Kertokaas ulkopaikkakuntalaiselle, minne naisihmis(t)en kannattaa suunnistaa ensi lauantaina, kun DTM:ssa on bileet ainoastaan miehille??
Helsingin homobaarit
8
334
Vastaukset
- Azca
Lauantaina on Peijakas! @ Pacifico
http://www.peijakas.net/
http://www.pacifico.fi/- ap
Uuh,ei jotenkin tuntunut minun tyyliseltä meiningiltä :( Minä kaipaisin yökerhotyylistä paikkaa, jossa pääsisi tanssimaan... Onko mitään muita paikkoja? Kahviloita, pieniä baareja ja miehille suunnattuja paikkoja kyllä tuntuisi löytyvän mutta mistä löytyy ihanaiset naiset?
- f4ck
ap kirjoitti:
Uuh,ei jotenkin tuntunut minun tyyliseltä meiningiltä :( Minä kaipaisin yökerhotyylistä paikkaa, jossa pääsisi tanssimaan... Onko mitään muita paikkoja? Kahviloita, pieniä baareja ja miehille suunnattuja paikkoja kyllä tuntuisi löytyvän mutta mistä löytyy ihanaiset naiset?
suomessa ei ihan löydy asiakaskuntaa pitää pelkästään lesboille raflaa. Joten mee vaa sinne missä lukee gay edessä, siellä ne mimmitkin on.
http://ranneliike.net/palveluopas?haku=etsi&c=11&a=1
- ap
Jep, löysin tuon listan aiemmin itsekin mutta kahvilat ja pikkukuppilat kun sulkee pois niin ei jää jäljelle paljon mitään. Onko toi Hercules ihan miesten paikka vai käykö naisetkin siellä? Nalle pubia mainostettiin lesbojen suosikiksi, pitääkö paikkansa?
Hercules (tuttavallisemmin Herccu ;)) on tosi kiva yökerho, jossa käy kyllä ihan kiitettävästi naisiakin. Toki käy enemmän miehiä, mutta joka kerta on ollu tytyjäkin kun ollaan siellä oltu, eli sinne vaan aina kun DTM sorsii meitä naisia ;) Ja Hercussa on myös todella hyvä Dj, eli tanssia voi vaikka koko illan jos jaksaa :) Nimim. "toinen tanssahtelija"
- ap
Kiitti! Ehkäpä tsekkaan Herculeksen sitten lauantaina. Toivottavasti siellä olisi muitakin naisia :D
- yossu
Oletteko käyneet "uudessa DTM:ssä"? Onko muuttunut parempaan vai huonompaan suuntaan :)
Kyllä Hercussa varmasti on naisiakin nyt lauantaina kun pojat valtaa maman :D
oon itte käyny vasta kerran uudessa mamassa, mutta minusta oli paljon kivempi ku edellinen! Ihan hienoks laitettu ja tosi hyvä Dj sielläkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462