Naiset! Mistä tiedän että olette

Utelijas

ihastuneet mieheen. Miten käyttäydytte ihastuksen lähellä, kaukana, juttusilla vai uskallatteko yleensä mennä edes juttusille? Mikä on selvä merkki ihastumisesta?

7

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Riippuu naisesta.

• katseesta!

En uskalla mennä juttelemaan, ellen tunne hyvin ennestään! En kehtaa jatkuvasti kytätä, mutta jos hän on lähettyvillä, katson kyllä ihan eritavalla kuin muita. Ainoastaan kiinnostavaa kohdetta katson tarkkaan ja valppaan näköisenä. Muut ohitan normaaleilla nopeilla silmäyksillä, jos esim. kävelee vastaan tai juttelen heille. Yritän kuitenkin demonstroida samanlaista käytöstä myös ihastukselleni, jotta en vaikuttaisi liian päällekäyvältä. Mutta katseesta sen huomaa parhaiten! En ikinä yritä saada pitempää kiinteää katsekontaktia mieheen, josta en ole kiinnostunut. Ja silloinkin se katse eroaa tavallisesta esim. keskustelukatsekontaktista sillä, että silmät ovat valppaammat ja katson hieman kulmien alta pää vähän kenossa arvioivan näköisenä. Saattaa kuulostaa pöntöltä, mutta en tee sitä tietoisesti..

Ja toinen, en ole ihastukseni lähellä koskaan kauhean alakuloinen. Olen hyvällä tuulella ja läppä lentää - kavereiden kanssa siis. :)

• katseesta!

Saatan siis vaikuttaa muuten jopa välinpitämättömältä, mutta silmien palo katseiden kohdatessa sen paljastaa. ;)

• 5e76rkk7uy6k

Kyllä se riippuu ihan ihmisestä.

Universaalisti punastuminen ja hermoilu voi olla ihastumista mutta se voi myös olla vain ujoutta.

Katsominen voi myös tarkoittaa mitä vain, toki mm ihastumista.
      Moni myös peittää sen aika hyvin.

Itse olen mies ja viimeisin naisystäväni kertoi olleensa ihastunut minuun jo pidemmän aikaa ennen kuin tutustuimme edes. En itse olisi mitenkään arvannut.

Ei ole selvää "merkkiä".

• ihastunut65

Katseesta sen huomaa ja mulle voi käydä niinkin,et jos juttelen miehen kanssa,voi senat mennä sakaisin;) ja pasmat muutenkin ja sit vaikutan typerältä;/

• 2+18

silmät sen kertovat ja kohtelias puhetapa sekä hymyily.perään katsominen ?

• Minä katson ihastustani enemmän silmiin, kuin muita. Tosin joskus, tai oikeastaan useimmiten minun on käännettävä katseeni pois, jos ihastus katsoo minua silmiin, olen loppujenlopuksi aika ujo.

Seuraan ihastuksen tekemisiä ja sanomisia tarkemmin, kuin muiden. Saatan esimerkiksi työpaikalla tuijotella hänen peräänsä, jos hän kävelee ohi.

En minä koskaan yritä tuoda ihastusta mitenkään huomattavan paljon esille ja yritänkin käyttäytyä ihastuksen kohteen seurassa mahdollisimman normaalisti, mutta eiköhän se tietynlainen katse ja hymy paljasta jo paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2728
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      164
      2632
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2481
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2004
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1975
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1818
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1548
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      10
      1113
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      68
      1109
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      63
      970
    Aihe