Ensimmäinen kirjoja lavkarbomat on kirjoittanut ranskalainen juristi ja Englanti puuseppä ja hautajaiset syötti.
Maailma on luultavasti ensimmäinen ruokavalion guru nimeltään Jean-Anthelme Brillat-Savarin (1755-1826). Hän oli Korkeimman oikeuden tuomari ja oli todellinen ahmatti, joka viihdytti vieraita fine dining ja hyviä neuvoja ylipainoisia. Hänen kirjansa "Physiology of Taste" julkaistiin vuonna 1825. Hänen tärkein neuvoja lihavuutta vastaan oli tämä: "Koska on näyttöä siitä, että rasvan kertymistä on yksinkertaisesti johtuu jauhojen ja tärkkelyksen sekä ihmisille ja eläimille, se voidaan johtaa tarkan seurauksella, että enemmän tai vähemmän tiukka pidättäytyminen kaikista sisältävät elintarvikkeet jauhoja tai tärkkelystä, johtaa kehon rasvaa. " Se Brillat-Savarin sanoi: "Kerro minulle mitä syöt, niin minä kerron sinulle mitä on."
http://www.maca.origo.no/-/bulletin/show/719067_lavkarbodiettens-fedre?ref=mst
hiukan hiilihytraatteja isät
jep...
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472