Miksi aborttiväki sensuroi jo omia esityksiään?
Palstalla on kolme aborttien edistäjää julistautunut jumalaksi. Tämä on kiistattomasti paras ja selkein perustelu abortille. Meidän tarvitsee enää tutkia, ovatko abortöörit jumalia vai eivätkö sittenkään ole, vaikka olisivatkin asiasta "sitä mieltä".
Aborttien edistäjät voivat nyt yrittää kirjoittaa teeseihinsä: Abortti on jokaisen jumalan oikeus.
Aborttioikeus kuuluu jokaiselle jumalalle
51
138
Vastaukset
- pupu tupuna
"Palstalla on kolme aborttien edistäjää julistautunut jumalaksi."
--ketkä muka? nikit ja suora lainaus heidän kirjoituksistaan jossa näin sanovat..
(nyt nimittäin heräs kiinnostus)- Eräässä alotuksessa
joku kertoi otsikolla "Olen ylijumala", joka nyt on jo ymmärrettävästi poistettu. Aiemmin myös ainakin eräs vakikirjoittaja kertoi olevansa itsensä jumala. En tiedä ketä kolmatta aloittaja tarkottaa.
"Kirjoittanut: Tristar 29.9.2007 klo 13.12
"Olet osittain oikeassa :D
tuo luokittelusi itse asiassa toimii, ja minä Olen jumala, omassa elämässäni. Minä olen oman itseni jumala ja teen päätökset ja kannan vastuun Omasta elämästäni ja omista asioistani, en muiden jotka taas tekevät omat päätöksensä. Siinä onnut. Jumalankaltainen valta minulla tosiaan on -itseni yli. Niinkuin sinulla ja jokaisella muulla ihmisellä itsensä ylitse.
Tähänkin pyydän jälleen saada muistuttaa että alkio ei vastaa minun määritelmääni ihmisestä, niin herkullisen aasinsillan kuin tuo toteamus ikuisiin natsismivertauksiisi antaakin."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4866413#comment-25886267-view - pupu tupuna
Eräässä alotuksessa kirjoitti:
joku kertoi otsikolla "Olen ylijumala", joka nyt on jo ymmärrettävästi poistettu. Aiemmin myös ainakin eräs vakikirjoittaja kertoi olevansa itsensä jumala. En tiedä ketä kolmatta aloittaja tarkottaa.
tuo luokittelusi itse asiassa toimii, ja minä Olen jumala, omassa elämässäni. Minä olen oman itseni jumala ja teen päätökset ja kannan vastuun Omasta elämästäni ja omista asioistani, en muiden jotka taas tekevät omat päätöksensä. Siinä onnut. Jumalankaltainen valta minulla tosiaan on -itseni yli. Niinkuin sinulla ja jokaisella muulla ihmisellä itsensä ylitse.
Tähänkin pyydän jälleen saada muistuttaa että alkio ei vastaa minun määritelmääni ihmisestä, niin herkullisen aasinsillan kuin tuo toteamus ikuisiin natsismivertauksiisi antaakin."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4866413#comment-25886267-viewniin..aloittajahan mainitsi kolmesta palstalla kirjoittavasta..eli valehteli..
toisekseen jokainen meistä on oman elämänsä "jumala" joten mitähän ihmeellistä tuossakaan nyt oli taas?? kyllä se vaan niin on et jokainen meistä päättää omasta elämästään eikä kukaan muu niihin päätöksiin puutu..
tosin pakko kysyä.. sinäkö sitten elät omaa elämääsi toisten määräilemänö? eli et ns ole oman elämäsi "jumala"??
mutta niin..olisikoan nyt niitä todisteita siitä ert täällö olisi kolme ilmottautunut jumaliksi?? - Ratkaisu saatu 2007
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4866413#comment-25886267-viewSamoihin aikoihin Tristarin kanssa toinenkin abortti-asiamies julistautui jumalaksi. (muutama muukin miltei vastaava kommentti löytyy) Nämä julistukset, samoin kuin niistä käyty keskustelu, on sensuroitu, koska aborttikeskustelu RATKESI LOPULLISESTI ABORTTIVÄEN TAPPIOKSI tässä tilanteessa. Mitään muuta vakavaa ja kestävää argumenttia mukavuusaborttien puolusteluksi ei voida esitää.
Meidän tarvitsee vain arvioida ovatko abortti-asiamiehet ja abortöörit jumalia vai eivät. (Vastausta ei kuitenkaan kannata kysyä niiltä hoitolaitosten hemmoilta, jotka uskovat olevansa Napoleon, sillä jokuhan voi kaikesta huolimatta "olla sitä mieltä"...;) - Mitä???!!
pupu tupuna kirjoitti:
niin..aloittajahan mainitsi kolmesta palstalla kirjoittavasta..eli valehteli..
toisekseen jokainen meistä on oman elämänsä "jumala" joten mitähän ihmeellistä tuossakaan nyt oli taas?? kyllä se vaan niin on et jokainen meistä päättää omasta elämästään eikä kukaan muu niihin päätöksiin puutu..
tosin pakko kysyä.. sinäkö sitten elät omaa elämääsi toisten määräilemänö? eli et ns ole oman elämäsi "jumala"??
mutta niin..olisikoan nyt niitä todisteita siitä ert täällö olisi kolme ilmottautunut jumaliksi??Siis kun alottaja ei oo vielä kerenny vastaan ketkä ne kolme on ollu, sä syyttelet perättömästi valehtelijaks???
"jokainen meistä on oman elämänsä "jumala" joten mitähän ihmeellistä tuossakaan nyt oli taas??"
Sun mielestä.. (olet neljäs;)). - Heräänykyhetkeen
Ratkaisu saatu 2007 kirjoitti:
Samoihin aikoihin Tristarin kanssa toinenkin abortti-asiamies julistautui jumalaksi. (muutama muukin miltei vastaava kommentti löytyy) Nämä julistukset, samoin kuin niistä käyty keskustelu, on sensuroitu, koska aborttikeskustelu RATKESI LOPULLISESTI ABORTTIVÄEN TAPPIOKSI tässä tilanteessa. Mitään muuta vakavaa ja kestävää argumenttia mukavuusaborttien puolusteluksi ei voida esitää.
Meidän tarvitsee vain arvioida ovatko abortti-asiamiehet ja abortöörit jumalia vai eivät. (Vastausta ei kuitenkaan kannata kysyä niiltä hoitolaitosten hemmoilta, jotka uskovat olevansa Napoleon, sillä jokuhan voi kaikesta huolimatta "olla sitä mieltä"...;)Eihän mitään "jumalia" ole olemassakaan!!! Ehkä satumaassa muttei OIKEASSA elämässä. Ja kukas muu sitten päättää kenenkin vartalosta jossei ihminen itse? Sinä puhut ihan jostain utopiasta, jostain jumalista???? Ehkä jos mielenterveys on heikoilla voi olettaa että joku ulkopuolinen on "vallannut" sinutkin =D
- Mitenkäs
Heräänykyhetkeen kirjoitti:
Eihän mitään "jumalia" ole olemassakaan!!! Ehkä satumaassa muttei OIKEASSA elämässä. Ja kukas muu sitten päättää kenenkin vartalosta jossei ihminen itse? Sinä puhut ihan jostain utopiasta, jostain jumalista???? Ehkä jos mielenterveys on heikoilla voi olettaa että joku ulkopuolinen on "vallannut" sinutkin =D
murhien uhrit saa päättää itse vartalostaan?
- pupu tupuna
Mitä???!! kirjoitti:
Siis kun alottaja ei oo vielä kerenny vastaan ketkä ne kolme on ollu, sä syyttelet perättömästi valehtelijaks???
"jokainen meistä on oman elämänsä "jumala" joten mitähän ihmeellistä tuossakaan nyt oli taas??"
Sun mielestä.. (olet neljäs;)).ja missäs kohtaa sanoinkaa että olisin jumala?? kuten varmaan huomasit niin sana jumala oli heittomerkeissä jolloin se tarkoitta ihan muuta kuinmiten sinä taasen asian tulkitsit..
mutta edelleen aooittaja on mielestäni valehtelija, toki jos se sinua häiritsee kovin niin voithan todistaa väittämäni vääräksi..muutoin älä puutu asiaan josta et ymmärrä tuon taivaalista.. - Johan kerroin
pupu tupuna kirjoitti:
ja missäs kohtaa sanoinkaa että olisin jumala?? kuten varmaan huomasit niin sana jumala oli heittomerkeissä jolloin se tarkoitta ihan muuta kuinmiten sinä taasen asian tulkitsit..
mutta edelleen aooittaja on mielestäni valehtelija, toki jos se sinua häiritsee kovin niin voithan todistaa väittämäni vääräksi..muutoin älä puutu asiaan josta et ymmärrä tuon taivaalista..kaksi niistä alottajan puolesta!! Ja millähän varoilla väität että en ymmärrä tuon taivaallista, mitäthän mä en nyt muka tällä kertaa oo ymmärtäny?? Taatusti vähintään sen verran kun sinä....
Ja vielä jatkan alottajan puolesta kun tuo ei ollut edes vaikea löytää :) kas tässä "Siisselin" julistus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4887126#comment-25928278-view
"Sisely
1.10.2007 15:07
näin
ethän Sinä tätä ymmärrä mutta minäkin olen Jumala, oman elämäni. olen kaikkivoipa, toimin omasta tahdostani kuten haluan ja luon itseni uudelleen päivittäin, eikä tämä vaadi edes sokeaa uskoa." jne.
Ja nyt sitten pyydät alottajalta anteeksi turhia valhesyytöksiäs.. jos olet fiksu. - pupu tupuna
Johan kerroin kirjoitti:
kaksi niistä alottajan puolesta!! Ja millähän varoilla väität että en ymmärrä tuon taivaallista, mitäthän mä en nyt muka tällä kertaa oo ymmärtäny?? Taatusti vähintään sen verran kun sinä....
Ja vielä jatkan alottajan puolesta kun tuo ei ollut edes vaikea löytää :) kas tässä "Siisselin" julistus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4887126#comment-25928278-view
"Sisely
1.10.2007 15:07
näin
ethän Sinä tätä ymmärrä mutta minäkin olen Jumala, oman elämäni. olen kaikkivoipa, toimin omasta tahdostani kuten haluan ja luon itseni uudelleen päivittäin, eikä tämä vaadi edes sokeaa uskoa." jne.
Ja nyt sitten pyydät alottajalta anteeksi turhia valhesyytöksiäs.. jos olet fiksu.ensinnäkin jokainen joka on sanonut olevansa "jumala" on kertonut sitä olevansa omassa elämässään ei muiden..joten edelleen pidän aloittajaa valehtelujana ja toisekseen ethän sinäkään ole minulta pyytänyt anteeksi valheellisia syytöksiäsi joita minusta olet esittänyt..eli toisin sanoen älä vaadi toisilta jotain mitä et koskaan tule olemaan.. ole fiksu ja toimi esimerkkinä..
- Minun syytöksiä
pupu tupuna kirjoitti:
ensinnäkin jokainen joka on sanonut olevansa "jumala" on kertonut sitä olevansa omassa elämässään ei muiden..joten edelleen pidän aloittajaa valehtelujana ja toisekseen ethän sinäkään ole minulta pyytänyt anteeksi valheellisia syytöksiäsi joita minusta olet esittänyt..eli toisin sanoen älä vaadi toisilta jotain mitä et koskaan tule olemaan.. ole fiksu ja toimi esimerkkinä..
(mitä syytöksiä?) et vaan edelleenkään ole osottanu mitenkään valheellisiks toisin kun nyt omasi osoitettiin!! Joten odotellaan oletko fiksu vaiko et.
- Eipä tuokaan
pupu tupuna kirjoitti:
ensinnäkin jokainen joka on sanonut olevansa "jumala" on kertonut sitä olevansa omassa elämässään ei muiden..joten edelleen pidän aloittajaa valehtelujana ja toisekseen ethän sinäkään ole minulta pyytänyt anteeksi valheellisia syytöksiäsi joita minusta olet esittänyt..eli toisin sanoen älä vaadi toisilta jotain mitä et koskaan tule olemaan.. ole fiksu ja toimi esimerkkinä..
"Sisely" kertonut olevansa "jumala", vaan Jumala, eikä lainausmerkeissäkään sovi käytettäväksi normaalisti ajattelevasta ihmisestä.
Oikeampi sanonta olisi vaikkapa "Oman onnensa seppä". - Tuo "Tristar"
Samoihin aikoihin Tristarin kanssa toinenkin abortti-asiamies julistautui jumalaksi. (muutama muukin miltei vastaava kommentti löytyy) Nämä julistukset, samoin kuin niistä käyty keskustelu, on sensuroitu, koska aborttikeskustelu RATKESI LOPULLISESTI ABORTTIVÄEN TAPPIOKSI tässä tilanteessa. Mitään muuta vakavaa ja kestävää argumenttia mukavuusaborttien puolusteluksi ei voida esitää.
Meidän tarvitsee vain arvioida ovatko abortti-asiamiehet ja abortöörit jumalia vai eivät. (Vastausta ei kuitenkaan kannata kysyä niiltä hoitolaitosten hemmoilta, jotka uskovat olevansa Napoleon, sillä jokuhan voi kaikesta huolimatta "olla sitä mieltä"...;)oli muuten aivan sekopää muissakin keskusteluissa. En muista kuinka monta lasta väitti olevan ja hoitavansa miehensä kanssa yhteistä ravintolaa, mutta samaan aikaan kirjoitteli yötä päivää typeriä juttujaan.
Enpä ihmettele, että se sekopää on väittänyt olevansa jumalakin. Varmaan jossain hoitolaitoksessa hermojaan lepuuttamassa nykyään. - Laitappa sitten
linkkejä tähän missä joku vastustaja no julistautunu Jeesukseks! Niitähän ei oo mikään vaikee löytää missä suosijasakki suoltaa "jeesustelu, hihhulointi, uskis-fundamentalisti" jne. syytöksiä jopa sillon kun mitään uskontoon viittaavaa ei vastustaja oo sanonukaan... Kai näillä suosijoilla on sitten joku pakkostrereotyyppinen jeesus-syndrooma.
- takana yksi abortti
Tuo "Tristar" kirjoitti:
oli muuten aivan sekopää muissakin keskusteluissa. En muista kuinka monta lasta väitti olevan ja hoitavansa miehensä kanssa yhteistä ravintolaa, mutta samaan aikaan kirjoitteli yötä päivää typeriä juttujaan.
Enpä ihmettele, että se sekopää on väittänyt olevansa jumalakin. Varmaan jossain hoitolaitoksessa hermojaan lepuuttamassa nykyään.Miksi sinäkin et kirjoittaisi vakituisella nimimerkillä kun kerran katsot oikeudeksesi nimimerkillä mainiten alkaa muita panettelemaan?
- takana yksi abortti
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4866413#comment-25886267-viewMinä en kyllä nyt tajua, mitä tuossa vastauksessa on niin ihmeellistä. Millaista vastausta vastustaja mahtoi odottaa kun ensin itse alkoi tästä jumaluusteemasta toiselle nälvimään? Miksi edes alkaa tuollaisesta puhumaan itse, jos ihmettelee sitä, että vastauskin noudattaa sitten samaa linjaa?
- Nähty on.
takana yksi abortti kirjoitti:
Miksi sinäkin et kirjoittaisi vakituisella nimimerkillä kun kerran katsot oikeudeksesi nimimerkillä mainiten alkaa muita panettelemaan?
Miksi ihmeessä vastustajat tekisi sakkisi sabotaasirääkyhäirikön hommaa helpommaks jollonka vois kiljua kaikki poistoon jo pelkkien nimimerkkien perusteella??
- takana yksi abortti
Nähty on. kirjoitti:
Miksi ihmeessä vastustajat tekisi sakkisi sabotaasirääkyhäirikön hommaa helpommaks jollonka vois kiljua kaikki poistoon jo pelkkien nimimerkkien perusteella??
Minä en tiedä mistä sabotaasirääkyhäiriköstä puhut, ja minä en kuulu mihinkään sakkiin.
Minusta toisten henkilöiden panettelu oikein nimimerkillä mainiten on hyvin asiatonta toimintaa. Erityisen asiattomaksi tässä tapauksessa asian tekee se, että panettelijalla itsellään ei näytä olevan edes sen vertaa siviilirohkeutta, että uskaltaisi sanoa sanottavansa oikealla nimimerkillä ja suoraan asianomaiselle henkilölle itselleen. Tällainen selän takana puskista solvaaminen ei ole minusta koskaan hyväksyttävää eikä se kuulu aikuisten ihmisten tapaan keskustella. - No se on
Minä en tiedä mistä sabotaasirääkyhäiriköstä puhut, ja minä en kuulu mihinkään sakkiin.
Minusta toisten henkilöiden panettelu oikein nimimerkillä mainiten on hyvin asiatonta toimintaa. Erityisen asiattomaksi tässä tapauksessa asian tekee se, että panettelijalla itsellään ei näytä olevan edes sen vertaa siviilirohkeutta, että uskaltaisi sanoa sanottavansa oikealla nimimerkillä ja suoraan asianomaiselle henkilölle itselleen. Tällainen selän takana puskista solvaaminen ei ole minusta koskaan hyväksyttävää eikä se kuulu aikuisten ihmisten tapaan keskustella.kyllä ihan sun mutuas mikä on panettelua.. että kaikkiko joidenkin anonyymien nimimerkkien (jotka ei oo edes aikoihin ainakaan niillä nimimerkeillään täällä kirjottanukaan) tekemisistä ja mielipiteistä kekustelu on jotain "panettelua"? Niillekö pitäs mennä sanoon samat asiat ihan sinne niiden profiileihin, vai miten niin sanoo suoraan niille? Miksi?
- Eli ei löydy??!!!
Hähh??? Missä kohtaa siinä sellasta olikaan? Oletko harhainen? :D
Mutta tottakai sitten joka ikinen abortinsuosijan kirjotus on myös jumaliks jne. julistautumista kun ollaan muka oikeutettuja päättään toistenkin elämästä ja kuolemasta.. :) - takana yksi abortti
No se on kirjoitti:
kyllä ihan sun mutuas mikä on panettelua.. että kaikkiko joidenkin anonyymien nimimerkkien (jotka ei oo edes aikoihin ainakaan niillä nimimerkeillään täällä kirjottanukaan) tekemisistä ja mielipiteistä kekustelu on jotain "panettelua"? Niillekö pitäs mennä sanoon samat asiat ihan sinne niiden profiileihin, vai miten niin sanoo suoraan niille? Miksi?
Niin, minusta toisten henkilöiden sekopääksi nimittely on panettelua. Katson panetteluksi myös sen, että epäilee henkilön olevan jossain hoitolaitoksessa. Sinäkö et siis kokisi panetteluksi tällaista, jos se nimenomaan ja oikein yksilöidysti juuri sinuun kohdistettaisiin?
Jos haluaa keskustella toisten nimimerkkien mielipiteistä, sen voi tehdä asiallisesti ja aina olisi kohteliasta varata henkilölle itselleen oikeus vastata. Vai etkö sinä ehkä haluaisi oikeutta saada ottaa osaa keskusteluun, jossa nimenomaan sinun mielipiteistäsi puhuttaisiin?
Tässä tapauksessa myöskään nyt ei edes toisen mielipiteistä sanottu mitään, sen sijaan puhuttiin kyseisen nimimerkin nmielenterveydentilasta halvekisivn nimityksin, spekuloitiin hänen lastensa lukumäärää ja miehensä kanssa omistamaa ravintolaa ja sitä, miten usein hän tälle palstalle kirjoittelee. Nämä asiat eivät kuulu tälle palstalle, ja tällaiset arviot voisi aivan hyvin jättää sanomattakin, jollei omaa riittävästi pokkaa, että on halukas vastaamaan sanoistaan edes vakituista nimimerkkiä käyttämällä.
"Niillekö pitäs mennä sanoon samat asiat ihan sinne niiden profiileihin, vai miten niin sanoo suoraan niille? Miksi?"
Minä en tiedä, miksi täällä tai yhtään missään pitäisi spekuloida toisten nimimerkkien mielenterveydentilaa, ravintoloita tai lasten määrää. Miksi sinä koet sellaisen tarpeelliseksi? Rampautuisiko keskustelu jotenkin, jos keskusteltaisiin palstan aiheesta sen sijaan että aletaan sekopöäiksi nimittelemään toisia nimimerkkejä? - En otakaan kantaa
Niin, minusta toisten henkilöiden sekopääksi nimittely on panettelua. Katson panetteluksi myös sen, että epäilee henkilön olevan jossain hoitolaitoksessa. Sinäkö et siis kokisi panetteluksi tällaista, jos se nimenomaan ja oikein yksilöidysti juuri sinuun kohdistettaisiin?
Jos haluaa keskustella toisten nimimerkkien mielipiteistä, sen voi tehdä asiallisesti ja aina olisi kohteliasta varata henkilölle itselleen oikeus vastata. Vai etkö sinä ehkä haluaisi oikeutta saada ottaa osaa keskusteluun, jossa nimenomaan sinun mielipiteistäsi puhuttaisiin?
Tässä tapauksessa myöskään nyt ei edes toisen mielipiteistä sanottu mitään, sen sijaan puhuttiin kyseisen nimimerkin nmielenterveydentilasta halvekisivn nimityksin, spekuloitiin hänen lastensa lukumäärää ja miehensä kanssa omistamaa ravintolaa ja sitä, miten usein hän tälle palstalle kirjoittelee. Nämä asiat eivät kuulu tälle palstalle, ja tällaiset arviot voisi aivan hyvin jättää sanomattakin, jollei omaa riittävästi pokkaa, että on halukas vastaamaan sanoistaan edes vakituista nimimerkkiä käyttämällä.
"Niillekö pitäs mennä sanoon samat asiat ihan sinne niiden profiileihin, vai miten niin sanoo suoraan niille? Miksi?"
Minä en tiedä, miksi täällä tai yhtään missään pitäisi spekuloida toisten nimimerkkien mielenterveydentilaa, ravintoloita tai lasten määrää. Miksi sinä koet sellaisen tarpeelliseksi? Rampautuisiko keskustelu jotenkin, jos keskusteltaisiin palstan aiheesta sen sijaan että aletaan sekopöäiksi nimittelemään toisia nimimerkkejä?siihen viestiin enkä ole sitä kirjottanut, vaan ihan tähän Jumaliksi julistautumisiin jota alotus koskee ym. aiheeseen liittyviin mielipiteisiin .
- absurdia
Mitenkäs kirjoitti:
murhien uhrit saa päättää itse vartalostaan?
"murhien uhrit saa päättää itse vartalostaan? "
jos ne on jumalia? raamatunkin jumala päätti oman sivupersoonansa eli jeesuksen vartalosta. - jumala ja ristus
Meidän tarvitsee vain arvioida ovatko abortti-asiamiehet ja abortöörit jumalia vai eivät. (Vastausta ei kuitenkaan kannata kysyä niiltä hoitolaitosten hemmoilta, jotka uskovat olevansa Napoleon, sillä jokuhan voi kaikesta huolimatta "olla sitä mieltä"...;)"aborttikeskustelu RATKESI LOPULLISESTI ABORTTIVÄEN TAPPIOKSI tässä tilanteessa."
Mitä mulkun merkitystä on jonkun keskustelun ratkeamisella ja jonkun oletetusta keskustelutappioista??? Kenen elämään se sinun lisäksesi se muka vaikuttaa ja miten? Onko tämä aborttikeskustelupalsta joku helevetin kilpailu, jossa kisataan siitä kuka on oikeassa? Mitä merkitystä sillä on kenenkään elämään???
Minä olen tietenkin jumala itselleni, minä olen jumalani, enkä pidä muita jumalia, piste. Muiden jumalien pitäminen vie kontrollin omasta elämästä muiden käsiin. - Aika sekopää
Minä en tiedä, miksi täällä tai yhtään missään pitäisi spekuloida toisten nimimerkkien mielenterveydentilaa, ravintoloita tai lasten määrää. Miksi sinä koet sellaisen tarpeelliseksi? Rampautuisiko keskustelu jotenkin, jos keskusteltaisiin palstan aiheesta sen sijaan että aletaan sekopöäiksi nimittelemään toisia nimimerkkejä?täytyy olla, jos jumalaksi julistautuu ja muilla palstoilla ainakin nimitteli toisia paljon pahemminkin. Eihän sillä itselläänkään rekisteröityä nimimerkkiä ollut, eikä missään paljastanut oikeaa henkilöllisyyttään.
Itsehän tätä keskustelua olet pitänyt yllä. - henkilö X
Aika sekopää kirjoitti:
täytyy olla, jos jumalaksi julistautuu ja muilla palstoilla ainakin nimitteli toisia paljon pahemminkin. Eihän sillä itselläänkään rekisteröityä nimimerkkiä ollut, eikä missään paljastanut oikeaa henkilöllisyyttään.
Itsehän tätä keskustelua olet pitänyt yllä.No aika sekopää minusta täytyy olla, jos tuon lainatun ja linkitetyn Tristar-nimimerkin viestin oikeasti jumalaksi julistautumiseksi tulkitsee. Minä tulkitsisin sen lähinnä puolisarkastiseksi kommentiksi, jossa käytettiin kanssakeskustelijan käyttämää argumentointimenetelmää. Jos se olisi oikeaa jumalaksi julistautumista, niin varsin on persoonallinen käsite jumaluudesta. Hänhän julisti sinutkin jumalaksi ;D
"Eihän sillä itselläänkään rekisteröityä nimimerkkiä ollut"
Kyllä hän tekstinsä rekisteröidyllä nimimerkillä selvästikin kirjoitti. - takana yksi abortti
Aika sekopää kirjoitti:
täytyy olla, jos jumalaksi julistautuu ja muilla palstoilla ainakin nimitteli toisia paljon pahemminkin. Eihän sillä itselläänkään rekisteröityä nimimerkkiä ollut, eikä missään paljastanut oikeaa henkilöllisyyttään.
Itsehän tätä keskustelua olet pitänyt yllä."Eihän sillä itselläänkään rekisteröityä nimimerkkiä ollut, eikä missään paljastanut oikeaa henkilöllisyyttään."
????? Miksi väität, ettei hänellä olisi rekisteröityä nimimerkkiä? Näet kai itsekin että oli?
Miksi hänen olisi pitänyt vielä oikea henkilöllisyytensäkin kertoa, kun sinulla ei ole pokkaa käyttää yhtä ja samaa nimimerkikiä edes yhdessä ketjussa puhumattakaan siitä, että rohkenisit käyttää samaa nimimerkkiä aina?
- sowhat?
No kuka muu päättää esim. minun vartalostani kuin minä itse? Jumalathan noin yleensä ovat silkkaa paskapuhetta, koska ei kukaan fiksu usko mihinkään "ylimaalliseen". Mutta jumala sanana kuvaa hyvin sitä omistussuhdetta omaan vartaloon ja siinä tapahtuviin asioihin.
- No ethän sinä
sitä paljoakaan ja viime kädessä päätä esim. mihin sairauksiin sairastut tai milloin tulet raskaaksi..
- Apostoli Peeveli
Samaa minäkin ihmettelen nyt tässä sinänsä naurettavassa ketjussa. Harvoinhan täällä mitään järjellistä aborttifanaatikoilta tuleekaan. Eikö jokainen päätä jumalana omista asioistaan, sehän on ihan lähtöoletus, että täysijärkinen kansalainen tekee näin.
Kuka sitten päättää asioistani jos en minä itse??? En minä ainakaan mitään edusmiestä elämääni tarvitse tekemään puolestani päätöksiä. Minunhan tämä elämä on elettävä itse. Joten minä päätän aina kun on mahdollista, että mitä elämääni oikein kuuluu.
Ainahan ei voida päättää esim. vakavista sairauksista ja sellaisista, ja kuolema on yksi, miltä ei kukaan välty. Mutta sairauksiin on saatavana hoitoa. Pitääkö joku sitä muka jumalaksi julistautumisena, jos minä vaikka haen syöpääni sytostaattihoitoa, enkä jätäkään sitä "muiden jumalien" ratkaistavaksi.... Minähän julistaudun näin jumalaksi, kun saan hoitoa ja voin jopa parantaa sairauteni.
Raamatussahan ainakin kehotetaan bakteeritulehduksen (lepra) saanutta tappamaan kyyhkynen, sivelemään verellä ovienkarmeja ja sitomaan punainen lanka johonkin... että pitäisikö asiat hoitaa tällä tavalla sairauden kohdatessa nytkin? :DDDD
Vai pitääkö vaan jättää ihan hoitamatta kokonaan ja mennä vaikka lahkokokoukseen? Jotkut vanhemmathan ovat syyllistyneetkin kuolemantuottamukseen, kun eivät ole vieneet esim. diabeetikko lastaan hoitoon, koska ovat uskoneet jonkun jumalan parantavan pelkällä rukouksella. - Kyllä ne
Apostoli Peeveli kirjoitti:
Samaa minäkin ihmettelen nyt tässä sinänsä naurettavassa ketjussa. Harvoinhan täällä mitään järjellistä aborttifanaatikoilta tuleekaan. Eikö jokainen päätä jumalana omista asioistaan, sehän on ihan lähtöoletus, että täysijärkinen kansalainen tekee näin.
Kuka sitten päättää asioistani jos en minä itse??? En minä ainakaan mitään edusmiestä elämääni tarvitse tekemään puolestani päätöksiä. Minunhan tämä elämä on elettävä itse. Joten minä päätän aina kun on mahdollista, että mitä elämääni oikein kuuluu.
Ainahan ei voida päättää esim. vakavista sairauksista ja sellaisista, ja kuolema on yksi, miltä ei kukaan välty. Mutta sairauksiin on saatavana hoitoa. Pitääkö joku sitä muka jumalaksi julistautumisena, jos minä vaikka haen syöpääni sytostaattihoitoa, enkä jätäkään sitä "muiden jumalien" ratkaistavaksi.... Minähän julistaudun näin jumalaksi, kun saan hoitoa ja voin jopa parantaa sairauteni.
Raamatussahan ainakin kehotetaan bakteeritulehduksen (lepra) saanutta tappamaan kyyhkynen, sivelemään verellä ovienkarmeja ja sitomaan punainen lanka johonkin... että pitäisikö asiat hoitaa tällä tavalla sairauden kohdatessa nytkin? :DDDD
Vai pitääkö vaan jättää ihan hoitamatta kokonaan ja mennä vaikka lahkokokoukseen? Jotkut vanhemmathan ovat syyllistyneetkin kuolemantuottamukseen, kun eivät ole vieneet esim. diabeetikko lastaan hoitoon, koska ovat uskoneet jonkun jumalan parantavan pelkällä rukouksella.abortti päätöksetkin joutuu tosiaan tekemään ihan vaan ihmisenä, eikä voi pakoilla vastuutaan julistautumalla jumalaksi.
- Sinulla selvästikin
on oma uskontosi ja pidät itseäsi sen jumalana. Psykiatria saattaa kiinnostaa, ei minua.
- kyllä vaan
Päätän todellakin, ainakin raskauksistani. Ja jos niin ikävä epäonninen tapahtuma kävisi että raskaaksi silti tulisin, sen saa onneksi hoidettua poiskin. Ja omalla käytökselläni ja valinnoilla voin vaikuttaa myös sairastumisiin, ei kaikkeen, mutta pääosin. Tässähän taidettiin puhua siitä, että kellä on oikeus esim. minun vartalooni. Ei vissiin kellään muulla kuin itsevaltiaalla, minulla.
- "Itsevaltias"
sitten vaan keskeyttää itse sen raskauden, eikä teetä likaista työtä toisilla.
- Saispa kieltäytyä
"Itsevaltias" kirjoitti:
itsevaltias tekee kanssa sitten vaikka kanssa lääketieteelliset toimenpiteet kuten peräsuolen tähystyksen ihan itse, eikä teetä likaista työtä toisilla. Oletko koskaan miettinyt kuinka kauheaa lääkäreillä on kaivaa toisten persettä ja hetkuttaa vanhojen äijien palleja ja joutuu toiset katselemaan sitä vierestä?Luuletko että se on hupia? Abortti on siistiä verrattuna paskasuolivaivoihin ja eturauhasjuttujihin, missä kaivellaan impotenttien letkua. Mutta siitäkään ei saa kieltäytyä sen takia kun se on niin vastenmielistä.
- Ei likikään likasuud
Saispa kieltäytyä kirjoitti:
itsevaltias tekee kanssa sitten vaikka kanssa lääketieteelliset toimenpiteet kuten peräsuolen tähystyksen ihan itse, eikä teetä likaista työtä toisilla. Oletko koskaan miettinyt kuinka kauheaa lääkäreillä on kaivaa toisten persettä ja hetkuttaa vanhojen äijien palleja ja joutuu toiset katselemaan sitä vierestä?Luuletko että se on hupia? Abortti on siistiä verrattuna paskasuolivaivoihin ja eturauhasjuttujihin, missä kaivellaan impotenttien letkua. Mutta siitäkään ei saa kieltäytyä sen takia kun se on niin vastenmielistä.
Eipä siinä perseentähystyksessä ja pallien vatkailussa sentään ihmisiä tapeta ja joudu toimiin vastoin valaansa....
- hekoheko
"Itsevaltias" kirjoitti:
Tottakai, onneksi sen voi itse suorittaa kotona tätä nykyä.
- Apostoli Peeveli
hekoheko kirjoitti:
Tottakai, onneksi sen voi itse suorittaa kotona tätä nykyä.
Ai abortin vai sen pallien vatkailun? XD
- tiernatyttö
"Itsevaltias" kirjoitti:
Itsevaltias, eikö juuri tuo lääkkeellinen keskeytys nimen omaan voida tehdä jo kotioloissakin??? Onhan siitä ollut paljon juttua ja kokemuksia tälläkin palstalla! Tässä esimerkiksi potilasohje:
http://www.vaasankeskussairaala.fi/WebRoot/1013451/Potilasohjeet/Lääkkeellinen raskaudenkeskeytys kotona.pdf
Aika siistiksi on mennyt, pakko myöntää. - arkirealismia
Ei likikään likasuud kirjoitti:
Eipä siinä perseentähystyksessä ja pallien vatkailussa sentään ihmisiä tapeta ja joudu toimiin vastoin valaansa....
"Eipä siinä perseentähystyksessä ja pallien vatkailussa sentään ihmisiä tapeta ja joudu toimiin vastoin valaansa.... "
Mutta pasha siinä haisee. Ajattele miten ikäviin juttuihin lääkärit ja hoitajat joutuu työssään, eikä he saa valita sitäkään, että voisivat kieltäytyä jonkun vanhan äijän perseenkaivelusta. Jotkut lääkärit joutuvat oikeasti kaivelemaan ukkojen peräsuolista kaikkia itsetyydytyskapineita, perunoita, deodoranttipulloja ja katkenneita kurkkuja ja porkkanoita. Yksi tuttu hoitaja sanoi, että laittaisivat nämä tavarat edes kondomiin, niin ne saisi jotenkin helpommin pois. Minusta tuollaisiin hommiin vaan ei olisi. Mutta saako hoitohenkilökunta kieltäytyä toimenpiteestä, että se on itselle vastenmielinen. - hekoheko
Apostoli Peeveli kirjoitti:
Ai abortin vai sen pallien vatkailun? XD
Vissiin molemmat, itse suoritin abortin kotona, siihen kommentoin.
- On se varmaan
tiernatyttö kirjoitti:
Itsevaltias, eikö juuri tuo lääkkeellinen keskeytys nimen omaan voida tehdä jo kotioloissakin??? Onhan siitä ollut paljon juttua ja kokemuksia tälläkin palstalla! Tässä esimerkiksi potilasohje:
http://www.vaasankeskussairaala.fi/WebRoot/1013451/Potilasohjeet/Lääkkeellinen raskaudenkeskeytys kotona.pdf
Aika siistiksi on mennyt, pakko myöntää.siisti tapa kuolla verilammikkoonsa ja eihän ne viattomaan vereen tuhriintuneet kädet puhdistu koskaan.
- tiernatyttö
On se varmaan kirjoitti:
siisti tapa kuolla verilammikkoonsa ja eihän ne viattomaan vereen tuhriintuneet kädet puhdistu koskaan.
Nyt sitten faktaa tänne, että kuinka monta henkilöä on kuollut lääkkeelliseen raskaudenkeskeytykseen viime vuosina.
Eli linkkiä kehiin!
Veikkaampa että tasan nolla henkilöä. =))) Jos siihen kuolisi ihmisiä, niin sitä ei sallittaisi tehtäväksi kotona ja noin helposti. Yhtä hyvin voi kuolla runsaisiin kuukautisiinkin, mikä raskauden keskeytys periaatteessa on. Kehosta poistuu munasolu, oli se hedelmöittynyt tai sitten ei. Mutta onko näistä raportoitu missään? Ja ihan oikeasti kuule: Jos ei mitään linkkiä tai faktaa löydy, niin vähän turhanaikuista alkaa keksimän tuollaisia mutuja. Puhutaan nyt todellisista asioista eikä siitä, että kuinka sinä haluaisit asioiden olevan!
Laittomiin abortteihin sen sijaan kuolee ihmisiä niissä maissa, missä abortti on kielletty. Ja niissä maissa, missa abortti on kielletty, tehdään paljon enemmän abortteja kuin maissa missä se on sallittu!!! - Tottakai riskejä
tiernatyttö kirjoitti:
Nyt sitten faktaa tänne, että kuinka monta henkilöä on kuollut lääkkeelliseen raskaudenkeskeytykseen viime vuosina.
Eli linkkiä kehiin!
Veikkaampa että tasan nolla henkilöä. =))) Jos siihen kuolisi ihmisiä, niin sitä ei sallittaisi tehtäväksi kotona ja noin helposti. Yhtä hyvin voi kuolla runsaisiin kuukautisiinkin, mikä raskauden keskeytys periaatteessa on. Kehosta poistuu munasolu, oli se hedelmöittynyt tai sitten ei. Mutta onko näistä raportoitu missään? Ja ihan oikeasti kuule: Jos ei mitään linkkiä tai faktaa löydy, niin vähän turhanaikuista alkaa keksimän tuollaisia mutuja. Puhutaan nyt todellisista asioista eikä siitä, että kuinka sinä haluaisit asioiden olevan!
Laittomiin abortteihin sen sijaan kuolee ihmisiä niissä maissa, missä abortti on kielletty. Ja niissä maissa, missa abortti on kielletty, tehdään paljon enemmän abortteja kuin maissa missä se on sallittu!!!liittyy aina tollasiin luonnottomuuksiin ja varsinkin jos aletaan sorkkiin sisuksia...
http://aborttiwiki.oikeuselamaan.org/index.php?title=Abortin_riskit
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/tunnus/nak06031
http://www.ru486facts.org/index.cfm?page=sideeffects - tiernatyttö
Tottakai riskejä kirjoitti:
liittyy aina tollasiin luonnottomuuksiin ja varsinkin jos aletaan sorkkiin sisuksia...
http://aborttiwiki.oikeuselamaan.org/index.php?title=Abortin_riskit
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/tunnus/nak06031
http://www.ru486facts.org/index.cfm?page=sideeffectsKirurgisiin toimenpiteeseen siis liittyy AINA riskejä, mutta tuskinpa lääkkeelliseen aborttiin, josta tässä oli kyse.
Synnytyksessä riskit ovat moninkertaiset aborttiin verrattuna, kuten ollaan täällä monta kertaa linkitetty. Pietarsaarihan on tullut tunnetuksi siitä että siellä kuolee naisia synnytykseen nykypäivänäkin. Sitten Esim. leikkausten jälkeen masennus on erittäin yleinen. Anestesia aiheuttaa myös joka kerta riskin oli toimenpide mikä tahansa.
Riskit eivät ole siis abortin vaarallisuudesta johtuvia, koska abortteja tehdään monella tavalla. ja on aika yksinkertainen juttu. Aina kun verta vuotaa, on verenhukkariskikin.
Oikeuselämään -sivustot ovat uskonnollista propagandaa, en viitsi edes avata moista pashaa, koska he käyttävät jotain amerikkalaisia lähteitä, mitä kukaan ei pysty tarkistamaan ja amerikassa nuo hygieniaolot kuten muutkin olot on aika surkeat slummeissa ja köyhillä. Toistan edelleenkin, että kotona ei saisi tehdä lääkkellistä keskeytystä, jos se olisi vaarallista. Ja potilasohjeessa vielä tähdennetään, että jos tulee vuotoa, kipuja ja muuta ylimääräistä niin pitää mennä vaan lääkäriin. Eli hoitoa saa jos tulee ongelmia....kukaan ei kuole lailliseen aborttiin. - Inhorealismia
arkirealismia kirjoitti:
"Eipä siinä perseentähystyksessä ja pallien vatkailussa sentään ihmisiä tapeta ja joudu toimiin vastoin valaansa.... "
Mutta pasha siinä haisee. Ajattele miten ikäviin juttuihin lääkärit ja hoitajat joutuu työssään, eikä he saa valita sitäkään, että voisivat kieltäytyä jonkun vanhan äijän perseenkaivelusta. Jotkut lääkärit joutuvat oikeasti kaivelemaan ukkojen peräsuolista kaikkia itsetyydytyskapineita, perunoita, deodoranttipulloja ja katkenneita kurkkuja ja porkkanoita. Yksi tuttu hoitaja sanoi, että laittaisivat nämä tavarat edes kondomiin, niin ne saisi jotenkin helpommin pois. Minusta tuollaisiin hommiin vaan ei olisi. Mutta saako hoitohenkilökunta kieltäytyä toimenpiteestä, että se on itselle vastenmielinen.Naisten värkistä sitä visvaa vasta löytyykin.
Kun kerran pervojutut kiinnostaa, niin varmaan tiedätkin mitä eläinten vehkeitä ja eläimiä naiset pakolla värkkiinsä ahtaa. Sääliksi käy eläimiä ja lääkäreitä, jotka niitä tauteja hoitaa.
Peräsuolivaivoihin voi jokainen lääkäri itsekin tarvita apua, mutta omia lapsiaan harva lääkäri tapattaa. - Sait juuri
tiernatyttö kirjoitti:
Kirurgisiin toimenpiteeseen siis liittyy AINA riskejä, mutta tuskinpa lääkkeelliseen aborttiin, josta tässä oli kyse.
Synnytyksessä riskit ovat moninkertaiset aborttiin verrattuna, kuten ollaan täällä monta kertaa linkitetty. Pietarsaarihan on tullut tunnetuksi siitä että siellä kuolee naisia synnytykseen nykypäivänäkin. Sitten Esim. leikkausten jälkeen masennus on erittäin yleinen. Anestesia aiheuttaa myös joka kerta riskin oli toimenpide mikä tahansa.
Riskit eivät ole siis abortin vaarallisuudesta johtuvia, koska abortteja tehdään monella tavalla. ja on aika yksinkertainen juttu. Aina kun verta vuotaa, on verenhukkariskikin.
Oikeuselämään -sivustot ovat uskonnollista propagandaa, en viitsi edes avata moista pashaa, koska he käyttävät jotain amerikkalaisia lähteitä, mitä kukaan ei pysty tarkistamaan ja amerikassa nuo hygieniaolot kuten muutkin olot on aika surkeat slummeissa ja köyhillä. Toistan edelleenkin, että kotona ei saisi tehdä lääkkellistä keskeytystä, jos se olisi vaarallista. Ja potilasohjeessa vielä tähdennetään, että jos tulee vuotoa, kipuja ja muuta ylimääräistä niin pitää mennä vaan lääkäriin. Eli hoitoa saa jos tulee ongelmia....kukaan ei kuole lailliseen aborttiin.linkkejä jotka kertoo myös mitä riskejä niihin "lääkkeisiinkin" liittyy. Mutta voithan toki kieltää kaiken liian ikävän ja jatkaa matrojesi hokemista laput silmillä.
"kukaan ei kuole lailliseen aborttiin. "
Kyllä vaan kuolee, kuten mm. se käypähoidonkin sivu kertoi. Vai muuttuko sekin nyt propaganda-sivuks kun kertoo sun kannalta kurjia tosiasioita? - pupu tupuna
Sait juuri kirjoitti:
linkkejä jotka kertoo myös mitä riskejä niihin "lääkkeisiinkin" liittyy. Mutta voithan toki kieltää kaiken liian ikävän ja jatkaa matrojesi hokemista laput silmillä.
"kukaan ei kuole lailliseen aborttiin. "
Kyllä vaan kuolee, kuten mm. se käypähoidonkin sivu kertoi. Vai muuttuko sekin nyt propaganda-sivuks kun kertoo sun kannalta kurjia tosiasioita?"Sait juuri linkkejä jotka kertoo myös mitä riskejä niihin "lääkkeisiinkin" liittyy."
--"Myös lääkkeelliseen keskeytykseen liittyviä kuolemantapauksia on raportoitu 2, 3. Nämä tapaukset ovat liittyneet kohdun ulkoiseen raskauteen, runsaaseen vuotoon tai septiseen shokkiin 2. Pohjois-Amerikassa on kuvattu Clostridium sordellii -bakteerin aiheuttamia fataaleja sepsiksiä lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen komplikaationa 3. Euroopassa vastaavia tapauksia ei ole kuvattu. Pohjois-Amerikassa lääkkeelliseen keskeytykseen liittyvän kuolleisuuden on laskettu olevan - huolestunut
Inhorealismia kirjoitti:
Naisten värkistä sitä visvaa vasta löytyykin.
Kun kerran pervojutut kiinnostaa, niin varmaan tiedätkin mitä eläinten vehkeitä ja eläimiä naiset pakolla värkkiinsä ahtaa. Sääliksi käy eläimiä ja lääkäreitä, jotka niitä tauteja hoitaa.
Peräsuolivaivoihin voi jokainen lääkäri itsekin tarvita apua, mutta omia lapsiaan harva lääkäri tapattaa."Naisten värkistä sitä visvaa vasta löytyykin."
No sieltä naisen värkistä se sinäkin vaan olet tähän maailmaan tullut. Äitisi värkin visvaisuudesta en osaa sanoa mitään. Mutta äidilläsikin naisten värkki on.
- 12+8
Lainaus aloituksesta: "Abortti on jokaisen jumalan oikeus."
Ei kyllä lain mukaan tuo oikeus on ihan tavallisilla kansalaisilla. Esimerkiksi minulla. Minulla on vielä niinkin helppoa ja mukavaa että jos ehkäisy pettää (tuskinpa käy niin sterilisaation takia) niin saan sen iän perusteella (40v) ihan ilman mitään selityksiä. Mistä jumalista sinä oikein tässä höpiset? Sekoittaako tämä aborttiasia noin totaalisesti jonkun pään? - henkilö X
Ajatella, että sarkasmi on niin vaikea laji, että siihen pitää takertua vielä useamman vuoden jälkeenkin... Kiinnostuneena jään pohtimaan, mitä minun väärinymmärrettyjä sanavalintojani täällä viiden vuoden kuluttua spekuloidaan ja väännellään astinlaudaksi omaan agendaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858