Moro! tänään ei tarjonta ainakaan Veikkauksen puolella ole kovin kummoinen, mutta sen voin silti kertoa teille, että risti (x) on tänään kova juttu!
Suomi - Venäjä X
Tshekki - Ruotsi X (...kun antaa sveduille maalin eteen)
Siena - Napoli X
Saa käyttää. (oman harkintansa mukaan...)
Tänään nasahtaa ja kunnolla! onnea peleihin, sitä minä en tarvitse!
Risti on valttia!
vetoveijari
8
160
Vastaukset
- Ilon lapsi
Täytyy peesata.
- A pig(oink)
Myös Namika Lahti - Kataja päättyy X. Lukemissa 0-0 mennään jatkoajalle.
- 30
Tää pitää peesata on nimittäin kaveri voittoputkessa!
- teräsvaijeri
kaikki mitä se pelaa lapulle seuraavat 20vtta.
- Ilon lapsi
Tässä saattaa olla kaikkien aikojen jysy.
- jölli_
Tekis mieli peesata kun kaveri on iskussa mut silti vähän epäilyttää noi tasurit ainakin lätkän puolesta...
- dfdfv
peesaa ihmees!!!
- dsfaarfva
paska suomi ryssi tänkin kokonaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701