käytetyn mondeon arvo romahtaa

tietoa löytyy

26

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha uhota

Samalla tavalla se romahtaa Mersunkin hinta.

• Mondeo

Huba huban jutut menevät entistä mielipuolisemmiksi. En pitäisi kymppitonnin pyyntiä 10-vuotiaasta perusmondeosta erityisen HYVÄNÄ esimerkkinä siitä miten HUONOSTI Mondeo pitää hintansa.

9880 € FORD MONDEO 1.8i 110hv Trend Sedan 2002

Onhan tuossakin Mondeossa tietysti Mazdan kone ja Volvon alusta sekä turvajärjestelmät - vai kumminpäin se nyt oli? Mutta siitä huolimatta: näin itsekin Mondeon omistavana pitäisin silti tuota kalliina.

• ainakin halpoja
      • hinta pysyy

• ilmaiseksi
      • Totta puhut

Pahasti on ylihinnoiteltu tuo Avensis, vaikka noin puolet vähemmän ajettu. Paljon paremman kaupan tekisi Mondeosta. Olipa hyvä että annoit vinkkiä.

• köf
        Totta puhut kirjoitti:

Pahasti on ylihinnoiteltu tuo Avensis, vaikka noin puolet vähemmän ajettu. Paljon paremman kaupan tekisi Mondeosta. Olipa hyvä että annoit vinkkiä.

no ei romahda....pysyy ja nousee vaan,,

hahhhhhaaaaaaaaaaaaa

• mondeo pelittää
        köf kirjoitti:

no ei romahda....pysyy ja nousee vaan,,

hahhhhhaaaaaaaaaaaaa

Kannattaisi varmasti ottaa ne pyykkipojat pois housunlahkeista ja tulla vasta sen jälkeen automiesten palstalle itkemään.

• köfleri!!!

taidat olla enemmän kuin mielenvikainen jos ei mondeo kiinnosta miksi roikut näillä sivuilla mee nopiaa sinne toy..jottien sivuille jos saisit sieltä apua ongelmiisi!!!

• köf

ei mulla ole totsya..heh.. olen sen sanonut niin monesti
      ja miksi tää motskykansa niin paljon totsya pelkää..miettikää sitä

hahhhhaaaaaaaaaaaaa

• Fjordix

Ei taida tuo Köf olla ihan " viisasten kerhosta" sen verran hörhöt jutut hänelä näyttää olevan. Toisaalta on hyvä, että löytyy tällainen Suomi24 peräsuolipalsta noille henkisesti tärähtäneille, voivat täällä purkaa pahaa oloaan sen sijaan, että hakkaavat mummoja kadulla. Ihan sivumennen sanoen, itsellä on mondeo 2001 ja pian 240.000 mittarissa. Auto pelittää hienosti ja pelleiltään erinomaisessa kunnossa. Autoa kun viitsii hoitaa ja välillä huoltaa niin kyllä ne kunnossa pysyvät, melkein auto kuin auto.

• ..?..

Ei sitä tojoo kukaan pelkää, ovat vaan kovia huutelemaan muista merkeistä...

• Rastavaari köf?

Ei o totsya, mut köffi tötsyttelee päivät!!!!!! ...ainaki jutuista päätellen!!!!!!!

• köf

mulla romahti tunkki, kun vaihdoin renkaita motskuuni..
      ai juu..nehän varoitteli, et ei kestä

hihhiiiiiiiii

• mondeonisti vieläkin

no juu tämähän selittää kaiken, taispa kolahtaa päähän pahemman kerran!!

• köf

juu päähän kolahti, kun katsoin samalla, miten vetarit ovat päästäneet rasvat ulos

hahhhhhaaaaaa

• Voi raukkaa pipipää!

Taisi köffillä samalla lurahtaa rasvat housuun...ja äiti tuli peseen!!!

• ford 2013

Mondeon huoltokustannukset ovat minimaaliset verrattuna muihin merkkeihin.
      Tunkin saa motonetistä, palloniveliä fordilta.

• Hullu se on!!!

Köfleri taisi asentaa tunkin väärinpäin ja työnsi vielä kammen anukseensa....

• köf

juu..niin mä tein...hahaaaaaa

mut mä sain motskun hinattua korjaamolle.. otin vaan ovesta kittinauhan irti ja naapuris mies hinas sille kylläkin romuttamolle..

hahhhhaaaaaaaa

• kiitos Köffille

Onhan se hyvä, että Fordia haukutaan, saa käytettynä hyvää kohtuuhinnalla, eikä tarvitse maksaa turhia lisiä kalliimman luokan brandi kuvista vrt. Audi / BMW jne.. Lisää tällaisia Köf lausuntoja niin meikä kiittää.

• foorti

Jep! Mondeo on erinomainen ostos n.5 vuoden ikäisenä. Hinta on tullut sopiviin lukemiin ja kaikki 'perusviat' on jo korjattu. On edessä huolettomia kilometrejä. Uutena ei kannata ostaa mitään autoa,siinä palaa rahaa eniten.

• köf

jepp..
      motskun arvo nousee vain jos romuraudan arvo nousee...

hihhhiiiiiiiiiii

kuka viitsi ostaa jo valmiiksi lahoa auto..ei kukaan järkevä, mut tyhmiäkin on nääs...

• puoletliikaa

tuo on kova hinta. hyvä jos puolet saat!

• Jo 18 vuotta

mondeota ja 200450 km.
      Arvaa vaan onko sillä arvonromahduksella vitauksenkaan merkitystä.

• höf...no köf

koko auto voi romahtaa, jos laittaa tunkin alle...hih..hiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe