Televisio-ohjelmasssa tekevät hyvää huippuhalvalla.

jussi j

3500 eurolla tehdään ihan uskomattomia juttuja. Ja firman miehet ovat tekemässä.

6

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso raha...

3500 eurolla voi sisustaa vaikka kuinka, jos tuo raha on käytettävissä materiaaleihin ja tavaroihin eli tekee itse.

Keittiöt ovat sikamaisen kalliita, mutta niissäkin monet voisivat selvitä pelkästään ovien tuunaamisella tai vaihtamisella. Pelkästään vetimien vaihtaminen tekee ison visuaalisen muutoksen. Laatoitukset voi vaihtamisen sijaan vaikkapa maalata ym. ym.

Itse harrastan "pehmeätä" sisustamista: maalaamalla, verhoilemalla, trimmaamalla, tuunaamalla, tekstiileillä, yksityiskohdilla ja kekseliäisyydellä olen mielestäni saanut aikaan harkitun ja hallitun kokonaisuuden vähällä rahalla. Lattiapinnat ym. kalliit asiat eivät merkitse minulle sinällään juuri mitään joistain keittiön kivitasoista puhumattakaan. Päinvastoin ajatuskin kalliilla materiaaleilla leveilemisestä vaikkapa keittiössä, jossa tuskin ikinä mitään kokataan, on naurettava ja kauhea.

• maalailija

Onko joku kokeillut kylpyhuoneen lattojen maalausta ja mitekä kesätvät kulutusta. Rapiseeko maali pois?

• ................
        maalailija kirjoitti:

Onko joku kokeillut kylpyhuoneen lattojen maalausta ja mitekä kesätvät kulutusta. Rapiseeko maali pois?

Ei rapise, kun käyttää kaakeleiden maalaamiseen tarkoitettua maalia ja varmistaa, että laatat ovat ehdottoman puhtaat rasvasta ym.

• kylppärissäkin?
        ................ kirjoitti:

Ei rapise, kun käyttää kaakeleiden maalaamiseen tarkoitettua maalia ja varmistaa, että laatat ovat ehdottoman puhtaat rasvasta ym.

Keittiön laatoitukset voi varmaan ihan hyvin maalata, jossain ohjelmassa maalattiin kylppärin laatatkin, en muista missä enkä sitä oliko suomalainen ohjelma, jäi vain mieleen joten kaipa se mahdollista on.

• mainos on valttia

Sitä vähän tinkii kustannuksista ja vaikka vähän maksaa, että pääsee tv-ohjelmaan...

• remonttiraisa

Kai niillä on sitten omat alennukset tai sitten ihan ilmaisia osa raaka-aineista, koska monesti tuotteiden valmistajien nimet näkyvät. Sehän on hyvää mainosta telkkarissa. Olen tehnyt pintaremppaa vanhaan talooni ja ihan katselemalla katsellut ja vertaillut hintoja. En ole kyllä 3000 eurolla saanut niin paljon materiaalia kuin tv:n sisustusohjelmissa, vaikka kuinka halvalla saisi ja itse olen tehnyt. Ohjelmissa pitäsi selvästi näkyä mitä mikin on maksanut ja olla myös työtunnit mitä on käytetty. Näin selkenisi se pintaremottikin paremmin. Joskus on uusittu ihan lattioista ja laatoituksista lähtien ja ihmeen halvalla. Todellinen totuus ei ole ainakaan niiden hinotjen mukainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe