Pyyntö : kaikille, jotka ei ole ihastuneet

tahtoo irti

Jättäkää se ihastunut rauhaan. Ei mitään mielenkiinnon osoituksia, ei hymyjä, silmäilyjä tms. Julmaa antaa toiselle muka ihastuseleitä, vaikka se on teille vain pelkkää hupia. Onko kivaa antaa turhia toiveita ja saada toinen uskomaan, että joskus vielä jotain yhteistä odotettavissa. Päästä hänet otteestasi, että hän voisi jatkaa ja löytää jonkun, jolla on myös tunteita, niitä oikeita.

36

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok

ok yritetään..:(

• ap

-sulle--ok yritetään--ootsä semmonen , joka nauttii siitä, kun saa paistatella ihailun kohteena, vaikka itselläsi ei ole tunteita. pidät ikäänkuin varalla? Ajattelin vaan tuosta nikistäsi

• mitä teet täällä??

tämäkin sulle..ok yritetään.-jos säkin oot ihastunut, niin miksi yrität ? jos et ole ihastunut ja ikävöi, niin mitä v.ittua sä tällä palstalla norkoilet, mitääääh???

• kunhan kysään
        ap kirjoitti:

-sulle--ok yritetään--ootsä semmonen , joka nauttii siitä, kun saa paistatella ihailun kohteena, vaikka itselläsi ei ole tunteita. pidät ikäänkuin varalla? Ajattelin vaan tuosta nikistäsi

ap, oletko n vai m?

• O_o
        ap kirjoitti:

tosiaan tuo punastuminen tapahtuu harvemmin kun ihastuksen kanssa on tekemisissä mutta ei tule mieleen muita kuin ihastukseni kun jollekkin henkilölle ole punastellut
        Tuo on kyllä aika varma merkki.

• ap
        kunhan kysään kirjoitti:

ap, oletko n vai m?

joo, mies olen

• pakko karaistua
        ap kirjoitti:

joo, mies olen

Minä olen edellenkin rakastunut minun papsukkaani mutta koska hänellä on perhe niin... ei voi.. :( Ikävä on aivan mittaamaton.

• kunhan kysään
        ap kirjoitti:

joo, mies olen

Onko sun pakko olla sen ihastuksesi kanssa yhteyksissä ? Ap:lle

• ap
        kunhan kysään kirjoitti:

Onko sun pakko olla sen ihastuksesi kanssa yhteyksissä ? Ap:lle

Kyllä, valitettavasti on

• teeeeeeeeeeeeeeee

Kokeiltu on.PÄÄSTÄ HÄNET OTTEESTASI ?? Olipa pointti tekstissä. Jos lähestymiskiellot ja suoraan sanominen ei auta niin mikä avuks? Oisko ideoita? Voisko se joka on ihastunu ja kuvitelmissaan kaavailee jatkoja vuosien jälkeen päästää irti ?. Ime sykkivää.

• sivuillinen

ime sä ittees. Se on ihan sama mitä sun näppäimistöltä tulee ja menee. Tänään tätä, huomenna jo mitä sattuu. Sä oot oikeesti päästäsi seonnut

• mieti mitä kirjoitat

Jos tarvii lähestymiskiellon tm. ja joutuu kokemaan uhkaa silloin ei ole mistää ihastumisesta tai rakkaudesta kyse vaan vallanhalusta ja pakkomielteestä tai henkilö on muuten mielenvikainen.

Niillä ei ole mitään tekemistä positiivisten tunteiden kanssa joihin ihastuminen kuuluu.

• atuyhjn
        mieti mitä kirjoitat kirjoitti:

Jos tarvii lähestymiskiellon tm. ja joutuu kokemaan uhkaa silloin ei ole mistää ihastumisesta tai rakkaudesta kyse vaan vallanhalusta ja pakkomielteestä tai henkilö on muuten mielenvikainen.

Niillä ei ole mitään tekemistä positiivisten tunteiden kanssa joihin ihastuminen kuuluu.

huvittavaa että teeeeee kirjotitttelee tänne kävä palstalla jos kerta noin huonosti on asia - taitavat molemmat olla aikamoisia tapauksia . rakkauttahan on niin monenlaista ei siihen kellään ole sanomista tai asettaa keinotekoisia rajoja, joskus kuten ilmeisesto tässä tapauksessa se on omistavaa ja ties mitä muuta.

• varmasti joskus

Mä olisin jo vapautunut, ellen joutuisi pakosti tapaamaan. Mulla ei ole vaihtoehtoa, karkuun ei pääse.

• paha, pahempi,pahin

Mikä pakko`? sama työpaikka, tietysti työpaikkarakkautta, auts

• ed
        paha, pahempi,pahin kirjoitti:

Mikä pakko`? sama työpaikka, tietysti työpaikkarakkautta, auts

sitähän se

• teeeeeeeeeeeeeeeee

En oo. On vaan rankka elämävaihe.

• teeeeeeeeeeeeeeeeeee

Pieni katkeruuden verso paistaa tekstistäs :). Pitäiskö SUN päästää irti siitä ihastuksestas ? Sen voit tehdä vaikka se sinuu vilkaisisiskii SUN mielestä sillä tavalla.. Niin tyypillistä :)))).

• sivu 2

Ketään kiinnosta sun mielipiteet. Pyöri sä kakara siinä omassa pienessä kehässäsi.

• s..................

Ihastuksesta, rakkaudesta ei niin vain voi, eikä saa päästäää irti ilman, että haavoittaa ihastuksensa kohdetta. Onnekas hän, joka ihastuksensa kohtaa.

• ellei tunneköyhä

"paha saa palkkansa". Kyllä se kolahtaa jossain vaiheessa melkein kaikkien nilkkaan. Ei saa sitä, jonka tahtoisi.

• Ha. seven

Tunne-elämältään lapamato, joka noin tekee. Ja erittäin epävarma itsestään, vaikka esittäisikin jotain suurta ja saavuttamatonta. Itsevarmalla ihmisellä ei ole tarvetta mihinkään tunneleikkiin.

• nyt en

ole, jos jos 14.2 jos joku

• teeeeeeeeeeeeeee

mietin mitä kirjoitan.voi vit..tu sulla viiraa. mieti ja lue uuestaan ennen ku aukaset sen turpas. ei olekaan sama asia. lukeeko siinä niin??! Näitte mielenvikasten ihastujien suunalta hyö ei oo mielenvikasia vaikka olis paperit siitä höhlä. ne on vaan ihastuneita. taikka sitte heittäytyvät uhreiks. tekstistä päätellen ap. molempia. mite sä niinku yks kaks vaan päätit millä ajatuksella ap vittuilin ?? oot niin tietävinäs ja tuut siihe heittää jotain täysin asiaan kuulumatonta :).

• höppänä oot

noh noh, lapsukainen, älä sinä puutu aikuisten asioihin. Olen niin monta juttuas lukenut, että tiedän sun olevan pelkkä penikka

• tuskin penikka
        höppänä oot kirjoitti:

noh noh, lapsukainen, älä sinä puutu aikuisten asioihin. Olen niin monta juttuas lukenut, että tiedän sun olevan pelkkä penikka

Eiköhän se ole vanhempi ihminen jo.

• tyypillinen tarina
        tuskin penikka kirjoitti:

Eiköhän se ole vanhempi ihminen jo.

oiskohan joku, joka saanut T:ltä pakit

• voi morjens?
        tyypillinen tarina kirjoitti:

oiskohan joku, joka saanut T:ltä pakit

tarkotatko et joku kirjoittelee teeeenä mukama?

• herätys vaan sulleki
        voi morjens? kirjoitti:

tarkotatko et joku kirjoittelee teeeenä mukama?

No jokuhan ne provoviestitkin tosiaan nettiin kirjoittelee.

• ?

Monet hymyilee vaikka tervehtiessä, siinä ei ole mitään kummempaa, mun mielestä jos se on pelkkästään sitä.

• valitettavan totta

Itse en haluaisi leikkiä kenenkään tunteilla,mutta pakostakin sitä myös aina itse menee ihastumaan joskus,mutta HARVOIN,eikä voi valitettavasti tehdä asialle mitään.

• sain,

sain pakit.

• Niin, oikeassa on

ap. Kyllä sitä helposti joistakin katsomisista tai eleistä voi lähteä ajatukset lentämään... Sitten sitä yrittää järkevöityä.

• Bb

Allekirjoitan tämän toiveen. Päästäkää ihmiset tavoittelemaan aitoja tunteita.

• ei oo helppoo

Olisin voinut minäkin noin kirjoittaa. Joka kerran itsetuntoa koetellaan ja se murenee pieninä paloina...enää raato jäljellä pian

• osuipas

täähän on ihan kuin minulta......N:lle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe