Tuhosiko nettideittailu elämäni ?

Kyllä tuhosi

Onko muita jotka tuntevat että nettideittailu olisi ollut viimeinen pisara epäonnistumisia joka suistaa raiteillaan olevan elämän pois raiteiltaan.
Vaikka olenkin niin vanha että olen syntynyt 70 luvulla niin en osannut aavistaa kuinka pohjille ihminen vajoaa kun huomaa että viimeinen toivo nettitreffit ei tuokkaan sitä tulosta mitä toivoo,elikkä hyvin harvassa on ne naiset jotka vastaavat ja harvat jotka vastaavat lopettavat muutamiin viesteihin tietämättä että tällä puolella onkin oikeasti rehellinen ja luotettava hyvä mies.

Nykyisellään ajatukseni pyörivät koko ajan yksinäisyyden ja itseinhon ympärillä enkä osaa nauttia enää niistä asioista joista ennen nautin.
Jopa seksuaalinen mielenkiinto on vähentynyt roimasti entisiin hyviin aikoihin nähden.
Elämä muuttui pelkäksi suruksi vaikka muuten asiani on niin hyvin että kohtaan jopa itseäni kadehtivia ihmisiä.
Olen toistaiseksi onnistunut peittämään tutuiltani kuinka pohjalla mieleni on mutta en tiedä kuinka kauan tämä onnistuu vaikka tunnetustihan me ikisinkut ollaan hyviä vakuuttelemaan elämän hyviä puolia sinkkuelämässä vaikka todellisuudessa olemmekin epäonnistuneita ihmisiä.

Olen vielä siinä mielessä peri Suomalainen mies että ulkopuolista apua ei haeta vaikka mikä olisi,viina ja olut pullohan ne on Suomi miehen murheen poistajat mutta onneksi ainakin vielä minulla ei ole minkäänlaisia ongelmia tällä saralla mutta enpä menisi takuuseen muutaman vuoden päästä jos ei olla jo mullan alla.
Moni ajattelee miksi sitä naista ei löydy vaikka kehut olevasi niin hyvä mies niin voin kertoa että jos et löydä tuntemattomien naisten kanssa heti alussa puheen aiheita ja et osaa naurattaa naista jutuillasi niin huonostihan siinä käy vaikka olisit muuten ihanne vävy anopille,kaikenlaiset skeidan puhujat kyllä onnistuvat naisia selättämään vaikka miehillä ei ole muuta kuin hyvät puheen lahjat ja tuulen huuhtoma perse sekä ulosotto mies kintereillä.

Loppu yhteenvetona voi kysyä että tuhoaako naisen läheisyyden puute keski-ikäisen miehen elämän ja vastaus on että tottakai tuhoaa.

Onko teillä hyvät lukijat tuttuja joiden elämä on loppunut kesken oman ratkaisun takia tai muuten raunioitunut naisen puutteen vuoksi ?

32

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei auta ku tsempata!

Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, vaikka tuntuukin ikävältä. Meitä on muitakin, jotka tuntevat itsensä yksinäisiksi......... Odottele vaikka kevättä. Pistä naisenetsimishanke jäihin. Ajattele muita asioita, etsi muuta tekemistä. Elämällä on annettavaa. :)

• elä ja nauti

Olet harhainen siinä mielessä, että kuvittelet naisen tekevän elämästäsi täydellisen, todellisuus on kuitenkin useimmiten sitä, että monen miehen arki on yhtä helvettiä elää pirttihirmun kanssa, josta ei voi ottaa eroa, kun on asuntokin ostettu velaksi kimppaan.

Katso ympärillesi minkälaisia ovat suomalaiset yli 35 v naiset, lihavia miehennäköisiä köriläitä lyhyissä värjätyissä hiuksissaan, rumat lasit naamalla, ei sellaista terve mies voi himoita ja kuvitella pelastavan elämänsä.

Rakenna elämäsi, tee uraa, tai mitä vaan, mistä olet kiinnostunut, ehkä nainenkin jostakin voi tulla elämääsi, kun opit olemaan itsestäsi vähän ylpeä, etkä itsesäälissä piehtaroiva raukka.

• -------

Sellainen mies vasta raukka on, joka jää onnettomaan liitton vain yhteisen velan takia. Raha on vain rahaa. Sen takia ei kannata elämäänsä pilata.

Ja missä ihmessä liikut, jos vain tuollaisia naisia ympärilläsi näet?

• elä ja nauti
        ------- kirjoitti:

Sellainen mies vasta raukka on, joka jää onnettomaan liitton vain yhteisen velan takia. Raha on vain rahaa. Sen takia ei kannata elämäänsä pilata.

Ja missä ihmessä liikut, jos vain tuollaisia naisia ympärilläsi näet?

Liikun siellä missä muutkin, tänään viimeksi katselin marketissa ympärilleni ja ihmettelin, miten kaikki suomalaiset naiset ovat kuin yhdestä puusta veistetyt, ei yhtään edes nättiä yli 35 naista, vaan kaikki kuvaillun kaltaisia kammotuksia.

• nettitäynnäapinoita
        elä ja nauti kirjoitti:

Liikun siellä missä muutkin, tänään viimeksi katselin marketissa ympärilleni ja ihmettelin, miten kaikki suomalaiset naiset ovat kuin yhdestä puusta veistetyt, ei yhtään edes nättiä yli 35 naista, vaan kaikki kuvaillun kaltaisia kammotuksia.

Valita lisää. Puolet suomalaisista naisista (nuorilla luku tietty alempi) on lievästi ylipainoisita yms. mutta suomalaisilla miehillä luku on 2/3. Joten kyllä tässä asiassa yleisellä saralla on miehillä enemmän tekemistä. Ja kyllä sitä vaan valitetaan ja itketään, nainen on ihminen ja niin paljon muutakin kuin ne lyhyet hiukset ja paksut reidet. Kun mä kaipaan miehen syliin, kaipaan sen ihmisen läheisyyttä, en sikspäkin ja ruskettuneen lautavatsan läheisyyttä. : /

Ja turha pulista siinä että mä sanon näin koska olen ruma ylipainoinen vanhus! Ei. En ole. Vaan olen nuori ihminen ja nautin ihmisten seurasta jotka kunnioittavat jokaista ihmistä ihmisenä, eikä arvostele kaikkia ulkonäön perusteella. Tällaiset ihmiset saavat kunnioitukseni, sinunlaisesi ihmiset inhottavat, yök.

• elä ja nauti kirjoitti:

Moi! Katsopa uudestaan...suurin osa naisista ja miehistä on tavallisen näköisiä, vain 1 kymmenestä on kaunis.

• Joo, parisuhde harvemmin tekee elämästä helpompaa tai parantaa mielialan. Vaikka helposti kuvittelis.

Mutta niin, en oo kokenu noin. Tosin en oo olettanu että nettideittailu ois sen helpompaa kun muukaan deittailu.

• ei matti ei mervi

Aivan viimeaikoina pari ukkomiestä on ottanut minuun yhteyttä kuvitellen että alan tuosta noin vaan kakkosnaiseksi koska ilmeisesti heillä on parisuhteissaan niin kovin ikävää että. Saa kuulla vaikka millaisia perusteluja siitä kuinka miehille on seksiä tärkeää ja lässyn lässyn. Jos se kumppanuus heille merkkaa noin helvetin vähän että voidaan koska tahansa mennä lirkuttelemaan toiselle naiselle tämän pöksyihin päästäkseen, niin pitänee kai tehdä johtopäätös että ei se kumppanuus ole onnellistuttava tekijä vaikka se miten etukäteen siltä vaikuttaisi kun ollaan sinkkuja.

Minuakin loukkaa se että kun en löydä ketään ikiomaa kumppania niin sitten minua kohdellaan jonkinlaisena käyttötavarana että kun ei sinusta kerta kenenkään puolisoksi ole niin tulepa sitten panopuuksi. Ukkomiehet saavat minun puolestani vetää tumppuun!

Ja tuo nyt oli vasta yhden sortin tapa loukata naista, nettideiteissä on tullut vastaan varmaan kaikki mahdollinen. Välillä on paha mieli kun kukaan ei vastaa päivä- tai viikkokausiin, ja sitten kun vastataan niin tulee kaikenlaisia asiattomuuksia tai aletaan aukoa päätä oikein ammatikseen jos toteaa että mies ei ole tyyppiäni.

Ei se mene sillä tavalla että kuka tahansa sopii kenen kanssa tahansa yhteen, eikä sitä yksinään päätetä toisen ihmisen puolesta! En tajua mikä helvetti siinä oikein miesten kohdalla varsinkin on että he kun saavat päähänsä että tuo akka tuossa on kelvollinen, niin sen on sitten suostuttava, halusi se tai ei. Yksikään näistä pakottajamiehistä ei tajua että millainen hirviö nainen voi pahimmillaan olla jos se ei oikeasti rakasta miestä mutta alkaa tämän mieliksi tai hyötyä saadakseen suhteeseen.

Se mikä nettideiteistä tekee niin sisintä syövän on se että kun ei löydä ketään yhteensopivaa. Mutta koska sama asia voi olla ongelma ihan millä taholla tahansa mitä hyvänsä menetelmää käytettäessä, niin voineeko sitten syytellä että se olisi nimenomaan tämä nettideitti mikä eniten rassaa. Kyllä se on vaan se yksinäisyys ja se ettei saa olla kenenkään rakastama eikä rakastaa ketään.

Jos nainen on niin pinnallinen että innostuu joka retkusta joka osaa vähän vitsiä vääntää, niin ei kai sellainen kikattelimuija mikään löytöjen löytö olisikaan? Juntit, idiootit ja muut tylsimykset löytävät aina toisensa koska heidän on äärimmäisen helppo pariutua. Vähänkin jos olet omintakeisempi, yksilöllisempi ihminen, niin johan menee vaikeaksi löytää sopiva.

• Tulta pesään

itseinhon?

Sinäkö inhoat ITSEÄSI jos nettideitti ja ne ihmiset ovat niitä joita tulisi inhoita?

Syy miksi en enää nettideittaile johtuu siitä että olen PAREMPI kuin siellä nettideitissä olevat luuserit ja heidän surkeat parinmuodostus rituaalinsa.

Hanki nyt hyvä mies itsekunnioituksesi takaisin äläkä anna mokomien naaraiden määritellä sinua ja elämääsi.

• D69

Nettideittailu ei tuhoa kenenkään elämää, vaan se että ei löydä ketään ja siitä muodostuu koko elämän pääasia että pitäisi löytää. Aivan samalla tavalla esim. tahaton lapsettomuus nakertaa ihmisen sielua jos hän ei mistään muusta asiasta löydä sisältöä elämäänsä.

• ekstaasia

Tunnen tuon tunteen oikein hyvin. Mutta lopeta se heti, mielummin jo eilen. naiset on mitä on ei niitä voi muuttaa. ne on ja pysyy.
      Ei nainen tuhoa sinua, mutta sen voit itse tehdä. Ei se nainen oikeasti muuta elämääsi sen tekee joku muu eli sinä.
      Haet uusia mahdollisuuksia, uusia eväitä kaikkea mihin et tarvitse naista. Alat elää.
      Ilman naista, käyt maksullisissa ja nautit elosta. Ajattele niitä hyviä puolia
      ei ole ketään ruikuttamassa jostain typerästä asiasta, voit mennä ja tulla niinkuin itsellesi sopii. Haet elämyksiä muualta, unohdat naiset kokonaan mielestäsi.
      Teet niinkuin kaikki muutkin tekee haet väliaikaisia suhteita, et välitä muista kuin itsestäsi annat palaa. Jos joku sattuu satuttamaan itsensä niin naurat vain päälle ja jatkat menoa.
      Tuolla löytyy niin paljon naisia että ei edes ymmärrä mistä ne kaikki löytyy.
      Siis naisia jotka haluavat sitä samaa kuin sinäkin, hauskanpitoa ilman minkäänlaisia sitoumuksia. Pidät vain ehkäisystä huolta niin ei ongelmia ilmene.
      Se on jäämässä pois että olisi oikeita parisuhteita tai rakkauksia, ei niillä ole enää mitään arvoa. Tietenkin naisille pitää sanoa että on koska he haluavat silti pitää illuusiota yllä, vaikka eivät itsekään usko siihen oikeasti.

Olet vain huomannut todellisuuden ei sen enempää, nyt sinun pitää vain toimia nykyolosuhteiden mukaan ei muuta.

• emmä nyt keksi

Ja se että "naiset eivät usko oikeisiin parisuhteiseen tai rakkauksiin" johtuu siitä että miehiltä ei niitä saa vaikka verta itkisi. Mielenkiintoinen maailma kun sukupuolet vain kilpailevat siitä kumpi saa enemmän pihdattua aitoa kiintymystä ja käytettyä toista hyväkseen kuin esinettä.

Ennemmin suosittelisin "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" -menetelmää, eli oltaisiin hyville hyviä ja pahoille pahoja, tai mieluummin jätettäisiin ne pahat muhimaan keskenään. Mitä se ketään hyödyttää että hyvistäkin tulee pahoja?

• eipätässämuuta

Tiedän itsekin kokemuksesta, että yksinäisyys ja seuran etsiminen netistä ei ole hyvä yhdistelmä. Sillä saa yleensä vaan enemmän tuhoa aikaan yleensä jatkuvien pettymysten ja ihmisten välinpitämättömyyden takia. Eli se kannattaa lopettaa niin mielialakin nousee. Keskity mielummin ihan muihin asioihin ja unohda ne naiset vähäksi aikaa. Ala vaikka harrastamaan jotain uutta juttua, mene vaikka mukaan johonkin lenkkiporukkaan, tee töitä paljon jne.

Tuosta viinasta sen verran, että kyllähän se lohtua tuo aina hetkeksi, mutta jos sen käyttö on ollut runsasta vaikka viimeiset 15 vuotta niin kannattaa ehdottomasti sen käyttö lopettaa kokonaan vaikka väkisin.

• mies kommentoi

Naisten elämän tuo tuhoaa.

Naisille on kamala yllätys että yli 30-vuotiaina miehiä ei oikein kiinnosta.
      Jos nainen on yli 35, miehiä kiinnostaa vielä vähemmän.
      Jos nainen on yli 40, miehiä ei kiinnosta yhtään.

• ....................

Jos ei jakele peräänsä kaikille vastaantuleville, eikä vedä viinaa, niin ei kiinnosta miehiä vaikka olisi alle 30-vuotiaskin.

• ei nuorten temmellys

"mies kommentoi"??????

Olen yli 60 v. nainen ja voin kertoa, että kyllä miehiä kiinnostaa:D Oletpa yksisilmäinen - muista, että täällä on kaikenikäisiä ihmisiä.

Jos sulla hyvin käy, tulet itse olemaan vanha, miten suu sitten laitetaan. Äly hoi, järki älä jätä!

• Notkismus

Mies kommentoi vaikkei tiedä mitään.

• älä lannistu

olen mieluummin yksin kuin kulutan aikaani netissä etsimässä miestä. luottamus on nettimiehiin mennyt. parhaat miehet olen tavannut livenä. nyt olen jo niin vanha eli 40-vuotias, ettei juttujen mukaan täältä saa niin vanha miestä.
      livenä onnistun paremmin. olen iloinen, elämääni tyytyväinen nainen raskaan eron jälkeen. erosin netissä tapaamastani miehestä, joka alun hurman jälkeen osoittautui persoonallisuushäiriöiseksi ja mustasukkaiseksi kyttääjäksi. ihana olla vapaa sellaisen kokemuksen jälkeen. kukaan toinen ihminen ei ole vastuussa omasta onnellisuudesta. onni pitää ensin löytää itsestään ja sen jälkeen on vasta valmis rakastamaan toista. opettele rakastamaan itseäsi. unohda nettinaiset. elämällä on paljon annettavaa. mene ihmisten ilmoille. minäkin menen pian kodin turvasta, sillä olen jo yksinäisyyden suojissa selättänyt katkeruuden ja vihan nettihuijariani kohtaan. elämä on ihanaa!

• 6

Hei,
        Onko seurustelusuhde päätynyt juuri ? Jos on niin ymmärrän sinua hyvin. Jos suhteesi on päätynyt kauan sitten olet itse persoonallisuushäiriöiseksi ja mustasukkaiseksi kyttääjäksi.

• dfsgsdrtdrdrt

Surkuhupaisaa lukea, millä tasolla tämänkin palstan kirjoittelijoiden kirjoitustaidot ovat. Ei osata yksinkertaisimpiakaan kielioppisääntöjä ja ajatukset ovat epäloogisia ja epämääräisiä. Minä en vastaisi miehelle, joka ei osaa suomea. Juuri se omasta kielestä, kirjoittamisesta, ajattelusta ja keskustelusta nauttiminen on asia, jota kumppanissa etsin. Miksi muuten haluaisin suhteeseen ollenkaan? En todellakaan ainakaan jonkun elämäntaidottoman surkimuksen itsetunnon pönkittäjäksi!

Niin, tiedän, ettei tämä asia ole yhtä tärkeä kaikille ihmisille. Teilläkin on mahdollisuutenne. Älkää menettäkö toivoanne kommenttini takia. Halusin vain mainita asian toivoen, että siitä voisi olla jollekin apua; jos ei kirjoitustaidon paranemiseen, niin ainakin sen ymmärtämiseen, miksi tietynlaiset ihmiset eivät kiinnostu heistä. Jollakin toisella on toisenlaiset vaatimukset. Minä en punnitse tai mittaile ystäviäni enkä vilkuile heidän talletustensa saldoja, kuten monet tekevät.

• 13

Hei,

kaltaisiasi on muitakin. Myös naisia.
      Oletkohan vielä deitissä. Älä lannistu vielä :)
      Itsekin olen siellä muiden mukana pyörinyt jo pidempään.
      Ei saa olla liian nirso vaan pitää antaa mahdollisuus itsekin naisille jotka eivät heti vie jalkoja alta.

• uskallatko_jo

Sulkeutuneisuus ja masennus kyllä tuhoavat miehiä.
      Ala puhua ihmisille totta. Tarkoitan, puhu siitä, että olet yksinäinen ja kaipaat vaimoa. Ylpeän mukamenestyvänä sulle käy kuin Titanicille, törmäät pinnan alla olevaan jäävuoreen ja uppoat.
      Totuus on tekevä sinutkin vapaaksi. Ehkä joku kaveripiirissä rohkaistuu ehdottamaan sinulle treffejä jonkun tuntemansa yksinäisen kunnon naisen kanssa. Kunhan ensin opit rehelliseksi ja avoimeksi!

• Nainen50+ +

Muutaman rivin kun luin viestistäsi niin tuli jo itku, niin samanlaista on mulla, vaikka olenkin nainen.
      Pitkän avioliiton jälkeen on elämä ollut yhtä kirousta, itse hain eroa. Tuntuu etten tunne enää itseäni, heti eron jälkeen oli irtosuhteita, kuvittelin että niistä tulisi jotain, ei, pelkkiä panomiehiä olivat, tai sitten minua ei kiinnostanut, jotenkin tajusin lopettaa suhteen jos ei kiinnostanut. Miehiä oli kymmenkunta, en edes muista enää kaikkia enkä haluakaan. Pari miestä oli sellaisia joista kiinnostuin, odotin että miehet ottaisivat yhteyttä, lähetin joskus tekstaria mutta jutut ei onnistuneet, tuntui epätoivoiselta, luulin joskus jo rakastuneeni, itkin iltaisin, join ja olin "en oma itseni". Muutama mukava mies olikin mutta paljastui että pettivät, kuka exänsä kanssa kuka haki kokoajan uutta seuraa.
      Mulla oli profiili parilla deittisivustolla, otin niitä välillä pois kun kyllästyin tarjontaan (ja itseeni), sitten taas heikkona hetkenä aktivoin niitä uudelleen nähdäkseni taas ne siat joita linjoilla oli, nettideittailu on kaikkea muuta kuin mainoksissa näytetään: "löysimme toisemme *****-palvelusta", ja mainoskuvissa kauniita pariskuntia, kuten mainoksissa yleensä.
      En ole niin ulkonäön perään, sisin on tärkein ja että on luotettava.
      Viime aikoina on useesti ollut mielessä "vaihtaa hiippakuntaa" mutta jotenkin olen päässyt siitä yli, kuitenkin on hyviäkin asioita elämässä vaikka ne on jäänyt taka-alalle miettiessäni vain omaa itseäni ja mulkkuja miehiä, olen kohta saamassa lapsenlapsen ja se pitäisi olla nyt tärkein asia, toki onkin mutta kun väkisinkin ajattelen tätä omaa kurjuuttani.
      Tuntuu että koko elämä pyörii miehenetsinnässä, tosin hyvä on ollut elää ja asua yksinkin mutta joskus kaipaa kumppania rinnalleen.
      Samoin tuo seksuaalinen mielenkiinto on vähentynyt johtuen siitä että mies on kylmä, sen vaistoaa, ei siinä itsekään nauti ja kiihotu. Onnistunut seksi vaatii tunteita.
      Mun tutut myös luulevat kaiken olevan ok, facebookissakin heittelen viestejä joista voisi luulla kaiken olevan ok mutta totuus on toinen, eikä minusta näe päällepäin muutenkaan mikä fiilis on, osaan peittää pirun hyvin tunteeni, itken sitten yksin ollessani.
      Piste iin:n päälle oli ex-aviomieheni (josta en välitä tippaakaan) joka sanoi että netistä ei löydy kuin häiriintyneitä mulkkuja, itse löysi uuden naisen kapakasta.. se oli vihjaus siitä kun on nähnyt deitti-ilmoni (jota ei enää ole), no pääsipäs näpäyttämään.
      Kysyt lopussa onko joidenkin elämä loppunut itsemurhan(?) takia tai muuten raunioutunut, sanon että mulla on, hengissä vielä olen mutta viimeksi tänään oli mielessä että mitä mä täällä enää teen (kun nykyinenkin ns mieskaveri hakee uutta seuraa netissä).

• estrogen

Nainen 50 , sinulla taitaa olla vaihdevuosien takia hormonitasot romahtaneet ja mielialat samoin. Käy hyvällä gynekologilla, mittauta naishormonitasot ja rupea käyttämään korvaushoitoa. Ota selvää näistä asioista itsekin.
      Jos ei isoäidiksi tuilo jaksa kiinnostaa tipan vertaa, hanki itsellesi ensin apua lääketieteelliseltä puolelta.
      Pelkät masennuslääkkeet eivät ole sitä apua mitä tarkoitan.
      Mutta älä koe itseäsi niin arvottomana!

• Nainen 50++

Ei ole romahtaneet, kaikki on siinä mielessä kunnossa, minulla ei varsinaisia vaihdevuosia edes ollut, vain menkat loppuivat.
        Mitä seksiin tulee niin olen ihminen jota ei kiinnosta ilman tunteita ja kun niitä on ei mitään korvaushoitoja tarvita.
        Kyllä mummiksi tuleminen kiinnostaa, odotan innolla ja ostellut jo kaikenlaista vauvalle, mutta oma kurjuus nostaa päätään aika-ajoin. Nyt on silti vuodenaikakin jolloin olen maissa, kunhan kevät tulee lähtee tämä mummi pesästään katselemaan maailmaa, sen olen päättänyt, eikä ainoatakaan deitti-ilmoitusta nettiin! jos vaikka live-elämällä olisi tarjota jotain ;)

• Lonely blue eyes

Moi! Olen jo vanha nainen eli 48,ainakin kun lukee tällekin palstale kirjoitettujen miesten mielipiteitä.Mun pitäis älytä lopettaa haaveilut tavallisesta,hyvästä seksistä oman kullan kanssa ja mukavista juttuhetkistä,kun olen jo ikäloppu:/ Silti haaveilen noista asioista päivittäin.Sydän itkee ikävää joka päivä.Kaihoisasti katson rakastuneita ihmisiä,tutkailen jo hieman iäkkämpien ihmisten parisuhteita ja mietin,mikä heitä yhdistää; tottumus vai tunteet...Omasta erosta jo 7v,mutta en ole seurustellut vakavasti sen jälkeen..En vaan kelpaa tälläisenä vanhana,muutaman ylikilon omaavana itsenäni vakavasti otettavaksi..Sänkyyn kelpaan,siihen ei kummoisia ominaisuuksia tarvitse..Mutta haluaisin olla se oikea,jota odotetaan ja halutaan..Se tunne,kun nuorena oli haluttu ja juuri se oikea nainen..Sitä ei varmaankaan enää saa kokea,vanha ja ikäloppu iljettävä 40..Erittäin surullista,koska minulla olisi paljon annettavaa..Kiihkeää tunnetta,sitoutumista..mutta niillä miehillä,joista itse kiinnostuu,on rimat niin korkealla,että 10kg ylimääräistä ei mahdu sen riman alle:/

• 40++/+

Ei se ole edes niistä kiloista kiinni. Keski-ikäisiä miehiä ei vaan kiinnosta enää mikään muu kuin seksi. Tai ei ole koskaan kiinnostanutkaan, eli jäljellä vapaissa miehissä on vain a) suhteista kylläkseen saaneet b) suhteisiin sopimattomat c) ikuiset pornohiiret.

Minäkin olen haaveillut koko sinkkuaikani ajan kun tulin toissa vuonna jätetyksi, mutta alkaa jo tulla jonkinlainen kyllääntyminen vastaan. Olen tullut aika kylmäksi ja välinpitämättömäksi, muuten tässä ei jaksaisi. Toivon toki ihmisille edelleen hyvää ja olen kiinnostunut luonnosta ja sen sellaisesta, mutta ei jaksa enää kertakaikkiaan toivoa eikä kaivata. Eikä tästä voi syyttää edes miehiäkään yksinomaan, ongelma vain on se että toisilleen sopivat ihmiset eivät kohtaa. Mistä sen tietää missä kaukana juuri ne yksilöt ovat joiden kanssa sopisin yksiin. Liian kaukana... Eivätkä käytä kaiketikaan deittinettiä.

• Syyllinen...

Joo kyllä se pilasi, jäin koukkuun helppoon nettipilluun..ja varmasti pilasin monen naisen uskon miehiin..
      Sitä halusi vaan lisää imarteluja ja kehuja .kokemuksia vaikka niitä oli
      jo ollut satoja..
      Nyt on pakko rauhoittua sain 1,5 tuomion,koska otin naisilta rahaa ja pillua.
      Nainenhan on aina uhri vaikka voissa paistaisi.

• yksinäinen atm

Tänään klo 13.15 The voicen kanavalla radiossa oli haastateltavana takavuosi kymmenten suosikki ohjelman Napakymppin juontaja Kari Salmelainen,hän kertoi että ohjelma sisälti myös muutamia tosi ikäviä tapauksia.
      Tapaukset olivat olleet sellaisia että juuri kuin tämän ketjun aloittaja mainitsee niin joukossa oli ollut miehiä joille napakymppi oli ollut viimeinen keino saada itselleen nainen ja kun tämä viimeinen oljenkorsi petti niin kyseisen henkilön omaiset olivat myöhemmin olleet yhteydessä ohjelman tekijöihin ja ilmoittaneet että mies oli tehnyt viimeisen henkilökohtaisen ratkaisun. Surullista.

Varmaan useimmat ihmiset tietävät minkäläinen hieno lintu on metso,erityisesti ukkometso,painoa voi olla lähemmäksi viisi kiloa.
      Luontoa seuraavat ovat kuulleet juttuja ns "hulluista metsoista" jotka hyökkäilevät soidin aikana kaiken liikkuvan kimppuun ja eivät väistä mitään sekä tulevat niille epätyypillisiin paikkoihin pitämään soidintaan Yksin.
      Mistä tälläinen epätavallinen toiminta sitten johtuu,syy on seuraava,koska naaras metsoja (=koppelo) ei ole tarjolla joiden kanssa paritella ja lisääntyä johtuen lajin vähyydestä niin meneehän se linnunkin pää sekaisin aivan kuin niin useasti meillä miehilläkin kun aina vaan jäädään paitsi naisen lämmöstä.

Vastaus aloittajan kysymykseen on että kaikilla naisettomilla keski-ikäisillä miehillä on suuri vaara syrjäytyä tai muuten tulla todella onnettomaksi ilman toimivaa pari suhdetta.

• noyyyy

Voi vee mitä luusereita. Joku nettimaailma ei todellakaan vastaa todellisuutta, kannattaa oikeasti jalkatua tuonne muiden sekaan, jos haluaa ymmärtää, mistä naisilla ja miehillä on kyse.

Toisekseen, toisen paska on toisen helmi, itseluottamus ei saa perustua ulkopuoliseen palautteeseen.

Kaikki eivät aina saa sitä ihanaa parisuhdettä, mutta elämässä on muutakin.

• Truthian

My problems are not my problems! Niinpä niin.

• lollero pontso

Nettideiteissä kannattaa satsata tapaan, jolla kirjoittaa. Eikun äidinkielen peruskielioppi haltuun, ja uusiks koko homma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      13
      3453
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3293
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      46
      2992
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      57
      2077
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe