Karkauspäivä on tulossa ja lähes kaikki työpaikan vapaat naiset on uhanneet kosia minua. Mielessä käväisi. että otanko vapaapäivän töistä. Jos joku polvillaan kysyy, että tuletko miehekseni niin siitä on paha kieltäytyä. :-)
Voihan "kettu"...
31
173
Vastaukset
Äläs nyt..Jos et halua heittää viel pois poikamiespäiviäsi, niin ostas mekkokangasta..Kas..mekkokankaalla pääset karkauspäivän pälkähästä...;o)...
Jaa, että mekkokangasta? Eikös noissa kosinnoissa ole parin viikon harkinta-aika, ettei heti pidä mennä naimisiin? Tosissaan kyllä otan kyllä kosinnat jos joku ihan polvillaan pyytää. ;=)
ykköskolli kirjoitti:
Jaa, että mekkokangasta? Eikös noissa kosinnoissa ole parin viikon harkinta-aika, ettei heti pidä mennä naimisiin? Tosissaan kyllä otan kyllä kosinnat jos joku ihan polvillaan pyytää. ;=)
Harkinta-aika ilman muuta..Ja, jos kosijoita enemmän, niin harkinta-aikahan venähtää useisiin kuukausiin, kun otat vakavasti jokaisen kosinnan ja harkitset kunnolla..silleen käytännänläheisesti..;o)...
- ;)))
muisquli kirjoitti:
Harkinta-aika ilman muuta..Ja, jos kosijoita enemmän, niin harkinta-aikahan venähtää useisiin kuukausiin, kun otat vakavasti jokaisen kosinnan ja harkitset kunnolla..silleen käytännänläheisesti..;o)...
Niin ja onhan ehdottomasti koeseurusteltava jokaisen kanssa (vuoron perään) about 4 viikkoa per kosija. Ettei sun tarvitse tehdä päätöksiä ennen joulua tai uutta vuotta - ja sittenhän päätös karkaakin ensi vuoden puolelle, jolloin asia on vanhentunut ja olet taas poikamies.
- Kyllä se
riittää kun ostat rukkasia niin monta paria kun oletat kosijattaria olevan ;). Sitä klänninki kangasta kun on vaikee valita, on niiiiiiiiiin monta sorttia ja kun senhän pitäs saajaa miellyttää.
- Vilma.
voi hyvä ihme--älä vaan lankee,äläkä anna minkään silmien räpsyttelyn ja viehkeän kikattelun vaikuttaa--kyllä muuttuu ääni kellossa,kun ovat saaneet sut alttarille
heti alakaa se motkotus---mä vaan aattelen mitä tuhlausta,menee hyvä mies hukkaan
pysyt sitten vaan lujana--kyllä minä naisten kotkotukset tiedänMotkotus on parisusteessa pienempi paha. Sinussakin ihan vaimoainesta tällaiselle viiskymppiselle kollille :-)
- ;)
ykköskolli kirjoitti:
Motkotus on parisusteessa pienempi paha. Sinussakin ihan vaimoainesta tällaiselle viiskymppiselle kollille :-)
Sen hamekankaankin kanssa on kyllä vänkää peliä, että pitääkö se olla talvisamettia vai kesän kukkamekkoon soveltuvaa.
- Vilma.
ykköskolli kirjoitti:
Motkotus on parisusteessa pienempi paha. Sinussakin ihan vaimoainesta tällaiselle viiskymppiselle kollille :-)
häh? tilanne seis--oo ihan liikkumatta
ensinnäkin minä en motkota--moon lady...ja tuota tuota
ehän mä oo kosinukkaan--soot vaan pihi mies,yrität että kosisin
sitten säästyisit ostamasta naisille hamekankaita
luoja ramahtakoon sinua..onneks mä huomasin että yritit käyttä hyväkses
siittä hyvästä toivon että joudut--seitsämänsiin naimisiin yhtä aikaa
siittäs sait...mokoma kolli,varo etten muuta mieltä ja...kosi Vilma. kirjoitti:
häh? tilanne seis--oo ihan liikkumatta
ensinnäkin minä en motkota--moon lady...ja tuota tuota
ehän mä oo kosinukkaan--soot vaan pihi mies,yrität että kosisin
sitten säästyisit ostamasta naisille hamekankaita
luoja ramahtakoon sinua..onneks mä huomasin että yritit käyttä hyväkses
siittä hyvästä toivon että joudut--seitsämänsiin naimisiin yhtä aikaa
siittäs sait...mokoma kolli,varo etten muuta mieltä ja...kosiSää niin symppis, isot "tissit" ja hieno luonne, heti ottaisin vaimoksi. Tuletko minun vaimokseni? ;=)
Köh.. Ei tää nyt näin pitänyt mennä, työpaikalla 5 tipua jonossa karkauspäivänä. :=)- Vilma.
ykköskolli kirjoitti:
Sää niin symppis, isot "tissit" ja hieno luonne, heti ottaisin vaimoksi. Tuletko minun vaimokseni? ;=)
Köh.. Ei tää nyt näin pitänyt mennä, työpaikalla 5 tipua jonossa karkauspäivänä. :=)nii no....arvaa vaan,yksikin arvaus riittää,kuhan se on oikea
pyh,sulla mitään viittä oo...muutakun oikeessa kädessä sormia
Kyllä noi uhkaukset tuntyy nyt vapaudenriisto yritykseltä ja vielä hyväksikäyttö mielessä,,, siis karkauspäivää hyväksi käyttäen :)
Mutta vanha viisaus sanoo, että hyökkäys on paras puolustus. Heti kun tilanne tuntuu kärjistyvän, niin isket silmää mieleiselllesi naiselle,,, kun tämä siitä herkistyneenä rohkenee ekana esittää kosintansa, niin ilmaiset halusi välittömästi osoittaa vastatunteesi suutelemalla intohimoiseti häntä.
No jos sit joudut naimisiin, niin lohduttakoon tieto, että puolelle avioituneista se on kuitenkin vain väliaikainen ratkaisu. Saatat hyvinkin pian saada vapautesi takaisin :DD
Tässä taannoin oli jokin kalenteripäivä, jona moni halusi pitää häänsä. Pastorille se oli kiireinen ja pitkä työpäivä,,, kotiin palattuaan hän virkkoi vaimolleen, "Oli raskas päivä töissä, oli paljon tehtäviä, ja puolet työstäni tulee osottautumaan turhaksi." :)- ~vink~
Jos brutaali huumori sallitaan, sanot että sun tarvitsee käydä ensin klinikalla, ettei ole mitään ylimääräisiä pöpöjä:)))
Pari päivää myöhemmin sanot, että huolestuttavalta näyttää, lopputuloksia odotellessa:) Vaikeaksi menee. Hamekangasta jokaiseen makuun joku kangaskaupan ylijäämävarasto pitää hankkia.
Tai sitten pelästyttää naiset joko tekeytymällä erittäin halukkaaksi purjehtimaan avioliiton satamaan tai esittämällä sohvaperunaa, jolla mielessä on vain se ja olut ja urheilukanava.Minä harkitsisin sitä sairaslomaa.;)
Ehdottomasti myöskin sairasloman kannalla!
Itte mä aion varustautua kyseiseen päivää jeesusteipillä, ettei vaan tuu möläytettyä mitään sellasta, mitä sit sais vuosikausia katua. Taas.Köh...l Kaupasta jäi käteen a*xe twi*st deodorantti. Myyjä sanoi, että saa tuoda takaisin, mikäli naiset ei villiiny tuoksusta :=)
ykköskolli kirjoitti:
Köh...l Kaupasta jäi käteen a*xe twi*st deodorantti. Myyjä sanoi, että saa tuoda takaisin, mikäli naiset ei villiiny tuoksusta :=)
"Jäi käteen".. niin varmaan joo;) No älä nyt ainakaan karkauspäivänä sillä ittees marinoi jos aiot poikamiehenä pysyä;)
- kysynvaan...
...siis...minne se teippi tarkoitus...????
- kysynvaan...
...siitä kankaasta vielä, että saako olla jotaan lycraa tai muuten venyvää...ja riittääkö minihame..???
..ja kai ne mitat saa henkilökohtaisesti itse mitata... - ;)))
a-v kirjoitti:
No suuntukkeeksi tietysti!;)
Tämän istuman tiedon mukaan en ole lähelläkään työpaikkoka 29.2 ja toisekseen onhan kaupoissa feikki sormuksia joita voi ripustaa nimettömään vaikka sormen juuren täyteen, niveleen saakka;)
Jää siks päiväks kotiin,,, puhelin kiinni, ja verhot samoin,,, tai oot ihan hissuksiin jossain paikallisessa bupissa,,, mut jos joku löytää, niin kiireesti veskiin, ja sieltä suorinta tietä ulos ;o))),,,
paha on kieltäytyä kyllä.. melkeen menisi sitten päivä työpaikan tupakkaterassin kaiteen ääressä - ellet rupulapäivää aio viettää - mikä ei huono vaihtoehto olekkaan - yleisesti ottaen :-)
Moikka basa. Oletko sitä mieltä, että heti koukut kiinni jos joku kosii? Alan olla jo niin epätoivoinen, että vikittelen työpaikan palkanlaskijaa. :-)
- oikea.ori-ginal@etc.
ykköskolli kirjoitti:
Moikka basa. Oletko sitä mieltä, että heti koukut kiinni jos joku kosii? Alan olla jo niin epätoivoinen, että vikittelen työpaikan palkanlaskijaa. :-)
Palkanlaskija on paras vaihtoehto, ehdottomasti. Saat samalla klikkauksella korotukset :) Ja samoilla sormuksilla. Ja eikös palkanlaskijalla olekin enämpi täppiä ostaa sormukset?
ykköskolli kirjoitti:
eiku.. tarkotin sillä parvekkeella polvillaan-kosimisen estämisen tehokkuusfaktoria..
- Vilma.
hei elkää vitsikö--te kaikki toivotte että joku kosis teitä
ja jos joku pysähtyy teidän eteen ja avaa suunsa--te sanotte että TAHDON
ennen kun se on kerenny sanoo sanakaan...ja se joku sanoo anteeks nyt en ymmärrä
olisin vaan tiedustellu paljon kello on- Sinä samalla
mukaanlukien kosijoiden suureen klaaniin. Saisit sinäkin elämän itelles.
Varoituksen sana. Minäkin aion kosia Kollia, jos vaan kolliseni sattuu karkauspäivänä sopivasti hollille. Ja niitä kolttuja minulla on jo ihan riittämiin!
Tuohan on vasta 29.2
silloinhan voi jo olla vaikka naimisissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?553173Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä312365Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552359Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari892252Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa1082156Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721882Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971633Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http601399Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1421352Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1831287