joskus paljastan kaiken

:)))) :p

kaikille ja sun sädekehäsi hajoaa tuhannen p.illun päreiksi. Mutta en vielä, jatketaan tätä "mukavaa leikkiämme". Kyllä mä jaksan ja kestän. Mun pokerinaama on tehty hymyilevästä kivestä :)

17

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkeran suloista

Mitä v....n leikkiä? Sä kuvittelet nyt jotain liikaa ja silloin kun mielikuvitus pääsee valloilleen niin silloin on oksat pois! Mun sädekehä ei ookaan niin kirkas kuin sä kuvittelet, kiitos sinun (kun menin ja rakastuin suhun) ja niiden tapahtumien joita koin siihen aikaan kun tapasin sut uudemman kerran. Jos haluat paljastaa kaiken niin ok, tee se, ei haittaa.

• ap

Mitäs sä siinä iniset, ei tää varmasti sulle ollut :)))))) Kaikkea sitä ittestään luullaan :p

• niinpä niin
        ap kirjoitti:

Mitäs sä siinä iniset, ei tää varmasti sulle ollut :)))))) Kaikkea sitä ittestään luullaan :p

Kuulosti jotenkin todelliselta toi mukava leikki

• Katkeran suloista

Mun paljastukset on ainankin paljastettu Ja ettei toi aloitus ollut ainankaan multa.

• ------

Minä oon valmis kohtaamaan lopun

• K

Kiitos samoin, minunkin, näin tehdään.
      Tämän on kerrassaan hauskaa illan hupia, kun ei enää vakavasti mitään ota.
      Saadaan täällä kinastella ja saan pomotella ihan kaikessa rauhassa sinua(hymyilee)...
      Saan myös rakastaa sinua rauhassa, eikä kertakaikkiaan voi sille yhtään mitään.
      Sori vaan. :)

Aarteeni.

• joopspajoo..

Ihan kaikessa herran rauhassa niin kauan kun talossa sinistä, eli virtaa riittää. Kiva että rakkauttakin on sytämessä. Vai perseessäkö sitä on? Ei ota selvää.

• oiskohan noin

Jaa ja ap luikki karkuun?

• rohtori

lääkärin analyysi,välittömästi hoitoon,pakkomielle päässyt vaaralliselle asteelle.Noin paha pakkomielle pistää naisen tekemään mitä tahansa mustamaalatakseen miestä,joten hopi hopi hoitoon välittömästi.

• J.J.

Pakkomielle sinuun on kestänyt jo vuoden.
        Voisito rohtori mitenkään auttaa.
        Oma analyysi olisi rajua seksiä rohtorin kanssa. Sellaista. Haluatko auttaa?

• tiedän-----

Voihan tuo ap olla mieskin. Kyllä nekin osaa tuon kostamisen jalon taidon

• 24/7

Nainen olet.

Et varmaan oo tullu ajatelleeks että kaikilla ei maailmankuva muodostu S24:n perusteella niinku sulle.....

• ähäkutti "tietäjä"

paremminkin..niinku SULLE, eheehheehheeh

• s....

mikä sädekehä? Nyt ei jaksa enää. Heissan

• ap:)))))

Ei teidän tarvitse arpomaan ruveta, Mä oon olen mies ja tämä meni Miehelle. K.E

• takas nukkuu

Rakkautta ja kolmiodraamaako taas :). Joku on heränny väärällä jalalla nyt.

• ++++++++m+m+++++++

oot ko kasvanut tynnyrissä ? etkä ole koskaan tullut tietämään, että on olemassa mies mies rakkautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe