Olen pelannut jo useamman vuoden kenoa ja voin sanoa,että paras voitto on ollut 6-tason kenossa panoksella 0.50e 6 oikein ja HUOM se oli pari vuotta sitten!!!
Nyt olen tänä vuonna pelannut joka päivä niin päivä kuin iltakenoakin vähintään 3 riviä per peli ja voittona ollut KOKO AJAN jos mitään siis on tullut niin panoksen verran takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja eri tasoja on kokeiltu...turhaan
Lopetin nyt kokonaan koko pelin.En suostu enää rahoittamaan veikkauksen toimintaa eurollakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Säästäkää euronne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt loppuu pelleily
2
85
Vastaukset
- Onnekkaampi ku sä
Laitoin aikoinaan 5e ku sattu löytyy seteli taskust kauppareissulla, voitin 8-tasosta 10000€
- PelirahatUlkomaille
Samaa mieltä.
Nähty ja koettu on, täysin turha peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502