Naurettavaa.

zisel

Jotenkin mä en voi ymmärtää miten tyhmiä me naiset ollaan. Siis sen mä voin vielä ymmärtää että iki-sinkut tai valitettavasti huoltajuutensa menettäneet miehet nälvii yksinhuoltajaäitejä, mutta että me naisetkin lähdetään siihen samaan kuoroon niin sitä mä hiukan ihmettelen. Tai no, jos joukossa on nainen joka ei koskaan voi saada lapsia tai se on jostain syystä varmaa ettei voi koskaan adoptoidakkaan niin sitten varmaan huutelee juuri siksi tai silkkaa typeryyttään.

Ajatelkaa naiset jos olis yleisesti keskuudessa sellanen "vitsi" tai "juttu" että "eronneet miehet on epäkelpoja". Me naiset naureskeltais keskenään että on ne "sellasia ja sellasia ne eronneet-luuseriäijät", mutta että jotkut MIEHET lähtis vielä tohon meidän kuoroon mukaan?? Eikö olis munattomia selkäänpuukottaja/takinkääntäjiä ja suorastaan idiootteja tollaset miehet?

En mä ainakaan lähtis huutelee että "kaikki joilla on harmaa tukka on kusipäitä" koska en voi mitenkään tietää tuleeko mulla joskus olee harmaita. Ja mitä isompaan ääneen huutelen, sitä vaikeampi mun on saada mitään muuta kuin vahingoniloa osakseni jos niin käy.

24

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskalisko

nyt sä meitittelit meitä. Me naiset?

• Editor-in-Cheese

Niin, ziselin juttu julkaistaan Me naisissa.

• zisel

Niin, me naiset - sinä ja minä. Vai meinaatko tehdä avauksen että "te naiset". Vähän katkeralta kalskahtaa ja selkäänpuukotuksen makua. Hyväksy lisko hyvä että jos yksi mokaa niin kaikkia rankaistaan. Yhteistyö on se avain mutta kun ME ollaan niin tyhmiä ettei me tajuta sitä.

• puskalisko
        zisel kirjoitti:

Niin, me naiset - sinä ja minä. Vai meinaatko tehdä avauksen että "te naiset". Vähän katkeralta kalskahtaa ja selkäänpuukotuksen makua. Hyväksy lisko hyvä että jos yksi mokaa niin kaikkia rankaistaan. Yhteistyö on se avain mutta kun ME ollaan niin tyhmiä ettei me tajuta sitä.

minä? Mitä mä olen sanonut tai tehnyt? Eivät kaikki ole niin yksinkertaisia, että laittavat minua tilille virheistä, joita joku muu nainen on tehnyt. Ehdottaisin nimikettä osa naisista tai jotkut naiset, ikään kuin osantona koko joukon sijaan.

• zisel
        puskalisko kirjoitti:

minä? Mitä mä olen sanonut tai tehnyt? Eivät kaikki ole niin yksinkertaisia, että laittavat minua tilille virheistä, joita joku muu nainen on tehnyt. Ehdottaisin nimikettä osa naisista tai jotkut naiset, ikään kuin osantona koko joukon sijaan.

Älä pese käsiäsi lisko "miehet = sikoja" ja "naiset = haukkuu kanssa sisariaan, yh- äitejä".

Ei me voida mennä tonne sanoo että "en minä vaan mun kaveri". Kaikki me ollaan samaa kastia niitten (miehien) silmissä. Vähän sama kuin joku pahoinpitelysyyte - meneppä väittää että joku mies on sua hakannut sellaselle poliisille joka on käsitellyt 10 vale-tapausta sua ennen.

MEIDÄN naisten pitäis yhdistyä eikä olla niin katkeria toisillemme.

• puskalisko
        zisel kirjoitti:

Älä pese käsiäsi lisko "miehet = sikoja" ja "naiset = haukkuu kanssa sisariaan, yh- äitejä".

Ei me voida mennä tonne sanoo että "en minä vaan mun kaveri". Kaikki me ollaan samaa kastia niitten (miehien) silmissä. Vähän sama kuin joku pahoinpitelysyyte - meneppä väittää että joku mies on sua hakannut sellaselle poliisille joka on käsitellyt 10 vale-tapausta sua ennen.

MEIDÄN naisten pitäis yhdistyä eikä olla niin katkeria toisillemme.

mä en ajattele näitä sukupuolisidonnaisina asioina.

Tarkoituksesi ehkä on vain raportoida kulttuuria sellaisena kuin se on, mutta oikeastaan samalla myös luot sitä. Itse en, kuten sanottua, halua tehdä näistä aiheista sukupuolittuneita enkä korostaa sukupuolittamista.

Siinä olen samaa mieltä, että kaikkinaista tukea ja ymmärrystä voisi olla aina enemmän. Mutta ihan sukupuoleen katsomatta.

• zisel
        puskalisko kirjoitti:

mä en ajattele näitä sukupuolisidonnaisina asioina.

Tarkoituksesi ehkä on vain raportoida kulttuuria sellaisena kuin se on, mutta oikeastaan samalla myös luot sitä. Itse en, kuten sanottua, halua tehdä näistä aiheista sukupuolittuneita enkä korostaa sukupuolittamista.

Siinä olen samaa mieltä, että kaikkinaista tukea ja ymmärrystä voisi olla aina enemmän. Mutta ihan sukupuoleen katsomatta.

"kaikkinaista tukea ja ymmärrystä voisi olla aina enemmän. Mutta ihan sukupuoleen katsomatta."

• puskalisko
        zisel kirjoitti:

"kaikkinaista tukea ja ymmärrystä voisi olla aina enemmän. Mutta ihan sukupuoleen katsomatta."

juuri näin; kun naiset haukkuvat kanssasisariaan, he alentavat samalla itsensä. Kun nyt näin ihan suoraan sanotaan. Aloituksessasi on se ongelma, että tulit haukkuneeksi kanssasisaruksesi (joskin hyvässä tarkoituksessa).

Eli kuitenkin korostit naisten välistä turhaa kähinää, vaikka tarkoituksesi oli kritisoida sitä. Yleistyksen aste on jonkinlainen ongelma sekin.

Itse harkitsen sitä, että paras tapa suhtautua johonkin negatiiviseen ilmiöön on jättää se täysin huomiotta ja olla toistamatta tiettyjä kielellä luotuja kuvioituja - edes kritisoimistarkoituksessa.

Kaikki miehet eivät ole sikoja, kaikki miehet eivät ole sikoja, kaikki miehet eivät ole sikoja, kaikki miehet eivät ole sikoja... huomaatko millaisen kaksoisviestin annan tuossa?

• zisel
        puskalisko kirjoitti:

juuri näin; kun naiset haukkuvat kanssasisariaan, he alentavat samalla itsensä. Kun nyt näin ihan suoraan sanotaan. Aloituksessasi on se ongelma, että tulit haukkuneeksi kanssasisaruksesi (joskin hyvässä tarkoituksessa).

Eli kuitenkin korostit naisten välistä turhaa kähinää, vaikka tarkoituksesi oli kritisoida sitä. Yleistyksen aste on jonkinlainen ongelma sekin.

Itse harkitsen sitä, että paras tapa suhtautua johonkin negatiiviseen ilmiöön on jättää se täysin huomiotta ja olla toistamatta tiettyjä kielellä luotuja kuvioituja - edes kritisoimistarkoituksessa.

Kaikki miehet eivät ole sikoja, kaikki miehet eivät ole sikoja, kaikki miehet eivät ole sikoja, kaikki miehet eivät ole sikoja... huomaatko millaisen kaksoisviestin annan tuossa?

"Aloituksessasi on se ongelma, että tulit haukkuneeksi kanssasisaruksesi (joskin hyvässä tarkoituksessa)"

• ~cissi~
        zisel kirjoitti:

"Aloituksessasi on se ongelma, että tulit haukkuneeksi kanssasisaruksesi (joskin hyvässä tarkoituksessa)"

Et sä haukkunut kanssasisaria eikä kirjoittamasi ollut mitenkään loukkaava. Pitää voida keskustella, mutta se on mahdotonta ilman yleistyksiä.

• ????

Tai no, jos joukossa on nainen joka ei koskaan voi saada lapsia tai se on jostain syystä varmaa ettei voi koskaan adoptoidakkaan niin sitten varmaan huutelee juuri siksi tai silkkaa typeryyttään.

Yleistystä?

• zisel

Jos joku nainen huutelee ympäriinsä että "yksinhuoltajat on sitä ja tätä..." ja käy ilmi ettei hän itse voi saada lapsia niin hänen huutelut voi johtua juuri siitä.

Jos mä haluisin lapsen mutten voisi saada niin en usko että lähtisin haukkuu yksinhuoltajia- miehethän pitäis mua ihan pellenä ja tossukkana.

• palstan ämmäraati

Rumat naiset joilla ei ole miehiä menee mukaan tohon huutokuoroon

• "Me naiset naureskeltais keskenään että on ne "sellasia ja sellasia ne eronneet-luuseriäijät", mutta että jotkut MIEHET lähtis vielä tohon meidän kuoroon mukaan?? Eikö olis munattomia selkäänpuukottaja/takinkääntäjiä ja suorastaan idiootteja tollaset miehet?"

Heh, mut joo. Geniohan on saanut aika paljon naisia tuollaisella käyttäytymisellä, enkä ole huomannut, että sitä yksikään nainen pitäis munattomana. Päinvastoin.

• sulla on ongelmia

" En mä ainakaan lähtis huutelee että "kaikki joilla on harmaa tukka on kusipäitä" koska en voi mitenkään tietää tuleeko mulla joskus olee harmaita. "

Oletko huumeidenkäyttäjä ja älyllisesti reppana?

"Tai no, jos joukossa on nainen joka ei koskaan voi saada lapsia "

Ei ketään isommin kiinnosta lapsien saaminen. Lapset laskevat monella tavalla elämisen laatua rajoittaen sitä. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin usean eri miehen nussima nainen, jolla on vauva.

• Mä voin.

• Miten niin voit? Eli siis ryhmää johon ei voi mitenkään missään olosuhteissa kuulua on rationaalista haukkua, mutta mikäli uhka liittymiseen on kandee pitää suu supussa. Tää on siis oman oksan sahaamislogiikka - ilman et vielä istuu ko. oksalla.

Eli siis pahuusjärjestyksessä - juutalainen, joka toimii leirillä juutalaisia vastaan - juutalainen rotuhygienisti vuonna 1917, keskitysleirin johtaja. Ja koska leirillä oli juutalaisia, jotka toimivat juutalaisia vastaan, ovat juutalaiset tyhmiä.

• puskalisko

ai puskis ei voi tietää, tuleeko siitä harmaa?

• puskalisko kirjoitti:

ai puskis ei voi tietää, tuleeko siitä harmaa?

Mä sille mitään vastannu. Mut voi se tietää jos on jo nyt täysin kalju.

• puskalisko
        ttuplai kirjoitti:

Mä sille mitään vastannu. Mut voi se tietää jos on jo nyt täysin kalju.

mihin tuo "miten niin voit" sitten on vastaus?

• puskalisko kirjoitti:

mihin tuo "miten niin voit" sitten on vastaus?

No zisel voi ymmärtää miehiä, jotka ..... Mut joo - laiskana jätin 99% lauseesta pois. Mä oletin et loppu selittää alun.

• marjamaat7.

Ihmisillä vain on tarve laittaa toisiaan nokkimisjärjestykseen ja naisilla selkäänpuukotusmentaliteetti on vanhastaan tunnettu tosiasia.

• mun kommentti

Mä suhtaudun ihmisiin yksilöinä. Niiden ajatuksiin ja tekoihin, toki joskus lipee itseltäkin joukottamiseen. Mut pääsääntöisesti koitan muistaa, että yksilöistä on aina kysymys. Ja toiset menee enmmän laumoihin mukaan, kun toiset.

Eli yksilöt yhdistyy jonkun asian edessä ja laumoittuu, kuten vaikka tossa sun esittämässä asiassa. Joskus samat sukupuolet vetää yhtäköyttä joskus ei.

Mut siis yksilön puheet voi saada yksilön näyttämään tyhmälle tai fiksulle. Riippuen omista näkemyksitä tiettykin.

• soriAvautuminen..

No, jos joku haukkuu toista ihmistä tuollaisen syyn perusteella, niin siinäpä todistaa tyhmyytensä. Sen sijaan en tajua ihmisiä, jotka "lasten takia" pysyttelee yhdessä, se on minusta hullumpaa! Jos isäni olisi eronnut uudesta vaimostaan "lapsista huolimatta", niin saattaa olla, että minä en tarvitsisi psykoosilääkkeitä ja terapiaa, eikä siskollani olisi vakavaa ahdistushäiriötä ja hän pystyisi opiskelemaan. Lapset tarvitsevat jännitteettömän ja rakastavan kodin kasvaakseen terveiksi, vanhempien lukumäärä ja sukupuoli ovat toissijaisia asioita. Meidän sisarussarjasta vain yksi kolmesta on terve ja normaali, ainakin toistaiseksi.

Älkää tehkä tätä lapsillenne, ajatelkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      13
      2817
    2. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      232
      2704
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      18
      2081
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2028
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      59
      1881
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      71
      1652
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      16
      1272
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      99
      1255
    9. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1192
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      90
      1082
    Aihe