Kilauta kaverille.

päivystän

Soita viikonloppuna tai lähetä viesti niin saadaan toisemme tai edes selvyys, jotain lopullista tälle älyttömyydelle. Vai mihin voisin luottaa otavani suhun yhteyttä soittaen. Susta kun ei ota selvyyttä. Olet ollut alusta asti vähintään yhtä sekava kuin minä. Musta tuntuu että kaksi sekavaa voisi kumota toisensa lopulta.

Olet hämmästyttävällä tavalla antanut ymmärtää ja toisella hetkellä et. En kanna kaunaa mistään, en tykkää muutenkaan etsiä syyllisiä, eikä tässä tietääkseni ole niitä. Vai onko? Kun ei voi tietää toisen todellisista ajatuksista, ei voi sanoa lopultakaan mitään, jos kaikki perustuu arvailuille ja epäilyksille, mitä tässä on varmasti syntynyt. En tahtoisi antaa sua pois.

38

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi utelias

Täytynee kilauttaa illemmalla

• Samaarataakiitos

Siis ihan kuin omasta elämästäni ja meidän tilanteesta. Aivan identtinen tapaus. Pelottavaa. Pakko sanoa etten tämä ollut sitten minä, ja sanani osoitan eräälle mieshenkilölle joka ehkä luulee tämän olevan minulta hänelle ja jonka kanssa me vietimme iltaa/yötä tuossa viikonloppuna. Minä en päivystä.

• tiedosta viisastunut

No tuota :) annatko sen oikean numeron mihin voin kilauttaa,niin en sitte kilauttele väärille hepuille :P

• vaiko eikö

Miksi saa vasta viikonloppuna kilautella? Eikö sitä nyt voi hoitaa samantien pois päiväjärjestyksestä.

• järkevää ?

Tuostako pitäisi päätellä kuka on kyseessä. Sairasta pelleilyä ei todella ota mitään selvää.
      Luultavasti saat päivystää turhaan ellet . . .

• turhaan

...ellet ole kaikkitietävä?

• Miksi et

itse soittaisi/tekstaisi hänelle?

• kenestä ei

Rajansa kaikella. Joskus olisi kiva saada myös puhelu tai viesti.

• järkkevää ?

kilauttaa itse kaverille niinpä. Kuka on luotettava?

• M tiedaät kuka

Minä myös en tahtoisi antaa sua pos. Suuria TUNTEITA on......

• s....

Mä kalautan sua kalullas kohta, ei jakseta enää, eihän?

• ota selvää

"Olet ollut alusta asti vähintään yhtä sekava kuin minä."

Miksi et itse soita hänelle, kun kerran itse olet ollut 'soppaa' sotkemassa ja selkeästi olet nyt enemmän perillä siitä miten asiat ovat mutkistuneet?

• ei sulle

Et tiedä sopista mitään!

• ota selvää
        ei sulle kirjoitti:

Et tiedä sopista mitään!

En tiedäkään. :) Tai kyllä jotain, mutta en varmaankaan sun sopista. Onnea tilanteen selvittelyyn joka tapauksessa, toiv. saat asiaan selkoa.

• ap
        ota selvää kirjoitti:

En tiedäkään. :) Tai kyllä jotain, mutta en varmaankaan sun sopista. Onnea tilanteen selvittelyyn joka tapauksessa, toiv. saat asiaan selkoa.

Kiitos. Tuskin saan. Eikä tosiaan ole mitään tarvetta saada mitään selvyyttä jos ei toisellakaan ole halua.

• kannattasko yrittää?
        ap kirjoitti:

Kiitos. Tuskin saan. Eikä tosiaan ole mitään tarvetta saada mitään selvyyttä jos ei toisellakaan ole halua.

No ethän voi tietää toisen halusta mitään jos et ota ensin selvää..

• ap
        kannattasko yrittää? kirjoitti:

No ethän voi tietää toisen halusta mitään jos et ota ensin selvää..

Et voi sinäkään. Luulen tän olevan loppuun käsitelty omalta osalta.

• ik,dk
        ap kirjoitti:

Et voi sinäkään. Luulen tän olevan loppuun käsitelty omalta osalta.

mut piti kuitenkin koko sotkusta aloitus hönkästä, hah hah, naurettava kakara oot

• ap
        ik,dk kirjoitti:

mut piti kuitenkin koko sotkusta aloitus hönkästä, hah hah, naurettava kakara oot

Haista sinä paska. Kakaramainen kommentti kun et sotkuista tiedä!

• buaaahhhh
        ap kirjoitti:

Haista sinä paska. Kakaramainen kommentti kun et sotkuista tiedä!

buaahhh. luehan omat juttusi koko ketjussa. johan sä oot yks v.itun tuuliviiri ja PELKKÄ NOLLA. kirjottelet vaan pälä pälä juttujas tänne vailla mitään todellisuutta

• ap
        buaaahhhh kirjoitti:

buaahhh. luehan omat juttusi koko ketjussa. johan sä oot yks v.itun tuuliviiri ja PELKKÄ NOLLA. kirjottelet vaan pälä pälä juttujas tänne vailla mitään todellisuutta

Edelleenkään et tiedä. Säästä energiaas.

• wintermm
        ap kirjoitti:

Edelleenkään et tiedä. Säästä energiaas.

Ei tarvitte säästellä, energiaa riittää, kun en tuhlaa sitä turhaan toivomiseen ja tyhjän tavoitteluun

• Odottavan aika on..

Muistatko sen, että olin se, joka soitti sinulle, kun olimme nähneet ensimmäistä kertaa. Jännitin aivan mielettömästä sitä puhelinsoittoa. Minulla oli vielä lääkärissäkäynti ja jännitin sekä lääkäriin menoa että sinulle soittamista. Meinasin seota. Kiertelin ympyrää. Kävin kahvillakin välillä ja happihyppelyllä viereisessä metsässä, kun piti odottaa. En viitsinyt kotiin mennä töiden jälkeen. Sitten soitin systerille, että soitanko. Sisko rohkaisi, että soita. Enää en tiedä, riittääkö rohkeuteni. Silloin olin niin huimapää vielä. Mitä, jos kaikki meneekin tällä kertaa pieleen. Itsetuntoni ei varmaan kestäisi sitä.

• kuula ja kahva

Näitä ei jaksa lukea, mutta tämä sattui silmään. Sisällöllisesti ei mulle kuitenkaan, koska mitään "toistensa saamista" ei voi olla. Muutoin jos sattuu edelleen jollekin sille toiselle silmiin tämä, niin ottakoon yhteyttä.
      Ajattelen päivittäin.
      Öitä.

• Yksi vain toivoo

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, Päivystän minäkin ja odotan vastausta viestiini. jos sinulla on huomenna työ päivä ja aikainen herätys. Niin; laittaisitko suoran viestin kännykkääni, vaikka pelkästään hyvää yötä, niin tidän voivani mennä itsekin nukkumaan. Ja palataan huomenna asiaan, eikös?

• tar-zan

onks pakko?

• me_jane
        tar-zan kirjoitti:

onks pakko?

Mitäänhän ei oo pakko täs elämäs kun kuolla.
        Omasta halustas on kiinni.

• tar-zan
        me_jane kirjoitti:

Mitäänhän ei oo pakko täs elämäs kun kuolla.
        Omasta halustas on kiinni.

verot pitää maksaa ensin ,sit vasta saa kuolla

• me_jane
        tar-zan kirjoitti:

verot pitää maksaa ensin ,sit vasta saa kuolla

Vai niin...Eikös ne mee ihan automatic...

• tar-zan
        me_jane kirjoitti:

voipi olla,joo niin se taitaa olla...

• tar-zan
        me_jane kirjoitti:

kun niin huono toi muisti että,mitkäs ne kolme viimestä numeroo oli kännyyn

• M

Surullista kun itse pilasit kaiken

• Yksi vain toivoo

Pilasinko oikeasti? Täälläkin on ollut kova elämä takana,ja varmasti on jatkossakin, mutta toisella Tavalla. Paremmalla!

• -niinkö-

Mitä pilasin?

• M
        Yksi vain toivoo kirjoitti:

Pilasinko oikeasti? Täälläkin on ollut kova elämä takana,ja varmasti on jatkossakin, mutta toisella Tavalla. Paremmalla!

Asut satumaailmassa. Tajuat kyllä mitä olet menettänyt. Myöhässä on...

• s....
        Yksi vain toivoo kirjoitti:

Tietysti paremmalla, kuinkas muuten?

• Älä nolaa itseäsi

Nolottaisi myöntää tuhlanneeni exään puhelin- tai text-viestin hinnan.
      Ex ei sen arvoinen.

• :-)

missä päin asut? jos olisit Hän, sulle kyllä vknloppuna soittaisin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe