Murha...?

Kuka oli?

Tastä nyt on jo jonkun aikaa ja tämä juttu alkoi yllättäen vaivaamaan en tiedä miksi juuri nyt mutta haluaisin kysyä kuka se laulun esittäjä oli, joka lauloi 70 luvun lopussa sellaisen laulun, jossa sanat meni jotenkuten näin "vaimoni minulle nalkutti aina" ja sitten kertosäe "murha murha murha blues" myös levyn nimi olisi kiva tietää.

17

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivä.

Hovimestari.

• Blackcrow

Sleepy Sleepers ja levyn nimi on Livet i bordell

• Kuka oli?

Sehän se olikin nyt muistan kaiken kuin eilispäivän. Tiedättekö tuo deja'vu ilmiö oli ovela juttu, nuo aloitussanat ja kertosäe alkoivat jankuttaa pääkopassa heti aamusta ja ei sitten millään tullut mieleen se porukka vaikka mietti ummet ja lammet. Kokeilin googlettaa noilla hakusanoilla murha murha murha blues niin tuliko siinä nyt jotain.... 55 miljoonaa hakutulosta ja ajattelin, että ei hitossa hullukaan ala kahlaamaan noita läpi. Tietäisikö kukaan kukaan mistä tuota levyä voisi ruveta kalastelemaan älppäri versiona tuli seuraava pakkomielle hankkia se kokoelmiin. ?

• Youtube
        Kuka oli? kirjoitti:

Sehän se olikin nyt muistan kaiken kuin eilispäivän. Tiedättekö tuo deja'vu ilmiö oli ovela juttu, nuo aloitussanat ja kertosäe alkoivat jankuttaa pääkopassa heti aamusta ja ei sitten millään tullut mieleen se porukka vaikka mietti ummet ja lammet. Kokeilin googlettaa noilla hakusanoilla murha murha murha blues niin tuliko siinä nyt jotain.... 55 miljoonaa hakutulosta ja ajattelin, että ei hitossa hullukaan ala kahlaamaan noita läpi. Tietäisikö kukaan kukaan mistä tuota levyä voisi ruveta kalastelemaan älppäri versiona tuli seuraava pakkomielle hankkia se kokoelmiin. ?

Tuolta voit ainakin kuunnella sen:

http://www.youtube.com/watch?v=mpEwwUPaQsM

• Werneri Vattunen

Kyllä säki myrkyn lykkäsit, nyt mullaki soi koko ajan päässä se vaimoni mulle nalakutti aina mutten kirveelläkään muista miten se siitä jatkuu etiäppäin. Mulla on se kasetti jossain varastos ja olenny tunnin kaivanu laatikoita eikä löydy mistään, kaikki Juiset sun Samatha Foxssit kyl löytyy mut sitä Sliipparien bordellia ei niin mistään. Se on kyl niin paha tautiku joku sävelmä alakaa pyöriin pääs, että siinä tulee äkkiä kaista hulluks. Pitää ny täsä vielä penkoa niin palataan asiaan.

• EN MYY

Mulla on vinyyli

• Se on murha

Biisin nimi on yksinkertasesti Murha ja sitä pitää hakea tuon albumin nimellä.

Vanhat konkarit pitävät tuota levyä legendana ja jos nyt jotaki kiinnostaa niin
      sen voi ladata netistä eikä hintakaan päätä huimaa.

• Ja*Pyh

Sulla on iskenyt joku lopotomi ei kai nyt kukaan tommosta rallattele ilman syytä. Laita tv kiinni viikoksi ja kuuntele Armin ja Dannyn tahdon olla sulle hellä yötä päivää niin vaihtuu takuulla musikantti nupissa. Kaikkea sitä.....

• Retee Jeppe

Jopa oli jouheva kipale. Odotan kokoajan, että yläkerran pariskunta aloittaa joka keskiviikkoisen riitelysessionsa ja sitten tempasen stereot täysille. Voi jumalistee tästä seuraa kivaa. Kiitos kaunis sulle Youtube =)))

• Youtube

Eipä kestä, ole hyvä vaan. Mutta jos noin ikävästi pääsee käymään, niin soita yläkerran ovikelloa, mene sisään, katkaise niiden kajareiden johdot hohtimilla ja kehota työntämään johtojen päät korviinsa ;)

• Retee Jeppe
        Youtube kirjoitti:

Eipä kestä, ole hyvä vaan. Mutta jos noin ikävästi pääsee käymään, niin soita yläkerran ovikelloa, mene sisään, katkaise niiden kajareiden johdot hohtimilla ja kehota työntämään johtojen päät korviinsa ;)

Miten sattukin, että olen tässä tv katkon riivaamana hereillä. Voin kertoa sulle, jotta tämä pariskunta ei välitä mistään mitään mutta viimeyönä "sattuneesta syystä" nämä tulivat plimputtemaan oviikelloani ja lopulta potkimaan karmeja pihalle. Arvatkaa miten nautin tilanteesta ja murha soi ;D ;D

• Jallu Rankki

Asun täällä Koivuhaassa ja kuuntelin äskön tuon murha bluesin ja nyt se junnaa päässä kokoajan ja ei mitään saa nukuttua tai ei täälä yleensäkään voi nukkua eikä nyt edes uskalla nukkua mutta tämä kappale on viiminen naula arkkuun.

• Kakka Kepponen...

Minkä vuoksi tuon levyn nimi on Livet i bordell ? Tietääkseni yhtyeen ankkuri Mato Valtonen on supisuomalainen. Muistaakseni olin näiden konsertissa jonkun Kokkolan lähikaupungin uimahallissa en vain muista missä.

• Kiinnostava murha

Selvitin kamulta ja paikka oli Nivala joskus seventy's.....

• Hermot meni

Tuosta kappaleesta saisi joku tehdä jo uuden version meinaan vain kun toi aloitus skitta renkutus repii hermot hajalle niin että menee maha kuralle.

• Top-List

Teidät on laskettu ;) Kiinnostiko lähes 700 lukijaa viikossa murha vai sliipparit ? Mitäs tuppisuita te oikein olette ??

• Jooou...

Jännä juttu ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe