Voisimpa nyt katsella sinua
Huomenta Kaunis
24
542
Vastaukset
- miettii hän
Missä minä olen, ettet voi katsella?
- *
Aamukahvilla varmaan
- heh..
* kirjoitti:
Aamukahvilla varmaan
:D
- eli hän on
* kirjoitti:
Aamukahvilla varmaan
työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.
- töissäkin juodaan
eli hän on kirjoitti:
työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.
Eikö teillä töissä juoda aamukahveja koskaan?
- iltahuginen
eli hän on kirjoitti:
Suppea näkemys. Vuorotyöläisiä on olemassa, tiesitkö ? taidat olla itse työtön...
- sitä ei
töissäkin juodaan kirjoitti:
Eikö teillä töissä juoda aamukahveja koskaan?
sanota aamukahviksi. aamukahvi juodaan kotona.
- liikkuvalaajakaista
eli hän on kirjoitti:
Useilla työpaikoilla juodaan AAMUkahvit yhdeksän aikoihin :D
suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DD - .........
sitä ei kirjoitti:
sanota aamukahviksi. aamukahvi juodaan kotona.
meillä töissä sitä sanotaan aamukahviksi.
- liikkuva kuppi
liikkuvalaajakaista kirjoitti:
suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DDNiin mutta voi töissäkin juoda kahvin koneen ääressä. :D
- Näin meillä
......... kirjoitti:
meillä töissä sitä sanotaan aamukahviksi.
Meillä on aina aamupäivän kahvitunti ja iltapäivän kahvitunti mutta ei milloinkaan
aamukahvia eikä iltakahvia. - Täällähän kaikki
liikkuvalaajakaista kirjoitti:
suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DDsyrjäytyneet onkin eikä missään työelämässä.
- aamukahvitauko
Näin meillä kirjoitti:
Meillä on aina aamupäivän kahvitunti ja iltapäivän kahvitunti mutta ei milloinkaan
aamukahvia eikä iltakahvia.Kaikki ei ehdi juoda kotona aamukahvia ja joissain paikoissa tosiaan sanotaan aamukahviksi sitä ekaa kahvitaukoa. Joissain paikoissa voi juoda aamukahvin ihan ilman kahvitaukoakin, vaikka koneen ääressä.
- arkirealisti
liikkuva kuppi kirjoitti:
Niin mutta voi töissäkin juoda kahvin koneen ääressä. :D
Ei joka työpaikassa, esim. metallipajalla ei todellakaan oteta kahvia koneiden ääreen.
- Juupa juuu
Muistakaa,että on ihmisiä,jotka tekevät myös kotona töitä esim.perhepäivähoitajat,laittavat vain lapsille videot pyörimään ja istuvat itse koneella :D.Myös jotkut puhelinmyyjät ja viihdelinjojen herttaiset työntekijät voivat tehdä töitä kotona.Meitä on niin moneen junaan.
- entinen toimistorott
samoin useimmat toimistotyöntekijät viettävät suurimman osan päivästä koneen ääressä yksinäisessä toimistohuoneessa. Ei kaikki ole missään kaupan kassalla töissä, joissa ei pääse tietokoneelle.
- ? ?
Paikassa N
- Shakin pelaaja
Neiti ylimielisyys varmaan ajaa öky-autollaan typerät rakit mukana
- Neiti ylimielisyys
"Happamia" sanoi kettu.
- mut en ole kaunis
Mä olen ainakin nukkumassa :D
- en unissani kirjoita
siis olin.
- lukutoukka
miun ihastus taitaa olla kirjastossa :)
- :)
Iltaa *! Oisinpas kanssasi juuri nyt. Ja joo, kuvittelen, että tämä oli minulle.
- *
Nii´in ... olet niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472