Hei,
Melko kummalista. Sain 14 päivän laskulla Klarna palvelusta tilaamani tuotteen ongelmitta.
Yritin avata uuden puhelinliittymän ja heillä näkyi "kolmannen asteen maksuhäiriömerkintä" tiedoissaan.
Hain luottokorttia, Asiakkuuden kokonaisarviointiin perustuen eivät voi myöntää korttia (Luottotiedoista ei sanottu mitään?)
miten tämä nyt menee, vaikuttaa että merkintä on edelleen olemassa, mutta taas toisissa paikoissa merkintää ei ole olemassa?
Olen laskenut saavani merkinnän pois joko tänävuonna tai viimeistääne ensivuonna. Nyt tulee 2 vuotta velkomustuomiosta täyteen ja velat on maksettu aikapäivää sitten. Vieläkö merkintä on kuitenkin 3 vuotta yhteensä? Ja mikä ihme on kolmannen asteen maksuhäiriömerkintä , näin sanoi teleoperaattori.
Jos joku voisi neuvoa tai ajatuksia antaa miten on mahdollista kuitenkin tilata laskulla vaikka ei olisi luottotiedot kunnossa. Kummallista. Ja eikö luottokorttia hakiessa olisi ilmoitettu merkinnästä ihan ensimmäiseksi
Merkintä, Laskulla ostaminen, merkillistä
7
478
Vastaukset
- Velkavelho
Klarnassa ei joku ole ollut ihan hereillä.
Luottokorttifirmassa joku on ollut vain kohtelias. - rakentavakritiikki
Miten se kohteliaisuus siihen liittyy. Tietääpähän ainakin hakija jos on vielä se merkintä siellä että malttaa sen merkinnän ajan asti olla hakematta uudelleen sitä korttia. Sanoisin että sanotaan suoraan syy, niin asiakas tietää jatkossa milloin ehkä kannattaa yrittää paremmalla menestyksellä.
- Velkavelho
"Valintamme ei tällä kertaa kohdistunut Teihin." on myös kohtelias ilmaisu. Ja täsmälleen yhtä veemäinen kuin tuo "Asiakkuuden kokonaisarvio".
Kun syytä ei sanota suoraan, tehdään selväksi, ettei uudelleen kannata tästä firmasta mitään hakea, ei työpaikkaa eikä luottokorttia. Sanailu on kuitenkin, no, kohteliasta.
- ihmettelen vaan
Mikä ihmeen kiire sulla on tehdä lisää sitä velkaa jos olet juuri vanhoista selvinnyt?
- riimut
Klarnalta saa pieniä summia luotolle , vaikka on maksuhäiriömerkintä. Olen itse saanut noin 100-150 euron edestä luottoa jonka olen maksanut muutamassa erässä pois.
- ihmettele vaan
Mihin tarvin luottotietoja? Noh, mitäs nyt elämisen perus-asioihin, vakuutus-asiointiin, pankki-asiointiin jne, vieläkö pitää perustella.?
Merkintä poistuu 9kk kuluttua. Katsotaan josko kortti heruu silloin. Melko simppeli ilmaisu "ei koskaa kannata enää hakea" koska heidän päätöksensä perustuu luottotietoihin, kun ne ovat pois merkinnöistä niin varmasti heruu. Jos heruu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462