Kallein ja suurin suomalainen matkavene

Grandezza 39

VENE 12 BÅT Kokkolalainen Finn-Marin esittelee perjantaina aukeavilla Helsingin venemessuilla Grandezza 39:n, joka on messuhistorian suurin ja kallein tähän mennessä Suomessa valmistettu matka-, retki- ja perhevene. Kaunottaren saa omakseen noin 500 000 eurolla.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201202117307

14

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BåtBenny

Olipa hikinen jolla ei edes kattoterassia. Sun kannattais vähän katsoa millasia jahteja näillä paikallisilla yrittäjillä on rantsussa, toi ei kelpaa kellekkään.

• BåtBenny

Jaa mulla on 16.95 egen kumivenepaketti vaatekaapissa sis. koottavat airot, oottaa siellä vedenpaisumusta, taitaa mennä peinnöksi.

• Iloinen köyhä

Joillekin se on hieno, joillekin se ei ole mahdollista, jotkut käyttävät pelastusveneenä, itse tyydyn paljon halvempaan ratkaisuun, avomalli 5 m, 5 hv peräprutku ja hinta 200 - 300 euroa :)

• typpölä kimmo

Minä en ostais yhtään Finn-masterin paattia. Avustuksilla toimiva firma joka pyörii aina vain valtion tukimenetelmillä. Ostan yksityisiltä jotka tosissaan tekee työnsä.

• BåtBenny

No perinnöksi saakeli ja mitä se tohon väliin mäni ?

Jk. Ihime urputtaja tuo Tosirelisti

• 9po2sölka slkfplä
        BåtBenny kirjoitti:

No perinnöksi saakeli ja mitä se tohon väliin mäni ?

Jk. Ihime urputtaja tuo Tosirelisti

Ei voi vähemmän kiinnostaa.
        Viekää ne vitun paattinne hevon kuuseen.
        Kukaan ei ole niistä kiinnostunut.
        Hyi s....., että pitäisi vielä lähteä merelle paskaisilla veneillä - ei ikinä...

• mutta halapa

Noiko paljon maksoit, ite 50€ 5,5hp peräprutku ja 80€ vene

no...eihän se vene tahdo pittää edes sadetta ylösalaisin eikä moottorista ole edes verkonpainoksi.

• anonyymi antti..
        typpölä kimmo kirjoitti:

Minä en ostais yhtään Finn-masterin paattia. Avustuksilla toimiva firma joka pyörii aina vain valtion tukimenetelmillä. Ostan yksityisiltä jotka tosissaan tekee työnsä.

katkeran ihmisen panettelua, taidat olla se kaiffari joka sai kys puljusta kenkää viinalla lotraamisen takia...

• Veneenrakentaja----

Mites sitten Targan 42 ja Nord Star Patrol 40?? Kumpikin suomalaisen valmistajan veneitä ja ovat isompia ja hieman tuota kalliimpia.. Oliskohan Kauppalehti hieman nyt liioitellut asiaa....

• Swanabaltic

Niin ja entäs swan ja baltic. Jonkinlaisia matka ja retkiveneitähän nekin tekee...

• mateinkina
        Swanabaltic kirjoitti:

Niin ja entäs swan ja baltic. Jonkinlaisia matka ja retkiveneitähän nekin tekee...

Finnmasterin veneet ei näytä menevän kaupaks muutenkaan. Parkkipaikat täynnä vanhoja malleja.

Miten ne selviää talvipakkasilla muovien peittämänä. Kosteus ja pakkanen?

Veneteollisuus on kovaa kyytiä menossa Kiinaan. Siellä jos jossakin osataan kohta vaikka mitä. Omistavat koko ameeriikan.

Uskokaa tai ei Finnmaster made in China. Suomessa loppuu kaikki tällanen rakentaminen. Ei löydy rahaa.

• xui chuiz
        mateinkina kirjoitti:

Finnmasterin veneet ei näytä menevän kaupaks muutenkaan. Parkkipaikat täynnä vanhoja malleja.

Veneteollisuus on kovaa kyytiä menossa Kiinaan. Siellä jos jossakin osataan kohta vaikka mitä. Omistavat koko ameeriikan.

Uskokaa tai ei Finnmaster made in China. Suomessa loppuu kaikki tällanen rakentaminen. Ei löydy rahaa.

Sanovat jotta kiinasa tehään jo klooni ihmisiä?

• --------------------
        mateinkina kirjoitti:

jep jep vaan grandezzat menee kaupaksi ja niillä se kunnon kate revitään..

• PaariMikko

Silja Europa on paras paatti mitä "minulla on ollut".Aina saa mitä tilaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe