Näin Pekka laihdutti 27 kiloa alle vuodessa
Pekka Karjalainen ennen laihdutusta.
– Ensimmäisen ravintoterapeutin kanssa laskimme kaloreja. Seuraavan kanssa vältimme matematiikkaa ja tutkimme virallista ravintoympyrää. Minulle luotiin tavoiteruokavalio, joka noudattaisi mahdollisimman tarkkaan virallisen lautasmallin periaatteita, Karjalainen muistelee.
Karjalaisen kunto kartoitettiin. Hän merkitsi kahden viikon ajan ruokapäiväkirjaan kaiken, mitä pani suuhunsa. Kovan nälän seurauksena putosi vaivainen kilo.
Karjalainen kokeili myös Painonvartijoiden kirjekurssia miehille. Ruuan vähentämisen lisäksi kuuriin kuului liikkuminen askelmittarin kanssa.
– Tajusin, että pitää kävellä 40 km päivässä, jos haluaa tuloksia. Ei se auta, jos on liikaa kiloja, Karjalainen toteaa.
http://www.studio55.fi/lahipiirivoimavarana/artikkeli.shtml/1480057/nain-pekka-laihdutti--kiloa-alle-vuodessa
miksi keksiä mitään vaikeaa.. ne on jo keksitty
3
54
Vastaukset
- pahakarppi1
Läskit ja alkoholistit on samanlaisia. Molemmilla on tarve saarnata ja vakuuttaa terveille omaa elämäntapaansa ainoana oikeana. Eikö paras neuvoja olisi sellainen, jolla ei koskaan ole ollut päihde ja paino-ongelmia. Anteeksi nyt vaan, mutta enpä usko tämän Pekan hankkineen ylipainoansa ilman nestemäistä leipää.
- Liana
Ai hitto, nyt alkoi jo huvittaa!
Lainaus: "Läskit ja alkoholistit on samanlaisia. Molemmilla on tarve saarnata ja vakuuttaa terveille omaa elämäntapaansa ainoana oikeana."
Kumpi sinä olet?
Lainaus: "Eikö paras neuvoja olisi sellainen, jolla ei koskaan ole ollut päihde ja paino-ongelmia." (Oliko tuo kysymys?)
Ei.
Päihdetyön parissa tiedetään, että paras tuki on vertaistuki tai sellaisten henkilöiden tuki, jotka tietävät mistä on kyse, koska ovat olleet itse siinä tilanteessa. Mietipä hetki mihin se AA:kin perustuu..?
Kaikilla lihavilla ei ole riippuvuusongelmaa, mutta monella on.
Tuolla logiikalla minä kylläkin olisin juuri paras neuvoja, kun olen laiha.
- KiitoSiitä.
Vhh on taivaan lahja läskeille..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472