Miten yksinäistä nukuttaa?
Kuinka nukut yksinäinen?
37
797
Vastaukset
- google-proof
Meen nukkumaan aamu kuudelta, herään puol viideltä illalla.
- ò_ó
mua yleensä nukuttaa ku väsyttää
nih! - tyttö ja linnut
Nykyään nukuttaa ihan hyvin, univaikeudetkin on kyllä koettu.
Olishan se mukavampi nukahtaa oman kullan kainaloon, mutta tällä hetkellä on tyytyminen tuohon vanhaan pehmokoiraan...- kuuntele ja ymmärrä
no huhhuh, aikuinen ihmienn vielä -.-
- vanhanaakka
Jo vuosia yksin nukkuneena voin sanoa että todella hyvin, enkä edes haluaisi enää tällä iällä kuorsaavaa ja haisevaa ukkoa viereeni, ei siihen kyllä mahdukaan kun mulla ei ole parisänkyä :)
- toinen vanha naakka
Niinpä se on, vanha naakka, kun tottuu yksin eloon niin ei enää osaa toisen seurassa yötään nukkua.On aina hyvä fiilis mennä nukkumaan, kun tyynyllä odottaa keskeneräinen hyvä kirja. Jossakin vaiheessa sitten huomaa nuokkuvansa kirja naamalla ja siitä on ihanaa uneen solahtaa.
Unikaveria en kaipaa mutta muutoin elämään sopisi muutama hyvä ystävä, seuraksi ja juttelukaveriksi ja reissuillekin kaipaisi toveria. Vaan meneepä tämä näinkin.
- Hyvin nukun :)
mutta olisi se kiva nukkua joskus jonkun vieressäkin ;)
Yleensä menen jo iltakymmeneltä nukkumaan ja herään
siinä 8-9 aikaan aamulla, jos ei ole töihinmenoa. - jukebox1
Mulla on tosi pahoja univaikeuksia
Joskus kun valvoo muutamia vuorokausia putkeen alkaa mennä
tosi lujaa niinkauan että klöytä itsensä mielisairaalasta .
Nyt mulla on aika hyvät unilääkket ja nukahdan ainakin pariksi tuniksi yössä
Sitten niitten takia olen aina väsyneen oloinen ja nukahtelen päivä'llä
Mulla onkin huomenna aika lääkärille jos saisi jotain apua tähän unettomuuteen ja elämään kyllästymiseen
Naiset ei minusta pidä vaan karttelevat vaan kun olen supernörtti joka tunnetusti on ehdoton turn off - yksin kotona
Välillä joutuu 05.00 asti valvomaan et saa unta mut yleensä nukun jo 01.00 aikaan
- 17
Yksin on sikäli mukavaa nukkua että saa rauhassa piereskellä sängyssä ennen nukantamista.
- tuula-neiti
Mikäs estää kaksin piereskelemästä sängyssä? Pieremisestäkin saa hauskempaa kun on kaksi pierijää. Voihan sitä vaikka järjestää pientä pierukisaa.
- hyvin nukuttaa.
Mie nukun munat jalkojen välissä.
- ok
Haudonta käynnissä?
- tuula-neiti
Minä en koskaan ole nukkunut muuten kuin yksin, jos nyt ei lasketa yhtä yötä jolloin 4-vuotias veljenpoikani oli yökylässä ja halusi viereen nukkumaan. Tokko sitä edes osaisi nukkua jos toinen olisi ihan kyljessä kiinni. Ainakin totuttelemista siinä olisi. Viime päivinä olen nukkunut hyvin levottomasti ja uni on ollut katkonaista. Johtuisiko uudesta tyynystä vai mistä, en tiedä. Kahvinjuontiakin olen yrittänyt vähentää ettei ainakaan kahvi veisi yöunia. Niinhän siinä yhdessä laulussakin sanotaan että "ei yksinäinen unta saa..."
- peitonkääriirullalle
....sitten kun lopulta on nukahtanut,niin näkee melkein joka yö unta jossa halailee,silittelee ja pussailee jonkun tytön kanssa.herätessä tajuttuaan sen olevan vain unta,iskee surullinen ja yksinäinen olo...
haluisin tutustua tuula-neitiin :) - jukebox1
Taitaa tämäkin yö mennä valvoessa
Aika käy pitkäksi ja muistelee menneitä hyviä aikoja
Kun kaikki on mennyt jäljelle jää vain ikävä toisen luo
ja ne kun ovat jo kuolleet :( Onneksi en ole koskaan kärsinyt univaikeuksista. Toisen kyljessä en pysty nukkumaan, joten eipä tuo vaikeaa ole nukkua yksin.
Olen huomannut sen että mitä yksinäisempi olo on, niin sitä enemmän tulee nukuttua. En nuku päivisin, mutta saatan ihan helposti ottaa jopa 10 tunnin yöunet.
Joskus iltaisin sänkyyn mennessä se yksinäisyys vaivaa kyllä melko pahasti, mutta en oikein tiedä onko tuo tunne sitä sosiaalisenelämän vai parisuhteen puutoksesta johtuvaa. Varmaankin sitä jälkimmäistä, kun ei haluaisi aina joka yö yksin nukkua...- kuuglubkuu kukuu
Yleensä saan hyvin nukuttua yksin. Joskus saattaa olla jollain tavalla pelokas tai ahdistava olo, mikä osittain johtuu siitä, että on yksin, niin vaikeampi nukahtaa. Itse asiassa tykkään nukkua yksin, ei tarvitse varoa ketään, eikä heräillä toisen vuoksi. Joskus toki kaipaisi toista vierelle, että saisi hieman halitella.
Keskiarvoisesti nukun sellaista 8-9h yössä, hyvinä päivinä herään jo 6-7h jälkeen virkeänä ilman herätystä, huonoina taas voi mennä 10-11h ja edelleen väsyneenä. - ö män:D
Voiko yksinäisyyttä tulkita sillä että nukkuu yksin? Jos voi, niin sanoisin että nukun hyvin yksin tällä hetkellä. Kun nukuin sohvalla yksin muutaman vuoden, niin en nukkunut kovinkaan hyvin, sillä sohva oli minulle liian lyhyt ja joka aamu kun heräsi, niin jokapaikkaa koski.
Tällähetkellä kuninkaallisessa vuoteessani nukun hyvin yksin ja hirvittävän hyvin nukunkin. Tosin nautin siitä, kun olen väsyttänyt itseni ja nukahdan hyvin uupuneena vaikka aamuyöllä. harmi vaan kun jhoutuu usein herä'ämään siihen aikaan, ettei ole saanut nukuttua tarpeeksi. Sisäisessä kellossani on pidemmät vuorokaudet, kuin todellisuudessa, joten pakostakin josskus joutuu venyttelöemään päiviä, että saa vuorokausirytmistä kiinni. Rakastan nukkumista:) - hiemanyksinäinen
Kyllä sitä nukkuu ja se uni joskus tulee, mutta kyllä sitä kaipaisi jtk kainaloon lämmittämään.
- sdfsdf
Hyvin nukun, ihme kyllä! Tosin ei uskoisi, aamuisin puhti lopussa, haukottelen päivät pitkät ja tuntuu, ettei silmät aukea kunnolla... Ehkä tämä vuodenaika..
- Työläinen♦
Kiitos, nukun oikein hyvin keskellä sänkyä.
Olihan minulla välillä eräs mies vieressä nukkumassa, kun joskus otettiin viiniä ja hän jäi luokseni yöksi. Onneksi ei nyt ole ollut, sillä hän kuorsaa niin isosti, että pakko oli käyttää korvatulppia.
Muuten kyllä nautin yksin olostani, että saan olla ihan rauhassa, kun ottaa huomioon, että aamulla taas töihin ja siellä on riittävästi melua. Työpäivän loputtua olen todellakin väsy.
Kohta on taas talviloma ja ihanaa kun saa nukkua pitempää tuonne klo 07:00 asti. ;))...joskus jopa klo 08:00. - -
Itse nukun hyvin vaihtelevasti... tosin melkein joka yö herään joskus aamukahden tai kolmen aikoihin, ja oon about kaks seuraavaa tuntia hereillä ja mietin omia juttuja, jotka painaa.
- mikä, kuka
Nukun hyvin toistaiseksi. Ei ole siis mitään rakastumisen stressiä.
Joskus on jaksoja, jolloin hetkeksi otan lääkkeen avuksi, mutta sitä on jatkunut jo vuosia. Mielenrauha on hyvä juuri nyt.
Järjellä saa tunteet pois. Ja sitä on, jos on, mutta on kuitenki voitolla. - nellijee
Nukun paremmin yksin kun mieheni kanssa.Harmi,koska muuten on oikein onnekas sude ja useampi vuosi kimpassa.Oon herkkäuninen ja mies kuorsaa ja nukutaankin monesti eri huoneissa.Että kuka tykkää mistäkin.
- kroohpyyh....
Oletteko kokeilleet sitä kuorsausta estävää suihketta jota myydään apteekeissa? Monet ovat saaneet siitä apua.
- et edes yritä auttaa
kroohpyyh.... kirjoitti:
Oletteko kokeilleet sitä kuorsausta estävää suihketta jota myydään apteekeissa? Monet ovat saaneet siitä apua.
Pippurisumutetta ei saa apteekista.
- nellijeee
On kokeiltu apteekin varmaan kaikki konstit.Myös nuo kuorsausta estävät suihkeet.Tuloksetta.Täällä odotellaan lääkärille kutsua,jos jotakin olisi tehtävissä vielä.Oishan se kiva nukkua yhdessä kun parisuhde on..
- haist nyt jo
painuisitko vittuun
kiitos
- 10+20
Kissanpiru änkee aina viereen nukkuun. Se on mukavaa. Muualla ku kotona ei saa oikee nukuttua paitsi jos on ryypänny erittäin runsaasti.
- 21
Minut untenmaille vie mirtazapiini ja stella, auttoi aikansa, mutta mitä tehdä kun niistäkään ei ole enään hyötyä..
- girrrllllll
Itse saan nykyään paljon huonommin unta jos yksin joudun nukkumaan. :( Ehdimme muruni kanssa nukkua viikossa 1-2 yötä yhdessä ja silloin nukahdan ihan heti toisen kainaloon. Voi kun joka ilta pystyisi.. Välillä yöllä herään ja saatan melko pitkäänkin katsella kun toinen tuhisee siinä vieressä.
Viime yön jouduin taas nukkumaan yksin, onneksi on sentään pehmolelu mitä halia! Melatoniinin avulla saa jotenkuten nukuttua.
- keissa
Se yksi etu tässä yksinelämisen autuudessa, että saa valvoa niin myöhään kuin lystää (ilta- ja yöihmien ole). Aikoinaan parisuhteessa ukko kuorsasi. Oli pakko joksu ottaa tyyny ja peitto ja luikkia toiseen huoneeseen. Sitten isäntä ei osannnut nukkua jos toinen rapisteli yölampun valossa vieressä ja hoputti että ala sinäkin jo siitä nukkumaan.
Nukun yleensä hyvin ja jos työjutut sallii, niin mielellään pitkään aamusta. - pierukankaan eenokki
Aika hyvin uni tulee ja unta rittää kun psyykenlääkkeet otan illalla
varsinaisia unilääkkeitä en enää tarvitse
Jos ei aamulla ole menoa nukun aika pitkään
ja illalla menen jo kymmenen aikaan maate - sammutaan.
Rullailen peittoa ja kasaan tyynyistä vuoria-Operaation lopuksi totean,ompa mahdottoman mukavaa antaa unen tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502