Tuli väärä diagnoosi

näin helsingissä

Epäpätevä psykiatri laittoi diagnoosiksi skitsofrenian, kun oikea diagnoosi olisi asperger syndrooma, miten siis saan väärän diagnoosin korjattua? Alunperinkään poliisit eivät olisi saaneet viedä minua psykiatrille vaan suoraan neurologille toteamaan asperger joten olen myös oikeusmurhan uhri. Neuroleptilääkitys haittaa elämää kun oikeasti tarvitsisin neurostimulantteja normalisoimaan ADHD tilan.

6

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varaa aika

http://www.oikeusmurha.com/arti_pahkinankuoressa.html

Tuosta linkistä löytyy paljon tietoa, miten oikeusmurha on laillinen perustuslain vastaisesti. Kukaan ei valvo "hyvä veli"-järjestelmää.

Varaa aika neurologillesi. Poliisit tuntevat vain psykiatrit, eivät muita sosiaali- ja terveyspalveluita. Väärä lääkityksesi pitää saada purettua. Neurologin sana on painavampi kuin poliisin sana, kun kyseessä on neurologinen sairaus.

Ilman kliinisiä tutkimuksia psykiatrit tyrkyttävät kaikille psykoosidiagnoosia, jotta saavat heihin tardiivin dyskinesian sekä lääketehtaiden bonukset itselleen. Heille asiakkaan hyvinvointi on sivuseikka toisin kuin neurologille. Tämä ongelma on valtakunnallinen.

• fghtht

Mistä tiedät, että sinulla on asperger, jos sitä ei ole diagnosoitu? Jos on diagnosoitu, niin miksi et kertonut siitä psykiatrille, poliisille en minäkään kertoisi mitään. Poliisit ovat hoitaneet ainakin tuon osan ihan asiallisesti, he eivät oikeasti tunne muita kuin psykiatreja ja sosiaalityöntekijöitä. Mutta psykologi oli ilmeisesti aika epäpätevä, skitsofreniaan kuuluu aistiharhoja ja aspergeriin ei.

Jos oikeasti epäilet, että on asperger, niin kannattaa varata ajan neurologille.

• en jaksa taistella

Mullakin Hkissä saatu väärä diagnoosi.
      Minulla oli masennus, johon sain sähköhoitoa. Diagnoosit tehtiin tuon sähköhoidon aikana ilmenneen käytöksen perusteella. Onkohan tuokaan ihan oikein? Sähköhoito sekoitti itseni ainakin tosi pahasti. En ole sellainen normaalisti. Olinhan esim totaalimuistamaton (aina en muistanut edes omaa ikääni) mutta ei se kuvaa sitä mitä olen normaalisti.

Kuitenkin noiden diagnoosien perusteella jouduin eläkkeelle parikymppisenä.
      Jälkeenpäin toinen psykiatri on todennut, ettei noille diagnooseille ole mitään perusteita, ne ei perustu faktaan, mikään testaus ei tue niitä jne, mutta elämäni on jo niistä kärsinyt. Esim. eläkkeeni perustuu niihin, diagnooseja ei ole korjattu sinne asti.

Nyt olen sitten 24/7 kotona ja menettänyt mahdollisuuden elämääni. Kiitos psykiatria.

• aikuinen ADHD

Sähköhoitoon tarvitaan AINA potilaan kirjalinen suostumus, eli olet sellaisen ihan itse antanut!

Aloittaja; varaa aika neurologille, hän lähettää sinut neuropsykologille testeihin ja asettaa jos aihetta on, Asp.dg:n. Oletko kenties itse neurologian erikoislääkäri tahi psykiatrian kun tiedät että sinulla on väärä diagnoosi ja oikeankin "tiedät"??!!

Miksi muuten _poliisit_ ovat vieneet sinut psykiatrin vastaanotolle?

• en jaksa taistella

joo, varmaan annoin suostumuksen. Mutta onko oikein tehä diagnoosi sähköhoidon aikaan... Se oli se mitä ihmettelin...

• helsingistä.

"Miksi muuten _poliisit_ ovat vieneet sinut psykiatrin vastaanotolle? "

Mitä väliä sillä on asian kannalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe