nimimerkki xcch on narsisti

näin on

.

12

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut n:n kanssa

Narsistit ovat tosiaan näköjään samalla tasolla kuin epätasapainoiset hiekkalaatikkoikäiset lapset, kun haluavat kiusata jotakin. Kukahan vakinimimerkeistä tuonkin heiton takana on? Melkein voisin arvata. Voi voi narsistin rääpäleet, ettekö enää mitään muuta keksi kuin syyttää omista ominaisuuksistanne jotain? Kirjoittaako Xcch liian selkeästi teidän ilkeistä puolistanne ja pysyy kannassaan kirjoituksesta toiseen eikä taivu teidän välillä kovin "tieteellisiin" selityksiin narsisteista, joissa kiellätte ominaisuutenne ja tapanne ja syyttelette heidän uhrejaan? Tollasen viestin varmaan ylläpitä poistaisi mutta kannattaako se, teitähän on täällä vahvasti edustettuna ja lisää varmaan rustaatte jos tuo poistetaan.

Tiedän ettei tuohon olisi kannattanut edes vastata, sehän on kuin heittäisi bensaa liekkeihin mutta tulipahan nyt vastattua.

• näin on

;D

• kgfghskj

Olet sokea.

• M.B.

"Tiedän ettei tuohon olisi kannattanut edes vastata, sehän on kuin heittäisi bensaa liekkeihin mutta tulipahan nyt vastattua."

Muun ininän ymmärrän, mutta tuo turha selittely... En ymmärrä. Jos tiesit, että ei kannattanut vastata, miksi vastasit? Bensanheittelynä voi korkeintaan nähdä sen tyylin jolla vastaa, mutta sitäkään ei moni oikeasti sisäistä faktana, eikä hyväksy sellaisen vaikuttavan mitenkään päin mihinkään ja näin - hupsista keikkaa - onkin syytöksissään vahingossa tullut ulkoistaneeksi itsestään sen oman sokeuden omille toimilleen, eli tekee itse sitä, mistä toisia moittii ja vielä yrittää olla, niin kuin ei tekisi???

Daa daa.

• Tottakai xcch on narsisti. Ihan niinkuin elisakettukin on narsisti. Nimilistaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta en nyt viitsi. Kai nyt jokainen oman nimensä tuntee.

• M.B.

Onkohan allakalla netisivustoa mistä katsoa kaikki mahdolliset nimet, voisi laittaa linkin.. =D

• M.B. kirjoitti:

Onkohan allakalla netisivustoa mistä katsoa kaikki mahdolliset nimet, voisi laittaa linkin.. =D

=D

" Myös hepalla voi olla oma nimi, jolla maatilan isäntä tai emäntä alistaa sen valtaansa. "

Hmm...

• 16+7=23
        M.B. kirjoitti:

noh, eiköhän jokainen itse tiedä, mitä on.
        Narsismi ny kuitenkin se pääasiallinen syy tulla tänne palstalle.

Uskoisin kyllä, että se on totta, että narsistinen ihminen voi myös esiintyä uhrina. Se "minunkin" oli mustasukkainen ja kertoi ettei luota naisiin syystä, että vaimo petti häntä ja hän heitti vaimonsa pihalle ja sen vuoksi hän menetti kyvyn rakastaa ja toivoi minun kanssani taas oppivansa rakastamaan.

Noh, jälkeenpäin kun selvisi, että hänellä oli useitakin naisia samanaikaisesti kierroksessa niin olen pikkusen jututtanut muita ihmisiä, jotka paremmin tuntevat hänen menneisyytensä ja niissä tarinoissa avioeron kerrottiin tulleen vaimon aloitteesta, koska mies juoksi vieraissa.

Noita muita suhteita hän selitti sillä, että auttoi noita naisia, kun he voivat huonosti syystä, että heidän miehensä olivat narsisteja.

Täs kohtaa tulee mieleen lasten usein heittämä "viisaus" ristiriitatilanteissa...
        "itse on sellainen, mistä toista haukkuu"

mutta kukin muodostakoon mielipiteensä toisesta ihmisestä ihan omien tuntemuksiensa perusteella.

• xcch

Kiitos mihinkään perustumattomasta mielipiteestäsi :)

• Etkös ole? Etkö olekaan tavallinen ihminen? :)

Emme keskustele mistään ääripäästä.

• xcch

Kiitos mihinkään perustumattomasta mielipiteestäsi :)

Tämä oli aloittajlle.

• älä lyö

itse en tiedä kuka on mitäkin. tällä palstalla olen ollut ihan siinä mielessä että haluan tietää lisää ja lukea muidenkin kokemuksia. ensimmäistä kertaa kun luin narsismista satuin sivulle ihan uteliaisuutta. uutena jäsenenä luin joka palstaa tietoa saadakseni miten täällä hommat toimii. siitä se on sitten vain jatkunut ja olen todennut että minäkin olen ollut yhden narsistin kanssa tekemisissä. siihen tietoon en vain usko tämän palstan takia vaan hain myös sitten fakta tietoa.

eikä pettymykseni tähän ihmiseen pienene oli hän narsisti tai ei, sillä ei ole oikeastaan väliä. tiedän nyt sen keitä ihmisiä vältän tulevaisuudessa ja miten toimia :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe