Blasterin höpinät MUSKLELLA???

vahva_natu_

Kuka tää musklefoorumin Blaster on? Manninen haukku sen lyttyyn ku näki videot. Tavikselle näyttää videoissa vahva on joo. Mukavalta vaarilta vaikuttaa mut ihme juttuja. Pitää treenata kroppaa 5 krt vkossa läpi ja 2 krt päivässä. Kofeiini ja AAKG estää lihaskasvun LOL. Aikamoista sontaa. Aina on treenattu 1-3 kertaa viikossa lihakset läpi tehden yksi kova mave treeni viikossa, blasteri tekee 5. Ei kukaan naturaali palaudu tommosesta. Taitaa olla sustat kankussa miehellä LOL. No onneks jokainen treenaa niinku haluaa. Ei vaan kannata näitä nettijuttuja uskoa aina. Menee hyvät kehitysvuodet hukkaan jos lähtee tämmösiä älyttömyyksiä tekemään.

48

1528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani-Luttinen

Haittakse, sitähän sä kysyit?

• ES(ari) Jonne

Joku kaivoon pudonnut trolli joka ei juo ES!

• Jhfjkjhjkk

Joo hauskat jutut on. Lisäksi haukkuu hyviä tuotteita ja luottaa kaikkiin höpöhöpötuotteita.

• ...mies

No olen seuraillut välillä ihan puhtaasta uteliaisuudesta Blasterin juttuja. Kyllä on välillä todella hämäriä nuo jutut. Muutaman treenivideon olen katsonut, eikä kyllä niissä näytä olevan missään hirmuisessa kunnossa. Kehittyminen on välillä sitä luokaa, että heikoimmilla seisois koko yön; mm. jossain kertoi saaneensa reisiin useita senttejä lisää lyhyessä ajassa. En nyt tarkalleen muista, montako senttiä se oli ja missä ajassa, mutta jotain ihan villiä se oli. Ja jollain ihan villillä keinolla vielä. Katselin treenivideoita ennen ja jälkeen tuon ajan, eikä niissä kyllä tavaraa reisiin ollut tullut ihmisen silmällä erotettavaa määrää. Määrä oli joka tapauksessa sellainen, että normaalit farkut olisi menneet kaikki uusintaan.

Täytyy osata noihin Blasterin juttuihin suhtautua oikealla, ei välttämättä niin pienelläkään varauksella. Kaveri vaikuttaa vähän siltä, että sillä on aika iso tarve päteä. Tästä kertoo se, että kaverilla on täysin tarpeetonta nippelitiedon nippelitietoa, jolla se väittää kehittyvänsä hirmuista vauhtia. Lisäksi se, että se jakaa tietoaan jossain forumilla, jossa suurin osa kirjoittelee jotain lokin nussimisesta, kertoo jo paljon. Itse asiassa kaiken tarvittavan.

Menee lähinnä tylsien hetkien viihteenä. Ei nyt kauheasti kannata miettiä blokkaako joku nikotiini estrogeenia ja sen vaikutusta kehitykseen...

• ÖNN ÖNN ÖNN

Muskleforum on paras, senhän nyt tietää lapsikin.

• SDFFGGGG
        ÖNN ÖNN ÖNN kirjoitti:

Muskleforum on paras, senhän nyt tietää lapsikin.

Blaster ON GURU

• Trumppp

Kynäniska tuo Blaster ulkomuodon ja lihaksiston perusteella. Mielestäni ei oikea tyyppi puhumaan yhtään mitään bodauksesta koska selvästi metodit eivät ole toimineet (kädet alle 40cm).

Voimaa miehellä kyllä on joten voimatreeniin varmaan ok vinkkejä antaa!

• sonniravatti

Blaster on jumala.

• durianblaster

varokaa hedelmät tappaa

• fruittis

Blaster jumala ÖNN! Aivan yhtä sekopäinen ÖNN!

• Lokkimies önnönn

Blasterin koottuja väittämiä

-Hedelmät ovat huonoa ravintoa
      -Kofeiini estää lihaskasvua
      -C-vitamiini estää lihaskasvua
      -Tehokkain tapa treenata on yksi jakoinen 5 x viikossa ja toisinaan 2 kertaa päivässä
      -Suolan jatkuva syöminen on tärkeää
      -Tietyt Boosterit toimii yhtä hyvin kuin steroidit
      -Treenin jälkeen täytyy syödä proteiinia n.180g
      -Hiilihydraatteja ei tarvita kuin pari tuntia ennen treenejä, muuten turhia

Saa jatkaa jos tulee lisää mieleen :D

• Utrjkfgvbnvhkkkl

-Eristävät liikkeet on roinareille, eikä ne toimi natuilla. Eli niitä ei kannata tehdä ollenkaan.

• Mauno-Kyllikki

Miten olet yrittänyt saada orgasmia? Oletko kokeillut erilaisia seksileluja tai asentoja? Mitä tunteita orgasmittomuus sinussa herättää? Tunnetko olevasi erilainen kuin muut? Oletko näytellyt orgasmia? Oletko puhunut aiheesta ystäviesi kanssa? Haluaisitko oppia saamaan orgasmin vai oletko tyytyväinen tilanteeseen? Miten kumppanisi suhtautuu asiaan? Tiedätkö, mikä tai mitkä asiat estävät sinua saamasta orgasmia? Uskotko joskus saavasi tuntea orgasmin?

• sffddfgg

Ketjun alottaja selvästi muskleforumin nimimerkki roux

• vitun paska

Manninen paska, joka boostaa omia tuotteitaan vaan.

• dedunomamusu82.

Kaloreita ei tarvi kuin 400 päivässä.
      Jos rasvaa syö grammankaan mavessa ei tanko pysy käsissä.

• prode

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööeeaaaaaa
      seeeeeeeeeeEEEEEe ÖNN sfiiiidun kakkapää ppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipaaaaaaaaaaaaaaalässynlässynlää roinannu aivonsa sienen muotoseks egufwegufgegufgegufegufegufegufeugtfveugfegufu

• HIT-Sonni

• Kuningas Saatana

HE HE HE. HAUSKA MIES TÄMÄ BLASTER.

Blasterin koottuja väittämiä

-Hedelmät ovat huonoa ravintoa
      -Kofeiini estää lihaskasvua
      -C-vitamiini estää lihaskasvua
      -Tehokkain tapa treenata on yksi jakoinen 5 x viikossa ja toisinaan 2 kertaa päivässä
      -Suolan jatkuva syöminen on tärkeää
      -Tietyt Boosterit toimii yhtä hyvin kuin steroidit
      -Treenin jälkeen täytyy syödä proteiinia n.180g
      -Hiilihydraatteja ei tarvita kuin pari tuntia ennen treenejä, muuten turhia
      --Eristävät liikkeet on roinareille, eikä ne toimi natuilla. Eli niitä ei kannata tehdä ollenkaan
      -Vipunostot sivuille ei toimi natuilla ollenkaan. Pystypunnerrus oikealla tekniikalla kasvattaa sivuolkapäät Lollotiloo. Mutta missä on Blasterin sivuolkapäät?

HE HE HE HE. Olin kuolla nauruun. Hupi veikko tämä Blaster. Nettijutut aina nettijuttuja.

• Pentti Hilkuri

Vian ei tarvitse olla suuri kun se on aivoissa.

• salsakastike

Aivan kuten sanoit. Kajahtanut hän on. Pahemmanpäiväisesti kajahtanut. Hoitoon kuuluisi. Mutta valitettavasti psykiatrinen hoito on tiukassa nykyään.

• önnönnnnn

Missä on tämän Blasterin videoita? Mulla mennyt ohi.

• Ruxxei

Noi ei sitten ole mun kirjoittamia. T:Ruxi

• latkis

Eikä mun T:Hilkuri

• penaali-ana
        latkis kirjoitti:

Eikä mun T:Hilkuri

Eikä mun T: penaali-ana

• kukas mä ny oon?

Eikö mun, kuka v i t t u mä nyt sitten oonkin?

• pakkohomo.

"Lihakset kasvaa niin että tekee kipeää 24/7 ja jatkuva pumppipäällä. kalvoja painaa. "

Tuolta jätkältä ei kannata ottaa mitään mallia .

- Se ei syö ruokaa.
      - Käyttää testoa koska ei ole omaa tuotantoa.
      - Treenaa ihan päin vittua.

Ainut mitä ihmettelen on voimat siinä jätkässä, joka ei vastaa ulkomuotoa ainakaan jaloissa.

• penaali-ana

Blasterin ripulit syön.

• gettoblaster

Sillä kakkaa pyllyssä ÖNN. Aivan liikaa ÖNN.
      ÖNN ÖNN ÖNN
      ÖNN ÖNN ÖNN
      ÖNN ÖNN ÖNN

• Guru Josh
    • kysyisin

JTO:lta

hedelmät on huonoa ravintoa :D vähä tutkis blasteri , nii huomais et kovempi aromtaasi inhibiitorei on hedelmät ja TUHAT muuta eri eri hyötyy tuhansis eri hedelmis , söisin joka päivä hedelmii jos olis vaa rahaa kaikkii niihi mitä haluisin ! BLASTER rupee nyt väittelee Mannisen Anssi Kanssa .

• kusiapina

MITÄ VTTUA MÄ sulta oon tilannu että jätkä hyökkää kimppuun kuin yleinen syyttäjä - sitä ennen kirjoiutin susta vaan positiivisesti - EN enää koskaan vtun kusipää!

• bluster

käyn välillä lukemassa muskleforumilla blasterin höpinöitä, todella hyvää viihdettä. raukat keräilee siellä kolehtia herralle, mutta onko tuo kumma kun kaikki se heraisolaatti laittaa maksan niin kovalle rasitukselle että se räjähtää ennenpitkää ja kaikki se saasta mitä se sylkee ulos läpäisee aivoveriasteen ja tuhoaa aivoja. ei ne raukat tajua että mitä enemmän blasteria ne palvoo sitä tyhmemmiksi ne tulee. blaster sen sijaan ei itse edes syö heraisolaattia vaan mässää pizzaa kaikilla niillä rahoilla, ovela kettu...

• repesin he he he

he he. vuoden naurut sain. kävin pitkästä aikaa mulkenfoorumilla ja siel naarataan nyt pennit veks jannuilta. 400kälörii ja millin tarkat ajotukset napeil ja hera 15,5g. hyve valmennus metodi.

eiks jengi hogaa blaster tait olla pps shopis duunis???? kaikki mitä se hölissy löytyy yllättäen pepsi shopist. musu vetää rahat ja jauhot välist ku puffailee minkä kerkii.

hauska veikko tää saksan sonni mut menee välil överiks. miks pitää keksii pyörä uudelleee? eiks arskan aikaset jutut toimi enää? eiks ilman lisäravinteit kasva isoks?

• ei repeilytä ei

Mikä 10v Pentti siellä nyt repeilee. Opettele kirjottamaan. Napeil, shopist, välist, lisäravinteit, ei vittu!

• MästerÅBläster
        ei repeilytä ei kirjoitti:

Mikä 10v Pentti siellä nyt repeilee. Opettele kirjottamaan. Napeil, shopist, välist, lisäravinteit, ei vittu!

Paljo sulla meni kolehtiin? =D

• Anaaliblaster
        MästerÅBläster kirjoitti:

Paljo sulla meni kolehtiin? =D

Ripulispaskat kolehtiin annoin.

• kusiapina

Parantelen rintalihasta niillä.
      50 toiston paikkeella alkaa mennä hapoille.
      Joskus pingotan kiristyssiteet hauiksiin toisinaan en.

• maasteri

Itse olin talvella, vuosien tauon jälkeen, noin viikon kovassa kuumeessa -> voimat ei kadonnu ollenkaan, yhtään kiloa ei tarvinnu keventää treenipainoja. (aiemmin on kadonnu, nyt homma hanskassa)
      Rasvaa palo 2-3kg vekka punkassa makaillessa.

• janne65 pakkis

kolmosen toistot paras bodaukseen kroppa 5-10 kertaa läpi viikossa 1-jakosella
      hulkki ja supermassa pilannu body piirit väärällä treenitavalla kts. uusin keskustelu foorumilla gh tasojen ja treenikerran hormonivasteiden maksimointi??? kuka tämmösiä kelailee???? tuo sakemanni arvostelee suomen huippuja kun itse ei ole saanut edes myrkyillä kehitystä natukundin verran?????

tähän voisi laittaa facepalmin.en edes jaksa kirjautua tuonne "nuole mun persettä tai haukun sut"foorumille.aivan järkyttävää tuubaa puhuu...........ilmeisesti hänen valmenettava syö proteiinia illalla 5g whey ja 1g leusiinia.mitä tähän voi sanoa?????

koska joku asiantuntija menee laittamaan stopin tuonne foorumille????sairaita juttuja ja joku maksaa tommosesta.

• urpojen uropo

vittuako siinä itket

• MästerÅBläster

Nikotiini hyvä proden kanssa, tupakansavu hiilareitten kanssa. Citrimax hidastaa proden liikkumista, paljon.

Miten sekasin toi äijä voi olla??

• nillittäjät

bodatkoon kukin tyylillään!

• Tadeuz

Mitä vittuu sä landepahvi savuut?

• olen guru

Toisaalta osasin ilman tutkimustakin olettaa noin, koska kaikki tehokkaasti kehoa parantavat / tulehdusta vähentevät aineet on katabolisia. Kataboliaa tarvii, muuten henki lähtee se on selvä, mutta sen pitäisi pysyä raameissa.

• 12+17

Tuo Blaster ja tämän palstan isottelija pitäisi saada samalle salille.

Sanotaan, että kokonaisuus ei ole aina osien summa. Tässä tapauksessa voisi käydä niin, että tyhmyys ei olisi osien summa. Todennäköisesti tilan keskimääräinen älykkyysosamäärä putoaisi enemmän kuin keskiarvollisesti pitäisi. Luulen, että siinä tapahtuisi jonkinlainen älyn singulariteetti, joka imisi kaiken lähellään olevan älynkin jonkinlaiseen mustaan aukkoon.

• Zhinaski

Kumpi parempi palkkariin? Puolikarkeat vai erikoisvehnäjauhot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      95
      7695
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6400
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      165
      4531
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3101
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      93
      2674
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      49
      2035
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      140
      1688
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1564
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      896
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      832
    Aihe