suomi roinarit kauheita läskejä

tolloja ovat

mistäköhän johtuu että suomi roinari vastaan muumaailma niin eroa kuin yöllä ja päivällä!suomi mies(lue äitinpoika)ku reenaa ja roinaa niin lopputulos näyttää aivan hirveeltä läskikasalta!massaa kyllä löytyy mutta se on sitte sitä ihraa!lihakset ei erotu juuri lainkaan!eikö nämä mamin pojat tajua että se ihra mikä kertyy niin se on kehon varastoimaa ylimääräistä rasvaa ei lihasta!ja tämä ylimääräinen rasvahan kertyy juurikin siksi että keho ei ole tarvinnut sitä valtavaa kalorimäärää!mamin poika kutsuu tätä pulkkamiseksi :)))kattokaapa nuita muun maailman potareita,ne näyttääki sentään kehonrakentajilta!vaikka ollaan massakaudella niin silti kalorimäärät pidetään kohtuudessa,eli ei syödä enempää ku on tarvis!siellä on tajuttu että liika rasva ON LIIKAA!!mutta eihän nämä maminpoika suomipojat sitä saatana tajua!

19

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauno-Kyllikki

Kansainvälisenä tietoturvapäivänä 7.2.2012 vanhempia, isovanhempia, opettajia ja muita lapselle läheisiä aikuisia kannustetaan osallistumaan lasten ja nuorten netin käyttöön. Eurooppalaisen tutkimuksen mukaan lasten kanssa olisi hyvä keskustella netin käyttöön liittyvistä asioista ja olla läsnä lasten surfatessa netissä.

Läsnäololla vanhemmat voivat vähentää lapsen negatiiviseksi kokemia ilmiöitä, kuten kiusaamista ja altistumista netin haitalliselle sisällölle. Vastuullisesta netin käytöstä on hyvä jutella lapsen kanssa avoimesti. Netin käyttöä ei kannata liikaa rajoittaa, koska silloin myös hyvät nettikokemukset kuten oppiminen, vuorovaikutus, osallistuminen ja hauskanpito vähenevät.

Mitä sinä sallit lapsellesi netissä? Oletteko käyneet keskusteluja netin käytöstä? Luotatko lapsesi harkintakykyyn vai rajoitatko hänen netin käyttöään?

• Jep !

http://www.youtube.com/watch?v=N5fTJ50Bsmg

Tuossakin videossa kun kattoo, niin lähes joka äijällä näkyy järestään vatsapalat, vaikka on bulkki päällä. Täällä Suomessa on tuo bulkkaus todellakin ymmärretty täysin väärin. Suurin osa ei tosiaan näytä muulta kuin läskeiltä, vaikka miten roinataan ja reenataan. Täällä kun jostain syystä on sekoitettu käsitteet iso ja isot lihakset. Täällähän jotain 130 kiloisia läskirekkamiehiä pidetään "isoina". Totuus on se, että tosiaan vaikka miten treenaat ja roinaat, jos olet läski näytät vain läskiltä.

Muualla maailmassa tuollaiselle nauretaan, niin että kieritään salin takaovesta ulos.

Sitten toiseksikin täällä ihmetellään, kun tulokset junnaa, vaikka miten roinataan ja syödään. Kun se ylimääräinen rasva tukkii insuliini ja IGF -reseptoreita, eikä ne pääse toimimaan. Voi sitä roinaa painaa vaikka litran mitalla sinne kannikkaan jos insuliinireseptorit on tukossa rasvasta, ei se silloin vaan toimi, kun hiilihydraattiaineenvaihdunta on sekaisin. Toisekseenkin se rasva "sieppaa" testosteronia, eikä se pääse kunnolla toimimaan. Joten se on ihan aineiden hukkaa roinata läskinä. Sitten ihmetellään kun se penkki junnaa siellä 190-210 välimaastossa vaikka vuodesta toiseen tykitetään roinaa ja ihmetellään et on feikkikamaa.

Säälittäviä veijareita on ne.

• - Jakob78 -

Mitäs säälittävää siinä on että mies roinaa, treenaa ja näyttää kunnon karpaasilta?
        Oletko kateellinen kun itse olet kärpässarjaa meihin verrattuna? :D

säälittävä ei kestä totuutta vai mitä kynis? :=

• yesyes

totta joka sana

• kimmonhaba

on tullu itekki roinailtua mutta bulkki on pysyny kohtuudessa.huvittavaa seurata salilla nuita läskejä ku ne kattoo huulipyöreenä mun sarjapainoja jotka on samat tai isommat ku niillä vaikka oon 20-30kg kevyempi ku nä läski pullamössö pojat :)

• Liisa ihmemaasta

Mitä sä sillä elopainolla elvistelet kun et saa mitään rispektiä kukkakeppimäisyydestäsi?
        PAinan sua 20kg enemmän ja saan samat raudat ilman tota mun läskiäkin joten et sä sen parempi ole vaikka luuletkin niin.

Ja roina pöhöttää ja syöminen tuo läskiä, mutta se tuo myös lihasta ja voimaa sinne alle.

190-210kg penkki on aika monen mielestä järin kova, painoi nostaja sitten mitä tahansa. SUomi24 pojat toki punnertaa 450kg .

• voi jeesus
        Liisa ihmemaasta kirjoitti:

Mitä sä sillä elopainolla elvistelet kun et saa mitään rispektiä kukkakeppimäisyydestäsi?
        PAinan sua 20kg enemmän ja saan samat raudat ilman tota mun läskiäkin joten et sä sen parempi ole vaikka luuletkin niin.

Ja roina pöhöttää ja syöminen tuo läskiä, mutta se tuo myös lihasta ja voimaa sinne alle.

190-210kg penkki on aika monen mielestä järin kova, painoi nostaja sitten mitä tahansa. SUomi24 pojat toki punnertaa 450kg .

Joo, huvikseen ovat laittaneet painoluokat voimanostoonkin...eiku mitä?

• oleeeeeeeeeeeeeee
        Liisa ihmemaasta kirjoitti:

taidat olla pikkasen pläskiiiiiii

• oleeeeeeeeeeeeeeeeee
        oleeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

taidat olla pikkasen pläskiiiiiii

siis toi liisa ihmemaasta

• - jason 140kg -
        oleeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

siis toi liisa ihmemaasta

taidat itse olla se minua kevyempi muotipoika jolta sinä näytätkin.

oma itsetuntoni on kunnossa koska en ole koskaan halunnut olla kukkakeppi enkä mikään nyyssölä-muotipoika koska ne saa pataansa aina snagarilla ja ei nosta penkistä kahta markkaa ilman jousipaitaa.

että hohohoo vaan sinulle!

• - mass monster
        voi jeesus kirjoitti:

Joo, huvikseen ovat laittaneet painoluokat voimanostoonkin...eiku mitä?

tottakai ne laittaa että rimpuloillekin löytyy sijaa kilpailla.

mitenniin?

• rqtgbve
        - jason 140kg - kirjoitti:

taidat itse olla se minua kevyempi muotipoika jolta sinä näytätkin.

oma itsetuntoni on kunnossa koska en ole koskaan halunnut olla kukkakeppi enkä mikään nyyssölä-muotipoika koska ne saa pataansa aina snagarilla ja ei nosta penkistä kahta markkaa ilman jousipaitaa.

että hohohoo vaan sinulle!

Sinun itsetuntosi ei kyllä näytä olevan millään tavalla kunnossa. Mutta jos katsotaan realiteetteja, miten se voisikaan?

Olet joutunut käyttämään steroideja, että voisit hyväksyä itsesi.
        Jos joku sinua kritisoi, olet lyömässä heti pataan.
        Joudut jatkuvasti puolustelemaan omia valintojasi täällä. Puolustelet itseäsi monessa ketjussa ja aloitat monta ketjua samasta aiheesta ja vastaat vielä omiin ketjuihisi.
        Olet kertonut naisseikkailuistasi kunnes jäit kiinni valheesta ja siitä että sinulla on puoliso.
        Käytät sanamuotoja kuten "saa pataansa aina snagarilla". Monet ihmiset juo lähes joka viikonloppu ja käyvät nakkarilla vuosikausia saamatta pataansa koskaan, vaikka eivät ole 140 kiloisia.

Pakko sanoa, että et herätä minkäänlaista mielikuvaa ihmisestä, jonka itsetunto on kunnossa.

• tolloja ovat
        rqtgbve kirjoitti:

Sinun itsetuntosi ei kyllä näytä olevan millään tavalla kunnossa. Mutta jos katsotaan realiteetteja, miten se voisikaan?

Olet joutunut käyttämään steroideja, että voisit hyväksyä itsesi.
        Jos joku sinua kritisoi, olet lyömässä heti pataan.
        Joudut jatkuvasti puolustelemaan omia valintojasi täällä. Puolustelet itseäsi monessa ketjussa ja aloitat monta ketjua samasta aiheesta ja vastaat vielä omiin ketjuihisi.
        Olet kertonut naisseikkailuistasi kunnes jäit kiinni valheesta ja siitä että sinulla on puoliso.
        Käytät sanamuotoja kuten "saa pataansa aina snagarilla". Monet ihmiset juo lähes joka viikonloppu ja käyvät nakkarilla vuosikausia saamatta pataansa koskaan, vaikka eivät ole 140 kiloisia.

Pakko sanoa, että et herätä minkäänlaista mielikuvaa ihmisestä, jonka itsetunto on kunnossa.

"oma itsetuntoni on kunnossa koska en ole koskaan halunnut olla kukkakeppi enkä mikään nyyssölä-muotipoika koska ne saa pataansa aina snagarilla ja ei nosta penkistä kahta markkaa ilman jousipaitaa"

Miettippäs jasoni tätä omaa lausettas oikein ajatuksen kanssa.
        Eikös tuossa ole aika kova ristiriita siihen onko itsetunto kunnossa vai ei!?!?

• Mauno-Kyllikki

Tämän keskustelupalstan sisältö ei ole lapsille sopivaa.
      Yli 18-vuotiaat voivat tarkastella palstan sisältöä ja osallistua keskusteluun omalla vastuullaan. Napsauta "Kyllä" jatkaaksesi keskustelupalstalle, jos olet yli 18-vuotias. Napsauta "Ei" palataksesi Suomi24:n keskustelujen etusivulle.

• Janus78.

samat hinariurpot aina täällä mesoamassa isoille ukoille joilla on fläsää, lihasta ja voimaa.

minun mielestä on säälittävää hidastaa sitä isoksi kasvamista pitämällä jotain neitien dieettejä ja hirveetä kalorien tarkkailua.

kivaa olla ämmä?

samalla kun te pelleilette täällä niin minä syön ja pieren :=

• irstas iita

Suomibodaus = mistään tietämätöntä läskin keräystä ja teinien nettiuhoamista.

• ÖNN ÖNN

harmittaako kun jäit kakkoseksi koossa?
      saa sitä rasvaakin päällä olla, ei tarvi olla mikään kuiva kroppa.

• ehe ehe ehe

Niin, ja läski lämmittää pakkasella.

• - jaska -

No ei se juurikaan lämmitä, eihän se nyt niin suuri kerros ole.
      gaspin takki ainakin mielestäni lämmittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe