kaikille ja sun sädekehäsi hajoaa tuhannen p.illun päreiksi. Mutta en vielä, jatketaan tätä "mukavaa leikkiämme". Kyllä mä jaksan ja kestän. Mun pokerinaama on tehty hymyilevästä kivestä :)
joskus paljastan kaiken
17
417
Vastaukset
- katkeran suloista
Mitä v....n leikkiä? Sä kuvittelet nyt jotain liikaa ja silloin kun mielikuvitus pääsee valloilleen niin silloin on oksat pois! Mun sädekehä ei ookaan niin kirkas kuin sä kuvittelet, kiitos sinun (kun menin ja rakastuin suhun) ja niiden tapahtumien joita koin siihen aikaan kun tapasin sut uudemman kerran. Jos haluat paljastaa kaiken niin ok, tee se, ei haittaa.
- ap
Mitäs sä siinä iniset, ei tää varmasti sulle ollut :)))))) Kaikkea sitä ittestään luullaan :p
- niinpä niin
ap kirjoitti:
Mitäs sä siinä iniset, ei tää varmasti sulle ollut :)))))) Kaikkea sitä ittestään luullaan :p
Kuulosti jotenkin todelliselta toi mukava leikki
- Katkeran suloista
Mun paljastukset on ainankin paljastettu Ja ettei toi aloitus ollut ainankaan multa.
- ------
Minä oon valmis kohtaamaan lopun
- K
Kiitos samoin, minunkin, näin tehdään.
Tämän on kerrassaan hauskaa illan hupia, kun ei enää vakavasti mitään ota.
Saadaan täällä kinastella ja saan pomotella ihan kaikessa rauhassa sinua(hymyilee)...
Saan myös rakastaa sinua rauhassa, eikä kertakaikkiaan voi sille yhtään mitään.
Sori vaan. :)
Aarteeni.- joopspajoo..
Ihan kaikessa herran rauhassa niin kauan kun talossa sinistä, eli virtaa riittää. Kiva että rakkauttakin on sytämessä. Vai perseessäkö sitä on? Ei ota selvää.
- oiskohan noin
Jaa ja ap luikki karkuun?
- rohtori
lääkärin analyysi,välittömästi hoitoon,pakkomielle päässyt vaaralliselle asteelle.Noin paha pakkomielle pistää naisen tekemään mitä tahansa mustamaalatakseen miestä,joten hopi hopi hoitoon välittömästi.
- J.J.
Pakkomielle sinuun on kestänyt jo vuoden.
Voisito rohtori mitenkään auttaa.
Oma analyysi olisi rajua seksiä rohtorin kanssa. Sellaista. Haluatko auttaa? - tiedän-----
Voihan tuo ap olla mieskin. Kyllä nekin osaa tuon kostamisen jalon taidon
- 24/7
Nainen olet.
Et varmaan oo tullu ajatelleeks että kaikilla ei maailmankuva muodostu S24:n perusteella niinku sulle.....- ähäkutti "tietäjä"
paremminkin..niinku SULLE, eheehheehheeh
- s....
mikä sädekehä? Nyt ei jaksa enää. Heissan
- ap:)))))
Ei teidän tarvitse arpomaan ruveta, Mä oon olen mies ja tämä meni Miehelle. K.E
- takas nukkuu
Rakkautta ja kolmiodraamaako taas :). Joku on heränny väärällä jalalla nyt.
- ++++++++m+m+++++++
oot ko kasvanut tynnyrissä ? etkä ole koskaan tullut tietämään, että on olemassa mies mies rakkautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462