Näyttää olevan harvassa ne joilla on nykyään ensiasunnon ostoon pääoma omasta takaa. Itse oltuani 6 vuotta työelämässä ja asuttuani edullisesti vuokralla olen nyt siinä tilanteessa että olen päättänyt ostaa säästöilläni (60 000€) edulliselta alueelta kerrostaloasunnon. Rahat ovat tulleet omasta työnteosta ja luonnollisestikin olen elänyt melko vaatimattomasti viime vuosina.
Enpä joudu ainakaan velkavankeuteen ja saan vapauksia kokeilla työelämässä jotain muutakin.
erilainen tapa
jfdvhiuhfv
1
127
Vastaukset
- Elvis__
Onnea viisaasta valinnasta! Täälä kanssa 5 vuotta työelämässä ja asuntolainaa 12 000€ jäljellä. Nyt olisi velaton kämppä mutta kun piti saada se 15t auto. Noh lohduttavaa että työvuosia vielä 36 jäljellä ja sen kun nousee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514