Katselen kateellisesti kaupassa olevia kassahenkilöitä, jotka ennen vain istuivat ja pulskistuivat.Nyt he pomppivat tuolistaan hakemaan koodisavukkeita ja salaavasti ojentavat niitä nikotiinin orjuuttavalle asiakkaalle! Mikä olisikaan parasta työpaikkajumppaa! nm.arvio n. 300askia/työvuoro
TUPAKKAJUMPPA
3
78
Vastaukset
- STN:Ihmiskunta Sinde
Tämä ei mikään palvelu tämä mun sosiaalityöntekijä, joka on liittoperusteisella yhteisellä näöllä keskittynyt mun omiin asioihin, ja on ihmeekseni mun sosiaalityöntekijä. Mitähän haittaa siitä on? Mitä hyötyä siitä on?
-Hän on kasvanut.
Hänet on osoitettu yhteisiin aivoihini ja aivotoiminnalliseen seuraani, jo syksyllä 1983.
Mikä palvelu tämä on?
Tämä varmaan mun skitsofrenia, kun muhun on koskettu.
Kenneth: Nyt tuli pipi.
Minä: Tämä ei siis mikään palvelu.
Niin, mun STL:n eli Sinden rakkaalla lapsella monta nimeä, raivostuminen, joku kappelikohtaus, joka aivan sairas, mun persoonasta. Se on kuin trombiefekti tai pyörremyrsky, se on vaaleanpunainen ja Cumulus-pilvistö. (kts. Korurasia-v****u)
Miksi mulla on tämä jo?
Kuule ihan lapsenkasvatuksen takia. Helpompi toimia...
Sitten se trombiefekti, pyörremyrsky ja se vaaleanpunainen ja Cumulus-pilvistö sekä paranormaaliin taipuvaisemmat. Nekin löytyivät Myrskyluodon Maijasta, elintärkeine juridisine apuinee. Mikä tyhjä pää? Tai niinkutsuttu pyöreäpäisyys... Ihan liian autiota ja jotenkin pyöreää, kuin taivaankannen avaruus. Ei kapitalismia...
Mulla on tällainen persoonallinen, ja myös väkivaltainen satuttava raivokohtaus. Se ei ole lainattavissa. Mutta sillä voi elää omaa elämäänsä.
Mä yritän tosiaan keskittyä siihen ulkonäköön, ettei siitä ole haittaa sisarilleni. Olen keskittynyt ja yrittänyt keskittyä siihen aikaisemminkin. Mutta sellainen yletön pelleily tai peileily on kielletty laissa.
Voisitko huomioida edes joskus hankkivasi omanikäistäsi seuraa? Ei värkeillä ei saa, kts. tupakka ja huumeet seurailla ketään alapäästä, vahingoittaen, ja ruiskujen ja neulojen tavoin, joka ikisestä suunliikeradasta, kuin saksilla vahingoittaen.( kts. Esimerkkinä kasvot ja suunliikeradat.) Esim. jokaikisestä ilmeestä, eleestä tai suunalueen liikeradoista vahingoittaa.
Ei peiliä pitää kavahtaa, jos se liikaa kiihottaa tai innostaa. Sillä ei saa pakottaa, ja sekin oma yksityisasiaa. (Jos ei yksityisasia siitä pitää kieltäytyä.) Ei saa kovasti muita heitteillejättäen, tai muista ihmisistä omalle täydellisyydelle kieltäytyen, kieltäytyä muista ihmisistä ja heidän seurastaan. Vierastaen....
Mulla Mattsin takia tärkeää. Ei muilla näitä peilihuomoita varmaan ole.
Kun mä saatan ihan koleerisesti yksityisyydelle eristää ja eristäytyä itse seurasta. Niin, se ei normaalia esim. nuorten tai naisten toimntaa.
Kun mä saatan sellaisesta täydellisyydestä, ja arvottomasta kopioimisesta ihan kimppuun käydä, jos se loukkaavaa tai satuttavaa.
"En saa pitää seurakuntavirkoja."- Sinde vm-82
Anteeksi, osoitettu aivotoimintoihin jo syksyllä 1982, kai ennen kotiuttamista.
Kts. kulttuuripiirteiden säilyminen, seuraa erityisammatillisuus, ala mielenkiintoinen.
"Hyvä Jumala, kun sä olet ruma mies. Ruma ja pieni, pieni ja ruma mies."
Ai, sorry se olikin mun vika.
Joo, mutta se ei ihan munkaan vika. Vaan virheellisen toiminnan...
Kennethin syy, se huomoi sitä mulle tässä samalla.
tehnyt niin paljon, että se arkipäivää ja se sitä tarkistaa.
En viitsi vahingoittaa tai satuttaa...
Siksi en viitsi.
Minä: Kenneth, hei... Mikä mun skitsofrenia- ja raivokohtauspalvelu on kysymyksessä?
-Joo, me tilataan se kone.
-Joo, meille on tilattu tällainen kone.
Minä: Oma heitto, kuule lapsenkasvatus efektiivisyys-merkintä: naisten paranoidi skitsofrenia asettautuminen ja asteuttaminen. Erityisosaaminen ja erityismerkinnöillä lapsenkasvatukseen. Millaista lapsenkasvatusta haluaisin? Tässähän tätä onkin miettimistä.....
Lapsenkasvatus toimii usein esim. liittoperusteisilla yhteisillä näöillä. (kts. Fokus on sanakirjapalvelu: sana ympäristö) Mulla on itsellä ollut useampi lastentarhanopettaja. (kts. vapaa mielikuvitus, omat palvelut poistettavissa, jne. en ihan ymmärrä sellaista erityisammattialoihin perustuvaa hektisyys-eristämistä)
Oli siihen joku alkuperäisvastaus, jonka voin jopa muistaa... Jossakin välissä jos kysytään. Jos pitää poistaa....
"Näyttää aika tyhjältä ja tyhmältä:" - Joojoo:Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Anteeksi, osoitettu aivotoimintoihin jo syksyllä 1982, kai ennen kotiuttamista.
Kts. kulttuuripiirteiden säilyminen, seuraa erityisammatillisuus, ala mielenkiintoinen.
"Hyvä Jumala, kun sä olet ruma mies. Ruma ja pieni, pieni ja ruma mies."
Ai, sorry se olikin mun vika.
Joo, mutta se ei ihan munkaan vika. Vaan virheellisen toiminnan...
Kennethin syy, se huomoi sitä mulle tässä samalla.
tehnyt niin paljon, että se arkipäivää ja se sitä tarkistaa.
En viitsi vahingoittaa tai satuttaa...
Siksi en viitsi.
Minä: Kenneth, hei... Mikä mun skitsofrenia- ja raivokohtauspalvelu on kysymyksessä?
-Joo, me tilataan se kone.
-Joo, meille on tilattu tällainen kone.
Minä: Oma heitto, kuule lapsenkasvatus efektiivisyys-merkintä: naisten paranoidi skitsofrenia asettautuminen ja asteuttaminen. Erityisosaaminen ja erityismerkinnöillä lapsenkasvatukseen. Millaista lapsenkasvatusta haluaisin? Tässähän tätä onkin miettimistä.....
Lapsenkasvatus toimii usein esim. liittoperusteisilla yhteisillä näöillä. (kts. Fokus on sanakirjapalvelu: sana ympäristö) Mulla on itsellä ollut useampi lastentarhanopettaja. (kts. vapaa mielikuvitus, omat palvelut poistettavissa, jne. en ihan ymmärrä sellaista erityisammattialoihin perustuvaa hektisyys-eristämistä)
Oli siihen joku alkuperäisvastaus, jonka voin jopa muistaa... Jossakin välissä jos kysytään. Jos pitää poistaa....
"Näyttää aika tyhjältä ja tyhmältä:"Kuuluu mihin?
Lapsenkasvatus: Luustoon.
Näyttää asettautuvalta ja asteuttavalta, hyväksi luustolle ja pituudelle, efektiiviseltä naistentautien paranoidilta skitsofrenialta, se oma hallintakeino.
Eli siis luustoon ohjataa perusajatuksena efektiivisyyttä, ei efektiivisyys-merkintää apuna käyttäen, efektiistä asettautumista ja asteuttamista, joka tarkoittaa heijasteita luustolle.
Siitä efektiivisyys-merkintä.
Efektiivisyysmerkinnän takia sukupuoli hyvin korostunut.
Efektiivisyysmerkintä tarkoittaa erityisoikeuksia mm. kehoon, kehon koskemattomuuteen, kehon ja sukupuolen tukemiseen, kehosta vastaamiseen.
Peruste naistentautien paranoidin skitsofrenian varastelu ei ole asianajoammatti.
Se voi se efektiivisyys näyttää siltä.
Se on sellainen erilaista diagrammia esim. säätilat niillä kaarilla näyttävä merkintä. (kts. asettautuminen ja asteuttaminen)
Miten sulla noin paljon on papereita, poliisissa?
Minä en halua tätä alaa.
sillä oikeus ohjata heijasteita, sanoi henry
niin sä olet tukenut sitä mustalaisuutta.
Vesa apua!
"Kiinnitetty silmiin neliöjuuri."
Ymmärräthän miksi et saa asianajaa.
Potenssin takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462