Tajuatko sinä paskakasa ollenkaan kenen kanssa puhut?
Ymmärrätkö, miten korkea-arvoisen yksilön kanssa olet tekemisissä?
Tajuatko, että minä olen Ukkoshuuli, korkeuksien mies?
Olen mittaamattoman paljon sinun yläpuolellasi joka suhteessa
ota siis kunnioittavampi äänensävy
Et ole kyllin arvokas pyyhkimään persettäni senkin mato
ota siis kunnioittavampi äänensävy äläkä auo päätäsi
Minuun verrattuna olet saastaa, joten tuki turpasi ja kumarra minua
Osoita korkeuksien miehelle kunnioitus joka hänelle kuuluu
Kumarra korkeuksien miestä
Kunnioittavampi äänensävy
3
115
Vastaukset
Mua väsyttää noi eläkejutut. Ihan oikeesti.Pitäis jaksaa työelämässä vielä 10 vuotta mutta mä en vaan yksinkertaisesti jaksa! Puhukoot herrat paskaa niin paljon kun sielu sietää! Mistä sitten nuorille töitä? So What? Kysyn vaan? jotain on perkeleesti pielessä!
- Kakadudu
Olen miettiny vähän että kun undylaatti on toiselta nimeltään lauluPAPUKAIJA, niin että onko kukaan koskaan kuullut undulaatin oikeesti puhuvan? påapukaijathan oppii puhumaan mutta onko puhuvaa undulaattia olemassa?
- Paiserutto
Miten nämä kommentit liittyvät asiaan? Ottakaa nyt jumalauta hieman kunnioittavampi äänensävy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571