Terve vain kaikille lukijoille ja erityiset terveiset teille yrittäjille!
Etsin tässä kaveria jolla on joko tällä hetkellä toiminnassa tai vaihtoehtoisesti olet jo pitkään suunnitellut verkkokauppa toimintaa.
Suosittelen enemmän kuin lämpimästi panostamaan kaikki mahdolliset killingit tuohon verkkokaupan toteutukseen, koska se tulee olemaan pesämunasi vielä pitkään. Myös markkinointi on erityisen tärkeää.
Toisaalta jos noihin haluaa panostaa enemmän kuin kunnolla, tulee siihen laskuun aika monta nollaa.
Näin ollen itse etsiskelen tässä bisneskumppania nettikauppa alalta. Tarjoaisin kaiken osaamisen tälle projektille. Osaamis alueenani olisi markkinointi sekä tekninentoteutus ja grafiikka. Jälkeenpäin huolehtisin myös verkkokaupan ylläpidosta, päivityksistä, toteutuksesta ja kehityksestä.
Oma vastuualueesi voisi sen sijaan olla tavaroiden hankinta, tilausten käsittely ja toimitus.
Asiakaspalvelun voisi hoitaa siten, että sinä hoidat puhelimitse ja minä hoitaisin vaikkapa sähköpostitse.
Tälläisiä ajatuksia itselläni. Näistä voidaan tietty neuvotella.
Ota vain rohkeasti yhteyttä jos kiinnostaa. Tässä voisi olla sinun tilaisuus aloittaa riskittömämmin tuo verkkokauppabisnes.
(ps: olen myös kiinnostunut tekemään yllämainitut työt urakkatyönäkin ilman osuutta, palkkiota vastaan)
email: [email protected]
Etsin kumppania nettikauppa bisnesalalta
26
414
Vastaukset
- Aloittaja!
Sen verran vielä tässä lisään, että yritys/yhtiö ym. tulisivat sinun nimillesi. Eli ei tarvitse peljätä, että voisit tässä menettää oman "unelmasi" ventovieraalle.
Itse voisin olla joko yritykselle esimerkiksi työntekijä tai voisin laskuttaa aina oman osuuteni omalla toiminimelläni.
Papereiden mukaan sinulla olisi siis 100% omistusta yrityksestä (jos näin haluat). Minulle oleellisinta tässä projektissa on lisätulot.
Täysin sinisilmäinen minäkään en kuitenkaan ole. Eli itse vaatisin taas kaikki tekniset avaimet toteuttamani verkkokaupan suhteen.
Näin ollen olisimme kaikista huolimatta riippuvaisia toinen toisistamme. Mutta molemmat toki turvallisin mielin.
Rohkeasti vain yhteydenottoa!
Tästä voi tulla oikeasti jännää ja mielenkiintoista :)- ... ..
Verkkokaupan toteutukseen saa upotettua monta nollaa ja samallatavoin sitä voi satsata huippuhienoihin toimitiloihinkin. Minun mielestä pääsisit pitkällä juoksulla parempaan tulokseen, kun hakisit sille osaamisellesi sellaisen kohdejoukon, joka oikeasti saa siitä lisäarvoa. Alkava yrittäjä kun voi epävarmuudessaan erehtyä investoimaan liikaa kulisseihin, ja itse sisältö jää puolitiehen.
- Aloittaja!
... .. kirjoitti:
Verkkokaupan toteutukseen saa upotettua monta nollaa ja samallatavoin sitä voi satsata huippuhienoihin toimitiloihinkin. Minun mielestä pääsisit pitkällä juoksulla parempaan tulokseen, kun hakisit sille osaamisellesi sellaisen kohdejoukon, joka oikeasti saa siitä lisäarvoa. Alkava yrittäjä kun voi epävarmuudessaan erehtyä investoimaan liikaa kulisseihin, ja itse sisältö jää puolitiehen.
Molempiin kyllä saa upotettua nollia. Sekä kivijalkamyymälään, että verkkokauppaan. Itse lähdin tässä hakemaan yrittäjää, joka on ajatellut verkkokauppa bisnestä.
Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "kohdejoukolla" joka saisi osaamisestani lisäarvoa? - ... ..
Aloittaja! kirjoitti:
Molempiin kyllä saa upotettua nollia. Sekä kivijalkamyymälään, että verkkokauppaan. Itse lähdin tässä hakemaan yrittäjää, joka on ajatellut verkkokauppa bisnestä.
Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "kohdejoukolla" joka saisi osaamisestani lisäarvoa?Se moninollainen järjestelmä voi olla superhieno ja kaikinpuolin täydellinen, mutta jos se ei tuo lisäarvoa siihen kyseessä olevaan liiketoimintaan, niin loppupeleissä rahoittajabusinesskumppani ei tule olemaan onnellinen. Joten pitäisi kohdentaa siten että ne jotka todellisuudessa tulevat tarvitsemaan sitä mitä olet myymässä, voisivat tunnistaa itsensä ja nähdä siinä piilevän mahdollisuuden olemassaolon. Jos et ole pohtinut tätä puolta ollenkaan, niin on vielä aika paljon opittavaa kantapään kautta.
- Aloittaja!
... .. kirjoitti:
Se moninollainen järjestelmä voi olla superhieno ja kaikinpuolin täydellinen, mutta jos se ei tuo lisäarvoa siihen kyseessä olevaan liiketoimintaan, niin loppupeleissä rahoittajabusinesskumppani ei tule olemaan onnellinen. Joten pitäisi kohdentaa siten että ne jotka todellisuudessa tulevat tarvitsemaan sitä mitä olet myymässä, voisivat tunnistaa itsensä ja nähdä siinä piilevän mahdollisuuden olemassaolon. Jos et ole pohtinut tätä puolta ollenkaan, niin on vielä aika paljon opittavaa kantapään kautta.
Jos rivien välistä osaan lukea oikein niin luulet, että olen tässä myymässä verkkokauppajärjestelmää?
Näinhän ei suinkaan ole.... etsin pääasiassa yhtiökumppania ... toisinsanoen osuuteni saan verkkokaupan kautta tulevasta liikevoitosta sopimuksen mukaan.
Sen sijaan tekstissäsi viittaat, että "kaikinpuolin täydellinen järjestelmä" ei välttämättä tuo lisäarvoa liiketoimintaan. No jos ei se tuo mitään lisäarvoa niin eihän silloin tarvitse tätä tilaisuutta käyttääkkään?
Haenkin ehdottomasti sellaista yhtiökumppania joka tässä näkee, että monimutkaisen, upean verkkokauppajärjestelmän toteuttaminen toisi perustettavalle liiketoiminnalle lisäarvoa, sellainen ottakoot yhteyttä.
Tarjoan myöskin verkkokauppajärjestelmän lisäksi markkinointimateriaalin tuottamista, markkinointia, hakukoneoptimointia ym.
En nyt lähtisi väheksymään omaa vastuualuettani ollenkaan. Molemmat hyötyisivät toinen toisistaan eikä penniäkään makseta kuin vasta "osinkojen jaossa" jos siis on jotain mistä jakaa.
- 20+19
Kerrotko vielä mitä meinasit alkaa myymään? Elektroniikkaa, vaatteita, kirjoja, seksileluja, DVD-elokuvia vai mitä?
Kannattaisi ehkä aluksi vähän testailla onko verkkokaupallasi yleensäkään tulevaisuutta.- Aloittaja!
Pyrin viestissäni antamaan selkeän kuvan siitä mitä haen. Eli haen joko PERUSTETTUA tai PERUSTETTAVAA liiketoimintaa, jonka päämyyntikanavana toimisi nettikauppa.
Tämä liiketoiminta voi olla vaikkapa:
Elektroniikkaa, vaatteita, kirjoja, seksileluja, DVD-elokuvia tai vaikka mitä muuta....
Yhdessä voidaan sähköpostitse vaikkapa aluksi kartoittaa onko verkkokaupalla tulevaisuutta... toki tässä nyt saa järki olla päässä molemmilla!?
- Uuuuuuuuuu
Paljonko rahaa laittaisit tähän verkkokauppaan?
- Aloittaja!
Katsotaan minkälainen projekti kyseessä.
- ... ..
Niin millä välineellä tekninen toteutus on tarkoitus tehdä, ja onko siinä entuudestaan mitään valmisosia vai rakennetaanko kokonaan itse alusta?
- Aloittaja!
Verkkokaupan lähtisin toteuttamaan Magenton alle. Nämähän on aina neuvoteltavissa? Mikä sitten katsotaan parhaaksi ratkaisuksi.
- ... ..
Aloittaja! kirjoitti:
Verkkokaupan lähtisin toteuttamaan Magenton alle. Nämähän on aina neuvoteltavissa? Mikä sitten katsotaan parhaaksi ratkaisuksi.
Magento näyttäisi olevan avoimen lähdekoodin copyleft-lisenssillä, mikä tarkoittanee, että moninollainen lopputuote pitäisi laittaa vapaaseen levitykseen.
- Aloittaja!
... .. kirjoitti:
Magento näyttäisi olevan avoimen lähdekoodin copyleft-lisenssillä, mikä tarkoittanee, että moninollainen lopputuote pitäisi laittaa vapaaseen levitykseen.
Olemme tässä lähdössä työstämään nettikauppaprojektia liiketoiminnalle .... liiketoimintana ei siis ole itse nettikauppajärjestelmän jälleenmyyminen.
Avoin lähdekoodi taas antaa mahdollisuuden työstää tästä moninollaisesta järjestelmästä juuri sellaisen kuin halutaan, ilman rajoituksia. - ... ..
Aloittaja! kirjoitti:
Olemme tässä lähdössä työstämään nettikauppaprojektia liiketoiminnalle .... liiketoimintana ei siis ole itse nettikauppajärjestelmän jälleenmyyminen.
Avoin lähdekoodi taas antaa mahdollisuuden työstää tästä moninollaisesta järjestelmästä juuri sellaisen kuin halutaan, ilman rajoituksia.Mitä höpiset. Kun ne olemassaolevat valmisratkaisut eivät kelpaa, niin joudutaan ohjelmoimaan uutta, ja silloin kun ohjelmointialusta on vapaan lähdekoodin copyleft-lisenssillä, niin se muokattu koodi on vapaasti muidenkin käytettävissä samanlaisella lisenssillä. Onko se sitten keneltäkään pois, jos naapuri hyödyntää sitä tehtyä ratkaisua ja pistää pystyyn kilpailevan kauppapaikan?
- Aloittaja!
... .. kirjoitti:
Mitä höpiset. Kun ne olemassaolevat valmisratkaisut eivät kelpaa, niin joudutaan ohjelmoimaan uutta, ja silloin kun ohjelmointialusta on vapaan lähdekoodin copyleft-lisenssillä, niin se muokattu koodi on vapaasti muidenkin käytettävissä samanlaisella lisenssillä. Onko se sitten keneltäkään pois, jos naapuri hyödyntää sitä tehtyä ratkaisua ja pistää pystyyn kilpailevan kauppapaikan?
En näe tässä syystä lähteä keksimään pyörää uudestaan, kun se on jo kerran keksitty. Pyörä mistä puhun on Magento, joka on varsin toimiva verkkokauppa alusta.
Naapuri voi tälläkin hetkellä käydä hyödyntämässä tätä viittaamasi ratkaisua. Itse asiassa voin pistää tässä näin linkin:
http://www.magentocommerce.com/demo
Tuolla pitäisi päästä jo eteenpäin. En nyt kuitenkaan ymmärrä mitä tässä oikein haet takaa? Kenties yrität keksiä tässä ongelmaa mitä ei vain ole.
Jos luulet, että meidän tarvitsee laittaa "lataus" painike verkkokauppamme sivustoille josta kilpailija voi käydä lataamassa putiikin päivineen omalle serverillensä niin ei se ihan nyt niinkään ole. - ohjelmoija
... .. kirjoitti:
Mitä höpiset. Kun ne olemassaolevat valmisratkaisut eivät kelpaa, niin joudutaan ohjelmoimaan uutta, ja silloin kun ohjelmointialusta on vapaan lähdekoodin copyleft-lisenssillä, niin se muokattu koodi on vapaasti muidenkin käytettävissä samanlaisella lisenssillä. Onko se sitten keneltäkään pois, jos naapuri hyödyntää sitä tehtyä ratkaisua ja pistää pystyyn kilpailevan kauppapaikan?
Lue lisenssiehdot ennenkuin alat hiekoittamaan toisten hyviä liikeideoita!
Jos uudesta ominaisuudesta tekee oman extension niin sitä saa vapaasti myydä tai olla myymättä.
Vain muutokset coreen tai olemassaoleviin OSL moduleihin pitää jakaa
- Yrittäjäristi Kultaa
Älä nettiguru lähde tuohon trolliin mukaan.
Ideasi on hyvä. Yleensä se, jolla on osaaminen myyntiin ja kaupallistamiseen, siltä puuttuu kyky nähdä verkkokaupan teknistä puolta, optimointia yms. eikä kaikkien kaikkea tarvitse osatakaan.
Itsellä on muutama toimiva ja menestyksekäs verkkokauppa.
Minulla oli apunani itsesi lainen verkkoguru joka paneutui käytettävyyteen ja myös kovasti optimointiin. Nyt on kaikissa tärkeissä tuotteissa ja tuoteryhmissä Googlessa ykkös-viiva-viitospaikat. Eli tekninen toteutus on verkkokauppiaalle vähintään yhtä tärkeää kuin mitä myydään.
Te, jotka aina etsitte joka asiasta negatiivista, tiedätte kaikesta kaiken ja arvostelette toisia, jotka yrittävät, lopettakaa se kotona maleksiminen ja koittakaa työllistää itsenne.- ... ..
Tämä on keskustelupalsta, ei mikään ilmainen markkinointikanava.
- random11
... .. kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, ei mikään ilmainen markkinointikanava.
Keskustelupalstalla tuskin viitataan ilkkumiseen ja kaiken negatiivisen kaivamiseen?
markkinointiin en vielä tässä keskustelussa ole törmännytkään.
- mistä ostajat
Verkkokauppa on jakelukanava. Millä keinoin ajattelit tehdä markkinointia ja minkäläinen on sen alan osaamistasosi?
- Aloittaja!
Kaikkea vastuuta ei tarvitse minulle tietenkään tästä liiketoiminnasta sysätä. Sen sijaan minulta löytyy kyllä valtava osaaminen markkinoinnin toteutuksessa, suunnittelussa, ideoinnissa ym.
Sen sijaan markkinointibudjetin jakaminen katsotaan aina tapauskohtaisesti.
- Rahamies-
Terve vaan! Me jotka osaamme tehdä bisnestä palkkaamme kaltaisiasi konekirjoittajia tukityöllistettyinä. Teitä riittää. Sori vaan ilmaista rahaa ei ole, pitää osata muuta kuin näpytellä ja istua johtajan polvella.
- panomies
eikö sossusta tullut rahaa, vai mistä noin katkera mieli
- Provo?
Jos allekirjoittaneena luulet, ettei bisnestä pysty tekemään verkossa niin älä enään tänne tule parkumaan, miksi tilipussissasi oli vain neljä nollaa.
- tsemmosta
panomies kirjoitti:
eikö sossusta tullut rahaa, vai mistä noin katkera mieli
Jännä ku halventaa tollalailla ammattiosaajia, vaikka yhtä lailla kelle tahansa löytyy korvaaja suoraan koulun penkiltä.
Jokainen meistä kuitenkin tietää, että on omalla tavallaan paras työssään, eli todellisuudessa kukaan ei korvata sitä asennetta, osaamista, ammattitaitoa mikä juuri sinulla on.
- ei nin hidas hämeest
Joko AP on löytänyt kauppansa? =)
Täällä on kehitteillä valtakunnallinen toimintamalli, joka tullee tarvitsemaan yrittäjähenkistä väkeä sinne tekniselle ja myös markkinointipuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492