Pulassa

matrix62

Kuka voisi auttaa minua?
Olen 49 -vuotias nainen joka on sössinyt asiansa sairastuessaan masennukseen. Nyt uhkaa häätö ym.ja en enää yksin jaksa.
Mistä saisin apua?

11

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene sinne

Kunnan sosiaalitoimistosta. Kirkon diakoniapalveluista. Terveyskeskuksesta.

• matrix62

En enää jaksa ja en edes tiedä miksi kirjoitin tänne. Olen nyt aika seinää vasten enkä taida jaksaa.

• Velkavelho
        matrix62 kirjoitti:

En enää jaksa ja en edes tiedä miksi kirjoitin tänne. Olen nyt aika seinää vasten enkä taida jaksaa.

Siinä seinässä on ovi. Avata se täytyy itse.

Mene siitä ovesta suoraan terveyskeskukseen, älä jää roikkumaan puhelinlinjoille vaan kävele suoraan päivystykseen. Itke ja huuda jos siltä tuntuu. Hoitohenkilökunta osaa ohjata sinut lääkäriltä eteenpäin päivystävän sosiaalityöntekijän juttusille.

Asioilla on tapana ratketa, mutta tämän verran sinun täytyy ponnistella itse. Ihan varmasti jaksat. Saranatkin on rasvattu.

• Lflmääd

Saat työpaikan täältä: livejasmin.com

• Quuppahemmo

Terve Jani. Tarinat muuttuu yhä totisemmiks näköjään xD. Mitä perjantaina? Tiger?

• Hmmm..

Mikäli tilanteesi on todellin niin ensimmäinen vastaaja antoi jo vastauksen. Lisäksi kunnan velkaneuvontaan mikäli velat painaa päälle.

• ex-masis

Ensimmäinen vastaaja vastasi hyvin. Muista myös ettei masentuminen ole oma vikasi!! Eli et ole sössinyt ja on hyvä että otat asian puheeksi. Jos et itse kykene, koita saada joku läheinen ottamaan yhteyttä puolestasi.

• paljon voimia

Koita jaksaa itsesi takia ja asioittesi takia. Etsi puhelinluettelosta paikkakuntasi sosiaalitoimisto ja soita sinne, ja kysy että mistä voisit saada apua, antavat ajan ja siitä lähtee asiat aukenemaan ja se jo helpottaa kun saat varattua ajan ja tiedät että sinua autetaan ja neuvotaan, teet vaan sitten ohjeitten mukaan. Pidän sinulle peukkuja, hyvin se onnistuu. Kerro joskus saitko apua. Pidetään näin yhteyttä, vaikka pienillä viesteillä. Varmaan moni muukin kannustaa sinua. Ja älä välitä ollenkaan jos joku on ilkeä, niitäkin täällä voi olla.

• höpönlöpöä

Tämä aloittajan viesti on tutun tuntuinen ja on laittanut saman viestin ennenkin. Mitä hän leikkii, vai onko huomionhakuinen.

• lainaa ilman kuluja

rahaanopeasti.blogspot.com

• Löööööölllllllöööööl

Aloitus on provo, pyyhkikääs kainalot ihan rauhassa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe