'Cause you're hot then you're cold...

ärrinpurrinmöks

....You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up and you're down...

Koittaisitko hitto vie päättää mitä haluat!! Kun nyt kerran oot saanut mut ihastumaan, ois kiva että sulla olis pokkaa hoitaa homma loppuun asti! :/

54

1431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UP

Oi kun kuulostaa tutulta, voimia sinulle!

• down

Ihan samoilla fiiliksillä täällä nyt . Pettynyt ja surullinen.

• ärrinpurrinmöks

Mä olin just ajatellut että nyt oon varovainen ja en anna itseni ihastua... Oon joutunut pettymään vähä turhan monta kertaa viime aikoina. Ja aika kauan mä pystyinkin sua vastustamaan, mutta jossain vaiheessa oli vaan pakko antaa tunteille periksi. Ja vaikutti siltä että oot oikeasti tosissas. Mutta nyt kun mä lähdin leikkiin mukaan, niin sä et enää uskalla katsoa muhun päinkään. :(

Voimia teillekin kohtalotoverit!

• dieinyourarms

Tapasin ihmisen, jollaista en ole ennen tavannut, joka näytti näkevän suoraan sieluuni. Luulin että hän näki jotain kaunista, näki minut erityisenä, niinkuin minä näin hänet. Mitään ei tapahtunut. Olen vain pettynyt ja surullinen. Mitään ei jäänyt käteen, vain kaipaus ja kipu. Kunpa en olisi häntä koskaan tavannut. Nyt hän ei lähde minusta millään.

• got me fooled

kohtalotovereita näyttää olevan paljonkin. liekö sama sydänvaras liikkeellä? ahistaa,kun toinen ite haluaa välillä nähdä,välillä ei ja ota siitä sitten selvää :(

• Sinun kanssasi .....

Tänään myrskyää.
      Huomenna leutoa.

• ärrinpurrinmöks

Jahas. Selvisi sitten tämän päättämättömyyden syy: ilmeisesti hän on varattu. Voi miten mulla on paha olla.. :((

• piparminttu

mut eiks toivoa oo niin pitkään ennenku on kuullut kieltävän vastauksen?

• toivoton

Tiedän tunteen... Pahinta on kuitenkin se, että teen itse ihan samaa. En pysty katsomaan häntä silmiin ohi kuljettaessa, joten esitän kuin häntä ei olisi olemassa. Mutta silloin harvoin, kun puhumme toisillemme, hukun hänen silmiinsä. Vihaan itseäni tämän vuoksi. Haluaisin näyttää, että välitän ja olen kiinnostunut, mutta en vain pysty.

• dlgdzgmh

Haluan vieläkin sua. Luulin että olin jo pääsemässä yli, mutta ei sittenkään. Vedät minua puoleesi kuin magneetti. En voi sille mitään. Sinun puolelta aistin suloista ujoutta kun katsot minuun, sinulle ei-tyypillistä. Ehkä olen väärässä. Anna taas merkki niin rohkaistun...

• vain elämää

No mutta ehkä hän tajuaa sen tai jotenkin siis tajuaa sua? Älä nyt noin soimaa itseäsi.

• toivoton
        dlgdzgmh kirjoitti:

Haluan vieläkin sua. Luulin että olin jo pääsemässä yli, mutta ei sittenkään. Vedät minua puoleesi kuin magneetti. En voi sille mitään. Sinun puolelta aistin suloista ujoutta kun katsot minuun, sinulle ei-tyypillistä. Ehkä olen väärässä. Anna taas merkki niin rohkaistun...

Olen liian heikko. En uskalla asettaa itseäni niin haavoittuvaiseen asemaan. Olet meistä se vahvempi. Varmaan naurat minulle, kun käyttäydyn niin oudosti lähettyvilläsi.

• nkhmvkflhkbjmhkg
        toivoton kirjoitti:

Olen liian heikko. En uskalla asettaa itseäni niin haavoittuvaiseen asemaan. Olet meistä se vahvempi. Varmaan naurat minulle, kun käyttäydyn niin oudosti lähettyvilläsi.

Näinköhän olen? En sitä usko. Enkä milloinkaan nauraisi sulle niin. :/ Mutta sinä et varmasti ole hän ja tämä täällä on kyllä aivan täysin turhaa.

• vieläkin toivoen

On vain yksi elämä.

Montako kertaa elämässä kohdalle osuu todellakin joku sellainen, joka järisyttää maata jalkojen alla ja joka muuttaa kuin vaivihkaa päähän luontevasti asumaan, eikä sieltä niin vain lähdekään?

• b-one
        vieläkin toivoen kirjoitti:

On vain yksi elämä.

Montako kertaa elämässä kohdalle osuu todellakin joku sellainen, joka järisyttää maata jalkojen alla ja joka muuttaa kuin vaivihkaa päähän luontevasti asumaan, eikä sieltä niin vain lähdekään?

Sattuu sydämeen, mutta kätken sen tuskan. Järisytit maailmaani, etkä edes tiedä sitä.

• lost in you
        toivoton kirjoitti:

Ei siinä mikään outoa ole. Rakastava sydän ymmärtää kyllä, uskoisit sen.

• kysymys
        toivoton kirjoitti:

Mitä pitäisi tapahtua, että tuntisit itsesi vähemmän haavoittuvaksi?

• rwejsrjgfsj
        kysymys kirjoitti:

Mitä pitäisi tapahtua, että tuntisit itsesi vähemmän haavoittuvaksi?

En ole varma oletko aidosti kiinnostunut vai pelaatko jotain peliä. Alussa en olisi uskonut sinusta jälkimmäistä, mutta tapahtunut sai minut kallistumaan tälle kannalle. En tiedä, olenko oikeassa vai en, mutta en haluaisi enää vajota syvemmälle, jos olen. Sattuu liikaa.

Katseesi on kuitenkin aina ollut se, joka antaa minulle voimaa ja riittää minulle todisteeksi.

• asertre
        rwejsrjgfsj kirjoitti:

En ole varma oletko aidosti kiinnostunut vai pelaatko jotain peliä. Alussa en olisi uskonut sinusta jälkimmäistä, mutta tapahtunut sai minut kallistumaan tälle kannalle. En tiedä, olenko oikeassa vai en, mutta en haluaisi enää vajota syvemmälle, jos olen. Sattuu liikaa.

Katseesi on kuitenkin aina ollut se, joka antaa minulle voimaa ja riittää minulle todisteeksi.

Mitä mielestäsi tapahtui?

• 0104
        rwejsrjgfsj kirjoitti:

Minäkin olen pohtinut, onko tämä sinulle peliä. Halusin selvittää asioita, yritinkin, mutta teeskentelit tietämätöntä. Olisihan minun pitänyt arvata. En haluaisi asioiden olevan näin vaikeita, mutta en tiedä mitä tehdä. On taas niin ikävä sinua.

• 01042012
        0104 kirjoitti:

Minäkin olen pohtinut, onko tämä sinulle peliä. Halusin selvittää asioita, yritinkin, mutta teeskentelit tietämätöntä. Olisihan minun pitänyt arvata. En haluaisi asioiden olevan näin vaikeita, mutta en tiedä mitä tehdä. On taas niin ikävä sinua.

Kuule, mitä jos soittaisit sille naiselle ja kokeilisit uudemman kerran selittää asiat.

• djkibvuwvfdwk
        rwejsrjgfsj kirjoitti:

Katseeseen minäkin olen jäänyt kiinni, ja se katse mullistaakin elämääni niin, etten enää tiedä mitä tapahtui, milloin. Tiedän vain että ikäväni on vuoren kokoinen. Mitä sillä tehdä?

• Katseisiisi uskon
        rwejsrjgfsj kirjoitti:

En ole pelaillut vaikka ehkä se on joskus saattanut siltä vaikuttaa. Olen todella pahoillani, jos olet sellaisen mielikuvan kaikesta saanut. :( En tiedä olenko koskaan kokenut tällaista näin julmaa kipua yhdistettynä kaikkeen tähän käsittämättömän kauniiseen tunteeseen. Olen yrittänyt paeta. Olen yrittänyt unohtaa.

Miten nyt oikein elän elämääni, joka muuttui aivan toiseksi.

• 0804
        Katseisiisi uskon kirjoitti:

En ole pelaillut vaikka ehkä se on joskus saattanut siltä vaikuttaa. Olen todella pahoillani, jos olet sellaisen mielikuvan kaikesta saanut. :( En tiedä olenko koskaan kokenut tällaista näin julmaa kipua yhdistettynä kaikkeen tähän käsittämättömän kauniiseen tunteeseen. Olen yrittänyt paeta. Olen yrittänyt unohtaa.

Miten nyt oikein elän elämääni, joka muuttui aivan toiseksi.

Tahdotko unohtaa? Minä vaikeutan sitä omalla toiminnallani. Ymmärrän, että elämässä asiat voivat muuttua. Teen kaiken kuten sinä haluat.

Tunnen olevani lähtöruudussa taas.

• ???
        dlgdzgmh kirjoitti:

Kuinka kestävä se tunne on?

• ?_?
        ??? kirjoitti:

Ja kysymys suunnattu kenelle...??

• ajgjgkl
        ??? kirjoitti:

Kyllä sinun pitäisi tietää jo, että tämä ei ole ohimenevää. Minä tiedän, että sinä tiedät tunteistani, näet lävitseni, mutta minä en tiedä sinusta varmasti, joten pallo on sulla nyt. Sitten voidaan edetä niin hitaasti, sillä meillä on aikaa...enkä vaadi mitään.

• 230412
        ajgjgkl kirjoitti:

Kyllä sinun pitäisi tietää jo, että tämä ei ole ohimenevää. Minä tiedän, että sinä tiedät tunteistani, näet lävitseni, mutta minä en tiedä sinusta varmasti, joten pallo on sulla nyt. Sitten voidaan edetä niin hitaasti, sillä meillä on aikaa...enkä vaadi mitään.

Älä sano että pallo on minulla. Se on pelaamista ja tuntuu pahalta. Jos tiedän sinun tunteistasi, miksi sinä et tiedä minun?

• kaunissana
        230412 kirjoitti:

Älä sano että pallo on minulla. Se on pelaamista ja tuntuu pahalta. Jos tiedän sinun tunteistasi, miksi sinä et tiedä minun?

r=rakkaus

• ujgykh
        ajgjgkl kirjoitti:

Miten voin koskaan olla varma, jos et kerro suoraan? Ja tämä välttelyleikki ei auta kumpaakaan. Pallo on meidän molempien käsissä, mutta itse en uskalla tehdä mitään.

• gjsheotobjejejid
        ujgykh kirjoitti:

Miten voin koskaan olla varma, jos et kerro suoraan? Ja tämä välttelyleikki ei auta kumpaakaan. Pallo on meidän molempien käsissä, mutta itse en uskalla tehdä mitään.

Onko se siis kerrottu kierrellen, jotenkin sanoillako kuitenkin? Pallo on tosiaankin molemmilla.

• susi rajan takaa
        gjsheotobjejejid kirjoitti:

Onko se siis kerrottu kierrellen, jotenkin sanoillako kuitenkin? Pallo on tosiaankin molemmilla.

Semmostahan se, ei tiedä kuka kirjottaa kellekki.
        Mutta jos irl laitetaan sp, niin vois kait se siitäki vaikka lähteä.
        Sitte joskus ku aurinko vaikka paistaa...tahtosin tavata sinut.
        On lämmintä ja ehkä se palloki pomppii omilla voimillaan jo siinä vaiheessa.

• magneettisi
        dlgdzgmh kirjoitti:

Anna joku tuntomerkki itsestäs niin voin tunnistaa jos oot hän kuka toivon sun olevan. Et todella ole väärässä! Kukaan ei oo aikoihin vienyt multa näin pahasti jalkoja alta, ajattelen sua ihanaa KOKO AJAN

• i´ll be there
        ujgykh kirjoitti:

Voi jos antaisit minulle merkin, että välität, niin uskaltaisin sinulle avautua. Voisimme puhua kaikesta. Nyt tunnen itseni tyhmäksi ja luulen että naurat minulle enkä uskalla tehdä mitään enää. Olen ollut niin läpinäkyvä, että sinun täytyy tietää tunteeni. Silti ihmettelen, mikset torjunut minua milloinkaan? Olitko vain ystävällinen, toivoit, että ymmärrän ettet välitä vaikka välillä olitkin niin lämmin minua kohtaan? Kärsin nyt, enkä saa sinua mielestäni vaikka yritän täyttää pääni muilla ajatuksilla. Aina tuntuu että jokin puuttuu ja olen sisimmässäni niin surullinen. Mitä meillä voisi sitten olla? En tiedä, mutta tämä epätietoisuus tappaa minut. Saanko koskaan tietää tunteesi?

• kysyisit
        i´ll be there kirjoitti:

Voi jos antaisit minulle merkin, että välität, niin uskaltaisin sinulle avautua. Voisimme puhua kaikesta. Nyt tunnen itseni tyhmäksi ja luulen että naurat minulle enkä uskalla tehdä mitään enää. Olen ollut niin läpinäkyvä, että sinun täytyy tietää tunteeni. Silti ihmettelen, mikset torjunut minua milloinkaan? Olitko vain ystävällinen, toivoit, että ymmärrän ettet välitä vaikka välillä olitkin niin lämmin minua kohtaan? Kärsin nyt, enkä saa sinua mielestäni vaikka yritän täyttää pääni muilla ajatuksilla. Aina tuntuu että jokin puuttuu ja olen sisimmässäni niin surullinen. Mitä meillä voisi sitten olla? En tiedä, mutta tämä epätietoisuus tappaa minut. Saanko koskaan tietää tunteesi?

Millaisen merkin oikein haluat? Ystävällisyys ja lämpö ovat ne merkit. Jos kysyisit tunteistani, kertoisin varmasti totuuden.

• where
        i´ll be there kirjoitti:

Oletteko siis ystäviä keskenänne?

• piparminttu

oon miettiny paljon että onko oikeesti olemassa ihmisiä ketkä ihastuttuaan tavallaan pelästyy tunteitaan ja tulee entistä karttelevammiksi mitä enemmän ihastuu? Mikä logiikka tällaisessa toiminnassa on?

• adfasasdg

Torjumisen pelko.

• piparminttu
        adfasasdg kirjoitti:

Torjumisen pelko.

mut jos se tietää sen toisen positiiviset tunteet,niin miksi perääntyä jos itsekin on ihastunut.

• mistä näistä...
        piparminttu kirjoitti:

mut jos se tietää sen toisen positiiviset tunteet,niin miksi perääntyä jos itsekin on ihastunut.

jos on liikaa pelissä tai sit ei pysty kohtaan itseään ihan täysin...tai tajuaa, että ei vois viedä asioita edemmäs, niin haluaa säästää sua..

• tertium quid?
        adfasasdg kirjoitti:

Torjumisen pelko.

Tosiaan. Pelko siitä, että toinen ei osaa suhtautua ymmärtävästi siinä tilanteessa, kun on itse juuri heikoimmillaan.
        Varsinkin, jos toinen osapuoli on läheinen ja on itse tarpeeksi kaapissa, samaan tunteeseen voi liittyä vahvasti myös yksinjäämisen tai leimaamisen pelko.
        On tietenkin hyvä ottaa huomioon se mahdollisuus, että íhastunut ei vielä osaa käsitellä itse omaa herännyttä taipumustaan joka toisaalta kiinnostaa ja herättää myönteisiä tunteita, mutta vain henkilön omassa ajatusmaailmassa, itse todellisuuteen heijastettuna toimintana se voi herättää aiemmin mainittuja pelkoja.

Omalla tavallaan kyse on heikkoudesta, mutta toisaalta hyvin inhimillisestä ja homo-kontekstissa vielä jopa nykyäänkin mielestäni ymmärrettävästä reaktiosta.

• that's it
        tertium quid? kirjoitti:

Tosiaan. Pelko siitä, että toinen ei osaa suhtautua ymmärtävästi siinä tilanteessa, kun on itse juuri heikoimmillaan.
        Varsinkin, jos toinen osapuoli on läheinen ja on itse tarpeeksi kaapissa, samaan tunteeseen voi liittyä vahvasti myös yksinjäämisen tai leimaamisen pelko.
        On tietenkin hyvä ottaa huomioon se mahdollisuus, että íhastunut ei vielä osaa käsitellä itse omaa herännyttä taipumustaan joka toisaalta kiinnostaa ja herättää myönteisiä tunteita, mutta vain henkilön omassa ajatusmaailmassa, itse todellisuuteen heijastettuna toimintana se voi herättää aiemmin mainittuja pelkoja.

Omalla tavallaan kyse on heikkoudesta, mutta toisaalta hyvin inhimillisestä ja homo-kontekstissa vielä jopa nykyäänkin mielestäni ymmärrettävästä reaktiosta.

No siinä tapauksessa...ihastunelle kannata selvittä omia ikäviä tunteitaan ja pelkoja.Ja sit vasta aloittaa seurustelu- suhde.

• ...

Kannattaa muistaa, että olet ihan itse vastuussa omista ihastumisista ja sen aiheuttamista tunteista. Ei voi antaa toiselle vastuuta ja odottaa että se "hoitaa" homman loppuun. Voi kertoa suoraan omat tunteensa toiselle, että jos ei enää halua, niin "voin jatkaa matkaa sun ohi".
      Ärsyttävää se on mutta miksi uhrauttaa itsensä sellaisen kanssa, josta tietää pohjimmiltaan ettei siitä mitään tule kuitenkaan.

• yy77777

Erittäin hyvin sanottu :)

• magneettisi

Tää on vaan niin hullua kun ei mene ohi millään. Mahassa muljahtaa kunnolla kun kävelet vastaan tai ylipäätään olet samassa huoneessa. Ja silloin kun katseet kohtaa tuntuu että sulan samantien ja voisin viipyä ikuisuuden sua katsellen mut ei se vaan ole mahdollista kaikkien ihmisten keskellä. On helpompaa esittää välinpitämätöntä vaikka oikeesti tuntuu että on räjähtämässä. Kahdenkeskiset hetket on liian harvassa. Haluan sua ihan selittämättömän paljon ja katseesihan sen silloin kertoi että tunne on molemminpuolinen

• 22.44

Milloin katse sen kertoi?

• yyhbgftghjjhh

Ihan kuin olisin lukenut itse kirjoittamaani tekstiä. Voi kunpa se olisitkin sinä. Kerro tarkemmin tai anna jokin tuntomerkki ;)

• >>>

Voisi olla myös mun kirjoittamaa. :) Ihania sanoja jollekin, magneetti! Ole rohkea.

• magneettisi

En edes tarkalleen tiedä milloin ihastuin ja milloin ne pikkuvilkuilut alkoi mut vähän ennen joulua sain tajunnanräjäyttävän katseen. Se katse kesti ikuisuuden ja sai mut niin heikoksi että oli pakko katkaista se vaikka olisin halunnut sen kestävän vielä toisen ikuisuuden. Silloin mulla oli erilainen elämäntilanne ja tiesin ettei olisi mahdollista edetä mitenkään erityisesti. Siinä välillä todellakin olin melko välinpitämättömän olonen vaikka tunteet kyti siellä jossain koko ajan. Sitten alkoikin taas olla enemmän katseita puolin ja toisin ja koko ajan olen vahvemmin tajunnu että ei tämä mikään pikkuihastus ollutkaan. Tuntuu että tulen hulluksi jos asiat ei etene mutta jarruna toimii se etten kuitenkaan ikinä voi olla täysin varma toisen fiiliksistä. Nyt on sellanen tilanne etten edes tiedä koska näen sua seuraavan kerran ja se tuskastuttaa. En ole vieläkään antanu itselleni anteeks sitä yhtä kertaa kun olisin voinut viettää sun kanssa reilun puolituntisen lähes kahdestaan ja tutustua suhun lisää (kun ei me oikeastaan tiedetä paljoakaan toisistamme) mut menin idioottina sinne missä oli kolmaskin kummallekin puolivieras ihminen. En tajua miksi tein niin. Tuosta ehkä tunnistat. Vietettiin me joskus aikaisemmin useampi tunti yhdessä mutta sanottakoon näin että silloin oli keskityttävä vähän muuhunkin kuin toisiimme eikä ollut vielä mitään silmäpelejä, sitäkin paremmat naurut kyllä saatiin ;)

• yyhbhkhifmf

Ai että kun liippaa läheltä. Aivan kaikki ei kuitenkaan kuulosta tutulta. Sen voin kuitenkin sanoa, että vaikuttaa tosiaan, kuten ensimmäisessä postissasi sanoit, että tunne on molemminpuolinen. Joudut katumaan myöhemmin, jos et nyt tee mitään. Ei kumpikaan jaksa tuota epävarmuutta liian kauaa ja sitten edetään suuntaan tai toiseen. Seuraavan kerran, kun näet hänet, annat tuon saman tajunnanräjäyttävän katseen hänelle. Tsemppiä sulle!

• Voisitkos?
        yyhbhkhifmf kirjoitti:

Ai että kun liippaa läheltä. Aivan kaikki ei kuitenkaan kuulosta tutulta. Sen voin kuitenkin sanoa, että vaikuttaa tosiaan, kuten ensimmäisessä postissasi sanoit, että tunne on molemminpuolinen. Joudut katumaan myöhemmin, jos et nyt tee mitään. Ei kumpikaan jaksa tuota epävarmuutta liian kauaa ja sitten edetään suuntaan tai toiseen. Seuraavan kerran, kun näet hänet, annat tuon saman tajunnanräjäyttävän katseen hänelle. Tsemppiä sulle!

No mutta sähän voisit kanssa kertoa hieman lisää? :)

• magneettisi

Harmi ettei täysin osunu stoorit yhteen, sydän pamppaillen käyn täällä aina lukemassa uudet postit. Tulen sittenkin tässä lähiaikoina näkemään häntä ja aion tehdä kaikkeni asioiden edistämiseksi. Silti on myös pelko siitä ettei toinen ajattelekaan samoin, vaikka kyllä ne katseet aika varma merkki on. Kiitos ja tsemppiä myös omaan tilanteeseesi! :)

• ärrinpurrinmöks

Onpa ihanaa, että tämä ketju on alkanut täällä versoilla (Olen siis ketjun aloittaja). :) Mun päiväunien kohde tuntuu vihdoin tehneen päätöksen. Hän ei ole enää varattu, ja ilmassa on lupausta... ;) Teille kaikille onnea, ja uskaltakaa ilmaista sille ihastukselle, mitä te tunnette!! ...Älkääkä luovuttako heti, vaikka tilanne näyttäis epätoivoiselta!

• magneettisi

Ihana kuulla tuo! Tulehan sit kertomaan tänne kuinka homma etenee ;) Tämä ketju kosketti itseäni paljon, koska olen esittänyt välillä todella välinpitämätöntä ja kylmää, jotta kukaan ei vaan arvaisi mitään. OIkeasti voisin sulkea toisen syliini loppuelämäksi. Luotan siihen, että odotus palkitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe