti ei huomioi?

Hei texs---

Meinaatko että kahvipirtti on se arvon antaja keskustelijoille:D?

• xxx-xxx kirjoitti:

Hei texs---

Meinaatko että kahvipirtti on se arvon antaja keskustelijoille:D?

hei hei

Miten noin käsitit, ihan vaikea on uskoa tuota, johan olis :D

• -minä-vain-
        Ruuneperi kirjoitti:

Jos olet kuvaamasi, niin tervetuloa vaan kirjoittamaan!

No sellainenhan minä, vain, en muuta, kuin itseni olen.
        Ei oikein uskalla, kun tuntuu, että olen ollut täällä ihan itse tietämättäni. :)
        Yritän kehitellä oman nimimerkin, ettei muihin sotketa, mutta vaikea löytää
        käyttämätöntä.

• uninen tex

Niin,... en pysty ymmärtämään miksi ei voi tulla omana itsenään juttusille, huomioidaan tai ei! Eihän se niin tärkeää pitäsi olla nimettömänä varsinkaan, jos sellaisena uskaltautuu pidempään polemiikkiin:D
      Mutta en viitsi tehdä nyt tämän enempåå, ajatukseni oli vain , jos ei oltaisi niin herkkähipiäisiä ja pelokkaita !

• yx, meistä,,,,

Höpsistä hyvät rouvat, miksi rekisteröityä ??? en koskaan ole rekisteröityny, olen saanu aivan tarpeekseni komenteja, tai itse olen vastaillu mielenkiintoisiin teksteihin, ei ole pinientäkään aikomusta rekisteröityä, kivoja kirjoittajia on ilma nikkiäki kuten olette ja olen huomannu.
      Nauttikaamme kivoista hetkistä palstalaiset.

• niin teemme

Sittenhän on kaikki hyvin! Niinhän minäkin toivoisin! Ihan kiva kun ilmaisit mielipiteesi!

• katleija

Minnuu vart ei tarvi nimmii laittaa, tunnen kaikk uskokaa eli älkää ;-)))))
      Nyt kaikille mielenrauhaa, sano Ruupenki.

• Rammoona

Heips Katleija !
        Minnoon huomanna että arvoot het kättelyssä, kuka se minnii kirjotuksen on luatinna. Turha yrittee harhaattoo...oon minnäe niin kauvvan sinuva tuntenna.
        Mutta oot sinnäe aeka läpnäkyvä .:)

Mitäpä suotta tiällä mieltään pahottammaan , lähetään poekkeen jos ei jollonnii hotsita , tullaa sitte takasikkii. Eihän tää nyt elämätä suurempoo sentäs oo.

• haltiatarko?

Ruupenki? Rakkaalla lapsella on monta nimeä! On, on mielenrauhaa,...sinulle myös Katleijaava:D

• mie vaa

Ruuben Stiller nii sanoo. mielenrauhaa

• minäkin yritän

Tämä aloitus oli kyllä niiden nimettömien puolesta, jotka eivät mielestään ole huomioituja, niin ymmärsin.

• Te huomiotte aina itsenne aina muita paremmiksi. Opetelkaa tuntemaaan edes itsenne!

• --0-0--

Kuka arvaa kuka minä olen:=)

• Katleija 1...5

• texsanell kirjoitti:

Katleija 1...5

Väärin:=)

• xxx-xxx

Entäs minä??

• minkä takia

sinä tex vastaat aina muitten puolesta ? Luuletko olevasi niin ylivoimainen kaikkiin nähden ? Ruuneperin puolesta olet kuittaillut ja saanut siitä kyllä huomautuksiakin. Nyt sauhuat kahvipirtin puolesta, kyllä he kuule pärjäävät ilman sinuakin. Mitä se kenellekkäään kuuluu, missä kirjoittaa ja kenelle vastailee ?
        Täälltä pääsee pois jos ei miellytä. Monelle tekisi hyvää hankkia ihan oikea elämä, vaikka vaan ihan yksi oikea ystävä ja harrastus. Kukaan ei usko että näillä täällä koko ajan kyyläävillä on paljon menoja ja ystäviä , miten muka ehtisi palstalla aamusta iltaan ja yölläkin roikkumaan. Ja miten tämä voi niin jonkun koko elämän täyttää. Kun täällä koko ajan päivystää, alkaa varmaan tulla mustasukkaiseksi jostain palstahenkilöstä.
        Susmorsian sanoi tästä hyvin, mitä ihmeen yhteyksiä täällä pitäisi saada???

• minkä takia kirjoitti:

sinä tex vastaat aina muitten puolesta ? Luuletko olevasi niin ylivoimainen kaikkiin nähden ? Ruuneperin puolesta olet kuittaillut ja saanut siitä kyllä huomautuksiakin. Nyt sauhuat kahvipirtin puolesta, kyllä he kuule pärjäävät ilman sinuakin. Mitä se kenellekkäään kuuluu, missä kirjoittaa ja kenelle vastailee ?
        Täälltä pääsee pois jos ei miellytä. Monelle tekisi hyvää hankkia ihan oikea elämä, vaikka vaan ihan yksi oikea ystävä ja harrastus. Kukaan ei usko että näillä täällä koko ajan kyyläävillä on paljon menoja ja ystäviä , miten muka ehtisi palstalla aamusta iltaan ja yölläkin roikkumaan. Ja miten tämä voi niin jonkun koko elämän täyttää. Kun täällä koko ajan päivystää, alkaa varmaan tulla mustasukkaiseksi jostain palstahenkilöstä.
        Susmorsian sanoi tästä hyvin, mitä ihmeen yhteyksiä täällä pitäisi saada???

Kyllä täällä saa jokainen esittää mielipiteensä kunhan tekee sen asiallisesti. Ei kenenkään mielipide ole määräys muille niin kuin joskus väitetään.

Elämää ei kukaan ole täällä hankkinut, elää kihnuttanut vain tavallaan, "sillä kauan sitten saadulla". Meillä kaikilla on elämä täällä elämä! Kuka ilmoittautuu kuolleeksi?

Vuorokaudessa on 24 tuntia ja näissä puitteissa saa kirjoittaa vaikka yöllä.
        Kyllä palstakeskustelu "väkisinmakaamisen" voittaa.

Kiitokseni kaikille. jotka omina itseinään täällä kirjoittavat ja saavat muutkin tuntemaan olonsa ihmisarvoiseksi.

Palstakirjoittelu toimii myös ikäänkuin oppikurssina elämälle, omana pienenä osanaan tosin.

Olen lähes pisimpään täällä kirjoittanut ja syntyneistä näkemyksistäni kirjoitan, parempaan en pysty!

• :>
        Ruuneperi kirjoitti:

Kyllä täällä saa jokainen esittää mielipiteensä kunhan tekee sen asiallisesti. Ei kenenkään mielipide ole määräys muille niin kuin joskus väitetään.

Elämää ei kukaan ole täällä hankkinut, elää kihnuttanut vain tavallaan, "sillä kauan sitten saadulla". Meillä kaikilla on elämä täällä elämä! Kuka ilmoittautuu kuolleeksi?

Kiitokseni kaikille. jotka omina itseinään täällä kirjoittavat ja saavat muutkin tuntemaan olonsa ihmisarvoiseksi.

Palstakirjoittelu toimii myös ikäänkuin oppikurssina elämälle, omana pienenä osanaan tosin.

Olen lähes pisimpään täällä kirjoittanut ja syntyneistä näkemyksistäni kirjoitan, parempaan en pysty!

"Kyllä palstakeskustelu "väkisinmakaamisen" voittaa."

Hauska kommentti.

• kukapa sen s...

? ei tää tiiä,..

• Voi hyvä sylyvi
        Ruuneperi kirjoitti:

tuota ruunea, vai oikein oppikurssina elämälle!!!! Ei ole enää tervettä. ANNA mun kaikki sietää.

• *Kukkahame*

En lukenut kaikkea, mutta kun tyhjä ruutu ilmestyi yritän minäkin päteä tavallani.
      Miksi tehdä täällä uusia ohjeita tai muita lisukkeita kirjoitteluun, ylläpidon ohjeita noudattaen on paras jatkaa, ilman nikkiä ei kirjoitus lähde joten jotain siihen on laitettava.
      Mikäli tämä on 'syntynyt' suvaitsevaisuus ketjusta niin aivan metsään menee, niin kuin on suvaitsevaisuuskin palstalla usein mennyt.
      Tämä oli aamuni avaus olisi kai pitänyt jättää tekemättä.

• Määräily ottaa päähä

Miksi määräilette toisten kirjoittamisia? Palstan säännöt määräävät. Sillä sipuli.

• jupijupijupinaa

En kyllä ainakaan minä ole tältä palstalta hakemassa itselleni seuraa, Kirjoittelen silloin tällöin, mitä mieleen kulloinkin satuu tulemaan, enkä välitä vastaako joku kirjoitukseeni vaiko ei.
      Seuraa löytyy liian kanssa oikeasta elämästä. On aivan eri asia näillä muutamilla palstailaisilla jotka rujoutensa tai vammaisuutensa vuoksi eivät sitä oikeassa elämässä seuraa löydä, vaan joutuvat roikkumaan palstalla vuorokaudet ympäriinsä, päivästä toiseen. Saavat ainostaan kauppareissuilla ihailla taxikuskin niskaa.

• :>

"Saavat ainostaan kauppareissuilla ihailla taxikuskin niskaa."

Mielenkiintoinen näkövinkkeli, jota ei nuorempana tule ajatelleeksi. Taksikuskejahan sanotaan mm. läskiniskoiksi.

• leviäähän siinä
        :> kirjoitti:

"Saavat ainostaan kauppareissuilla ihailla taxikuskin niskaa."

Mielenkiintoinen näkövinkkeli, jota ei nuorempana tule ajatelleeksi. Taksikuskejahan sanotaan mm. läskiniskoiksi.

niska ja pers. kun päivät pitkät istuu. Voi kun minäkin saisin niitä taxiseteleitä niin saisin suloa elämään.

• 10.02

Määräily... en määräile ainakaan tietoisesti!
      Onhan se monesti niin että ystävykset tai muuten vaan tutut kyllä pysyttelevät samoilla linjoilla kirjoituksissa jopa mielipiteissä.
      Pitää saada omat kirjoitukset 'venymään' samanpituiseksi, jne...
      Usein tarvitsee lukea vain muutama rivi kun selviää asian toisto, sissoo se on siinä.
      Opastuksia ja viisauksia saa jostain aivan muualta kuin täältä

• katleija

Ramoona
      Sulla muisti pelaa, läpinäkyvähän olin vähän aikaa. Nimimerkki tarkoitti, että nimi mikä hyvänsä kyllä minut tunnistetaan. Näin vanhemmiten pysynkin katleijana enkä ota eroa.

"Läpinäkyvä
      16.9.2009 12:00

Nikeistä ja puskista puheen ollen,ei kuulkaa onnistu tuo Totuuskomissio täällä. Aivan turhaan sitä luuta kalutaan kaluamisesta päästyään. Kas Suomi 24:ään voi rekisteröityä tai ei. Palstalle pääsee kirjoittamaan hengentuotteitaan kuka vain ja meitähän täällä on totella monenlaisia, oottako huomanneet.

Yhdessä tapauksessa on pakko vaihtaa uusi nimimerkki, vaikk ei haluaisikaan. Nimittäin kun irtisanoutumisen jälkeen uudelleen rekisteröityy. Meitäkin löytyy. Vaikka tuleekin uudelleen uudella nimimerkillä, yleensä kauan palstalla olleet tunnistavat."

• Kyllähän minäkin omasta mielestäni olen asiaakin kirjoitellut, suuri osa on kuitenkin turhaa höpinää.

AIemmin tuli jotain neuvottuakin ja omia mielipiteitä vatvoa, mutta ne ovat jääneet kun ei ole mitään halujakaan opettaa toisia kun itsekään en ole mitään oppinut

Tänne on tullut paljon nuorempia ja tietävämpiä oikeitten asioitten tulkitsijoita, ja heistä olen oppinut ettei jokaisen tarttekkaan kaikesta osata juttua vääntää.

Kirjoittaa tykkäisin, mutta ei juuri paljon tule vastattua kun vain harvemmat asiat ovat kiinnostaneet.

Moikka vaan ja hei.

• vain ihminen rva.

Olette kaikki aivan ihania ihmisiä,
      olen aina ollu nikitön, silti te jokainen olette joskus minulle vastannu , usein aivan ihanasti kanuustaen rohkaisetn lohduttaen, joskus lyttyyn arvostellen,
      mutta kaiken kaikkiaan olen teistä jokaisesta kiitolline, olette aivan ihania ihmisiä, kaiken huippu kun ruuneki joskus on mun kanssa aivan samaa mieltä jopa kannustava,
      kiitos teille kaikille,
      kirjoitellaan ja kommentoidaan toisiamme aivan luonnolisella tavalla, meillä on huonot ja hyvät päivämme jokaisella,
      emme aina voi olla asioista samaa mieltä , se on aivan hyvä niin,
      mutta eikös se demkratia ole juuri sitä että jutuissa tehdään kompromissejä, enemistö voittaa ja on oikeassa,
      vähemmistön ei kannata loukkaantua , elämä jatkuu ainaki toistaiseksi, vaikka nyt olenki kovassa flunssassa.

• texsanell ek

Silloin kun joutuu *pitämään* flunssaansa sisätiloissa, onkin palstalla kiva saada ajanvietettä päiviinsä muiden mukana:)

Luin tuolta tullessani palstalle, itsestäni hurjan kuvauksen, kestosinkkuna, vai mikä se nyt olikaan.
      Ihan
      femme fataleksi, hurja miesten jahtaaja - siinä menee taksinkuljettajatkin tämän femme fatalen kohteiksi!

Onhan hyvät meriitit annettu isoäidille! Kiitos hyvästä naurusta!

• jupijupijupinaa

Eikös naapurit jo ryhdy sulle järjestellemään hoito paikkaa, eihän kukaan yksin asuva ja täys järkinen voi nauraa räkättää aamusta iltaan kuin harakka häiritsemättä naapureita.

• xxx-yyy
        jupijupijupinaa kirjoitti:

Eikös naapurit jo ryhdy sulle järjestellemään hoito paikkaa, eihän kukaan yksin asuva ja täys järkinen voi nauraa räkättää aamusta iltaan kuin harakka häiritsemättä naapureita.

jupijupijupi se pukinsorkkiaan tännekin. aika päivystäjä on

• kukas on päivystäjä
        xxx-yyy kirjoitti:

ja etkös sinä ole jo isomummoiässä , itse kuvittellet fatale olevasi ja miesten nielijä, hyi helev...
        Aina ylpeilet nikin käytöllä, nytkin laitoit jotain x ja y, eikukaan sinau usko oikein missään asiassa, niin on falskia touhua.

• Atolfia
        xxx-yyy kirjoitti:

En kyllä aikonut tänne tänään kirjoitaa, ainakaan näin aikaisin, mutta nauruksi piti pistää ihan yksinään tässä koneen ääressä. Tämä jupijupijne.. taitaa olla aika tosikko, kun naurusta hermostuu.:>).

Olen odottamassa puhelua ja odottaessani tulin koneelle. Onhan tämä hauskaa ajanvietettä, kun tuon odottavan aika on pitkä.

En nyt ihan tarkkaan muista, mikä tässä oli keskustelun aihe. Käynpä vilkaisemassa otsikkoa..............

No niin. Se oli tuo nimettömyys. Vaikka tästä ei pidetäkään, niin sanon, että kyllä Texsanell on mielestäni oikeassa. Jotenkin on luonut jonkinlaisen kuvan vakinikistä ja on mukava lukea heidän mielipiteitään. Olenhan tämän sanonut ennenkin, joten ei mitään uutta länsirintamalla.

Hyvää päivän jatkoa vaan. Aurinko paistaa ja hanget valkoisena loistaa. Ylös, ulos ja lenkille.

P.S. On jäänyt nuo taxien niskat tutkimatta, kun pyörällä olen toistaiseksi polkenut. Ehkä siinä tekee erilaisia huomioita. Vaikka kovassa vauhdissa tuskin ehtii muuta kuin katsoa eteensä, että pysyy pystyssä.

• vai vielä femme fata

le, eipä ole rajaa tuon ihmisen luuloilla itsestään. Eikä kaikki kirjoitukset täällä sinua tarkoita.
      Kyllähän taxikuskit ottaa kenet tahansa maksavan asiakkaan kyytiin, vaikka olis maksusitoumuksella.

• Voi, voi, kyllä ilkeilyä riittää vaikka kaikille jakaa.
      Texsanell on voimakas ja asioita tietävä persoona, samoin kuin ruuneperikin.
      Uskoisin etteivät he kenenkään ilkeilyistä mielipitetänsä muuta.
      Rohkeita ja sisukkaita ei9 koskaan nälvimällä lannisteta.

Ollaanhan huomattu, että palstalla ei juuri keskustelua ilman heitä synny.

• jupijupijupinaa

Kyllä näiden mainittujen henkilöiden kirjoitukset ovat niin oma hyväisiä ja itse riittoisia ettei niitä tosiaankaan voi ohittaa olan kohoutuksella. Mistä pölkkypäät voisi loukkaantua ei mistään. Eihän ne tajua, kun niiden kustannuksella nauretaan ja niitä pistetään alvariinsa alta lipan.

• yx pani paremmax

sanoi olevansa mamun kakkosvaimo.
      Kyllä nyt ollaan kateellisia.

• horiop !

Niile nimettöminä kirjoittaville, jotka kaipaavat keskusteluyhteyttä, ja mukaanpääsyä yhteisöön on AINOA ohje:

Antakaa itsellenne nimi! Se on ainoa keino tutustua, ja tietää kenen kanssa keskustelee !

Niin turhaa on odottaa huomioimista, jos ei kukaan teitä tunne. Keskustellut olen tänä iltana omalla palstanimelläni henkilön kanssa, joka on vain nimetön.
      Miten voisin seuraavan kerran tietää kuka hän on?

VOI JOKU OLLA NÄIN NAIVI ?

Voi hyvä isä en paremmin sanoa miten voi joku palstalainen asettaa täällä ehtoja kenen kanssa kukaan täällä seurustelee..................
      En kyllä ole kaivannut täältä mitään ystäviä enkä huomiotakaan. Pitäskö vielä yhteisöön liittymisestä maksaa joku pääsymaksu?

• pääsymaksuna

nuoleskelu, niin pääsee ihanaan keskusteluyhteyteen.
      Voiko jonkun elämä olla näin köyhää, täältä sisällön siihen löytää.

• kirjoitellaan ,,,,

Salli mun nauraa, joku ei ymmärrä ettei kukaan täältä ystävää oo hakemassa, vaan pelkästään mielipiteitään ilmaisemassa jos asia sattuu kiinostamaan tai ärsyttää tarpeeksi että antaa kipakan vastausen takasi, jossai tapauksessa voi vastata aivan asiallisestiki,
      vanha sanonta kun kuuluu, " niin metsä vastaa kuin sinne huutaa "

• Mistääs se johtuu, kun minulla ei ole minkäänlaista kiusaajaa täällä , olenko niin väritön persoona , tai tiedetään että en vastaa kuitenkaan näihin haykkuihin jos sellainen sattuis tulemaan - ja kun en käy tarkistamassa näitä joka päivä Edes. Niin että ei tuu vastusta. ;=)

--0-0-- häneltäkin terkkuja.

• kirjoitellaan,,,,

Ei oo mullakaan kiusaajia, kysynkin,,,, mitä ne oikeestaan on ja onko niitä ollenkaa, mä olen ollu havaitsevinani, että täällä ilmaistaan vain erilaisia mielipiteitä,
      suomessa on sanan vapaus ja mielipiteen vapaus näin ole asian ymmärtäny.

• havumetsien mies

Kiusaamisen syynä täällä on useimmiten kateus. Kateuden kohde tunnustetaan itseä paremmaksi, olipa sitten kyse, varakkuudesta, älykkyydestä tai viehätysvoimasta.

Kateus on siis todellisuudessa ihailua ja kiusaaminen onkin pohjimmiltaan ihailun osoitus.

• Voi hyvä ihme sun

kanssas! Eihän meillä ole valokuviakaan täällä, minäkin olen ihan Helena Lindgrenin näköinen, yhtä hyvin säilynyt ja älypää vielä lisäksi!
      :) Sekin kuuluu tuohon nuorena pysymiseen, että on hyvät elintavat. Ei pysy kauniina, jos juo alkomahoolia tai syö makeisia. Ja liikunta on alfa ja omega!

HIHIHIHIHII!

Mene nyt siitä ''kateuksinesi''!

• kukas toi

sanan kateus palstalle, kaikki arvostelu on kateutta . ollaan muka kateita ahneillekkin, joita kaikki inhoo.Vääryyttä hihataan , ei kadehita eikä yhtäkään vanhaa rupuämmää. Vaikka mitem ihaniksi ittenne ja elämänne kuvailette.

• .
        kukas toi kirjoitti:

sanan kateus palstalle, kaikki arvostelu on kateutta . ollaan muka kateita ahneillekkin, joita kaikki inhoo.Vääryyttä hihataan , ei kadehita eikä yhtäkään vanhaa rupuämmää. Vaikka mitem ihaniksi ittenne ja elämänne kuvailette.

ookko ihan varma, ettei juuri sinussa piile kateuden siemen ?

• Toikin on yxi ton

Ruuneperin nikeistä toi Havumetsien mies. Ei se enää itekkää tiijja montako rekkaamatonta nikkiä sillä on rekattujen lisäksi.

• Täälläkö rönsyillään kuin viiliviini kesäaikaan,....aamupäivän tehtävät on selvitetty ja vilkaisin taas teitäkin.

Peevalin pakkasherra kun tuli taas, vaikka jo vetäytyi lähemmäs kotikontujaan napapiiriin. Enpä lähtenyt uimahalliin vesiravaamaan, nyt flunssa-aikana ei viitsi mennä väenpaljouteen, siellä kun käy lukematon määrä ihmisiä.

No, kotona riittää kyllä puuhaa, ja ---ilokseni huomasin tänään klo 13.00 tulee suomalainen komedia TV 1 :llä,--- jossa
      Elsa Turakainen näyttelee hulvattoman hyväntuulisena jonkun kapun morsianta!

Hauskaa elokuvahetkeä katsojille:D moikka,..

• Suomaainen komedia o

on texanelli ite.

• Kiitos kaunis!

• jotain tolkkua

Ei tässä kateudesta ole kysymys, sen kummemmin kuin ihailustakaan. Palstalaiset ovat vaan vapaasti esittäneet omia mielipiteitään eivätkä ole alistuneet muutaman kellokkaan komentoon, jotka alituiseen ovat luomassa palstalle omia säntöjään.

Tässä osio texin rasistisesta ohjeistuksesta, jossa hän yrittää painostaa palstalaisia oman klikkinsä komentoon.
      Toisin sanoen palstalaiset eivät enää saisi tuoda tänne mielipiteitään ilman rekisteröintiä, tai näiden kellokkaiden ylenpalttista mielistelyä ja nuolemista, vaan heidät suljetaisiin pois palstalle kirjoittamasta

texsanell
      6.2.2012 21:53

• ei nikkiä koskaan

äl'ä naurata,,,

• totta on

ja sama mummo itse vaihtanut nikkiä jatkuvasti ja samaan aikaan monella nikillä ja puskasta tietty myös, kun ei halua ihania nikkejään ryvettä. Tähtislmäkin, voi hel..

• Niin, ja ajattele sai sen palstan mieheltä!
        Mitens nyt suu pannaan?

• olette ihania,kiitos

niin onnkii ja kaiken huipuksi salainen runoilija täti,,,
        teki ootte aina yhtä ihanai ku aina jaksatte komentoida mun vaatimattomia mielipiteitäni, vaikka olenki ilman nikkiä, olette rakkkaita ystäviä aivan kaikki.
        Hyvää ystävän päivää kaikille mukaville mummeleille ja erikoisesti miehen köriläille.

• Texanelli ja ruune

olis kivaa jos nuo siirtyisivät yhessä jonnekin pois joko svedu-palstalle tai 80 plussalle.sinnehän texaneli onkin jo kirjoitellut. jos ruunekin sinne menisi, kannustetaan ja rohkaistaan heitä muuttamaan pysyvästi sinne. tai jonnekin pois. Nyt tulee meille sopivaa seuraa 6kymppiseltä osiolta.

• Hahaa,..painu vaan itse sinne mummojen joukkoon:D

Mitä hittolaista te sitä Ruune ja minua yhdistelette?
        Ettekö nyt jo tiedä, että Kukkis on nyt vuorossa!
        Ja minulla vallan toiset intressit!

• ruune ihan liian
        texsanell kirjoitti:

Hahaa,..painu vaan itse sinne mummojen joukkoon:D

hyvä texille. Voi sulla olla intressit muualle mutta ne intrsessit kyllä juoksee karkuun. Koko ajan täällä kyyläät, joku onneton täällä siis joutunut sinun intressien kohteeksi.

• ruune ihan liian kirjoitti:

hyvä texille. Voi sulla olla intressit muualle mutta ne intrsessit kyllä juoksee karkuun. Koko ajan täällä kyyläät, joku onneton täällä siis joutunut sinun intressien kohteeksi.

Hömppäkaisa:D

Intressini eivät ole vain m i e h i s s ä ! Koeta nyt ihmeessä tajuta se. Pidän i h m i s i s t ä, miehistäkin, Ruuneperistäkin, mutta maalaus ja muut asiat ovat ajankohtaisia ja omat lähimmäiseni!

Minusta näin on hyvä, olenhan jo iäkäs, enkä leiki näillä asioilla.

• Sinut jo tunnetaan
        texsanell kirjoitti:

Intressini eivät ole vain m i e h i s s ä ! Koeta nyt ihmeessä tajuta se. Pidän i h m i s i s t ä, miehistäkin, Ruuneperistäkin, mutta maalaus ja muut asiat ovat ajankohtaisia ja omat lähimmäiseni!

eikä valehtelu auta yhtään.

• älä valehtele
        texsanell kirjoitti:

tex, sinulla ei ole mitään muuta elämässä kuin tämä palsta. Joka provo viestiin vastaat ja ympäri vuorokauden täällä kyttäät.
        Kukaan ei sinua yhdistä kehenkään mieheen, itse sinä sitä jankutat ja yhden jos toisen peräpäitä nuolet.

• *Kukkahame*
        texsanell kirjoitti:

Hahaa,..painu vaan itse sinne mummojen joukkoon:D

Mitäs vuoroja sinä minulle jaat, aivan turhaan osoittelet minua,
        miten se olikaan kateus kaikessa ilkeilyssä!

Siitähän oli jossain ketjussa.

• *Kukkahame* kirjoitti:

Mitäs vuoroja sinä minulle jaat, aivan turhaan osoittelet minua,
        miten se olikaan kateus kaikessa ilkeilyssä!

Siitähän oli jossain ketjussa.

Minä minä minä, nyt meinaa tuohtua:D Tää nyt on näiden kanssa tällaista. Jotakin niiden kitaan piti työntää:D
        Että saisivat uutta ajateltavaa, kun näkyvät kuvittelevan.

EI TIETENKÄÄN MINULLA SAISI OLLA MITÄÄN MUUTA ELÄMÄÄ:D

Nauraa täytyy makeasti!

Ikinä en ole kuullut niin rumaa suomenkieltä kuin käytätte, KYYLÄTÄ hyi!

Tämä palstako olisi sen arvoinen, että viitsisi täällä koko aikaansa tuhlata!!!

Tosin tänään on ollut ihan kiva panna hanttiin rupusakille:D

• Juslan Harmaa

Vanhoja naittajia näkyy palstalla liikkuvan. Sekö se ainoa mielenkiinnon kohde niillä on, eivät ole taineet nousta samalle tasolle aloituksissaan kuin tämä mainittu Ruune.

Tuo itselleni tuntematon Ruune taitaa vetää mukanaan puolet palstalaisista, naisista ainakin, jotka ovat tottuneet myötäilemään häntä kaikessa asiallisissa aloitteissa.
      Kieltämättä onkin ollut parhaita aloitteiden tekijöitä koko aikansa!

• @@@@@@@

Näkyvät monistavan jatkuvasti jonkun sanontoja, itsellä ei taida olla muuta mieltä kiinnostavaa. Hoh hooo

• ITSE kirjoitti Ruune

tuon ylistyksen itsestään, haisee pahalle.

• @@@@@@

No, haha, ettepä tunnistanut oikein! En ole Ruuneperi, siinä se teidän ongelmanne onkin, kun ette tiedä nyt vuorostanne kuka kirjoittaa!IHAN ITSE OLETTE NÄIN HALUNNEET.

Oikein hyvältä tuntuu, paitsi nuo mädät ja samat puheet, mitkä suustanne lähtee!

• Nautit siitä, että s

sinusta ei pidetä, Texanelli se siinä, palstan pilaaja ja pilannut.Olette niin sopiva pari.Koko palsta rohkaisee teitä muuttaan pois!

• Nautit siitä, että s kirjoitti:

sinusta ei pidetä, Texanelli se siinä, palstan pilaaja ja pilannut.Olette niin sopiva pari.Koko palsta rohkaisee teitä muuttaan pois!

Ihan hassu ajatus! Totuus on, etten enää välitä siitä nälvimisestä, ja mustamaalauksesta! Kaikki minkä olen kokenut kauniiksi, olette TE NIMETTÖMÄT yrittäneet vetää lokaan!

Eihän se onnistu, minulla on oman elämäni arvot ihan niinkuin ennenkin, ja teillä on luulonne!

Karavaani vain kulkee eteenpäin ja RAKKIkoirat haukkuu. Surullista , mutta totta.

PS. Ihan naurattaa kun huomaa miten yrität kaikin keinoin rassukka keksiä, vaikka masokistiksi! Pöh sanon minä:D

Eläkää te omaa elämäänne ja jättäkää ihmiset rauhaan.

• onko se sitä

masokismia ?

• ei kantsi olla kade

Eikö se "iletä" vuosikausia ruikkia puskista esim. Texsii? Kateutta tuo on kun joudutte myöntämään Texin hyvän ja rennon meiningin.

• Sivussa aina

Olen aina epäillytkin, että täällä toimii keskusteluyhteisö, johon otetaan mukaan, jos otetaan.
      Nyt se tuli selväksi.

• Eihän noista happamista akoista pidä välittää:) MIkä lie motiivina heillä, juoruista pitävät ja toisten mollaamisesta.
        Minusta ikävintä ainesta mitä naisista löytyy. Mutta ne jää omaan arvoonsa nimettöminä, jonka suojissa operoivat.

• kieroilua

Jos ne kinastelisikin keskenään mainitsematta ketään sivullista niin antaa palaa.
      Nyt tex on poistanut sen jossa mainitsi Kukkiksen

• En minä ole poistanut sitä! Sen kirjoitin ihan saadakseni nuo hieman asettumaan, melkein leikilläni!
        Toivon ettei *kukkahame* siitä loukkaantunut sentään* Tai Ruuneperi!

• itse kuvittelet
        texsanell kirjoitti:

En minä ole poistanut sitä! Sen kirjoitin ihan saadakseni nuo hieman asettumaan, melkein leikilläni!
        Toivon ettei *kukkahame* siitä loukkaantunut sentään* Tai Ruuneperi!

tex ne ruunen ja sinun yhdistämiset, on siitä ruune itsekkin täällä sanonut.
        Voisit vaihteeksi saada itsesi asettumaan. Mene nyt maalaamaan välillä tai sukulaistesi kanssa keskustelemaan, eihän tuo ole enää tervettä!

• itse kuvittelet kirjoitti:

tex ne ruunen ja sinun yhdistämiset, on siitä ruune itsekkin täällä sanonut.
        Voisit vaihteeksi saada itsesi asettumaan. Mene nyt maalaamaan välillä tai sukulaistesi kanssa keskustelemaan, eihän tuo ole enää tervettä!

Tervettä tai ei, niin on nyt metsä vastannut kuin olette huudelleet!

PITÄKÄÄ HYVÄNÄNNE !

• Hyiii,,,,,,,,,

TEX in ketjut , ne ovat aina riiteleviä, aivan palstan pilaaja eukko kyllä on .

• Kerronko mikä on paljon palstaa pilannut? Ikuiset marinat ja tyytymättömyydet, politiikkojen mollaukset iskut alle vyön kirjoittajille!

Siinä on totuus,--- enkä viitsi nauramatta sulkea konetta!

• hyi hitto

Harvinaisen paksunahkainen "ämmä" tarjoan kavit koko porukalle jos saatte tämän ämmän herra seuransa kanssa häipymään.
      Ikään oo moista tavannut pilaa koko palstan mokoma.

• 154

Jotta tuo pieni ohje, toive ei jäisi huomaamatta,niin samaa toivon minäkin että hus Texanelli pois! olet niin epämellyttävä.

• /

Hauskaa, että jaksatte jatkaa ketjun matkaa.

• sama täällä

Turha kuvitella häntä toivoo pois vain yksi tietty syntipukki. Tiedän että moni on lopettanut kirjoittelun juuri hänen takia ja moni ei halua edes aloittaa, vaikka muuten olis mukavaa kirjoitusseuraa täällä.
        Monta kertaa on luvannut lähteä, hyvä jos yhden päivän on poissa pysynyt.
        Nytkin avasi ketjun rekattua nikkiä vaatien, vaikka itse pahin esimerkki.
        On otsaa vielä kuvitella että oltais täällä kateellisia. Ei olla, ehkä säälittäisiin jos ei olisi niin ilkeä .

• olette ihania,,,

Pusi pusi pusi palstalaiset , ihanaa huomenta vaikka oonki pyllypystyssä heränny,
      nyt unohdetaan palstan tavalliset rähinät ,
      halit kaikille, erikoisesti ihanille lökäpöks köriläille.
      nyt on kevät, ja runosuoni höpertää rakkaus runoja jostain kummasta syystä,
      lukekaa ja nutikaa,
      kohta on ystävän päivä , rakastakaa toisianne.
      ja vähän minuaki,,,,

• 11 3

Mukava nähdä tuollainenkin kirjoitus /"olette ihania...").

Pari kateellista vanhaa pierua on taas antanut keskustelulle omaa väriään.

• pieruko

113

Näinhän se on oletpa yksin tai seurassa niin aina haisee paska......

• Keskustelen nimettä

Minulle ainakin on ihan sama kenen kanssa keskustelen, jos aihe molempia kiinnostaa ja molemmat voivat sanoa mielipiteensä ei ole nimellä väliä. Kiinnostaa enemmän mielipiteet kuin nikit joilla ei usein ole muuta mielipidettä kuin ... naurattaa... olen samaa mieltä.... tms. tyhjiä ajatuksettomia lauseita.
      Kysyn vaan onko sellainen keskustelua.
      Istun usein junassa ja keskustelen ventovieraiden kanssa eikä ikinä ole tullut mieleeni kysyä nimeä.

• katleija

Kyllä tuosta aiheesta nikki vai ei saa miten pitkän ketjun tahansa. Ketjuun tulee puolesta ja vastaan mielipiteitä suurella tunteella.
        Ei asia muutu ennen rekisteröitymispakkoa, ja se ei kai nyt ole näköpiirissä. Tähän on tyyntyminen eikä fundamentalisuus asiassa auta.

• Oikeassa olet!
        katleija kirjoitti:

Kyllä tuosta aiheesta nikki vai ei saa miten pitkän ketjun tahansa. Ketjuun tulee puolesta ja vastaan mielipiteitä suurella tunteella.
        Ei asia muutu ennen rekisteröitymispakkoa, ja se ei kai nyt ole näköpiirissä. Tähän on tyyntyminen eikä fundamentalisuus asiassa auta.

Se ollaan vuosien mittaan koettu. Riitely siitä on turhaa.

• totta tuo
        Oikeassa olet! kirjoitti:

Se ollaan vuosien mittaan koettu. Riitely siitä on turhaa.

mutta aina löytyy riidan ja huominhaluinen näitä aloittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2718
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      163
      2620
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2481
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2004
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1975
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1818
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1548
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      10
      1113
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      68
      1109
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      63
      970
    Aihe