Suomen sänkytukku?

äöä

Tuli tänään mainos tuolta ja ajattelin kysyä kokemuksia noista sohvista? Onko oikeasti sellaisia niinkuin kuvassa ja kestääkö mitään? Oli ainakin hyviä tarjouksia mutta olisi kiva tietää enemmän ennen kuin menee ostamaan.

270

45921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa

      Älkää ikinä ostako sohvaa sänkytukusta!! Meillä sohva kesti 2 kuukautta ja myyjät ei ole halukkaita yhteystyöhön kun reklamoidaan. Ensin väitetään puhelimessa, että itse olemme sen rikkoneet, vaikka tyhmäkin tietää, että heikosta pahvisesta vanerista rakennettu sohva ei kestä mitään. Myyjä tosiaan väitti, että sohva on hyvä ja kestävä kun sitä olimme ostamassa ja silloin ei meille ei tullut mieleen katsoa sohvan alle rakenteisiin. Kävimme liikkeessä asti neuvottelemassa hyvityksestä ja meille annettiin muutamia vaihtoehtoja hyvityksen suhteen ja sanottiin, että palatkaan asiaan sähköpostilla. Kun palasimme asiaan sähköpostilla niin kas kummaa ei meillä ollutkaan niitä vaihtoehtoja mitä myymälässä annettiin. Myyjä/myyjät ovat todella töykeitä asiakkaille ja sähköpostiin vastataan vain valikoituihin viesteihin. Ainakin Tuusulan myymälästä tälläisia kokemuksia. Eli suosittelen lämpimästi jotakin muuta vaihtoehtoa kuin sänkytukku!!!!!!!!

      • Uunon poika Unto

        Kertokaapa lisää tästä Suomi-Soffan jatkajasta, olis kiva kuulla kokemuksia.


      • Petet ty
        Uunon poika Unto kirjoitti:

        Kertokaapa lisää tästä Suomi-Soffan jatkajasta, olis kiva kuulla kokemuksia.

        Jos näin on tilanne että Suomisoffa jatkaa uudella nimellä niin minä laitan sen boikottiin. Minä olen menettänyt aikoinaan siihen firmaan hilloa jonnin verran. Jos joku teistä hairahtuu niin älkää ainakaan maksako etukäteen ei edes luotolla.


      • hyi hitto
        Petet ty kirjoitti:

        Jos näin on tilanne että Suomisoffa jatkaa uudella nimellä niin minä laitan sen boikottiin. Minä olen menettänyt aikoinaan siihen firmaan hilloa jonnin verran. Jos joku teistä hairahtuu niin älkää ainakaan maksako etukäteen ei edes luotolla.

        Aivan identtinen Suomi-Soffa. Mainokset samanlaisia ja hinnoitteluesimerkit. Kerran erehdyin ostamaan sieltä jenkkisängyn , oli paha pettymys. Mahtaakohan Pekkarinen vielä tukea sitä keskustan tapaan.


      • Isä + Appi
        Uunon poika Unto kirjoitti:

        Kertokaapa lisää tästä Suomi-Soffan jatkajasta, olis kiva kuulla kokemuksia.

        Suomen Sänky Tukku = Suomi Soffa
        Yritys, mikä in tehnyt eri nimillä 4 - 5 kokurssia. Viimeisin konkurssi SuomoiSoffana aiheutti mm. Kaikki mitä konkurssipesä myi, m,eni ilman liikevaihtoveroa eli jätti meille valtiolle maksamatta.

        Kokemus samanlainen kuin SuomiSoffassa aikanaan. Kävimme tälläviikolla katsomassanuorille uutta sohvaa ja hinta vertailtiin saman sohvan kalleimpaan kangas vaihtoehtoon. Tarjoussohvaa ei ollut heti saatavana vaan muutama viikko. Myyjä ehdotti kalliimpaa sohvaa, koska siinä oli parempi kangas kuin tarjoussohvassa ja sen saisi miltein heti. Kauppa oli se uusi juuri avattu liike samoissa tiloissa kun vanha SuomiSohva. Arvatkaa lähedettiinkö pois. Lentävää mainoslausetta mukaellen "Vain Dorka Ostaisi Täältä"


      • EI YMMÄRRÄ NÄITÄ
        Isä + Appi kirjoitti:

        Suomen Sänky Tukku = Suomi Soffa
        Yritys, mikä in tehnyt eri nimillä 4 - 5 kokurssia. Viimeisin konkurssi SuomoiSoffana aiheutti mm. Kaikki mitä konkurssipesä myi, m,eni ilman liikevaihtoveroa eli jätti meille valtiolle maksamatta.

        Kokemus samanlainen kuin SuomiSoffassa aikanaan. Kävimme tälläviikolla katsomassanuorille uutta sohvaa ja hinta vertailtiin saman sohvan kalleimpaan kangas vaihtoehtoon. Tarjoussohvaa ei ollut heti saatavana vaan muutama viikko. Myyjä ehdotti kalliimpaa sohvaa, koska siinä oli parempi kangas kuin tarjoussohvassa ja sen saisi miltein heti. Kauppa oli se uusi juuri avattu liike samoissa tiloissa kun vanha SuomiSohva. Arvatkaa lähedettiinkö pois. Lentävää mainoslausetta mukaellen "Vain Dorka Ostaisi Täältä"

        Tarjoussohvaa ei ollut heti saatavana vaan muutama viikko.
        OHO, TOIMITUSAIKA PARI VIIKKOO, ON SE KAMALAA


        Myyjä ehdotti kalliimpaa sohvaa, koska siinä oli parempi kangas kuin tarjoussohvassa
        OHO, MYYJÄ TARJOO PAREMPAA VOI KAUHISTUS ...


      • OHO, VOI KAUHISTUS..
        EI YMMÄRRÄ NÄITÄ kirjoitti:

        Tarjoussohvaa ei ollut heti saatavana vaan muutama viikko.
        OHO, TOIMITUSAIKA PARI VIIKKOO, ON SE KAMALAA


        Myyjä ehdotti kalliimpaa sohvaa, koska siinä oli parempi kangas kuin tarjoussohvassa
        OHO, MYYJÄ TARJOO PAREMPAA VOI KAUHISTUS ...

        Eli on mielestäsi okei, ettei mainostettuja tuotteita olekkaan saatavilla, vaan ne ovat mainoksissa vain houkutellakseen asiakkaita.

        Kun asiakas on saatu houkuteltua olemattoman sohvan perässä liikkeeseen, alkaa käännytys, jossa pyritään myymään kalliimpi sohva. Itse yritin tästä käännytyksestä huolimatta ostaa sen halvan sohvan, mutten onnistunut.

        Myyjä kertoi, että sohvan kangas on niin huono, ettei se kestä normaali käyttöä lainkaan. Olisin ostanut sen tästäkin huolimatta, kun se olisi tullut vain tilapäiseen mökkikäyttöön.

        Sitten ilmenikin, että sohvan toimitus voisi venyä pitkäänkin. Kaupat jäivät siten tekemättä, enkä ole varma oliko kyseistä sohvaa edes mahdollista saada.


      • Sohvaperunat
        EI YMMÄRRÄ NÄITÄ kirjoitti:

        Tarjoussohvaa ei ollut heti saatavana vaan muutama viikko.
        OHO, TOIMITUSAIKA PARI VIIKKOO, ON SE KAMALAA


        Myyjä ehdotti kalliimpaa sohvaa, koska siinä oli parempi kangas kuin tarjoussohvassa
        OHO, MYYJÄ TARJOO PAREMPAA VOI KAUHISTUS ...

        Hahhaaa, täällä näköjään firman omia poikia päteemässä...


      • Patjakokemus

        Ensikokemuksen perusteella (Vantaan) Sänkytukku ei vakuuttanut, eli paljon puhetta, isoja "alennusprosentteja" (niin että tuotteen saa suurinpiirtein kilpailykykyiseen hintaan) mutta vähän faktaa ja takuita.

        Esim. hankkimassani patjassa ei ole minkään valtakunnan tuotetietoja, valmistajaa, merkkiä/mallia, hoito-ohjeita tms. dokumentaatiota eikä liike näytä vastaavan tiedusteluihin. Jää siis epäselväksi onko tuo millään lailla standardien mukainen ja allergiatestattu yms. Kemikaalin tuoksu on ainakin hyvin voimakas ja ottaa nukkuessa silmiin (pintakangas on myös sähköinen vaikka piti olla se ns. "parempi" malli. Valmistusmateriaalista ei ole mainintaa). Toivottavasti ei ole terveydelle vaarallinen "kiinankopio".

        Kotimainen sertifioitu vastaava olisi ollut tarjouksessa miltei samaan hintaan ( 3%, eli 10€), mutta päädyin tuohon kun kotimaisen toimitusaika oli 2-3 viikkoa ja tämän sain heti. Älkää tehkö samaa virhettä!

        Suositus: Välttäkää tai olkaa ainakin erittäin kriittisiä!


      • Anonyymi
        Petet ty kirjoitti:

        Jos näin on tilanne että Suomisoffa jatkaa uudella nimellä niin minä laitan sen boikottiin. Minä olen menettänyt aikoinaan siihen firmaan hilloa jonnin verran. Jos joku teistä hairahtuu niin älkää ainakaan maksako etukäteen ei edes luotolla.

        Luotolla maksaessa saatiin raha takaisin. Pankistakin sanoivat, että kaikki yli 50€:n ostot kannattaa maksaa luotolla, koska se raha on mahdollista saada pankin kautta takaisin.
        Käytiin vantaalla katsomassa uutta patjaa ja myyjä sanoi toimitusajaksi 1-2kk. Kun sinä aikana ei kuulunut mitään, käytiin liikkeessä (koska @postiin, eikä puhelimeen vastattu) kyselemässä patjan perään. Myyjä sanoi, että eivät pysty patjaa toimittamaa, eikä rahoja palauttamaan..konkurssin takia. Pomolla kuulemma prepaid, että tyntekijäkään ei saa sitä kuulemma kiinni. Siis mitä hittoa?? Saatiin "pomon" @posti ja eihän siihenkään kukaan vastannut.
        Pankki onneksi palautti rahat!


      • Anonyymi
        Isä + Appi kirjoitti:

        Suomen Sänky Tukku = Suomi Soffa
        Yritys, mikä in tehnyt eri nimillä 4 - 5 kokurssia. Viimeisin konkurssi SuomoiSoffana aiheutti mm. Kaikki mitä konkurssipesä myi, m,eni ilman liikevaihtoveroa eli jätti meille valtiolle maksamatta.

        Kokemus samanlainen kuin SuomiSoffassa aikanaan. Kävimme tälläviikolla katsomassanuorille uutta sohvaa ja hinta vertailtiin saman sohvan kalleimpaan kangas vaihtoehtoon. Tarjoussohvaa ei ollut heti saatavana vaan muutama viikko. Myyjä ehdotti kalliimpaa sohvaa, koska siinä oli parempi kangas kuin tarjoussohvassa ja sen saisi miltein heti. Kauppa oli se uusi juuri avattu liike samoissa tiloissa kun vanha SuomiSohva. Arvatkaa lähedettiinkö pois. Lentävää mainoslausetta mukaellen "Vain Dorka Ostaisi Täältä"

        Kyllä TUNTUU OUDOLTA KOKO TÄMÄ HEIDÄN TOHUNSS, EI KANNATA OSTAA SOKKONA. MIETTIKÄÄ ASIOITA KAIKESSA HAISEE RAHASTUKSEN MAKU.


      • Anonyymi
        OHO, VOI KAUHISTUS.. kirjoitti:

        Eli on mielestäsi okei, ettei mainostettuja tuotteita olekkaan saatavilla, vaan ne ovat mainoksissa vain houkutellakseen asiakkaita.

        Kun asiakas on saatu houkuteltua olemattoman sohvan perässä liikkeeseen, alkaa käännytys, jossa pyritään myymään kalliimpi sohva. Itse yritin tästä käännytyksestä huolimatta ostaa sen halvan sohvan, mutten onnistunut.

        Myyjä kertoi, että sohvan kangas on niin huono, ettei se kestä normaali käyttöä lainkaan. Olisin ostanut sen tästäkin huolimatta, kun se olisi tullut vain tilapäiseen mökkikäyttöön.

        Sitten ilmenikin, että sohvan toimitus voisi venyä pitkäänkin. Kaupat jäivät siten tekemättä, enkä ole varma oliko kyseistä sohvaa edes mahdollista saada.

        Totta Mainoksiin minäkin hahsahdin.


      • Anonyymi
        Petet ty kirjoitti:

        Jos näin on tilanne että Suomisoffa jatkaa uudella nimellä niin minä laitan sen boikottiin. Minä olen menettänyt aikoinaan siihen firmaan hilloa jonnin verran. Jos joku teistä hairahtuu niin älkää ainakaan maksako etukäteen ei edes luotolla.

        Huom huom KYLLÄ EHDOTTOMASTI KANNATTAA KATSOA MITÄ JA. ERITYISESTI KENELTÄ, MINULLA ON NIIN HUIJATTU OLO ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO SIELTÄ MITÄÄN.


      • Anonyymi
        OHO, VOI KAUHISTUS.. kirjoitti:

        Eli on mielestäsi okei, ettei mainostettuja tuotteita olekkaan saatavilla, vaan ne ovat mainoksissa vain houkutellakseen asiakkaita.

        Kun asiakas on saatu houkuteltua olemattoman sohvan perässä liikkeeseen, alkaa käännytys, jossa pyritään myymään kalliimpi sohva. Itse yritin tästä käännytyksestä huolimatta ostaa sen halvan sohvan, mutten onnistunut.

        Myyjä kertoi, että sohvan kangas on niin huono, ettei se kestä normaali käyttöä lainkaan. Olisin ostanut sen tästäkin huolimatta, kun se olisi tullut vain tilapäiseen mökkikäyttöön.

        Sitten ilmenikin, että sohvan toimitus voisi venyä pitkäänkin. Kaupat jäivät siten tekemättä, enkä ole varma oliko kyseistä sohvaa edes mahdollista saada.

        Sinä joka tämän kirjoitit, olet hienosti selvillä vesillä järjesti kanssa.
        Tuosta kyseisestä liikkeestä on tullut todella paljon moitetta.olen myös itse tyytymätön, ÄLKÄÄ HAKSAHTAKO MAINOKSIIN, NE ON USEIN VALHEELLISIA psykologisia ASIKKAIDEN ANSOJA.


      • Anonyymi
        OHO, VOI KAUHISTUS.. kirjoitti:

        Eli on mielestäsi okei, ettei mainostettuja tuotteita olekkaan saatavilla, vaan ne ovat mainoksissa vain houkutellakseen asiakkaita.

        Kun asiakas on saatu houkuteltua olemattoman sohvan perässä liikkeeseen, alkaa käännytys, jossa pyritään myymään kalliimpi sohva. Itse yritin tästä käännytyksestä huolimatta ostaa sen halvan sohvan, mutten onnistunut.

        Myyjä kertoi, että sohvan kangas on niin huono, ettei se kestä normaali käyttöä lainkaan. Olisin ostanut sen tästäkin huolimatta, kun se olisi tullut vain tilapäiseen mökkikäyttöön.

        Sitten ilmenikin, että sohvan toimitus voisi venyä pitkäänkin. Kaupat jäivät siten tekemättä, enkä ole varma oliko kyseistä sohvaa edes mahdollista saada.

        VAROKAA KYLLÄ NE OSAA, KAIKESSA HAISEE VAIN VOITON HAJU!!!


    • Nyt säästetään

      Oliskohan vielä niitä ilmoituksessa olleita 100 euron jenkkisänkyjä, täytyy lähteen kokeileen onnea.

    • Että näin

      Suomi-Soffa eli nykyisin Suomen sänkytukku - sama markkinointi jatkuu.

      • viikate viikate

        jättää taas laskut maksamatta, varokaa


    • että näinkin

      miksi joku kurjan pieni sänkytukku huolettaa joitakin aikuisia ihmisiä.
      Olisin enemmän huolestunut valtakunnallisesta Vepsäläinen.ketjusta, joka kiepautti konkursseilla kymmeniä miljoonia euroja ja jatkaa aivan samalla nimellä ja aivan samanlaisilla mainoksilla (merkkihuonekaluja, jotka valmistetaan suurimmaksi osaksi
      kuitenkin halpamaissa itä-euroopassa ja kiinassa)
      Joku suhteellisuudentaju sentään pitää olla toisten haukkumisessakin.

    • G04

      Sänkytukku ei maksa laskujaan

    • m

      Aivan syvältä koko Sänkytukku, en enää IKINÄ osta sieltä mitään! Liikkeen toiminta niin syvältä. Luvattiin sohva tulevan 3 viikon kuluttua (ja vielä oikein sano, et laitan viikon yli et varmasti ehtii sovittuna aikana), niin höpöt...tuli muutaman viikon myöhässä, eikä liikkeen puolelta minkäänlaista ilmoitusta et toimitus viivästyy...itse sai perään kysellä. Ei siinä kaikki sohvan saatuani pohjassa mukavan kokoinen reikä, lupasivat uuven divaaniosan, mutta senkin toimitus kesti! Laskutuksen kanssa myös ongelmia! Ja sänkytukulta ei kyllä heru hyvityvksiä viivästyksistä ja rehellisenä asiakkaana olemisesta!

      • Anonyymi

        Hei kaikille on HUOM KATSOKAA TARKASTI TUOTA ,SUOMEN SÄNKY JA TUKKU. MIETTIKÄÄ ENNENKÖ MENETTE TUOHON PULJUUN, siellä on paljon mukamas asiansa osaavia, mutta tarkastellaan miten se ne myy, HAISEE HETI PALANEEN KÄRY, on niitä sohvia muuallakin. Ja tulee REHELLISEMPIÄ KAUPPOJA. KUNHAN MALTATTE RAUHASSA MIELENNE, "Katsotte siis muualtakin. Ei niillä ole kuin RAHALLINEN ÄLLYYTTÄMINEN. OLEN NIIN MONEN KUULLUT SANOVAN, ETTÄ EEIIII ENÄÄ KOSKAAN, TUOSTA PULJUSTA. MIETTIKÄÄ TARKASTI, ETTEI KATUMINEN TULE KALLIIKSI!


    • Asiakas tyytymätön

      Aika huonoa toimintaa täytyy sanoa. Itsekkin tilattiin sohva joka luvattiin 2 viikon sisällä. Nyt on mennyt kk:si eikä vieläkään ole tullut. Soittelin perään ja seliteltiin viivästysten johtuvan tehtaiden "kesälomista". Nyt sitten pitäis odotella heinäkuun loppuun. Itse täytyi soitella useammalle ihmiselle ennenkuin joku jotakin tietävä löytyi. Jäänee myös viimeiseksi ostokseksi täälläkin.

      • sohvape runa

        Mikä ihmeen Sänkytukku kun kaikki valittaa sohvista?


    • valitan

      Suomi-Soffan omistajien tekele,joten se kertoo laadusta ja takuista...

    • Sventuuki

      Miksi ihmeessä ihmiset ei usko ja opi, ettei mistään Suomi-Soffan raunioille kyhätyistä halpishommista kannata ostaa tai että jos ostaa, niin hyväksyy myös yrityksen toimintatavat toimituksen ja laadun osalta. Näiden yrittäjien toimintahistoria löytyy netistä, kun laittaa vaan nimet hakusanan kohdalle ostopäätöstä helpottamaan.

    • säälittävää

      No niin älypäät.... jos olisi tosiasia että myyvät täyttä jaskaa niin ihmettelen vaan että myyvät hyvin kokoajan... ja ihmiset ostaa.. täällä muutama onneton valittaa muutaman viikon myöhästymisistä.... itse odotin kaappia melkein jonka olin tilanut Porvoolaisesta sisustusmyymälästä.. jos tuote ei tule sovitussa ajassa on asiakkaalla AINA oikeus purkaa kauppa.... PÖLVÄSTIT.... mitä jos taas keskityttäis elämään ja lopetaan toi haukkuminen....

      • minä

        lauseesta puuttu aika eli yli VUODEN ???? Mutta halusin tuotteen eli odotin ...


    • Tyytyväinen

      Kävin juuri tänään ostamassa itselleni ihanan ja laadukkaan, KOTIMAISEN sohvan Suomen sänkytukusta :)

      • Maurii

        Eiköhän nyt Toivainen olis sunkin aika pitää kesälomia, taikka jäädä jo eläkkeelle, olet sen verran jo hyvää tehnyt, eikä kirjoitella tänne oman puljusi keksittyjä palvelukokemuksia

        T: Mauri


      • Anonyymi
        Maurii kirjoitti:

        Eiköhän nyt Toivainen olis sunkin aika pitää kesälomia, taikka jäädä jo eläkkeelle, olet sen verran jo hyvää tehnyt, eikä kirjoitella tänne oman puljusi keksittyjä palvelukokemuksia

        T: Mauri

        Juuri niin, tuo itse kirjoituksesta, hyvä että IHMISET NOSTAA METAKAN. ja pitää nostaa jämäkkä, muuten jaksaa jatkuu.


    • Näin meillä

      Itse haettiin suomi soffasta sohva n.500€:lla (halvimmalla kankaalla) noin 2 vuotta sitten ja vaikka meillä on 3 kissaa ja 1 koira niin sohva edelleen täysin kunnossa eikä mitään muutakaan vikaa. Kotiinkuljetus tuli sovitussa aikataulussa eikä ollut muutenkaan mitään moittimista toiminnassa tällöin.

      • Maurikola

        On se hiton hienoa että teille sattui tällainen lotto. Eikun uutta arpaa kehiin ostamalla ryönää Suomen Sänkytykky / Eurolla Oy:sta sitten!

        Harri Toivainen kiittää' jokaisesta eurosta jonka siihen puljuun kiikutat.

        Mauri Pekkarisen päässä ei peruukki edes pysy kunnes hän on taas ministeri ja pääsee Harzaa avustamaan!

        Kusettaminen kunniaan vihdoin!


      • Pettynytasiakas

        Suomen sänkytukku myi 30v takuulla minulle jenkkisängyn jonka ovh oli yli 5000e. 2 vuoden käytön jälkeen sängyn keskiosa on painautunut ja sänky tuottaa jatkuvasti kovia selkäkipuja. Takuuasioista kun lähdin puhumaan nii sanoivat vaan että takuu kattaa ainoastaan jousien katkeamisen, vaikka myyntihetkellä myyjä hehkutti että sängyn takuu kattaa lähes kaiken. En voi suositella, ylihinnoiteltua paskaa jota markkinoidaan sillä että ne tehdään suomessa ja lässynlää, laatu on huonompaa kuin muualla valmistetuissa ja asiakasta kusetetaan ihan kirkkain silmin ihan samalla tavalla kun heikommassa maineessa olevissa liikkeissä. Ihmekkös suomisoffa ym yritykset tästä yritysmallista ovat kaikki tehneet konkurssin, kun kerran laatu on tätä ja hinta tuota.


    • mummeli

      kävin juurikin meidänkin kylälle saapuneessa suomensänkytukussa ... teimme kaupan käytetystä sohvasta 100 euroa ja kun menin sitä illalla noutamaan niin sanottiin ett jos haluut kuitin niin eisitä satasella saakkaan... ett semmosii en sit ottanut sohvaakaa...

    • tyytyväinen(kö)?

      Ostin juuri vuodedivaanisoffan sänkytukusta,ovh yli 700e.Sain tingattua hinnasta satasen.Että onhan niissä tinkivaraa ja muissa alan liikkeissä myös.Mutta kuhan ehtisivät sen toimittaa,ennenkuin pulju häviää taasen kartalta.

    • Yllättynyt

      Menin myymälään ja kaljut myyjät vaan kikattelivat ja touksuivat alkoholilta. En sitten sohvaa uskaltanut ostaa.....
      Asiakkaan aliarvostusta lähinnä myyjiltä.

      • Anonyymi

        Joo outo meininki niillä myyjillä.


    • vai että tällast

      onneksi kattelin netistä että millanen pulju on kyseessä, meinasin mennä huomenna käymään mutta taidankin jättää väliin.

    • huono lafka!

      Täällä odotettu sohvaa yli kuukausi yli sovitun toimitusajan ja itse olen soitellut perään, minulle ei kukaan ole liikkeestä soittanut toimitusajan myöhästymisestä.. Viimeksi luvattiin jo, että tulee seuraavan viikon maanantaina, mutta se maanantai tuli ja meni eikä sohvaa näy vieläkään, eikä kukaan ilmoittanut ettei se tulekaan. Aivan törkeää asiakaspalvelua!!! Pitänee taaaaaaas soittaa ja kysellä perään tai purkaa kauppa.

      • Kestää ja kestää!!

        Täällä sama homma. Sohvaa venattu kyl 2 kuukaut ylittekki. Aina lupaillaan päiviä, muttei koskaan tuu. Viime viikol luvattiin eikä mitään soittoo tullu ja perään kans soiteltii. Kuulemma tehtaan moka. Sohvia puuttu. Lupas sit et viimestää eilen perjantain tulee, mut paskat mitää soittoo. Soitettii perää ja kuulemma siel ne venas rekkaa verkkarit pääl. Lupas taas soitella. Tänään pitäis sohva olla viimeistään siel et ne soittelee. Jos tänään sitä sohvaa ei sieltä saa. Me ei tulla sieltä putiikista kyllä ottaa yhtään mitään!! Tän yli 2 kuukauden venailun aikana olis ostanu monta sohvaa muusta liikkeestä. Paska putiikki, enkä suosittele kenellekkää!


    • "Maalainen"

      Oma kokemukseni Sohvatukun toiminnasta. Menin ostamaan tarjouslehdessä mainostettua kotimaista käsintehtyä luksus- sänkyä hintaan 375€. Liikkeen myyjän mukaan heidän halvin kotimainen sänky maksaa 995, Koemakausten jälkeen rupesimme hieromaan kappoja tästä halvimmasta kotimaisesta. Saimme valita kankaan ja petauspatajan vapaasti sekä lisävarusteena olevat listat samaan hintaan. Niinpä teimme kaupat sängystä, jonka tehdas toimittaisi kahden viikon päästä. Käsirahan maksoimme kaupanvahvistukseksi ja loput noudettaessa. Kotiin päästyämme luin mainoslehden uudellee ja toetesimme, että koemakaamamme sänky oli sama Coyntry kuin lehdessäkin. Soitin liikkeeseen myyjälle, joka perusteli yli 600€ hinta eroa sillä, että hän oli myynyt meille paremmlla kankaalla ja petarilla olevan sängyn. Pienen väittelyn jälkeen hän kysyi pääsenkö liikkeeseen sopimaan kaupan. Menein liikkeeseen sovittuna aikana niin minut vastaanotti eri myyjä, vanhempi kireän oloinen mies. Hänen mukaan olimme ostaneet eri sängyn kuin lehtitarjouksessa, Aikamme väännettyä hän sanoi myyjän unohtaneen , että sänky oli lehdessä tarjouksessa ja suostui paluttamaan käsirahan. Luotto meni täysin tällaiseen kaupan tekoon!

      • Innolla ootan

        Tänään oli lehdessä korkeaselkäinen upea sohvaryhmä 3 2 Alikantte kankaalla 599. Onko kokemuksia alikante kankaasta, odotan nopeaa vastausta ennenkuin meen tilaamaan sen ryhmän.


    • Kyllästynyt.

      Sohva tilattiin kesäkuun alussa ja sovittiin toimitus 2 viikon aikana. Noh, eipä tullut joten luvattiin ja luvattiin, siirrettiin ja seliteltiin ummet ja lammet. Lopulta peruttiin koko perkeleen sohvatilaus ja saatiin rahat takaisin tekemällä kirjallinen tilauksen peruutus sekä mainitsemalla kuluttujasuojaviranmoiset .
      Paska lafka, en suosittele.
      2 ja puoli kk:tta soittelua ja selittelyä riitti meille.

      Nyt sitten tilattu sohva toisesta firmasta jossa olikin jo heti ammattitaitoisempaa meininkiä sekä toimitusaikataulu tiedossa. Kiitos Sotka.

      • Ärsyyntynyt

        Sama homma meillä menossa. Luvattu miljoonat kerrat ja soiteltu ja väännetty. yli 2kkta menny. Missä myymälässä teillä kävi näin? Kuulostaa ihan samalta paskalafkalta mistä odotellaan edelleen. Maanantaina pitäis soitella taas tuhannen kerran uudestaan. Jos sohvaa ei sillon näy, sieltä putiikista ei kyllä mitään oteta nyt eikä koskaa!! Onneks ei olla maksettu viel mitää..


      • Kyllästynyt.
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

        Sama homma meillä menossa. Luvattu miljoonat kerrat ja soiteltu ja väännetty. yli 2kkta menny. Missä myymälässä teillä kävi näin? Kuulostaa ihan samalta paskalafkalta mistä odotellaan edelleen. Maanantaina pitäis soitella taas tuhannen kerran uudestaan. Jos sohvaa ei sillon näy, sieltä putiikista ei kyllä mitään oteta nyt eikä koskaa!! Onneks ei olla maksettu viel mitää..

        Sehän oli tuo Suomen Sänkytukku Oy . Ensimmäinen ja takuulla viiimeinen tilaus tuosta firmasta.

        Toivottavasti saatte asiat selviksi.


      • Eikö jo riitä
        Kyllästynyt. kirjoitti:

        Sehän oli tuo Suomen Sänkytukku Oy . Ensimmäinen ja takuulla viiimeinen tilaus tuosta firmasta.

        Toivottavasti saatte asiat selviksi.

        Samanlaisia harhaanjoihtavia mainoksia, voi teitä kuluttajaparat.


      • sohvaa odottava
        Eikö jo riitä kirjoitti:

        Samanlaisia harhaanjoihtavia mainoksia, voi teitä kuluttajaparat.

        Meille tilattu jättidivaani 3viikkoa sitten. Ensi viikolla pitäisi tulla. Saas nähdä miten käy. Toimitus aika piti olla 2-4viikkoa.


      • kyllästynyt

        Täälä sama juttu koko ajan katteettomia lupauksia eikä vastata puhelimeen ja kun käy paikanpäällä luvataan uusi varma toimitusaika mutta mitään ei sohvakalustosta kuulu, otettiin kuluttaja asiamieheen yhteys ja hän käski tehdä kirjallisen valituksen ja siihen meidän viimeisen odottamisajan jonka jälkeen kauppa puretaan, maksuerät on jo siirretty rahoitusfirman kanssa, täällä on odoteltu jo 3kk-vaikka myyjä lupasi maksimissaan 1kk-toimitusajalla !!! Ei ole nykypäivänä maksavalla asiakkaalla mitään oikeutta ja arvoa huijareitten bisneksissä !!!!!!


    • Shittii

      On meilläkin takuulla viimeinen ostos sänkytukusta.Toukokuussa saatiin sohva josta reilu kuukaus sitten alkoi pakkua jouset irti,eka yks ja nyt toinen.Otetiin yhteyttä ja luvattiin uusi osa divaaniin,luvattiin 3 vkon kuluessa toimittaa osa,nyt kuitenkin 2 kertaa soitettu,toisessa puhelussa sanottiin ettei löydy edes mitääån tietoja koko sohvan tilauksesta. Sitten sanottiin että sohva voidaan korjata,hah..joo totakun pystyiskin korjaamaan ja tiedot siellä muuttuu,välillä ei vastata puhelimeen tai sähköposteihin ja ollaan niin sairaan vaikeesti tavoiteltavissa.Yrittävät siis vaan välttää koko sohvan korvaamisen.Todella ala arvoista palvelua. Ja sohvahan vaan maksoi 1500 e! Suosittelen kaikille että älkää missään tapauksessa asioiko tuossa kaupassa,laatu täyttä paskaa.!!!

      • Ei vielä tehty kaupp

        Olisi kiva kuulla missä kaupungissa on eniten reklamaatioita tai muita ongelmia, koska niitähän on. Osaisi sitten omassa kaupungissa ölla varpaillaan.


    • Niina

      Me ostettiin kaksi sohvaa ja rahi kyseisestä liikkeestä heinäkuussa ja saatiin ne silloin, kun luvattiin. Sohvat on ollut nyt käytössä vajaan 2kk ja kangas mennyt ihan nyppyiseksi. Sähköpostia laittanut asiasta useaaman kerran ja tehtaalta on kyllä tullut viestiä tyyliin, että "osta kaupasta sellainen nypynpoistoharja, niin saat vaatteista irronneet nypyt poistettua". Nämä nypyt on kyllä kaikkea muuta, kuin vaatteista. Täytyy alkaa olemaan kuluttajaneuvontaan yhteydessä, kun ei liikkeestä ole kuulunut mitään. Sohvat pitäisi saada nyt tehtaalle. Kangas on myyjän mukaan laadukas ja sohvat ei olleet mielestäni edes ihan halpoja, mutta laadukkaaksi tätä kangasta ei voi kyllä sanoa. En suosittele tätä liikettä.

    • Epätoivoinen asiakas

      Tietääkö kukaan, mitä kuljetusfirmaa Sänkytukku käyttää? Kävin liikkeessä tällä viikolla ja se mies sanoi, että kuljetus tulee perjantaihin mennessä, koska liike muuttaa Vantaalle, ja että kuljetusyhtiöstä soitetaan. Nyt on torstai, eikä ole kuulunut mitään. Sänkytukusta kukaan ei vastannut eilen puhelimeen, eikä soittanut takaisinkaan. Heidän nettisivuillaan ei ole edes s-postia!

    • vis-ki 80

      Onko kellään ollut ongelmia Jyväskylän sänkytukun kanssa?

      • Mane

        Ei ole!


      • järjetöntä
        Mane kirjoitti:

        Ei ole!

        Taidat Mane olla yksi noista sänkytukun myyjistä !


      • usko meni

        Jep, tilattiin sohva Jyväskylän liikkeestä marraskuussa. Tuli ajallaan joulukuun puolivälissä, mutta ensin toimitettiin väärän värinen divaaniosa. Divaanit saatiin vaihdettua jouhevasti, mutta kootessa huomasimme, että divaanin pohja halki kahdesta kohdasta. Soitin, käskivät ottaa valokuvia ja laittaa sähköpostia. Nyt vastausta odotellaan. Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajansuojavirastoon.


    • öööööö

      Kyllä on ollut ongelmia. Palvelu huonoa. Sohvat ovat huono laatusia. Tällä yrityksellä ei ole muuta kuin tuoton maksimointi mielessä. Eli tuotetaan halvalla jossain virossa ja myydään kalliilla huonoa laatua!!!!!

    • mikä ettei

      hain tänää sohvan just se jättijumbo viikon vain yli meni sovitusta ajasta sohva tuntuu ihan hyvälle runko on ainakin koivuvaneria eikä mitään lastulevyä,

      tiedä sit mikä hyvä alle tonnin makso kumminki mahtavat 3,3m leveä ja 1,6m ja 1,8m päätyt

      ei valittamista

      • petosta

        Kävin Petikossa katsomassa sänkytarjousta ja myyjä kysyi heti, että
        tuleeko omaan vai vieras käyttöön.
        Ihmettelin kysymystä johon myyjä sanoi, että jos haluaa vieraiden lähtevän
        heti aamulla pois osta siitä vaan sänky. Törkeää palvelua!!!!
        Kierrän kyllä tämän jälkeen kyseisen yrityksen kaukaa ,enkä suosittele muillekkaan! Täyttä huijausta!!!


    • halpa ja hyvä, jep.

      No olisiko mielestäsi ollut reilumpaa kehua halpaa sänkyä, vaikka hölmömpikin tietää, että halpa on aina huono. Niin taitaa olla ihan kaikissa tavaraoissa. Minusta on hyvä, että noin kysytään. Mitäs jos oikeasti olisit ostanut vierassängyksi, niin eikös siinä halpakin toimi, kun käyttö on yleensä todella vähäistä, jollon kestävyy ja mukavuusasiat ei ole niin nokonuukaa.

    • Pepe K.

      Tänään tuli oikein lupaava mainos sänkytukun avajaistarjouksista Vantaan Petikossa.
      Näiden erittäin valaisevien kirjoitusten perusteella taidan kuitenkin katsella sohvakalustoani muualta ja eikä ihan pienimmässäkään määrin enää innosta siksikään,että ent. Suomi-soffasta (en tiennyt,että sama firma) jäi työnantajalleni ihan riittävät tappiot.

    • joopajoo

      Ostettu 3 2 istuttavat sohvat kesän lopussa, toimitus piti olla neljän viikon päästä.
      Odoteltiin kuusi viikkoa ja soiteltiin perään, vastaus oli että tehtaalla ollut ilmeisesti ruuhkaa ja tavaraa pitäisi tulla parin viikon päästä. Parin viikon päästä soiteltiin taas perään, myyjä sanoi selvittävänsä asiaa ja soittavansa takaisin. Kohta soi puhelin ja kerrottiin että toinen sohva on toimitettu jo varastolle aikoja sitten ja paperit on hävinneet, samoin toinen sohvista. Tallella oleva sohva luvattiin toimittaa kotiin seuraavalle päivälle ja toinen sohva laitettiin tilaukseen, taas. Toimitus 1 ½ vkon päähän..

      Hyvitykseksi meidän ei kuulemma tarvitsisi maksaa toista(!) kuljetusta, koska tavara toimitetaan kahdessa osassa.

      Eipä taida meistä enää olla sänkytukun asiakkaiksi.

      • juup6

        Jos teille on tilattu toinen sohva jälkikäteen niin kannattaa ottaa huomioon se että jos on kangas sohva,saattaa olla väri eroa kankaassa,näin meille kävi.


    • khifyub

      Sänkytukku Jyväskylä Sucks!!

    • taj2

      eikö tätä huijausta saa millään loppumaan,ostimme itse lohjalta valkoisen nahka sohvan,joka oli 3 vviikon päästä ihan tumma,vaikkei siinä edes istuta,olemme lähettäneet valokuvia tuotteesta,vastauksia ei kukaan anna vaikka kuinka yrittää soittaa tai lähettää sähköpostia,nyt heidän antama numero onkin jonkun yksityis numero,eivät tiedä mistään sänkytukusta.

      hintakaan ei ollut halpa 1500 euroa, ja tuote on alaarvoinen

    • huoigug

      Ota yhteyttä kuluttaja asiamieheen jos ei homma toimi heidän puoleltaan. Eivät he voi ikuisesti vastuutaan huonosta tuotteestaan juosta karkuun. He tekevät ihan samaa mitä tekivät suomi soffan aikaankin,mainostavat loppuunmyyntiä vaikka ei koko puljua ois lopetettukkaan. Oon ite miettinyt että teenkö tästä julkisen asian,mahtais mediaa kiinnostaa hyvin paljon koko heidän touhunsa,oppisivathan ettei asiakkaita kohdella näin!

    • Pettynyt sohvan osta

      Eilen tupsahti Sänky-tukusta mainos, Belle- vuodekulmadivaani 299e. Tänään menimme katsomaan, ilmoituksessa oli väri harmaa. Ilmoituksessa myös, alk. Sara-kankaalla. Takuukangas. Mistä ostaja tietää minkälainen on Sara-kangas, se nimittäin oli vaalea "lötkö" kangas eikä malli sohvaa liikkeessä ollut. Sanoisin että mainos oli huijausta, ei ihme että liike lopettaa Kangasalla kuka sieltä mitään ostaa kun mainokset ovat epätarkkoja. Taidamme mennä hakemaan sohvan tutusta turvallisesta Sotkasta.

    • sänky vai suomisoffa

      Älä vain erhdy ostamaan tuolta mitään! Toimitusajat ovat aivan mitä sattuu, tuotteen paikkaansapitävyys (kangas) on niin ja näin... Ota palanen kangasta, jotta saat mitä olet tilannut.
      Toimitus luvataan kolmessa viikossa, mutta tavar asaapuukin vast 7 viikon päästä!

      Tarjoukset ovat paerilla vaikka kuinka hineoja, mutta liikkeessä kaikki muuttuu. Tarjouskankaat ovat aivan shittiä ja maksamalla reippaasti lisää, saat vasta edes kohtuullisen kankaan.

      Yhtä kusetusta koko (suomisoffa) paska. Samat tyypit asialla kuin s-soffan konkkatyypitkin. Siellä on taas varmaan keskustan ministeri (entinen) paikan päällä kehumassa firmaa ja kotimaista tehdasta.
      Osta vain ulkomaista, niin saat sitä mitä olet tilannut ja oikeaan aikaan.

    • Pöyristynyt asiakas

      Taistelin sohva-asian kanssa 8 vkoa Suomen Sänkytukkun kanssa. Suoranaista valehtelua toimituksen viivästymisen syistä, kiroilua ja huuhtamista kun asian puitteissa ottaa yhteyttä ja pyytää tietoja maksetun sohvan toimitusajasta. Viimein sain purettua kaupan ja rahat tilille. Mutta tämä vaati paljon. Kuluttaja-asiamieheltä kannattaa kysyä varmistu jokaisen epäselvän toimituksen yhteydessä kun kyse on tästä firmasta. Ostaja voi purkaa kaupan ja vaatia rahoja takaisin, myyjän puolelta on kyse sopimusrikkomuksta. Mutta ikinä en astu itse jalallani kyseiseen liikkeeseen eikä kukaan lähipiiristä tai tuttavistani. Hyvä kello kauas kuuluu, huono vielä kauemmas.

    • jestas 5

      Hermo niin kireellä!! ite ostanu lokakuun puolessa välissä ja toimitus 4-5 viikkoa. Ei oo sohva tullu!!! soitin 2 viikkoa sitten ja luvattiin tulevan 1,5 viikon päästä....ja paskat. Siis pystyykö tuon tilauksen purkaa? siis eihän tässä oo mitään järkee...lähen käymään pesäpallomailan kanssa siellä jos ei muu auta.

    • Pienenee kuin pyy...

      Eihän kyseisellä puljulla ole enää nettisivujen mukaan myymälöitä kuin Vantaan Petikossa ja Kuopiossa. Maailmanloppu tulee... Tai ainakin Sänkytukun loppu.

    • nohnohnoh

      Jestas 5 osaa kirjoitella nettipalstoille mutta ei ottaa yhteyttä kuluttajavirastoon???

      No minäpä autan, jospa vaikka sisälukutaitoa harjoittaisit niin saat vastauksen kysymykseesi.

      http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/

      Kuluttajista on kyllä nykypäivänä tullut ihan toivottomia.
      Ei ymmärretä omia oikeuksia, tai sitten vedetään överiksi ja valitetaan joka asiasta.

      • Kierrän kaukaa!!!

        Kyllähän tämän firman toimet ovat kuluttajaviraston tiedossa.
        Jouduin itse ottamaan sinne yhteyttä ja kommentti oli , että näitä tapauksia Sänkytukun tiimoilta on ruuhkaksi asti.
        Paras tapa välttyä ongelmilta on kiertää kyseinen yritys kaukaa !!!!
        Toimintatapa on avajaiset.... loppuunmyynti....avajaiset....loppuunmyynti....
        avajaiset..... konkurssi..... siivotaan paskat pois.... uuden yrityksen avajaiset......
        jne...... , että silleen!!!!!!


    • Tinkikää

      Hyvä vanhan ajan kaupan teon meininki oli Petikon liikkeessä, sai tingata ja kauppaa väännettiin niinkuin pitääkin!, ihme kun ihmiset nykyisin pelkää myyjiä.

    • Välttäkää kokonaan!!

      Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun erehdyin asioimaan Suomen Sänkytukussa. Sänky toimitettiin valmiiksi viallisena ja myöhässä sovitusta toimitusajasta. Osa huonekaluista puuttui edelleen vaikka sovittiin että kaikki tulee samassa toimituksessa. Viikoittain jouduin tiedustelemaan toimitusta, joka venyi toistamiseen. Myyjä vastasi epäsuorasti kysymyksiini ja yritti lopettaa puhelua, kunnes lopulta tylysti katkaisi puhelun. Lähetetty neljä sähköpostiviestiä kuvineen viallisesta sängystä, joihin ei vastattu. Toisella käynnillä liikkeeseen myyjät uhkasivat soittaa poliisit ja tehdä rikosilmoituksen meistä kun vaadimme meille maksavana asiakkaana kuuluvia oikeuksia. Kaiken lisäksi soittomme tulkittiin häiriköinniksi. Olemme joutuneet ottamaan yhteyttä kuluttajavirastoon asian tiimoilta. Myyjät ovat halukkaita palvelemaan sinua siihen asti kun laitat nimesi kauppakirjaan. Tämän jälkeen kun/jos joudutte ottamaan yhteyttä tuotteen vikojen/ takuun osalta myyjään, niin he välttelevät vastuutaan eivätkä ole valmiita palvelemaan sinua tämän jälkeen. Heidän ns. asiakaspalvelu on todella syvältä, eli myyjillä ei ole minkäänlaisia edellytyksiä toimia asiakaspalvelutehtävissä. Suomen Sänkytukkuun jos sotkeudutte niin siinä lyötte kätenne p***aan!!

    • SavoKarjala

      Vantaan Petikossa oleva liike on ainakin täyttä roskaa..kokemuksina useasti peräänsoittelu myöhästyneestä tuotteesta, luurin korvaan lyöntiä, myymälässä poliisilla uhkailu kun paikanpäälle kun menty tivaamaan paljon myöhässä olevia tavaroita.... ilmoitettu kuluttajaasiamiehelle. Ko. liike kuuleman mukaan useasti "vedättänyt" asiakkaita..EI IKINÄ ENÄÄN..

    • Onnistunut hyvitys

      Meilläkin oli kolme viikkoa tuote myöhässä mutta saimme tuotteen hinnasta -20% hyvitystä niin ei se lopulta haitannut. Kävimme suoraan paikan päällä sopimassa hyvityksen kun myyjä oli paikalla. Vanha sohva oli vielä tallella niin kiirettä ei ollut uuden kanssa. Jos tuote on yli 2 viikkoa myöhässä on kuluttujan oikeus vaatia hyvitystä. Joten sehän on välillä hyväkin asia että tuote myöhässä..saapahan taas alennusta!. Kulmasohva joka lopulta tuli on ollu hyvä ja ei ainakaan vielä mitään moittimista. Rungon tarkistin ja ei lastulevyäkään löytynyt. Tuntuu tällä firmalla toimitukset pahasti myöhästelevän mutta hyvitykset ok ainakin meidän kohdalta.

      • taas huijattu3

        meille luvattiin sohvan tulevan 3.men viikon sisällä. mutta myyjä lupasi, että varmasti 4.ssä viikossa tavara tulee.kävimme kysymässä kun 5 viikkoa oli mennyt. sattui paikalle myymäläpäälikkö, joka kertoi että tavara kyllä toimitetaan mutta ei sitä milloin.ja oli saatanan ynseä asikasta kohtaan. ENTINEN SUOMI SOHVAN MYYJÄ! Mikä väitti kun aikoinaan ostettiin SUOMISOHVALTA , että tavara on aina toimitettu asiakkaalle aikanaan.meille toimitus kesti 3.kuukautta.onneksi emme jääneet sitä odottamaan.saimme samanlaisen viikossa,vielä havemmalla.Asian veimme kulutusasiamiehelle.emmekä varmaan ole ainoita.


    • METSURI 5

      ÄLKÄÄ IHMISET OSTAKO MITÄÄN SÄNKYTUKULTA, JOS MEINAATTE SAADA TUOTTEENNE AJALLAAN.SE VOI OLLA KONKURSISSA ENNEN KUIN ON EDES YHTÄÄN LAUTAA SAHATTU. OOLLAAN ODOTETTU YLI 6VIIKKOA EIKÄ OLE TIETOAKAAN MILLOIN TAVARA TULEE. KAI RUNGOT ON VIELÄ METSÄSSÄ PYSTYSSÄ.

    • Huolestunut

      Varokaa ihmiset tätä Sänkytukkua! Käsirahaa ei missään nimessä kannata antaa. Kun rahat annoimme niin palvelu loppui siihen. Nyt jännitetään saadaanko sohvaa ensinkään.

    • Kusetuksen makua

      Sänkytukkua pyörittää kuulemma sama kaveri joka sai Suomi-Soffan konkurssiin muutama vuosi sitten.

      • Kusetuksen makua 2

        Suomen Sänkytukku on Harri Toivaisen omistama yritys. Sama mies, joka oikeasti hääräili Suomi-soffan johdossa ja omisti vaimonsa kanssa Suomi-soffan.


    • Kusetuksen makua

      Ihmettelinkin mikä noissa vedätysilmoituksissa on niin tuttua.
      Säälittää että joku vielä menee retkuun ja joutuu petetyksi.

    • toutainonkala

      Vantaan Petikon Sänkytukussa sattui vastaan erinomainen myyjä (mainitsi kulkevansa Oulusta asti töissä). Tuotteita ei tuputettu vaan asiallisesti kerrottiin tiedot ja erot. Toimitusajaksi luvattiin 2½ viikkoa, joka odotetusti venyi neljään viikkoon (ei kai kukaan saa mistään huonekalujaan ajoissa?). Perjantaina tuovat sohvan, 100% kotimaista materiaalia ja työtä. Hintaa oli reilu 2m leveällä sohvalla ja isolla rahilla ~2500e, joka mielestäni kohtuullinen hinta laadukkaasta tavarasta. Kyseessä oli kaupan lippulaivamalli. Hintalapun luku oli huomattavasti suurempi, mutta myyjä laski hintaa pyytämättä. Myivät toki myös virolaisia sohvia, jotka huomattavasti halvempia. Eron hintavempiin kotimaisiin huomasi heti alas istuessa.

    • Kiinan soffa parempi

      Kaikki sohvakauppiaat on huijareita ja kierrän sellaiset etumaksua tahtovat kaukaa.

    • Jallu vaari

      Jos menette mainoksen perässä ostamaan sohvaa, niin ottakaa se mainos mukaan ja vaatikaa nähdäksenne se sohva. Jos ei ole valittakaa kuluttaja-asiamihelle vilpillisestä mainonnasta. Muistakaa aikaisemmat TV- jutut missä kerrotttiin etteivät myyjät saa myydä mainoksessa olevia sohvia.

      Kankaasta kysykää hankausketo ( Martindale testi). Jos se on alle 25000 ÄLÄ OSTA. se ei kestä. 30-50000 tai yli alkaa vastata sitä mitä itse siltä odotat.

      Viisainta on mennä johonkin hk-kauppaan joka on toiminut vuosia.

      ÄLÄKÄ MAKSA ENNAKKOA CENTTIÄKÄÄN, JOS HALUAT VASTINETTA RAHALLESI.Rehellinen kauppias ei vaadi ennakkomaksua.


      Ja katso Arenasta MOT 18.3.13 jos et sattunut katsomaan tänään.

    • savosta kajahtaa

      Tää sänkytykku huijas mun mummolta 5000e hänen ikä 87v ei ollut saanu myyjältä puheenvuoroa ja vanha ihminen ajatteli että hekpommalla pääsee kun ostaa. Se oli joku kiertävä kauppias auton kanssa mutta sama firma Suomen sänkytukku. Oli käynyt oikein vanhusten talolta hakemassa asiakkaita vaikka seinässä lukee isolla kaupustelu kielletty että silleen. Mummolta meni parinviikon yöunet samalla mutta maksoi sohvan kokonaan nopeasti pois sitten tuli vielä viikko sitten 40e korko lasku voi päivää mitä huijareita.

    • VoihanItku
    • yx kilpailija

      Vai, että ihan vanhusten talolta hakemassa asiakkaita. En ole mikään sänkytukun fani, mutta ei tarte kilpailijoiden keksiä ihan tuollaisia kauhutarinoita. Palturia saa korjoittaa, mutta ihan oikeasti oma nimi alle, niin tietää, kuka keksii tarinoita.

    • Sohvapaskana

      Miten lie hoitavat takuu asiat jos ovat paikkakunnalla 4 kk ja poistuvat paikalta ???....

    • Koijari -75 %

      Komea ilmoitus Kouvolan-sanomissa 20-vuoden kokemuksella .
      Olis voinut vielä lisätä että useamman konkurssin taidolla.
      Kaikki pois............................................. vain roskat jää.
      Mites ne takuuasiat ?????????

    • miksette jo opi?

      Uskokaa nyt jo hyvät ihmiset totuus huonekalu-mainonnasta, koskee kaikkia näitä kauppoja joissa jatkuva 70-80 prosentin alennusmyynti. Yhtään ilmoitettua tuotetta ei ole tarkoituskaan myydä, eikä edes saa. Myyjä tietää jo kaupan tehdessään että kyseistä tuotetta ei koskaan tulla toimittamaan asiakkaalle. Turhaan kulutatte aikaanne ja rahaa perään soitteluun. Parempi myyjän olla myymättä, kuin maksaa omistaan liian halvalla myyty tuote. Tarkoitus on vain saada tollot kauppaan, ja myydä näille 3000 euron pilipalituote, josta jää katetta se 80% kaupalle, myyjällekin hyvä siivu. Tämä jatkuu suomessa vuodesta toiseen koska me nyt olemme..hivenen yksinkertaisia..

    • Että näin

      Kävin noutamassa tänään Suomen Sänkytukusta sängyn jonka olin maksanut jo. Noh käväisin siellä ja ne sano että petauspatja tulee vasta 2 viikon päästä että otettaanko nyt sänky vai tullaanko sitten myöhemmin vasta hakemaan? Saa nähädä tuleeko 2vkon päästäkään edes. Ei sitten millään viittineet ilmoittaa että ne on loppu ja et tulee sillon ja sillon! Ja se että sitten aletaan kauppaamaan kalliimpaa patjaa ja " otatteko te sen sängyn vai ette!? ja tosi vihaisella äänellä. Kaupan päälle sain erittäin huonoa asiakaspalvelua. TODELLA TÖRKEÄÄ KÄYTÖSTÄ. Asiakkaan ei tietääkseni täydy itse hakea varastosta ostamansa tavarat, kuljettaa ne kärryillä autolle ja lastata itse ne autoon. Lisäksi kyseinen henkilö käyttäytyi niin epäkunnioittavasti ja ihan kuin emme olisi olleet edes ihmisiä vaan jotain eläimiä joita komennetaan. Se, että sain huonoa palvelua jo heti kättelyssä, on tosi sääli. Koska tämä henkilö ei myynyt mulle sänkyä vaan se toinen työntekijä, jolta sain aivan älyttömän hyvää palvelua. Se vihastuttaa koska en kuullut anteeksipyyntöä tänään ja lähdin surullisin mielin. Asiakkaan aliarvionti ja tyhmänä pitäminen on todella paskamaista. Eikä tollasten ihmisten pitäisi edes olla asiakaspalvelu ammatissa! Ei tee mieli mennä toista kertaa. Eikä kenenkään muunkaan kannata, jos ei halua huonoa palvelua.

      • Siitäs sait

        Miksi yleensä menit sänkytukkuun ostoksille, mietippäs sitä. Huijasivatko muka alennetulla hinnalla, lehti-ilmoituksella vai mikä oli syy


      • jussi pussi
        Siitäs sait kirjoitti:

        Miksi yleensä menit sänkytukkuun ostoksille, mietippäs sitä. Huijasivatko muka alennetulla hinnalla, lehti-ilmoituksella vai mikä oli syy

        Olen ostanut jo suomi soffan aikaan mmööpeleitä usein,eikä mitään ongelmaa,paitsi normaali toimitusaika viive joka on jokaisella firmalla johtuen laiskasta suomalaisesta duunarista. En näe mitään ongelmaa ostaa tästä firmasta ja muistakaa että hinnoilla joita valittavat perseaukiset kommunistit haluavat ja pystyvät maksamaan ei voi olettaa saavan huippulaatua huippupalvelulla.


      • Osakisa
        jussi pussi kirjoitti:

        Olen ostanut jo suomi soffan aikaan mmööpeleitä usein,eikä mitään ongelmaa,paitsi normaali toimitusaika viive joka on jokaisella firmalla johtuen laiskasta suomalaisesta duunarista. En näe mitään ongelmaa ostaa tästä firmasta ja muistakaa että hinnoilla joita valittavat perseaukiset kommunistit haluavat ja pystyvät maksamaan ei voi olettaa saavan huippulaatua huippupalvelulla.

        Voi voi Harri


      • tunkusäkky
        Osakisa kirjoitti:

        Voi voi Harri

        Harri olet vielä tyhmenpi pölkky kuin isäsi. Onko sinulla vielä ehdonalaista jäljellä?
        Pohjoissuomen kaluste- > suomisoffa -> sänkytukku.


    • jartuo
      • Tähmitä

        Siis tuoko maksoi 4200 euroa ?


      • jartuo
        Tähmitä kirjoitti:

        Siis tuoko maksoi 4200 euroa ?

        Kyllä, kutissa on 4200€. Olen asiaa ajanut äitini puolesta, kovin heikolta näyttää minkäänlaista korvausta saada. Myyjän mukaan sohvassa ei ole mitään vikaa.
        Törkeää käytöstä vanhuksille, jotka ostavat sohvan ajatuksella "Tästä loppu iäksi"
        Alla parempi linkki:
        https://drive.google.com/folderview?id=0B5srdDXCz4MoaWNXUmlYMjk4UGM&usp=sharing


      • wii5
        jartuo kirjoitti:

        Kyllä, kutissa on 4200€. Olen asiaa ajanut äitini puolesta, kovin heikolta näyttää minkäänlaista korvausta saada. Myyjän mukaan sohvassa ei ole mitään vikaa.
        Törkeää käytöstä vanhuksille, jotka ostavat sohvan ajatuksella "Tästä loppu iäksi"
        Alla parempi linkki:
        https://drive.google.com/folderview?id=0B5srdDXCz4MoaWNXUmlYMjk4UGM&usp=sharing

        Näyttäisi että kalustoa ei ole tehty Suomen Sänkytukun tehtaalla kajaanissa vaan In-Finn Oy Ähtärissä. Tuotteessa on selvästi havaittavissa valmistusvika. Nahan alta puuttuu puuttuu kunnollinen vanu/pehmuste kerros. Kannattaa myös kääntää sohvat nurin ja tarkistaa rungot. In-Finnin valmistamissa sohvissa monesti muotoa antavissa osissa käytetty pahvia. Alla linkki valmistajan sivuille.

        http://www.inn-finn.fi/Estelle.php

        Suomen Sänkytukku ei vastaa takuista vaan valmistajatehdas. Suomen Sänkytukku on vain In-Finn tehtaan jälleenmyyjä. Ota suoraan yhteyttä In-Finn tehtaalle. Hinta myös kuulostaa todella korkealta kalustolle. Kannattaa ensin kysäistä valmistajalta tarjoushintaa kalustolle..onko sama mitä Sänkytukku on tarjonnut.


      • wii5
        wii5 kirjoitti:

        Näyttäisi että kalustoa ei ole tehty Suomen Sänkytukun tehtaalla kajaanissa vaan In-Finn Oy Ähtärissä. Tuotteessa on selvästi havaittavissa valmistusvika. Nahan alta puuttuu puuttuu kunnollinen vanu/pehmuste kerros. Kannattaa myös kääntää sohvat nurin ja tarkistaa rungot. In-Finnin valmistamissa sohvissa monesti muotoa antavissa osissa käytetty pahvia. Alla linkki valmistajan sivuille.

        http://www.inn-finn.fi/Estelle.php

        Suomen Sänkytukku ei vastaa takuista vaan valmistajatehdas. Suomen Sänkytukku on vain In-Finn tehtaan jälleenmyyjä. Ota suoraan yhteyttä In-Finn tehtaalle. Hinta myös kuulostaa todella korkealta kalustolle. Kannattaa ensin kysäistä valmistajalta tarjoushintaa kalustolle..onko sama mitä Sänkytukku on tarjonnut.

        Tutkin lisää asiaa ja jos valmistaja on In-Finn niin yritys on asetettu konkurssiin 26.2.2013. Tällöin mitään takuita ei ole enää voimassa :(. Toki voi yrittää selvittää kuka on konkurssipesän hoitaja ja kysyä takuista heiltä. Onko kauppa tehty milloin?. Ennen vai jälkeen konkurssiin asettamisen?. Onko myyjäliike valheellisesti tarjonnut pitkiä takuita tuotteille?

        http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=496714&kielikoodi=1&tarkiste=ED825624C687158C66B1854F27F840FFB7E463DA&path=1547;1631;1678


    • jartuo

      He ostivat sohvat n.3kk sitten. Myyjä lupasi tosi pitkät takuut, En nyt muista montako vuotta se oli? Olen ollut yhteydessä Markus Inni Ähtäristä. Hänen puh. 0400 666 226. Tuntuu olevan varsin kepuli hemmo. Kengittää hevosiakin, mahtaako kengät pysyä kavioissa ensimmäistä kulmaa pidemmälle?
      Ihme juttu tuo takuu, jos ostan Mersun Vehosta niin en joudu Saksan tehtaan kanssa painimaan takuu asioissa?

      • Wii5

        Vaikuttaisi että tekijätehdas on ostohetkellä ollut jo konkurssissa ja myyjäliike on myynyt väärillä takuilla sohvat. Myyjäliike on varmasti ollu tietoinen tekijätehtaan tilasta. Uskoisin että Suomen Sänkytukku on ostanut In-Finn tehtaan konkurssipesältä halvalla poisto-erän sohvia joita on sitten myynyt eteenpäin. Tekojälkikin sohvissa viittaa ettei sohvia ole jaksattu tehdä kunnolla kun on tiedetty ettei mitään takuita enää ole olemassa.

        Myyjäliikkeen olisi pitäny kalustoa kaupatessa kertoa että tuotteet ovat konkurssiyrityksen tekemiä ja niissä ei ole takuita. Myös hinta pitäisi olla jotain aivan toista.

        Normaalisti rehellinen ja kunnollinen myyjäliike hoitaakin takuu-asiat niin että asiakas reklamoi myyjäliikkeeseen ja myyjä sitten selvittää asiat valmistajan kanssa. Ei asiakkaan ikinä itse pitäisi joutua asioimaan itse tehtaan kanssa.

        Vaikuttaa että Suomen Sänkytukussa on rahat pois ja näkemiiin meininki. Sama tyyli kuin aiemmin edeltävällä Suomi-Soffalla. Sama omistaja ja samat myyjätkin kuin ennen niin mikäs siinä muuttuisi.

        Voit vedota kuluttuja-asia mieheen ja riitauttaa ostotapahtuman, on vahvat näytöt että myyjäliike on väärin myynyt tuotteen. Kuluttaja-asia miehellä vain huiman pitkä jono asiakkaita Suomen Sänkytukusta niin jono on pitkä :P

        Toivottavasti asia ratkeaa jotenkin. Helpointa olisi kun Suomen Sänkytukku lähettäisi kaluston omalle tehtaalle Kajaaniin ja korjaisi verhoilua siellä. Samalla heidän pitäisi myös hintaa hyvittää kun on kyseessä konkurssipesän tuotteet.


    • Entinen ss

      Soita Ahti Virkkalalle suoraan (tehtaanjohtaja) . Kyllä luulisi johtoryhmään kuuluvan henkilön voivan tavoittaa. Harri nyt ei vastaa.

      • wii5

        Suomen Sänkytukun tehtaalle ei ole julkisesti mitään puhelinnumeroa, Googlestakin löytyy vain Ahti Virkkalan Suomi-Soffan aikaisia puhelinnumeroita. Luultavasti vain Eniron kautta löytyy oikea numero?..kysyy Ahti Virkkalaa suoraan. Luo todellista luotettavuutta yritykseen kun tehtaan puhelinnumeroa piilotellaan. Taitaa reklamaatiota olla sen verran paljon ettei haluta sinne soittoja häiritsemään tuotantoa. Kotisivuillakin tehdas kohdasta löytyy vain yrityksen omistajan Harrin sähköposti ja ei mitään puhelinnumeroa. Toki katuosoite löytyy jos vanhan kunnon kirjeen lähettää :P

        Tuntuu että tavoitettavuus on tässä yrityksessä tahallisesti tehty mahdollisimman vaikeaksi, on vain myymälänumeroita ja niihin turha soittaa, myyjä vain kirjaa ongelman ylös ja kysyy omistajalta Harrilta mitä tehdään, ei ole ketään avainasiakas/reklamaatio vastaavaa, pomputellaan reklamaatioita eri ihmisillä ja jätetään hoitamatta, lopuksi asiakas turhautuu ja jättää asia sikseen.

        Toivottavasti ihmiset jotka lukevat näitä keskusteluja miettivät haluaako he asioida tällaisen yrityksen kanssa.


    • Ei vielä kauppoja

      Niin mutta kun jenkkisängyn saa alle 200 eurolla, ja alennukset on muutenkin yli 70 %. Eihän sitä voi jättää menemättä kun on niin halpaa.

      • elvis6

        Heheh ja kun 4200€ sohvakaluston ostaa jossa laatu on kuralla niin 200€ sängyssä se laatu vasta hyvää onkin ;), ja prosentteja kannattaa ostaa..niillä on mukava istua ja nukkua :D


    • kotimainensuomi

      Minua kiinnostaa tietää missä sohvat ja sängyt ovat oikeasti teetetty? Noilla hinnoilla ei teetetä mitään suomessa, ehkä kokoonpano? Se nyt on selvää että kaikki meteriaali täytyy tulla halpamaista. En voi ymmärtää ihmisiä jotka luulee saavansa halvalla "SUOMESSA VALMISTETTUA" tavaraa. Onko tietoa missä sijaitsee tehdas?

      • Takuuainesta

        En tiedä onko Unikeitaalla ja Suomen sänkytukulla yhteistä mutta Unikeitaassa on myynnissä Joensuun sänkytehtaan Virossa valmistettuja sänkyjä ??? Taitaa olla samaa perhettä ja sukua. Saattaa olla vähän kuluttajien vika kun valitsevat ostopaikkansa liian heppoisasti, itse ostan vain tutuilta kauppiailta. Jep.


      • normaalia toimintaa

        Tehdas sijaitsee Kajaanissa. Halvat kampanja sohvat tilataan virosta ja hinnakkaammat tilaus tavarat tehdään Kajaanissa. Näinhän kaikissa kalusteliikkeissä tehdään eikä siinä ole mitään ihmeellistä?.


      • epänormaalia
        normaalia toimintaa kirjoitti:

        Tehdas sijaitsee Kajaanissa. Halvat kampanja sohvat tilataan virosta ja hinnakkaammat tilaus tavarat tehdään Kajaanissa. Näinhän kaikissa kalusteliikkeissä tehdään eikä siinä ole mitään ihmeellistä?.

        Enpä ole tiennytkään ,että Kajaani on myös Virossa. Mainoksien mukaan yrutyksellä on vain kampanja sohvia alkaen hinnoilla! Kyllä näillä mainoksilla
        hintakuva vääristyy.!!!!!

        Varokaa LAHTELAISET seuraavaksi putsatataan teidät! Huhun mukaan avataan
        liike Lahteen ja sitten on jo loppuunmyynti ja siinä alet välissä.


      • zephir
        epänormaalia kirjoitti:

        Enpä ole tiennytkään ,että Kajaani on myös Virossa. Mainoksien mukaan yrutyksellä on vain kampanja sohvia alkaen hinnoilla! Kyllä näillä mainoksilla
        hintakuva vääristyy.!!!!!

        Varokaa LAHTELAISET seuraavaksi putsatataan teidät! Huhun mukaan avataan
        liike Lahteen ja sitten on jo loppuunmyynti ja siinä alet välissä.

        Tehdas sijaitsee Kajaanissa, katso vaikka Kainuun Sanomien sivuilta.

        http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KSA_newssite/AMLayout&cid=1194798777214&p=1194613516391&pagename=KSAWrapper

        Onhan esim. Askossa, Iskussa, Kruunukalusteessakin tuontituotteita virosta joita mainostetaan lehdissä. Lisäksi on heillä on kotimaisia tehtaita joilta tilaavat laadukkaampia kalusteita.


      • peikää kusetusta
        epänormaalia kirjoitti:

        Enpä ole tiennytkään ,että Kajaani on myös Virossa. Mainoksien mukaan yrutyksellä on vain kampanja sohvia alkaen hinnoilla! Kyllä näillä mainoksilla
        hintakuva vääristyy.!!!!!

        Varokaa LAHTELAISET seuraavaksi putsatataan teidät! Huhun mukaan avataan
        liike Lahteen ja sitten on jo loppuunmyynti ja siinä alet välissä.

        Just noin se menee loppuunmyynti tee tarjous ja ei tavaraa ole edes saatavilla
        Oikeaa huijaus meininkiä tollaset tappaa rehelliset yrittäjät
        En koskaan sorru ostamaan noilta mitään
        Voisivat muuttaa sinne missä tekevätkin sohvansa ja mielummin heti


    • Voihan räkä

      No nyt se on Lahdessakin mutta kuinka kauan? Onneksi täällä hämäläiset miettivät
      pitkään ennenkuin ostavat. Kyllä täällä tiedetään Suomi Soffan maine jonka perinteitä Suomen Sänkytukku kunniakkaasti jatkaa- mutta mihinkäs koira karvoistaan.

    • totta vai tarua

      Ostimme petauspatjat, kotimaiset, lähtöhinta 800€/2kpl. Aioimme kuitenkin käydä vielä katselemassa muualta ja olimme jo lähdössä ovelle päin, kun myyjä huuteli peräämme, että voimme saada patjat tukkuhinnalla, 450€. No palasimme takaisin kuuntelemaan tuotteen erinomaisuutta ja kuinka esim. useissa laitoksissa on käytössä kyseisiä sijauspatjoja. Kotimainen tuote, tehty heidän Kajaanin tehtaalla. Päädyimme kauppaan, kun lupasivat vielä eläkeläisalennuksena 50€. Paketti tuli 1½ viikon päästä ja ihmettekimme, kun siinä ei ollut minkäänlaista valmistajan nimeä, ei tuotemerkkiä, ei hoito-ohjeita, ei tuoteselostetta, ei mitään, pelkkä muovikääre ja joku numero sivussa. Kaiken lisäksi patjojen kangas oli aivan erilainen kuin mallipatjoissa oli ollut. Yritin soittaa liikkeeseen ja kysyä, mitä olimme saaneet, mutta "numero ei ollut käytössä" ja kun puhelintiedustelusta sain numeron, sieltä kuului vain...jätä viesti äänimerkin jälkeen...ei ollenkaan firman nimeä. Kävimme sitten liikkeessä ja meille vakuutettiin, että patjat olivat todella kotimaisia. Ihmettelimme, miksei kotimaiseen laatutuotteeseen uskalleta laittaa valmistajan nimeä, eikä tuotemerkkiä, eikä tekstiä "valmistettu Suomessa". Kaiken jälkeen jäi epäilys, että nukumme virolaisilla patoilla.

      • uskaltaako mennä?

        Missä liikkeessä kävitte?


      • virolaista_laatua

        Virolaisia patjoja ovat.

        Kävin itse paikanpäällä ja tivasin firmojen nimiä. Sanoivat, että Virossa on pari firmaa jotka heille tavaraa toimittavat.
        Kysyin saisinko kenties tietää firmojen nimet. "En kerro", kuului vastaus!
        Joo... se siitä luottamuksesta.


      • laikku
        uskaltaako mennä? kirjoitti:

        Missä liikkeessä kävitte?

        Kangalan Lentolassa


    • Suomi soffa fani

      Näin on varmasti käynyt. Onneksi olkoon ja tervemenoa uudelleen.

    • todella hyvä palvelu

      olen ostanut sohvat ja sängyt suomen sänky-tukusta todella mielyttävä asiantunteva
      pitkään alalla ollut myyjä,voin suositella kaikille menkää kaupoille laaja valikoima sohvia ja sänkyjä varmasti löytyy sopiva ja todella hinnat kohdallaan.

      tyytyväinen pirkanmaanlainen.

    • On aikoihin eletty

      Kukas kissanhännän nostaa jossei kissa itse. Huteralta tuntui ainakin Lahden myymälän myyjän asiantuntemus.

      • Ääni Lahdesta

        On vaan niin uskomatonta, miten näin voidaan toimia. No, Suomi-Soffan kultapoika Harri taas yrittää huijata ihmisiä "edullisilla" sohvilla, saa nähdä paljonko tälläkertaa jää maksamatta eripuolille.


    • MP.

      Viikko sitten Aamulehdessä ensimmäistä kertaa ilmoitus Tampereen(Kangasalan) myymälän loppurysäyksestä, toki pihassa on edelleen kyltti joka hehkuttaa rajuja avajaistarjouksia. Edellinen loppurysäys samoissa tiloissa oli hyvinkin tämän vuoden puolella, tuskin ovat edes tilasta luopuneet tuossa välissä.

      Itse ostimme sohvan juuri tuolta viime talvena, ja suosittelen jokaista välttämään kyseistä paskapuljua. Oman sohvamme saimme myöhässä ja viallisena, eikä meille edes ilmoitettu sen saapumisesta liikkeeseen. Pitkän taistelun jälkeen saimme vasta kuluttajasuojan papereiden täyttämisen jälkeen uuden tilalle. Jos kuitenkin haluat tehdä elämäsi virheen ja ostat tuolta, niin älä ainakaan maksa koko summaa kaupantekohetkellä. Myyjällä on varmasti kovempi halu ilmoittaa sinulle sohvan saapumisesta liikeeseen jos sinulta on vielä rahaa saatavana...

    • Pallura3

      Kävin kuukausi sitten Kaarinaan avatussa sänkytukussa. Myyjä oli mielestäni vastenmielinen, ja ellei sängyn hinta olisi ollut niin edullinen, ja opiskelija budjetilla kaikki säästö on hyödynnettävä, en koskaan olisi ostanut tältä myyjältä.
      No sanottiin että kolmen viikon päästä tulee kuorma, että joko tiistaina tai torstaina tuodaan sänky, ja ett ä tarkempi aika ilmoitetaan.
      No viime viikolla olisi siis pitänyt tulla, soitin tiistaina, jolloin tylysti sanottiin että torstaina tulee ja silloin VOIN TULLA HAKEMAAN SÄNGYN. Sanoin että olin ottanut kotiinkuljetuksen, jolloin yht äkkiä sanottiin että perjantaina tulee. kun perjantaina soitin ja kyselin että mihin aikaan, sanottiin. että siirtyy maanantaihin. nyt on maanantai eikä mitään ole soitettu, ja nyt toivon todella että se tuodaan, kun olen kuukauden patjalla nukkunut...

      • Kiitos kommenteista! Soitin tänään Petikon liikkeeseen ja halusin ostaa 200 euron jenkkisängyn. Ilmoitettiin että saan sängyn noin kolmen viikon päästä.
        Luettuani yo.kommentit enpä taidakaan tehdä kauppoja. ;O)


    • hyvät kaupat

      voin suositella kaikille menkää kaupoille todella hyvä palvelu ja suomen
      paras SÄNKY JA SOHVA VALIKOIMA olen ostanut itselleni sängyt ja sohvat huoneseen samoin anoppi ja kaikki sukulaiset ja ystävät. MISSÄÄN EN OLE KOSKAAN SAANUT NÄIN HYVÄÄ PALVELUA.TODELLA AMMATTI TAITOISET
      MYYJÄT. terveisin erittäin tyytyväinen asakas.

      • selva suomi

        Kulostat tosi luotettava ostaja/komentoija tässä aihessa. Sinä kirjoitelet kylä tuon firman palkalistoila, kun kerran kehu noin.


    • Ruahahaah!

      Kouvolaan tuli suuri ja uljas Sänkytukku keväällä.. kesän ajan se siinä oli ja nyt se meni jo TAAS KONKURSSIIN? Tyhjä liiketila siinä nykyään!

      Ei, en kestä... naurattaa... Kertoo jotain kyseisen puljun tasosta.

      • Pettynyt Lahdesta

        Menin Etlarin mainoksen perusteella katsomaan tarjouksessa ollutta sohvaa ja
        sain kimppuuni erittäin agressiivisen naismyyjän,jolta ei saanut minkäänlaista
        puheenvuoroa. Lehdessä luki kyseisen sohvan kohdalla KOTIMAAN , joten
        oletin sen olevan Suomessa valmistettu . Nainen kertoi ,että se tarkoittaa Suomessa suunniteltu! Voi hyvää päivää mitä kusetusta!!!!!
        Sitten katsoin vielä lehti-ilmoituksessa ollutta sänkyä ja eikun taas sama homma!
        Kuvassa hienon näköinen Kotimaan sänky ja myymälässä aivan kauhea punkka!
        Ihmettelin myyjälle miten tällainen on mahdollista niin hän totesi ettei tänne ole
        pakko tulla ja laittoi jonkun mainostoimiston syyksi!
        Luettuani nyt näitä kommentteja en olisi kyllä mennytkään ja suosittelen
        ettei kannata mennä muidenkaan! Tästä kannatta jo pistää someen keskustelu!

        PS. Onneksi sain molemmat ostetuksi ja ilman pettymyksiä!


      • Ääni Lahdesta

        Eiköhän Sänkytukku tule jo ensiviikolla kusettamaan uudestaan Kouvolan asiakkaita, jännää nähdä onko avajaiset vai loppuunmyynti!!!


      • dorka

        Se on Pop-up myymälä Dorka :D myymälöiden tehtävä on kiertää ympäri suomea paikasta paikkaan ja kun hiljenee niin seuraavaan kaupunkiin...Vantaalla on kiinteä myymälä mut muut kiertävät kaupunkeja...ei sitä niin vaikea ole ymmärtää?


    • naurettavaa......

      Ihan uskomatonta että te ihmiset kulutatte tuhansia Sänkytukun laaduttomiin tuotteisiin.
      Jos teillä on oikeasti tuhlata 4200e sohvakalustoon niin voin kyllä neuvoa mihin ne rahat kantsii laittaa.
      Ihan ensimmäiseksi kierrätte Sänkytukun kaukaa, ostakaa vaikka antiikkia niin saatte jotain vastinettakin rahoillenne.

    • yllättynyt

      Kerrotaan nyt hyvääkin palautetta Sänkytukusta vaihteeksi. Kävin heidän Petikon liikkeessä vanhassa Suomi-Soffan tiloissa ja sain yllätykseksi mukavaa ja rentoa palvelua. Ei ollut mitään pakko myyntiä toisin kuin monissa muissa liikkeissä joissa saman päivän aikana kävin. Myyjä kertoi reilusti mikä sohva tehty virossa ja mitkä heidän omalla tehtaalla Kajaanissa. Myymälä itsessään oli hieman sekavan oloinen..malleja ehkä liikaakiin esillä. Lopulta löysin sopivan tarjous sohvan joka löytyi heti varastosta. En löytänyt ihmeemmin valitettavaa yrityksestä?. Jos etsit kohtuu hintaista sohvaa niin kannattaa käydä ainakin piipahtamassa myymälässä.

    • Marko35

      Olen virolainen joka elää ja työskentelee Suomessa ja ostin vantaan kaupasta sohvan. ihan normaali sohva ja kohtu hinta. Etuni oli se että tiedän mistä sohva peräisin - Tarmeko yhtyeeltä, brändi cfcollection. Niiden laatu on ihan hyvä, kun ovat yksi isoimmista Virossa ja valmistavat kalusteita jo vuosi kymmeniä. Suosittelen. Palvelu ja sänkytukku itse on jo tosin aivan eri asia...

    • Hyvä Lahti

      Sänkytukun avajaiset loppuivat viimeviikonloppuna ja heti perään loppuunmyynti
      Ei siinä mitään ,mutta samat romut mainoksessa ,otsikko vain muuttui!
      Kyllä herättää luottamusta!!!

    • ihan jepulis paikka

      Ostin eilen vantaalta U-kulmasohvan 795e hintaan..ei mielestäni paha hinta 290 cm leveälle sohvalle, kangas oli kudotun mallinen harmaa-musta kangas. Halvimmillaan sohvan sai vesipestävällä kankaalla 488e mutta kangas oli aika pölynkerääjän oloinen. Myyjä näytti myös runkoa myymälässä..massiivipuu/vaneri..ei lastulevyä. Sohva tehdään Virossa mutta hintaansa nähden hyvä kauppa. Yrityksen mainonta on lievästi kyseenalainen mutta yllätyin kuinka laaja valikoima oli. Liike ärsyttää monia mutta henkilökunta oli mukava ainakin omalla kohdallani. Eivät tyrkyttäneet..kävivät läpi hinnat ja kankaat joiden jälkeen sain oman rauhan miettiä päätöstä.

    • Tarjouskangas

      Alkaen kangas jota mainostetaan sohvissa on itseasiassa ihan ok kangas. Martindale hankauksen kesto lukema 35000 ja kestää vesipesun. Kävin mökille katsomassa sohvaa ja myyjä osasi hyvin esitellä kankaiden ominaisuudet halvimmasta kankaasta lähtien. Itse koin saavani hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

    • lkdfhgödfhgöh

      Voi tän ku oisinki lukenut.. Kävimme juuri tilaamassa Kouvolan Suomen Sänkytukusta jenkkisängyn patjan ja petarin (runko meille tulee muualta). Toimitusajaksi sanottiin neljä viikkoa. Nyt alkoi hirvittää miten tossa käy :x Melkein heti sen jälkeen kun oltiin koemaattu sänky, myyjä kaivoi jo äkkiä kauppapaperit esiin.

      • kaikki tietävä tästä

        Käy perumassa jos juuri tilasit et saa tuotettasi. Toivottavasti et antanu penniäkä!


    • Tukkukauppa

      En ole varma mutta muistelen että Suomessa on laki joka kieltää vähittäiskaupassa käyttämästä tukku sanaa. Ainakin 80 luvulla oli sohvatukku joka joutui luopumaan nimestään. Voiko joku viisaampi tarkistaa tiedon.

      • jippo1

        VOI HERRANEN AIKA
        Tee valitus =) =) =)


    • lkdfhgödfhgöh

      Kirjoitin tuolla aiemmin että olin juuri tilannut patjan ja petarin Kouvolan liikkeestä. Saimme patjan jo yli viikkoa ennen kuin luvattu toimitusaika oli. Huh, kyllä helpotuin, kun ehdin jo pelätä. Maksoimme siis puolet ennakkoon. Halusimme siis tietyntyylisen sängynrungon jonka ostimme muualta, ja Sänkytukusta ostimme 160cm "Special lite" jenkkisänkypatjan ja petarin.

      Nyt on kolme yötä nukuttu uudessa sängyssä ja hyvältä vaikuttaa. Vanha sänkymme tosin olikin jo aika kulahtanut. Patjan alkuperämaa tosin jäi arvoitukseksi, pidin itsestäänselvänä että Suomessa tehty mutta olis pitäny varmaan kysyä. Nuo maksoivat yhteensä 450€. Sänkyrungon kanssa koko juttu olisi maksanut 995€ (otin kuvan kamerakännykällä hintalapusta että muistan myöhemmin) :)

      • gettht

        Special Lite on ihan aito Virolainen tuote.


      • jepp
        gettht kirjoitti:

        Special Lite on ihan aito Virolainen tuote.

        Virossa tehdään hyviä patjoja! :)


    • Tsemppiä
    • marimari

      Jus joo on Lahteen tullut, edullista on ja KOTIMAISTA !?
      syksyn on myynyt . Aluksi AVAJAISTARJOUKSET, nyt jo muutama viikko
      " KAIKKI POIS " ja "MYYMÄLÄ SULJETAAN" mainoksin.
      Onneksi hitaana hämäläisenä olen vain miettinyt, että pitäisi mennä, pitäisi
      uusia sitä sun tätä.
      Nyt ei tarvitse mennä, luin viestinne ja HUIJAUSEN MAKU TULI SUURI !
      KIITOS VAROITUKSISTA !
      Joukossa oli jokunen kehunta, ilmiselvästi myyjäpuolen kirjoittama,
      oikein nauratti, pitääkö ne ihmisiä noin tyhminä ! ?

      • teh1

        Ei ehkä kannata liikaa luottaa netti kirjoituksiin vaan käydä paikan päällä itse toteamassa löytyykö sopivaa tuotetta. Täällä kirjoittelevat vain reklamoijat, kilpailijat ja oman firman miehet :P. Itse olen kyseisestä liikkeestä petauspatjan ostanut ja ei ole ollut ongelmia..toki petari ei ole kovin iso ostos. Kävin myyjän kanssa petarin noutamassa varastosta ja näytti että tavaraa oli reippaan laisesti myytävissä. Kävin Vantaan liikkeessä. Lahdesta ei kokemuksia mutta saattaa sieltä saada edukkaastikkin tavaraa jos tyhjentävät varaston ja myymälän..kyselee vain mitä on heti saatavilla mukaan..niistä heidän on pakko päästä eroon jos vuokrasopimus päättyy.


    • rosettipeli

      Kaksi parasta kuukautta, avajaiset ja loppuunmyynti. Ettekö tätä tajua, vain yksi ongelma jatkossa, ei voi tulla enää samalle paikkakunnalle.

    • paskasänky

      Vittu mitä veronkiertoa.. Kaarinassa suljettiin ko liike syksyllä ja myyjä raivosi että ei voi tilata tuotteita kun MYYMÄLÄ LOPETETAAN !! Kas kummaa nyt samaan paikkaan aukeaa sama lafka ;) Lehdessä taas isot mainokset AVAJAISISTA :)

      • Tok ko pa

        Kaarinalaiset riemuissaan !


    • Mööpeli Markku

      Huijareita koko poppoo liikkeen perustaja sekä myyjät se on nähty,kauhea kate tuotteilla, muka annetaan alennusta ja hyvitystä käytetystä ja todellisuudessa myyjä vetää välistä ison tukun rahaa.Olkaapas tarkkana Asiakkaat. Liikkeet suljetaan ja avataan vuorotellen eihän tuossa ole päät eikä häntää herranjestas. Myyjät agressiivisia esittävät korkeintaan hetken ystävällistä ja jos kauppa ei ala heti syntyä niin alkaa pinna kiristyä. Meidän perhe eikä tuttavat osta mitäänm huijari ketjusta.Virolaista saa Joka liikkeestä miksi siis lähteä merta edemmmäs kalaan.

    • turpaan vaan

      Lessutouhuja

    • kannatti ostaa

      ostin sohvat ja 3 sängyt kangasalan sohva ja sänkytukusta todella hieno valikoima
      sohvia vuodesohvia ja sänkyjä yli 40 mallia hinnat ja mallit kohdillaan tutut ja serkut ostaneet myös, suosittelen lämpimästi. asiantunteva ja hyvä palvelu.
      menkää kaupoille.

      • Ei tullut kauppoja

        Kävin myös katsomassa kotimaan sohvia ja sänkyjä. Nyt epäilen onko tuotantoa suomessa lainkaan. Kajaanilaisethan sen tietää. Liike oli täynnä jotain ihme kasarisohvaa ja hirveitä sänkyjä.


    • Tuttu töissä

      Yrityksen tuotevalikoimassa puolet tulee Kajaanista ja puolet Eestistä eri tehtailta. Varastoerät otetaan eestistä ja mittatilaus tuotteet tehdään Kajaanissa.

    • Onnellinen ostaja

      Eilen ostettu meille 160 cm parisänky 100 euroa ja pojalle 120 cm 88 euroa. Saatiin heti mukaan ja kyllä on hyvät. Sattu värikin kohdalleen kun olen sinisen ystävä. Suosittelen.

      • Vai sänky

        Kyllä varmaan tuntuu hyvältä, jos ei ole koskaan nukkunut kunnon sängyssä!
        Noilla hinnoilla saa paskaa muutamaksi kuukaudeksi ja sen päälle
        kaatopaikkamaksut.


      • suurta vedätystä

        Kukaan ei ole koskaan näitä mainoksen sänkyjä saanut ostettua..eli älä puhu potaskaa..noita tarjoussänkyjä ei ole olemassakaan..pelkät kuvat lehdessä.


    • allesmussraus

      Suomi Soffan aikaan ostimme divaanisohvan 600 eurolla. Esitteessä, joka meidät paikalle houkutteli, oli joku muu vastaava, 400-500e maksanut. Ihan asialliset myyjät silloin Maskussa oli, ei mitään pahaa sanottavaa. Sohva on nyt 4 vuotta vanha ja kestänyt paremmin kuin Iskusta 1400e maksanut samankokoinen jättipalikka, jonka jousitus alkoi pussittaa puolen vuoden käytön jälkeen.

      Jännää, että suunnilleen samannäköinen möykky löytyi sänkytukun sivuilta nytkin. Vielä jännempää, ettei sohville ollut hintoja.

      En taida uskaltaa patjaakaan sieltä näiden kokemusten perusteella ostaa, vaikka sille olisi tarvetta ja melkein nurkan takana on pop up-myymälä. Tai ehkä on, ehkä ei.

      • Tietoa on

        Harri ja Arvo Toivainen ovat Suomen johtavat huonekalualan gurut, muut hiljaa!


      • Just joo
        Tietoa on kirjoitti:

        Harri ja Arvo Toivainen ovat Suomen johtavat huonekalualan gurut, muut hiljaa!

        Rehellisten Suomalaisten esikuvat!


      • Onkohan tietoa
        Tietoa on kirjoitti:

        Harri ja Arvo Toivainen ovat Suomen johtavat huonekalualan gurut, muut hiljaa!

        Kyllähän he ovat johtavat huijarit!!!!!! Eikä hiljaa


      • Ollut ompi
        Onkohan tietoa kirjoitti:

        Kyllähän he ovat johtavat huijarit!!!!!! Eikä hiljaa

        Ei tällähetkellä kuitenkaan taida olla kumpikaan liiketoimintakielossa !?


      • Entti Juinari

      • Hieno mainos

    • Kamalaaaa

      Älkää vaan ostako suomen sänkytukusta mitään.... Ostin sieltä puoli vuotta sitten alennuksesta sängyn. Lupasivat, että tuotteen saa hakea seuraavan viikon maanantaina. Sitten taas sitä seuraavan, ja sitä seuraavan.... Toimitus myöhästyi yli kuukauden sovitusta päivämäärästä, ja ei varmaan olisi tapahtunut vielä silloinkaan ellei asiasta oltaisi käyty kovaa sotaa puhelimen välityksellä. Koko homma oli aivan mielettömän stressaavaa. En enää koskaan osta sieltä mitään... Hrrrr tulee kylmiä väreitä kun muistelee sitä kamalaa säätämistä... Eikä asiakaspalvelussakaan ollut hirveästi kehumista.

      Olisin saanut varmaan saman hintasen ja laatuisen sängyn muualtakin. Sorruin vain tuohon "alennukseen"....

      • Eläkepaappa

        Jyväskylän sänkytukku loppuu 30.4.2014 miten ne asiakkat jotka ovat sieltä tilanneet tuotteita saavat ne itselleen. Käsirahat tai koko kauppasumma maksettu.
        Kysyn vaan , olen huolissani nykytilasta tässä maassa.


      • Popuppi
        Eläkepaappa kirjoitti:

        Jyväskylän sänkytukku loppuu 30.4.2014 miten ne asiakkat jotka ovat sieltä tilanneet tuotteita saavat ne itselleen. Käsirahat tai koko kauppasumma maksettu.
        Kysyn vaan , olen huolissani nykytilasta tässä maassa.

        Kävin tänään oven takana , oli lappu ikkunassa että liike suljettu. Nyt jäi tavarat sulta saamatta.


      • rosenttipeli
        Popuppi kirjoitti:

        Kävin tänään oven takana , oli lappu ikkunassa että liike suljettu. Nyt jäi tavarat sulta saamatta.

        Hah..hah..hah.haaa


      • naurattaaheheeeeh
        rosenttipeli kirjoitti:

        Hah..hah..hah.haaa

        Nyt pakko itekkin kirjottaa tänne, menin isäni kanssa katsomaan josko se 299e tarjous sohva olis hyvä ja ens viikolla miehen kanssa ostoksille. No ensin tuli venäläis tai virolais syntyinen nainen huonolla Suomen kielellä myymään, mutta ei tiennyt tarjouksista mitään. No ei mennyt kauan kun "ammattilainen" tuli paikan päälle kaikki tietävänä ja kertoi kuinka mainoksen MUSTA sohva on sinisellä halpa kankaalla johon ei tule takuuta koska on laaduton, aikani yritin selvittää mikä se musta tarjous kangas on, johon myyjä tuumas että tilataan millä ikinä haluat mut musta on yli tonnin. Sen jälkeen isä kysy et miks te myytte sellasta jos kerta on paskaa, ja tästä myyjä innostu, sano ettei myy meille mitään :) no ei siinä, myyjä oli kännissä kun käki ja ei paljon kiinnostanu ostanko vai en. Tän jälkeen toinen myyjä passitti känniääliön takatilaan, mutta tässä vaiheessa sanoin jo kovaan ääneen etten osta täältä paskapaikasta mitään, ja lähdin käveleen. Ainut miten toinen myyjä yritti saada meitä jäämään oli hiljainen "hei" perään jota en ottanut kuuleviin korviini. Eipä tartte tuonne mennä enää koskaan, varsinkaan sen jälkeen mitä oon näitä muitakin kokemuksia lukenu! Että tervemenoa konkkaan taas :D


    • Timo Tarmel

      Vinkki jos firma mainostaa vaikka 160cm sänkyä satasella, jos olet ostamassa mökille tai vierassängyksi Ym. Osta, mutta älä kuuntele myyjän selityksiä tuotteesta.
      Kannattaa siis ostaa, koska nämä tarjoustuotteet ovat alle tukkuhintojen.
      Sama juttu sohvien kanssa. Siis jos tarvitset halvan osta Se tarjoustuote sänkytukusta! Se voi olla vaikeaa, koska eivät niitä halua myydä, mutta pidä pää kylmänä ja osta Se myyjän puheista huolimatta. Toimitusaikaan kannattaa varautua, mutta halpaa kannattaa vähän odottaa.

      • Mulle kävi huonot

        Kunhan et maksa etukäteen.


      • Onko sopiva?

        Kannattaa myös ostaa kengätkin tarjouksesta kokeilematta niitä. Kunhan vain HALVALLA saa!..ei väliä sopiiko tuote kunhan on -70%. Kyl on taas viisautta kerrakseen.


    • pettynyt asiakas

      Ainakin asiakas"palvelu" on ERITTÄIN töykeää ja sen puolesta en todellakaan voi suositella kenellekään kyseistä myymälää... Itse menin ostamaan sängyn tuolta, nähtäväksi jää onko mistään kotoisin.

      • Loppu

        Loppuunmyynnistä huolimatta hirveet määrät tulee tavaraa Viron suunnalta. Loppuunmyynti on tila jossa uusien tavaroiden tilaaminen on lain vastaista, lisäksi niillä on järkyttävän kovat hinnat. Oletko yksi uhreista?


      • Taas Loppu
        Loppu kirjoitti:

        Loppuunmyynnistä huolimatta hirveet määrät tulee tavaraa Viron suunnalta. Loppuunmyynti on tila jossa uusien tavaroiden tilaaminen on lain vastaista, lisäksi niillä on järkyttävän kovat hinnat. Oletko yksi uhreista?

        Juuri näin! Joensuussa menossa loppuunmyynti ryöstö, avajaisista muutama
        viikko. Ei tainneet Joensuulaiset enää mennä ansaan kun ovet pantava kiinni!
        Missä seuraavaksi huijataan Sänkytukun mainoksilla ??????


      • Lyyrdy
        Taas Loppu kirjoitti:

        Juuri näin! Joensuussa menossa loppuunmyynti ryöstö, avajaisista muutama
        viikko. Ei tainneet Joensuulaiset enää mennä ansaan kun ovet pantava kiinni!
        Missä seuraavaksi huijataan Sänkytukun mainoksilla ??????

        Ma 9.6.2014 postilaatikkoon oli työnnetty Soffa & Suomen Sänkytukun mainoslehti: Ylivieskassa Avajaiset Rajuin Avajaishinnoin to 12.6- ti 17.6. Tehtaan POP UP myymälä. Jep, jep! Arvelin ensin katsoa netistä, että mikä firma.

        Mahtaako tuotemerkit Laulumaa, Asko ja Isku olla vielä kotimaisia?


      • Että näin
        Lyyrdy kirjoitti:

        Ma 9.6.2014 postilaatikkoon oli työnnetty Soffa & Suomen Sänkytukun mainoslehti: Ylivieskassa Avajaiset Rajuin Avajaishinnoin to 12.6- ti 17.6. Tehtaan POP UP myymälä. Jep, jep! Arvelin ensin katsoa netistä, että mikä firma.

        Mahtaako tuotemerkit Laulumaa, Asko ja Isku olla vielä kotimaisia?

        Askolla ja Iskulla sohva rungot tehdään virossa ja puolassa.

        Suomessa sitten sohvat kasataan valmiista elementeistä.


      • Rosso123
        Lyyrdy kirjoitti:

        Ma 9.6.2014 postilaatikkoon oli työnnetty Soffa & Suomen Sänkytukun mainoslehti: Ylivieskassa Avajaiset Rajuin Avajaishinnoin to 12.6- ti 17.6. Tehtaan POP UP myymälä. Jep, jep! Arvelin ensin katsoa netistä, että mikä firma.

        Mahtaako tuotemerkit Laulumaa, Asko ja Isku olla vielä kotimaisia?

        Laulumaan sohvat valmistaa Sepon Kaluste Rautalammelta. Näihin kotimaisiin sohviin saat minkä kankaan vaan. Edullisemmat sohvat, joihin ei ole montaa kangasvaihtoehtoa tulevat Virosta.


      • Ihme toimintaa
        Taas Loppu kirjoitti:

        Juuri näin! Joensuussa menossa loppuunmyynti ryöstö, avajaisista muutama
        viikko. Ei tainneet Joensuulaiset enää mennä ansaan kun ovet pantava kiinni!
        Missä seuraavaksi huijataan Sänkytukun mainoksilla ??????

        Soffa & Suomen Sänkytukku Vantaalla on mainostanut varmaan puoli vuotta loppuunmyyntiä. Koko sivun ilmoituksia ollut Hesarissa ja viimeksi tänään puolen sivun ilmoitus. Ilmoituksia viikoittain myös Vantaan Sanomissa. Tehtaan omistus kuulemma vaihtuu NYT ja aina on ilmoituksessa uudet "viimeiset päivät" oikein päivämäärät laitettu. Kaikki pois 50-80 % alella. Tästä voi vetää omat johtopäätöksensä firman toiminnasta...


    • hyvät kaupat

      viimesen päälle hyvä sohva ja sänky valikoima,ja mikä tärkeintä isoa touhua myyvät paljon niin hinnat olivat edulliset.ostettiin kulmasohva ja vuodesohva 3 sänky ryhmää. ja mekanismi tuolit .todella hyvä palvelu ja asiantuntevat myyjät,suosittelen lämpimmästi menkää ihmeessä käymään, jos vaan on sohvan tai sängyn tarve.kiitos vielä kerran.

      • johan on

        hah..hah........naurusta ei tuu loppua.


    • jees

      Vantaalla ystävällistä ja hyvää palvelua.

    • huijatuksi tullut11

      Nyt huijataan Seinäjokelaisia kun Vaasassa laitettiin pulju kiinni..tyhmiltä asiakkailta rahat pois..koko ajan kuuluu juttuja että käsirahat maksettu mutta tavaraa ei saa.Älkää hyvät kanssaihmiset vain jalallakaan astuko tämän firaman liikkeisiin. Täyttähuijausta koko pulju.Ihme ettei kuluttajasuoja puutu tähän.Ikinä ei mainostuotteita ole ja kun myyjä onnistuu myymään kalliimman tuotteen niin sitä tuskin saa.

    • luotto1

      Maksakaa ihmiset aina esim Visalla mistä tahansa ostattekin..

    • Finanssipolitiikkaa

      Hakekaa huonekalut vaikka kierrätyskeskuksesta. Säästätte selvää rahaa ja jos oot maksanut virattomasta mööbelistä jotain pikkurahaa, niin ei harmita läheskään niin paljoa kuin olisit upottanut siihen satasia.
      Jää rahaa myös muuhunkin elämiseen.

      • Kierrätystä

        Siellä Sänkytukussahan nimenomaan on kierrätyskeskustavaraa, he kierrättävät tuotteita
        avajaiset loppuunmyynti systeemillä pitkin suomea.
        Mainosten mukaan hinnat ovat edulliset,mutta niitä tuotteita ei vaan tahdo löytyä.
        Huijausta koko homma ja kyllä täytyy ihmetellä ettei viranomaiset reagoi mitenkään
        tällaiseen toimintaan. Varmaan rahakin kierrätetään parempaan talteen.


      • esmuliii
        Kierrätystä kirjoitti:

        Siellä Sänkytukussahan nimenomaan on kierrätyskeskustavaraa, he kierrättävät tuotteita
        avajaiset loppuunmyynti systeemillä pitkin suomea.
        Mainosten mukaan hinnat ovat edulliset,mutta niitä tuotteita ei vaan tahdo löytyä.
        Huijausta koko homma ja kyllä täytyy ihmetellä ettei viranomaiset reagoi mitenkään
        tällaiseen toimintaan. Varmaan rahakin kierrätetään parempaan talteen.

        Sain seinäjoella niin törkeätä palvelua että ei tosikaan. Niin huijusta kuin olla ja taitaa! Kaiken lisäksi myyjä sanoi minulle "ja vielä kehtaat tulla tänne tuollaista asiaa vaatimaan" kun menin selvittämään epäselvää asiaa. Ostin sieltä siis sängyn..sen kyllä sain heti seuraavana arkipäivänä, kun tiukasti sitä vaadin ja paikanpäälle menin. Kuitenkin. .huijausta...huijausta ja huijausta. Naamakertoimellakin ilmeisesti tuotteet hinnoitellaan. Maksettiin toista sataa euroa enemmän samasta sängystä kuim tuttavamme (kolmen päivän osto erolla). Harmittaa, että en ennen ostoksia lukenut näitä.. nyt harmittaa.. jäi niin paha mieli siitä kuinka myyjä huutaa ja mollaa minua..käyttäytyy minua kohtaan kuin köyhäläistä ja väittäö käytännössä moraalittomaksi.


      • esmulii
        esmuliii kirjoitti:

        Sain seinäjoella niin törkeätä palvelua että ei tosikaan. Niin huijusta kuin olla ja taitaa! Kaiken lisäksi myyjä sanoi minulle "ja vielä kehtaat tulla tänne tuollaista asiaa vaatimaan" kun menin selvittämään epäselvää asiaa. Ostin sieltä siis sängyn..sen kyllä sain heti seuraavana arkipäivänä, kun tiukasti sitä vaadin ja paikanpäälle menin. Kuitenkin. .huijausta...huijausta ja huijausta. Naamakertoimellakin ilmeisesti tuotteet hinnoitellaan. Maksettiin toista sataa euroa enemmän samasta sängystä kuim tuttavamme (kolmen päivän osto erolla). Harmittaa, että en ennen ostoksia lukenut näitä.. nyt harmittaa.. jäi niin paha mieli siitä kuinka myyjä huutaa ja mollaa minua..käyttäytyy minua kohtaan kuin köyhäläistä ja väittäö käytännössä moraalittomaksi.

        Pakko vielä jatkaa, että sängyn tosiaan sain heti. Perjantaina ostin ja maamantaina saapui kuljetuksella. Tämä varmaan johtui siitä että tiukkaan sävyyn sitä vaadin. Sänky on ollut hyvä, mitä nyt on sen kuusi yötä siinä nukuttu että en sitäkäön moiti.. voi tietty mennä vielä vikaan ja pahasti. Kuitenkin, huijauksen maku jäi suuhun käytöksestä sekä siitä että samasta tuotteesta tosiaan maksettiin 150e enemmän kuin tuttavat, jotka ostivat saman sängyn saman viikon keskiviikkona. Myyjä todella epäammattimainen valehtelija... huhhuh..


      • harmin paikka
        esmulii kirjoitti:

        Pakko vielä jatkaa, että sängyn tosiaan sain heti. Perjantaina ostin ja maamantaina saapui kuljetuksella. Tämä varmaan johtui siitä että tiukkaan sävyyn sitä vaadin. Sänky on ollut hyvä, mitä nyt on sen kuusi yötä siinä nukuttu että en sitäkäön moiti.. voi tietty mennä vielä vikaan ja pahasti. Kuitenkin, huijauksen maku jäi suuhun käytöksestä sekä siitä että samasta tuotteesta tosiaan maksettiin 150e enemmän kuin tuttavat, jotka ostivat saman sängyn saman viikon keskiviikkona. Myyjä todella epäammattimainen valehtelija... huhhuh..

        Miksi te hyvät ihmiset menette tuolaiseen liikkeeseen ja sitten harmittelette? Ei se ole halpa vaikka kuinka mainostaisivat.


      • kappis1
        esmuliii kirjoitti:

        Sain seinäjoella niin törkeätä palvelua että ei tosikaan. Niin huijusta kuin olla ja taitaa! Kaiken lisäksi myyjä sanoi minulle "ja vielä kehtaat tulla tänne tuollaista asiaa vaatimaan" kun menin selvittämään epäselvää asiaa. Ostin sieltä siis sängyn..sen kyllä sain heti seuraavana arkipäivänä, kun tiukasti sitä vaadin ja paikanpäälle menin. Kuitenkin. .huijausta...huijausta ja huijausta. Naamakertoimellakin ilmeisesti tuotteet hinnoitellaan. Maksettiin toista sataa euroa enemmän samasta sängystä kuim tuttavamme (kolmen päivän osto erolla). Harmittaa, että en ennen ostoksia lukenut näitä.. nyt harmittaa.. jäi niin paha mieli siitä kuinka myyjä huutaa ja mollaa minua..käyttäytyy minua kohtaan kuin köyhäläistä ja väittäö käytännössä moraalittomaksi.

        Tuttuva osasi tingata hinnan alas. Sitä kutsutaan kaupanteoksi.


    • hieno kauppa

      Tänään kuopion liikkeeseen koittanut 8 kertaa soittaa, muttei ole kukaan vastannut.

      Laitoin asiakaspalautetta nettisivuilla olevaan spostiosoitteeseen : [email protected]

      Viesti tuli takaisin bumerangina, koska viestiä ei voitu toimittaa.
      Eli ei edes sposti näköjään toimi.

      Pitänee lähteä sohvat muualta ostamaan :)

    • kukkop

      Oijoi ihmiset, menisitte kunnon liikkeisiin ostamaan tuotteet, ei huijareilta :D

    • ONNISTUNEET KAUPAT.

      kerro mulle mikä on kunnon liike. ITSE olen ostanut kaikki kalusteet soffa ja sänky -tukusta ei mitään valittamista päin vastoin loisto tuotteet,sängyt sohvat.naapurit on ostanut myös ja kaikki sukulaiset noin 20 kauppaa tehty ei yksikään ole pettynyt.
      viimesemmän päälle hyvä valikoima noin 150 sihva mallia ja saman verran sänkyjä.

      TERVEISIN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN ASIAKAS.

      • Surkeasänkytukku

        Sanoinko, että terveisin sänkytukun työntekijä! Tjsp. Miksi nostatte hinnat pilviin ja sitten laskette hinnat prosenteilla alas?


      • raukka
        Surkeasänkytukku kirjoitti:

        Sanoinko, että terveisin sänkytukun työntekijä! Tjsp. Miksi nostatte hinnat pilviin ja sitten laskette hinnat prosenteilla alas?

        Joo et taida enään olla töissä :D Potkut tuli ku ei osannut hommia tehdä....valitettavasti....takaisin solin palvelukseen,


    • Pellet

      hahaha Saatanan kukkahattutädit :) kaupanteko on aina kaupantekoa sama mikä firma/myymälä on kyseessä, Turha siitä on itkeä ku pikkupellet...Tyhmät ihmiset ei vaan nykyään ymmärrä, ilmatteeksi kaikki pitäisi saada :) Sitten ku saa todella halvalla tuotteen tarjouksessa niin ekana tullaan nettiin kirjottelemaan ja valittamaan sitten haukutaan palvelu mikä ON OIKEASTI ASIALLISTA MUTTA tyhmät ihmiset on vaan tyhmiä ja heillä ei varmasti hyvin elämässä mene :D Sääli :(

    • Ottakaa selvää

      Otin selvää ja kävin kaupassa juttelemassa myyjän kanssa ja yllätyin..kaupalla hintataso kohdillaan (sulkuhinnoista ei kannata välittää) ja valikoima mukavan laaja. Paljon kotimaisia tuotteita ja toinen puolisko Eestissä valmistettuja. Pääosin kaikissa sohvissa koivu/koivuvaneri rungot. Ketjulla kevyt kulurakenne niin pärjäävät kevyemmillä katteilla kuin isot kilpailijansa. Löysin itselleni ison kotimaisen divaanin hintaan 1880€. Valmistaja Aitokaluste Kajaanista. Puuilo valmistaja tehtaan omistaja.

    • Naurettavaaaaa

      Niin, SUOMI24 kirjoittelijat on vain pers aukisia kitisijöitä, johonkin on purettava tuntojaan kun ei koulussa tullut paljon viitattua. Tässä lopputulos, ei rahaa mutta sitä enemmän negatiivista elämänasennetta. Muahahahahahaha.

    • Ihan pikkasen kiinnostaa miten teillä Lahdessa menee. Onko tullut taas käytyä uudelleen avatussa ihmemaassa. Jos ei ekakerralla usko voipi helpompi uskoa toisen kerran. Kohtahan taas alkaa loppuunmyynti kas viikko taas vierätänyt.

    • SST 1

      Ihanaa Suomen Sänkytukku on taas tullut Lahteen! Menen ostamaan 199€ maksa
      van jenkkisängyn 1000 eurolla niin saa kauppiaskin itselleen pientä korvausta työstään ja hyvästä palvelustakin kannattaa maksaa ja näin tukea Toivasen
      Harrin kunniakasta työtä suomalaisten parhaaksi.

    • Söffä

      Eräs tuttavani oli käynyt katsomassa aitoa,nahkaista sohvakalustoa 2 3 istuttavat sohvat.

      Oli sitten löytynyt ihan ok kalusto ja hintakin oli suht kohdillaan.
      Myyjä oli kehunut maasta taivaaseen kalustoa,aitoa nahkaa,kotimaista käsityötä.

      Mutta kun oli tivattu valmistajan nimeä,niin eipä olut löytynytkään.

      Lopuksi selvisi,että olipahan suomalaistakäsityötä oleva kalusto virossa tehty.
      Ja aito nahkakin oli muuttunut joksikin Muovi-Kumi-Teko-Keinonahaksi:D

      Tämä tuttavani sanoi suoraan myyjälle,että sinä poika,et ole aitoa nahkaa koskaan varmaan nähnytkään.

      Tuttavani sattui olemaan eläkkeellä oleva suutari.
      Noin 50 vuoden kokemus alalta,että kyllä ammattilainen erottaa Muovi-Kumiseos-Teko-Keinonahan ja aidon nahan ihan käsin koskettamalla.

      Eipä kauppoja tullut.

      Ja sitten noi hinnoittelut.,firmassa on jatkuvasti milloin milläkin nimellä olevia alennusmyyntejä,joissa alennuksetkin järjestäin 30 % < ---> 80%
      Lähtöninnat ihan p*****tä vedettyjä.

      No jokainenhan tekee työtään elääkseen.
      Niin tämänkin firman myyjät.

      • Kyllästynyt

        Millainenmaa tämä Suomi on? Toivaiset ovat huijanneet jo vuosia asiakkaita ja sama meno jatkuu. Miten tällainen voi olla mahdollista.
        Turun Sanomat mainostaa etusivulla sänkytukun sohvia, samat poistoalennusmyynnit taas mainoksessa. Miksi Turun Sanomat julkaisee edes näitä huijareiden mainoksia??? Suurin osa kansalaisista jo tietää tämän huijariporukan joka aina perustaa yrityksen uudella nimellä!!!!
        Turun Sanomat edistää ihmisten kusettamista!


    • 40v alalla

      Kyllä 50-80% alennus huonekaluista on puhtaasti hinnoittelukysymys eikä todellinen alennus. Älkää hyvät ihmiset menkö vipuun ostamalla tekaistuja
      alennuksia, ostakaa huonekaluja.

    • Divaanistani

      Tuli mieleen tsekata tätä keskustelua. Kaikenlaista... mulla on heiltä ostettu divaanisohva, vuoden vanha. Ihan on ok ja kunnossa. Ainoa pulma on tuo hyväkkään kestävä kangas... se tykkää liikaa koiran karvoista. Mutta sen kankaan valinta taas oli ihan oma vika. Tajusin kysellä kestävyydestä, mutten siitä miten hyvin siitä imuroimalla karvat irtoaa. Moni muukin huonekaluliike myy vastaavanlaisilla kankailla sohvia, joten se ei tästä liikkeestä huonoa tee, ainoastaan harkintaa suosittelen muille vastaavassa tilanteessa, että mikä kangas eläintalouteen sohvaan kannattaa valita.

      • Sähkötukku

        Sänkytukulla on 95% tyytyväisiä asiakkaita, mutta kun huonekaluliikkeet palvelee kymmeniä tuhansia ihmisiä vuodessa niin virheitä tulee varmasti jokaiselle ja joskus se sattuu väärälle ihmiselle...jotkut ottaa raskaasti ja käy kirjoittelemaan sitä tänne maailman luotettavimpaan internettiin niin se leviää monelle ja paisutellaan asiaa ja haukkuu ihmisiä jotka tekevät työtä perheidensä eteen...Sänkytukku myy suurimman osaksi täysin Kotimaista kalustetta suomen yhdeltä isoimmalta valmistajalta ja halvemmat sohvat, sängyt tulevat Virosta niinkuin joka ikisessä Huonekaluliikkeessä suomessa! Asiakas sen päätöksen lopussa tekee mitä haluaa ostaa! ei myyjä ja tilausaika on aina se mitä Tehtaat lupaa ei sänkytukun työntekijä!
        Tervetuloa liikkeisiin käymään josta löytää varmasti sopivan sängyn tai sohvan jokaiselle :)

        T: Sänkytukun työntekijä


    • toivainen

      voi voi surku.sänkytukku lopettaa suomussalmel.

    • Huijattu65

      Älä missään tapauksessa osta Suomen Sänkytukulta! Itse menin lankaan ja ostin sohvan mutta sohva oli tehty huonoista materiaaleista ja ammattitaidottomasti. Sohva piti maksaa kokonaan ennen toimitsta ja toimitusaika oli viiden viikon sijaan kahdeksan. Sohvassa on valmistusvirhitä ja sohva haisee lastulevylle. Olen reklamoinut asiasta sähköpostilla ja yrittänyt soittaa yritykseen, mutta sieltä ei vasta puhelimeen eikä sähköpostiin. Myymälä (Pirkkala) josta sohvan ostn lopetettiin. Nyt minulla on sohva, joka ärsyttää hegitysteitä,siihen jää painauma istuessa eikä se palaudu, kangas on rypistyvää, pohjasta jää tikkuja käsiin, runko-osan tummat kankaat näkyvät vaaleiden selkänojtyynyjen takaa, sauma on ommeltu vinon jne. On ns.maanantaikappale, mutta yritys reagoi asiaan mitenkään. Hehän ovat jo saaneet rahansa.

    • Pettynyt1

      Haahhhaaahhaaahhaaaa!!!
      Loppuunmyynti yli puolivuotta ja vantaan vuokrasopimus loppuu!!!!!
      Ovat aikaa sitten muuttaneet saman rakenuksen toiseen kerrokseen.
      Avajaiset alkoivat ja toivottavasti jatkuu vähintään vuoden!!!!!!!!!!

      Voi helkutti mitä kusetusta!!!!!!

    • huonokokemus

      Harmittaa, etten käynyt lukemassa näitä kommentteja aikaisemmin. Kävimme ostamassa sohvan Vantaan myymälästä ja toimitus lähes kolme viikkoa myöhässä. Heiltä ei mitään yhteydenottoa, itse piti soittaa useampaan kertaan (kun eivät yleensä vastanneet) eikä mitään pahoittelua toimituksen myöhästymisestä, mikä nyt olisi ihan normi asiakaspalvelua. Koskaan en osta Suomen Sänkytukulta enää mitään!

    • kunhanihmettelen

      Suomen Sänkytukun Petikon myymälän pitänyt mennä jo kiinni ja he ovat samalla avanneet uuden myymälän viereiseen kauppa keskus Viisariin.

      Nyt heillä kaksi myymälää 1 km sisällä jossa toisessa loppuunmyynti ja toisessa ajavaiset.

      Mitä tämä kertoo yrityksestä?

    • Älkää ostako suomen sänkytukusta mitään!!! Ne myy esim.kallista, ja Virosta tehtyt halpa paskaa. Meille toimitus myöhästyi yli 3 kuukauden sovitusta päivämäärästä!!! Ostetu sänky ei kestää. En enää koskaan osta sieltä mitään...

    • Sisäänvetotuotteita

      Sänkytukun liikeidea selkeä..

      Mainosta räikeästi ja houkuttele ihmisiä sisälle..

      Järjestä mainostuotteille kalliimmat kääntötuotteet...mainos tuote itsessään on aina jollain tapaa huono minkä takia kannattaa valita himan kalliimpi versio..

      Tee valmiit hintaportaat ylöspäin..

      Palkkaa agressiiviset ja provision nälkäiset myyjät kääntämään asiakkaat pois mainostuotteista kohti kalliimpia tuotteita..

      Toistä tätä loputtomilla loppuunmyynneillä varastontyhjennyksillä avajaisilla jne...

    • huijausfirma

      ei kannata ostaa mitään.

    • järkyttynyt

      Kävin Petikon loppuunmyynti myymälässä katsomassa vuodedivaania ja 120 cm leveätä runkosänkyä ja sain tarjouksen mukaan. Jatkoin tarjouskierrosta kauppakeskus Viisariin kehän toiselle puolelle ja yllätyin että sielläkin heillä myymälä. Tätä myymälää ei kuitenkaan heidän nettisivuillaan esillä. Vertailin hintoja ja huomasin että valtaosassa tuotteissa oli aivan eri hintalaput kuin kadun toisella puolella liikkeessä!!!!. Lähtöhinnat tarjoushinnat kaikki eritavalla hinnoiteltuja!!!!. En ostanut mitään ja vaan lähdin vähin äänin liikkeestä pois. Todella vedätys olo tuli koko yrityksestä.

    • vedättää

      Samat tuntemukset. Myyjät vedättävät.

    • Pexi09

      Aivan käsittämätöntä että saavat jatkaa toimintaa. Samat mainokset kuukausitolkulla hienoin kuvin ja halvoin hinnoin. Samat mainokset koko ajan vaikka mitään noista tuotteista ei ollut kun kävin Vantaalla paikanpäällä. Järkyttävää huijaamista...

      • Kusetusta

        Kävin myös vantaalla loppuunmyynnissä katsomassa mainoksessa ollutta nahkakalustoa. Paljastuikin ettei kalusto ollut nahkaa vaan keinonahkaa. Mainoksessa kaluston päällä luki Nahkaa! Myyjä selitti että mainoksessa ei lukenut Aitoa nahkaa joten kyseessä voi olla mitä vain nahkaa..myös keinonahkaa kun se myyjän mukaan luokitellaan näköjään nahaksi. Juuri tällaista harhaanjohtamista sänkytukku tekee jatkuvasti todella röyhkeästi. Mainokset ihmisten huijaamista liikkeeseen sisälle. Meni luottamus täysin!!


    • Lmmjiikbjkmnkl

      Kuin usein tuolla on loppuunmyynti?

      Tosi edullinen nahkasohva, kattelin tänään, oli metro lehdessä

    • VedätysKusetus

      SuomiSoffa --> SuomenSänkytukku.Täyttä kusetusta vuosien kokemuksella.
      Firma tehnyt kertaalleen konkan ja jatkaa edelleen samallaista asiakkaiden vedätystä ja kusetusta.

      Aina vaan ale.Kaikki sohvat ja sängyt 50% <--> 80% Heti mukaan.
      Jatkuvat loppuunmyynnit.Kyllähän on oltava vitunmoiset varastot,
      kun myytävää riittää vuodesta toiseen.

      Aitoa nahkaa. ( keinonahka-muovikumiseosta )
      Suomalaista käsityötä.Heko-heko..
      3000€ aitonahkasohva nyt vaan 400€ joopa-joo ja jetsulleen.

      Miksi ei kuluttaja-asiamies / kuluttajavirasto puutu tämän firman toimintaan.

      • Ilmiselvää

        Eiköhön kaikille ole tullut selväksi etttä kyseesssä mainoksilla harhauttaja firma..kaikki perustuu etttä asiakas saadaan vain sisään liikkeeeseen ja myydään kalliimpi tuote.


    • PuuhapeteKorjaaKaiken

      Suomen Sänkytukku eli entien Suomi Soffa. Suomisoffan aikana kävin katsomassa edullista sohvaa itselleni. Myyjä katsoi minun 140kg vartaloani ja totesi et ei toi sohva kestä minua. Olivat kuulemma jonkun sohvan pistäneet päreiksi lastattuaan liikaa painoa sohvan päälle. Runko tehty entisistä betonivalulaudoista ja osassa oli ollut jopa betonia vielä kiinni.

      Nyt ihmetyttää kun mainostavat Kotimaan sohvat ja sängyt? Mikä ihmeen Kotiman? Tuollaista valmistajaa ei edes netistä löydy vaan sivu kääntyy aina Sänkytukun sivulle. Onko tarkoitus hämätä asiakkita sanoilla KOTIMAAN ja KOTIMAINEN sanojen merkityksellä? Jos tuote mainostetan kotimaisena niin sitä ei välttämättä ole valmistettu Suomessa, koska suunnittelu ja ja muu on tehty Suomessa, mutta valmistus jossain muualla alihankintana.

      Verratkaa myös Suomen Sänkytukun hintoja eri alennuksien kanssa: Sama myyntihinta vaikka prosentit muuttuu, koska ovh hinta vaihtelee tarjouksen mukaan. Jotenkin tullut sellainen käsitys, että Tallinnasta tulee nämä kovat tarjouskamppanja sohvat ja sängyt ja ne jotka tosiaan valmistetaan suomessa niin niiden ovh hintoja ei mainoksissa näy. Alihankintana patjat ja petauspatjat tulee ilmeisesti ainakin alihankintatyönä Tallinnasta.

      Ottakaa huomioon, että kyllä muidenkin tuotteissa on suoraan kaatopaikkakamaa myynnissä. Eräässäkin liikkeessä sohvaa testasin niin myyjä sanoi, et sohva on sijoitettava seinää vasten, kun selkänoja ei kestä nojaamista, selkäosa valmistettu ohuesta lastulevystä, jota verhoilukangas piti kasassa.

      Testatkaa, tutkikaa, kyseenalaistakaa tuete ja ottakaa selvää mitä olette ostamassa elkee rynnätkö pelkän hinnan perässä silmät kiiluen , jos haluatte kestävän pitkäaikaisen tuotteen.

      Jos haluatte pilkkahintaan hyvää tuotetta niin poiketkaa kierrätysmyymälöissä. Aivan uskomattoman hyviä ihan kotimaista huonekalua uloskantohintaan. Omaa kokemusta on ja taatusti runkomateriaali muuta, kuin lastulevyä tai MDF-liimapahvilevyä, kuten nykyään, joten niitä ei edes pysty korjaamaan jos tulee tarvetta.

      Yksi nyt pinnalla oleva muoti-ilmiö sisustamisessa on IKEA-tuotteet: olen joutunut muutamia kasaamaan ja väärin kasattuja purkamaan ja uudelleen kasaamaan ja ihmetellyt mikä kumma saa ihmiset näin huonolaatuista tavaraa himoitsemaan ja vieläpä alihankintana Aasianmaissa valmistettuja.

      • Asianytimessä

        Myyjän mukaan Kotimaan tuotteet ovat pääosin Eestissä valmistettuja. Tavallaan suomessa suunniteltuja ja muualla tehtyjä. Toki eihän niitä ole suomessa suunniteltu mutta saadaan tuote kuulostamaan hienommalta kun on Designed By Kotimaan. Ensin annetaan kuva kotimaisuudesta ja sitten pehmitetään tietoa että ovatkin ulkomailla tehtyjä. Kotimaan siis sänkytukun itse keksimä tuoteryhmä ulkolaisille tuotteille jotta saataisiin ne kuulostamaam enemmän kotimaisilta.


      • Köyhäoot

        Hei asianytimessä

        Sama mistä huonekaluliikkeestä tulet ostamaan Kotimaista tavaraa niin aina tottakai osa tavarasta tulee muualta vaikka kotimaassa valmistettu...jouset, päälliset sohvaan...se kuuluu ihan normaaliin tuotantoon joka ikisessä huonekaluliikkeessä? Ja puuhapetekorjaakaiken niin vaikka painat 140kg ja "luulet" et kirpputorilta ostat sitä täysin "kotimaista" tavaraa niin olet hyvin väärässä ja istut kotona virolaisen sohvan päällä vanhassa sotkan tuolissa mitä luulet kotimaiseksi :D (ja pistäisit edes vähän enemmän rahaa sohvan ostoon niin saisit kunnollisen köyhä :D )


    • Majakka3

      Ostin loppuvuonna 2013 Petikosta talon kalleimpiin kuuluvan nahkaryhmän 3 2 1. Toimitus sovittiin ennen joulua tapahtuvaksi ja kalusto tuotiinkin aatonaattona. Vanhat vietiin pois kuten oli sovittu. Kajaanilaista työtä on, hyvää nahkaa ja melko kovasta käytöstä huolimatta edelleen kuin uusi. Kaikki myyjän kanssa sovittu piti kutinsa vaikka oli kiireinen joulunalusaika. Olen todella tyytyväinen ja en voi kuin hämmästellä noita yllä olevia valituksia.

    • Miettikää

      Kun tuota sänkytukun pop up myymälöiden avajais ja loppuunmyynti ruljassia seuraa niin on se naurettavaa. Ensin on avajaiset joissa ns avajaistarjouksia..sitten tulee loppuunmyynti..samat tuotteet edelleen tarjouksessa. Sitten liike muuttaa ja taas aiemmat loppuunmyynti tuotteet siirtyvät avajais tarjouksiksi ja niin edelleen. Melko kieroa kierrätystä. Tämä toistuu myös mainoksissa..vain otsikot muuttuvat.

    • Lmb

      Täysi huijareita. Myyjä antoi 25 vuoden takuun tuotteesta jolla tehdas myöntää 15 vuoden takuun. Kuitissa käsinkirjoitettu 25 takuu eikä ole vaihto/palautusoikeutta. Väärensi myös ostoskuitin jossa vain kuitin kopiossa mainittiin takuuaika. Myyjä oli joku sirkka pellinen?? jos nimmarista selvän saa.

    • Selänne71

      Ostin sänkytukulta 4 vuotta takaperin sohvat ja sängyt, ovat kerrassaan mainiot olen niin tyytyväinen kalusteisiin suosittelen kaikille.

    • Timok0147

      Minulla on pelkkää hyvää sanottavaa tästä liikkeestä.

      Tilasin Turun myymälästä 20.11.2017 kaksi Levon Gold moottorisänkyä. Pyysivät käsirahaa 50% ja loppu sitten kun sängyt ovat Turussa mutta ennen toimitusta kotiin. Lisäksi kotiin kuljetuksesta ja vanhojen pois viennistä pitää maksaa erikseen kujetusliikkeelle tietty summa, joka silloin jo kerrottiin paljonko se on. Lupasivat soittaa sitten 1-2 päivää ennen toimitusta. Maksoin käsirahan. Sitten 11.12 eli tasan kolme viikkoa tilauksesta soitettiin ja sovittiin toimituspäiväksi torstai 14.12 klo 14-18 välillä. Kävin maksamassa loppuerän tuotteista liikkeeseen soittoa seuraavana päivänä eli 12.12. Minulla oli se "etu", että välimatka kotoa liikkeeseen on vain n. 2 km.

      Torstaina klo 14 tuli soitto, että lähtevät nyt myymälästä ja ovat vartin päästä kuorman kanssa meillä - sopiiko? Sanoin, että sopii. Vartin päästä auto oli pihassa ja kaksi kaveria kantoi ensin vanhat sängyt pois ja uudet makuuhuoneeseen. Kuljetuksesta ja vanhojen pois viennistä maksoin kuljetusliikkeelle sen mitä kauppaa tehdessä oli sovittu ja sain siitä kuitin.

      Purku pakkauksesta ohjeen mukaan ei ollut vaikeaa, kesti vajaan tunnin. Kun sitten kokeilin, niin toinen sänky toimi kuten pitääkin mutta toisessa sängyssä kun painoi päätypuolen nappulaa niin liikkui jalkopää ja kun painoi jalkopään nappulaa, niin liikkui pääpuoli. Singahdin saman tien myymälään ja kerroin tämän. Ystävällinen myyjä sanoi, että siellä on moottori väärin päin ja se täytyy kääntää mutta valitettavasti tänään on kovin kiire mutta kävisikö huomenn joskus puolen päivän aikaan. Näin sitten sovittiin.

      Seuraavan päivänä vähän jälkeen klo 12 kaveri soitti ja sanoi, että hän on nyt lähdössä, ollanko kotona. Sanoin, että ollaan. Sitten tuli kaksi nuorta miestä, käänsivät sängyn kyljelleen ja irrottivat moottorin, käänsivät sen toisinpäin ja laittoivat taas kiinnikkeet kohdalleen ja sänky jaloilleen. Koko hommaan ei mennyt 10 minuuttia kauempaa.

      Sitten pari päivää myöhemmin todettiin vielä, että sänky on aika korkea. Siinä oli tilauksen mukaisesti normaalia pidemmät 20 cm jalat. Menin 18.12 liikkeeseen ja kerroin, että sänky on aika korkea. Myyjä sanoi heti, että vaihdetaan jalat matalampiin. Myyjä soitti jonnekin ja sanoi, että huomenna lähtee tehtaalta kuorma ja siinä tulee uudet jalat, ovat täällä viimeistään torstaina. Sovittiin, että haen jalat torstaina tai perjantaina ja palautan vanhat jalat sitten joskus kun muutenkin ajelen ohi. Perjantaina kävin sitten hakemassa uudet jalat ja ruuvasin ne paikalleen. Vanhat jalat vien joskus joulun jälkeen liikkeseen.

      Sänkyjen laadusta ei vielä vajaan kahden viikon kokemuksella voi paljoakaan sanoa mutta hyvä niissä on nukkua. Toivotaan, että vielä 10 vuoden päästä ovat vielä kunnossa.

      Kaiken kaikkiaan minun kohdallani kaikki lupaukset pidettiin ja homma sujui asiakaslähtöisesti.

      • 44tty

        Kannattaa tarkistaa oliko Levon Gold moottorisängyillä sama tarjoushinta kuin tehtaalla Kajaanissa.

        www.aitokaluste.fi


    • Fabulos

      Hei. Meillä aikana oli ostettu SuomiSohvalta (Lappeenrannassa) mootorisoitu parisänky, sohvat olohuoneseen (2 ja 3 istuttava) ja levitettävä sohva. Kaikki tuotteet toimivat edelleen ja olaan ihan tyytyväisiä tuoteisiin sekä palveluun. Yli 3000€ ostoksista saimme lahjaksi 1 yö Haikon Kartanossa.

    • Katsoensinarvostelut

      Kannattaa lukea kaikki nämä negatiiviset kokemukset ennenkuin menee mitään ostamaan Sänkytukusta, tai millä nimellä se nyt milloinkakin toimii. Sama liike oli Hyvinkäällä pari vuotta sitten tuolla moottoritien lähellä. Olin niin hölmö etten ensin lukenut netistä ihmisten kokemuksia vaan tilasin sohvan. Senjälkeen vasta luin kaikki valitukset ja osasin varoa.
      Kun sohva tuli heidän varastolleen menin katsomaan sitä sinne. Myyjä yritti keksiä kaikenlaisia verukkeita ettei sitä voi nähdä. Se tuodaan kotiin. Lopulta sain sen nähdä ja itse piti avata paketti. Se oli aivan erilaisella, todella halvalla kankaalla päällystetty ja he eivät edes luvanneet että vaihtaisivat sen siihen mitä oli tilattu.
      Voin kuvitella että jos he olisivat tuoneet sen kotiin , eivät olisi koskaan sitä pois hakeneet!

    • Sirpatytteli75

      Nyt täytyy sanoa kun olen lukenut näin negatiivisia kommentteja Soffa suomen sänkytukusta, että olen ostanut muutava vuosi sitten Oulun pop papista sängyt ja sohvan ja sain todella hyvää asiakaspalvelua vaikka vähän omalaatuinen myyjä olikin mutta parasta asiakaspalvelua mitä olen saanut yhtään missään liikeessä. Käytiin uudessa myymälässä nyt kun oli avattu Ouluun ja tyttäreille ostettiin sängyt ja taisi olla samat myyjät niin saatiin samana päivänä kuljetuksena kotiin. tilausaika jos olisi eri värin kanssa kestänyt 4 viikkoa mut myyjä sai suostuteltua ja otettiin ne varastosta olevat. Omasta kokemuksestani voin suositella tätä liikettä kaikille ja myyjä antoi myös kaupan päälle vuoderahin joka maksoi jotain 70€ koska ostettu aikasemminkin sieltä!!! Parasta asiakaspalvelua varmasti mitä olen koskaan saanut :) En ymmärrä miksi haukkuvat tätä paikkaa?

    • isäisätön
    • tehtaanalennukset

      Suosittelen ostamaan Sänkytukun kotimaiset tuotteet suoraan valmistajalta Aitokalusteelta.

      Heillä verkkokauppa kotisivuillaan ja tehtaanmyymälä Vantaan Varistossa, Kauppakeskus Viisarissa.

      Hinnat Huomattavasti edullisemmat kuin Sänkytukku jälleenmyyjä ketjulla.

    • tosiaito

      Suosittelen olla ostamatta Aitokalusteesta sekä Sänkytukusta. Vantaalla Sänkytukku oli Iskun/Askon talossa ja nyt ovessa lukee Aitokaluste ja sama myyjä siellä oli pyörimässä kuukausi sitten, Kajaanilaista laatua puoli-ilmaiseksi ja Kiinalaisia sohvia kuitenkin myös esillä!!!

    • rahatmeni

      EPÄREHELLINEN SUOMEN SÄNKYTUKKU. KULUTTAJAN ASIAMIEHELLÄ RUNSAASTI YHTEYDENOTTOJA. SUOMEN SÄNKYTUKKU HAASTETTU ERI OIKEUSASTEISSA PETOKSIA , PETOKSIA YM. YM.. KEHOITANKIN KAIKKIA KIERTÄMÄÄN TÄMÄ YRITYS , JOS ET HALUA JOUTUA PETETYKSI. ASIAN VOIT TARKISTAA ,SOITTAMALLA KULUTTAJA ASIAMIEHELLE.

    • elämäeiolenoinhankalaa

      Paljon on keskustelussa totta, ja paljon on hölmöjen, uusavuttomien ulinaa. Suosittelen katsomaan sen hetkistä myyntihintaa, ja unohtamaan sen alennusprosentin, se on pelkkää myyntikikkaa, ja tyhmä täytyy olla jos kaikkea uskoo. Tätä kuitenkin nykyään markkinoilla niin paljon, että yhtä yksittäistä firmaa en sellaisen takia teilaisi. Niin kauan myydään loppuunmyyntejä ja -80 tuotteita kun ihmiset niistä innostuvat, alan tapa niin sanotusti.
      Kuitenkaan, kyseessä ei ole mikään huijarifirma ja ylihintaa siellä ei myydä, alhainen kulurakenne lafkassa (aiheuttaa myös näitä huonoja asiakaspalvelukokemuksia, kun ei kukaan myyjiä vahdi). Tämän vuoksi myyvät oikeasti halvemmalla kuin muut. Ja täsmälleen samojen toimittajien tuotteita kuin kaikki muut, näin osaan huonekalualalla itsekin toimineena sanoa.
      Jos tuote on paska, on vastuu toimittajalla, ei myyjällä. alhaisen kulurakenteen (joka ne halvat hinnat mahdollistaa!!) vuoksi siellä vaan ei ole ketään hoitamassa niitä reklamaatioita ja valituksia, vaan se, kuinka hyvin ne hoidetaan on täysin myyjästä kiinni.
      ja ne myöhästymiset. Kummallista porukkaa jos kokee itsensä huijatuksi kun sohvan sai vasta seuraavana arkipäivänä eikä osaa itse kauppaa hieroa. Mutta kyllä, kuten sanoin, kaikilla huonekalufirmoilla on samoja toimittajia, ja firma /myyjä itsessään ei yleensä huijaa noiden kanssa, vaan tehtaat antavat tietyn toimitusajan joka luvataan asiakkaalle eteenpäin, ja jostain syystä tehdas ei saa siitä pidettyä kiinni (virolaista toimintakulttuuria, vaiko neuvostoliittolaista ihan?) Tokihan myyjän siitä pitäisi asiakkaalle ilmoittaa, jos tuote myöhästyy (tai palkata joku huolehtimaan näistä ilmoituksista jolloin kulurakenne ja sitä myötä ne hinnat eivät enää olekaan niin kevyitä...)
      No. Jokainen itse päättäköön, haluaako sohvansa hinnassa maksaa myös sen ihmisen palkan, joka on firmaan varta vasten palkattu vain kuuntelemaan ihmisten rutinoita, vai pitääkö siitä, että pyritään tarjoamaan hyvää halvalla.
      Firman palkkalistoilla itsekin pienen hetken aikoinaan toimineena tiedän mistä puhun, ja tiedän, että valitettavasti tälläkin firmalla on omat murheensa, esimerkiksi noita yksittäisten myyjien töppäilyjä mitä tässäkin keskustelupalstalla on kuvattu. Mutta tiedän myös, että nykyään elämme aikoja jossa kaikki pitää saada heti, kaiken pitää olla ilmaista, täydellistä ja kullalla silattua. Ja sellaista ihmistyyppiä on mahdoton miellyttää.

    • Hangöbo

      Lehdessäolleen loppuunmyynti-ilmoituksen perusteella kävin silloisessa suomi-soffassa etsimässä edullista sohvaa .Sohvat löytyikin.Juuri se malli jonka lehdessä näin.Liikkeessä oli kuitenkin vain esittelykappaleet,koska myyjä kertoi sohvien tulevan virosta.Toimitusaika olisi pari viikkoa.Tilasin ja maksoin sohvat 2ja3-istuttavan.Hinta alle 500 yhteensä.Sohvat tulivat jo muutama päivä ennen luvattua toimitusaikaa ja vastasivat täysin odotuksia.Sohvien runko on puuta ja käsinojien sivurakenteet vaneria.Ei mitään lastulevykyhäelmiä.Joten ne ovat myös kevyet käsitellä esim.siivotessa.Tuossahan ne seisovat olohuoneessa edelleen aivan kunnossa vaikka käyttöä on ollut paljon.....Niin....ja ostopäivästä tuli helmikuussa kuluneeksi 13 vuotta !!! Ei todellakaan syytä valittaa.

      • Realistisuutta

        Se että 3 2 istuttavan sohvaryhmän saa myytyä alle 500 euroa kuluttajalle pitää valmistushinnan olla noin 100€ jotta tehtaalle ja jälleenmyyjälle jää kohtuu kate.
        Ajatellaan että tehdään 100 eurolla 3 2 sohvaryhmä ja otetaan sadasta eurosta vielä työn osuus pois niin materiaaleille ei jää paljoakaan rahaa jäljelle. Muutamalla kympillä pitäisi saada hyvät materiaalit jotka kestävät käyttöä 13 vuotta ollakseen vielä hyvässä kunnossa. 15 euroa sohvaryhmän pehmusteisiin..15 euroa kankaisiin..15 euroa runkoihin. Kyllä tulee priima sohvakalusto. Käykää esim. Etolassa kysymässä vaahtomuovin hintaa 100x200 cm palalle niin se maksaa jo enemmän kuin 100€. Metri hyvälaatuista verhoilukangasta maksaa helposti 50€-100€ metri.


    • Ääni

      Sänkytukku on firma missä vain selitetään ja selitetään, menkää ostamaan hyvät ihmiset huonekalut toisista liikkeistä, vastaavat tuotteet saat vähintään samalla hinnalla tai halvemmalla,takuu ja huolto pelaa. Sänkytukulla saa olla ilmoitus -30% tai -80% alennusta niin hinta aina sama. Johtaja Toivainen ei varmasti tule pitämään liikettä kovin pitkään, ja sen jälkeen pitkät 10-15 vuodet takuut ovat sana helinää,,,taas

    • tamperegirl

      Nyt konkurssi

    • totuusjaääni

      Moi!
      Nyt Sänkytukku kertoo asiakkaille että sänkyjen jousissa on vikaa, eikä niitä voida toimittaa, mitä kusetusta, Sänkytukku velkaa patjatoimittajalle yli 100.000,- euroa, eivätkä saa toimittajalta patjoja, tämä totuus!!!

    • eipätuusoffa

      <
      SUOMEN SÄNKYTUKKU
      SOHVAKOKOELMA
      MYYMÄLÄT
      MYYMÄLÄT
      Vantaa
      Suomen Sänkytukku Vantaa POP UP-myymälä
      KONKURSSI LOPPUUNMYYNTI
      KAIKKI MALLIT ESILLÄ JA HETI MUKAAN
      Tiilipojanlenkki 6, 01720 Vantaa

      Aukiolojat:
      TO 14.3. klo 11-19
      PE 15.3. klo 11-19
      LA 16.3. klo 11-16

      Puh: 358417403605

      Sähköposti: vantaa(at)suomensankytukku.fi

    • Suomisoffaaagh

      Konkkaan pisti taas Toivaisen Harri firmansa. Sukuvika. Mutta ei huolta, ahneus jälleen varmaan ajaa kohti uusia yrityksiä, ihan kuin koko Kajaanin Toivaisten suku ois rahakiimassaan järjiltään. Ja näkyvät olevankin. Mutta ratkaisu: Seteliä vaan kuolleen suuhun sitten kun aika jättää, ehkäpä saisi jopa ostettua paremmat fasiliteetit sitten "siellä perillä"? =)

      Ja aina se -50-80% on hyvä mainita sitten matkan päätteeksi :D

    • Ristikko

      Nyt on uusi putiikki kauppakeskus Ristikossa ja sama touhu jatkuu. Että näin.

    • JoutomiehenApumies
    • Äänitäältä

      Kysymys herra ja rouva Toivaiselle! Eikö koskaan hävetä?

    • Anonyymi

      Hyvin meni sänkyostos ilmainenkotiinkuljetus samana päivänä myöhästyi tunnin josta ilmoitettiiiin puhelinsoitolla. Iso alennus tuote onhyvä palvelu oli loistavaa.. Nim56 onnea sinne😁🐂

    • Anonyymi

      Täyttä skeidaa! Älä vaan osta!

    • Anonyymi

      Tulkoon vaan joku mainos, pitää ja täytyy katsoa TAARRKKAAAN! MITÄ SIELLÄ MAINOSTETAAN. Itse menin lankaan, en ole tyytyväinen. VAROKAA OTTAKAA AJATUS JA JÄRKI KÄMMENELLE, ÄLKÄÄKÄ TEHDÄ HYÖKKÄYS OSTOJS, SELLAISESTA JÄÄ PETTYMYS PUSEROON. JA PAHAMIELI PITKÄÄÄKÄÄÄSSS AIKAA

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Turun Sanomissa Sänky-Soffan etusivun mainos tänään, että lähdemme eläkkeelle ja kovia tarjouksia, sängyt lähtien 100 e ja moottorisängyt pari sataa ym, ym. Tuskimpa vaan kun menee paikan päälle ostamaan.
        Kuinkahan monta kertaa he tästä lähtien "lähtevät eläkkeelle" ja mainostavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun Sanomissa Sänky-Soffan etusivun mainos tänään, että lähdemme eläkkeelle ja kovia tarjouksia, sängyt lähtien 100 e ja moottorisängyt pari sataa ym, ym. Tuskimpa vaan kun menee paikan päälle ostamaan.
        Kuinkahan monta kertaa he tästä lähtien "lähtevät eläkkeelle" ja mainostavat.

        Nyt on niin huijattu olo… nämä uusimmat kommentit huomasin vasta nyt. Jostain syystä aina tarkistan ennen ostoa asiakkaiden kokemukset ja firman tiedot yms. Nyt iski vaan joku aivopieru ja se olikin liian hyvää ollakseen totta.
        Viikko sitten Aamulehdessä mainos ”jäävät eläkkeelle, loppuunmyynti” ja tänään Tampereella oli ”LOPPUUNMYYNTI”. Menimme katsomaan petauspatjoja, myyjä asiallinen ja vaikutti ihan osaavalta. Näytti meille eri vaihtoehtoja mitä oli tarjolla, kertoi tuotteen olevan hengittävä ja täysin suomalaista käsityötä Teuran tehtaalta Seinäjoelta. Patja vaikutti oikein hyvältä siinä tunnusteltaessa. Sitten kysyttiin hintaa.. ovh 2500€?!! Noh lähdettiin tinkaamaan myyjä laski hintaa 600€, sanoin että voin maksaa 200€ ja myyjä laski hinnan 300€. Eipä tässä mitään, ostettiin kaksi petauspatjaa ja kotona huomasin kun tutkin pakkauksia, että näissä ei ole mitään merkkiä valmistajasta/valmistuttajasta saatika mitään tietoa materiaalista. Joku kämänen pieni pesuohjelappu löytyi:D tutkin myös internetin saloista firman tiedot ja yritin etsiä tätä heidän tehdasta, ei kumman syystä löytynyt… Paketissa oli toimituslappu kiinni, siinä luki VIROKSI kenelle ja mihin toimitetaan… lähdin takaisin ”liikkeelle” ja pistin myyjät kovaa kovaa vasten. Kysyin saanko tuotetietoja ja mustaa valkoisella että tuotteet ovat suomalaisia, en saanut he eivät voineet antaa mitään todisteita muuta kuin heidän paskapuheensa. En luottaisi tähän firmaan enkä varsinkaan ostaisi täältä enää mitään. Täys huijaus koko firma ja heidän tuotteensa… Kehtaavat vielä valehdella päin naamaa vaikka tiesin tasan tarkkaan että ovat huijanneet ja huijaavat edelleen asiakkaita, harva vain uskaltaa ottaa asiaa esille tämän firman kanssa. Myyjien koulutukseen taitaa kuulua ”valehtele asiakkaille”, en voi käsittää miten tälläinen firma voi olla vielä pystyssä, saatika saada perustaa aina uusia firmoja konkurssiin menneiden tilalle…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on niin huijattu olo… nämä uusimmat kommentit huomasin vasta nyt. Jostain syystä aina tarkistan ennen ostoa asiakkaiden kokemukset ja firman tiedot yms. Nyt iski vaan joku aivopieru ja se olikin liian hyvää ollakseen totta.
        Viikko sitten Aamulehdessä mainos ”jäävät eläkkeelle, loppuunmyynti” ja tänään Tampereella oli ”LOPPUUNMYYNTI”. Menimme katsomaan petauspatjoja, myyjä asiallinen ja vaikutti ihan osaavalta. Näytti meille eri vaihtoehtoja mitä oli tarjolla, kertoi tuotteen olevan hengittävä ja täysin suomalaista käsityötä Teuran tehtaalta Seinäjoelta. Patja vaikutti oikein hyvältä siinä tunnusteltaessa. Sitten kysyttiin hintaa.. ovh 2500€?!! Noh lähdettiin tinkaamaan myyjä laski hintaa 600€, sanoin että voin maksaa 200€ ja myyjä laski hinnan 300€. Eipä tässä mitään, ostettiin kaksi petauspatjaa ja kotona huomasin kun tutkin pakkauksia, että näissä ei ole mitään merkkiä valmistajasta/valmistuttajasta saatika mitään tietoa materiaalista. Joku kämänen pieni pesuohjelappu löytyi:D tutkin myös internetin saloista firman tiedot ja yritin etsiä tätä heidän tehdasta, ei kumman syystä löytynyt… Paketissa oli toimituslappu kiinni, siinä luki VIROKSI kenelle ja mihin toimitetaan… lähdin takaisin ”liikkeelle” ja pistin myyjät kovaa kovaa vasten. Kysyin saanko tuotetietoja ja mustaa valkoisella että tuotteet ovat suomalaisia, en saanut he eivät voineet antaa mitään todisteita muuta kuin heidän paskapuheensa. En luottaisi tähän firmaan enkä varsinkaan ostaisi täältä enää mitään. Täys huijaus koko firma ja heidän tuotteensa… Kehtaavat vielä valehdella päin naamaa vaikka tiesin tasan tarkkaan että ovat huijanneet ja huijaavat edelleen asiakkaita, harva vain uskaltaa ottaa asiaa esille tämän firman kanssa. Myyjien koulutukseen taitaa kuulua ”valehtele asiakkaille”, en voi käsittää miten tälläinen firma voi olla vielä pystyssä, saatika saada perustaa aina uusia firmoja konkurssiin menneiden tilalle…

        Maksoitko siis jostain petauspatjasta 300 €? Tuollahan saa monesta kivijalkaliikkeestä kokonaisen sängyn.


    • Anonyymi

      Olin 11 vuotta Harri Toivaisen ja hän upean vaimonsa omistamassa Suomi-Soffassa töissä ja parempiin työnantajiin en ole sen jälkeen törmännyt. Iso kiitos kaikesta heille!

    • Anonyymi

      Onko Suomi-Soffalla vielä nykyään liiketoimintaa jollain tapaa?

      • Anonyymi

        Lehdessä mainostaa tänään Kotimaan Sänky Soffa. Logo kutakuinkin sama kuin ennen. "Loppuunmyynti! Jäämme eläkkeelle! Vain torstaina! Nyt on elämäsi tilaisuus!" Sama show siis jatkuu vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdessä mainostaa tänään Kotimaan Sänky Soffa. Logo kutakuinkin sama kuin ennen. "Loppuunmyynti! Jäämme eläkkeelle! Vain torstaina! Nyt on elämäsi tilaisuus!" Sama show siis jatkuu vuodesta toiseen.

        99 € sängyt ja 199 € moottorisängyt alkaen paperimainoksen mukaan. Onko tuolla hinnalla saanut laatua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdessä mainostaa tänään Kotimaan Sänky Soffa. Logo kutakuinkin sama kuin ennen. "Loppuunmyynti! Jäämme eläkkeelle! Vain torstaina! Nyt on elämäsi tilaisuus!" Sama show siis jatkuu vuodesta toiseen.

        Kotimaan Sänky ja Soffa / Sänky- ja Soffavarasto eli KS HeliCom Oy on nykyisellä kasvutahdilla pian yksi Suomen johtavista huonekalukaupoista ja toimitusjohtajansa seuraava soffakeisari. Tuskin ainakaan hänellä eläkeikä ihan lähellä.

        KS HeliComin yksi myyntiheppu kielsi kysyttäessä sänkytukku-yhteyden, vaikka oli itse aiemmin toiminut Suomen Sänkytukun leivissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotimaan Sänky ja Soffa / Sänky- ja Soffavarasto eli KS HeliCom Oy on nykyisellä kasvutahdilla pian yksi Suomen johtavista huonekalukaupoista ja toimitusjohtajansa seuraava soffakeisari. Tuskin ainakaan hänellä eläkeikä ihan lähellä.

        KS HeliComin yksi myyntiheppu kielsi kysyttäessä sänkytukku-yhteyden, vaikka oli itse aiemmin toiminut Suomen Sänkytukun leivissä.

        Paitsi että pop up myynnissäkin markkinat kyllästyy tai ehtyy ajan mittaan kun helpoimmat asiakkaat on jo saatu käymään myymälässä. Huonekalukauppa on tosi kilpailtua Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdessä mainostaa tänään Kotimaan Sänky Soffa. Logo kutakuinkin sama kuin ennen. "Loppuunmyynti! Jäämme eläkkeelle! Vain torstaina! Nyt on elämäsi tilaisuus!" Sama show siis jatkuu vuodesta toiseen.

        Turun Sanomissa samaa eläkkeellemenoloppuunmyyntivainhuomenna-settiä näkynyt nyt 2023 loppukesästä muutaman viikon välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun Sanomissa samaa eläkkeellemenoloppuunmyyntivainhuomenna-settiä näkynyt nyt 2023 loppukesästä muutaman viikon välein.

        Eiköhän tuota Kotimaan Sänky ja Soffa liikkeen eläköitymisloppuunmyyntiä ole näkynyt jo vuodesta 2021 lähtien.


    • Anonyymi

      YLE teki syvältä penkoneen ohjelman.

      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/03/18/soffaparonin-tyhjennysmyynti-kasikirjoitus

      https://areena.yle.fi/1-1829499

    • Anonyymi

      Kuka apina ees menee töihin tonn

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe