Kantsii mennä treffit osiolle :d

rhrrhrhh

Tätä päivää olen odottanut kuin kuuta nousevaa, nyt on kaikilla tositarkoituksella paketti (jos sulla oli profiili pystyssä ennen 10.2), ja näkee toisten vastaanotetut/lähetetyt viestit.

Voin tämän päivän jälkeen poistaa profiilini sieltä vihdoinkin pysyvästi ja viettää elämäni yksin selibaatissa ennen kuin kuolen tupakan aiheuttamaan rintasyöpään.

Naiset joita en edes pidä fyysisesti viehättävinä, vetää useita satoja viestejä kuukaudessa. Itselläni menis noin 30 vuotta saada sama määrä yhtedenottoja.

Jopa kuvattomat hyvin laaditut naisten profiilit saa noin 50 viestiä kuukaudessa (useilla täysin nollat taulussa lähetettyjen viestien suhteen).

Mikä siinä on, että nainen joka saa TUHANSIA yhteydenottoja miehiltä, roikkuu tuolla vuositolkulla?

Vielä hauskin juttu, kaikista eniten viestejä naisilta saa se paidaton, lihaksikas miehen profiili, ja paidallinen insinööri opiskelija = NOLLA :D

HUohuoh, kyllä se vaan niin menee että ai vittu.

41

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaa mutta ei villi

Se on se markkinarvoteoria joka ei kuitenkaan kaiken kuulemani perusteella pidä paikkaansa. Miesten seuransaanti ei ole vaikeampaa vaikka niin voisi kuvitellakkin. Ei kannata mennä saa vaan masentamaan entisestään. Miten tuolla satojen viestien joukossa pystyisi itse muka erottumaan. Hah. Kunnon itse kidutusta. Pahempaa luettavaa on vain sinkkunaisten blogit.

• 679679

Siis näkeekö sieltä KAIKKIEN saamat viestit ja lähetetyt viestit? Siitähän saisi hyvää tilastodataa kiinnostuneelle tilastotieteen nörtille. Ottaisi vielä kuvat ja profiilit koneelle. Tosin eihän siihe mitään tutkimusta vaadita, että pystyy sanomaan nettitreffien olevan ok-näköisten naisten täysin dominoima pelikenttä.

• rhrrhrhh

Kaikki näkee kaikkien lähetettyjen/vastaanotettujen viestien määrän viimeisen kuukauden ajalta.

Taitaa kestää neljä päivää, ja profiili piti olla pystyssä tähän päivään mennessä että sait sen ilmaisen tosi-paketin.

• 5457
        rhrrhrhh kirjoitti:

Kaikki näkee kaikkien lähetettyjen/vastaanotettujen viestien määrän viimeisen kuukauden ajalta.

Taitaa kestää neljä päivää, ja profiili piti olla pystyssä tähän päivään mennessä että sait sen ilmaisen tosi-paketin.

Laittakaa joku, jolla on profiili, ystävällisesti vähän esimerkkiä. Ottakaa joku mielestänne kaunis nainen ja laittakaa tilastot kehiin. Ja vastaavasti tilastot jostain ok miehen profiilista.

• rhrrhrhh
        5457 kirjoitti:

Laittakaa joku, jolla on profiili, ystävällisesti vähän esimerkkiä. Ottakaa joku mielestänne kaunis nainen ja laittakaa tilastot kehiin. Ja vastaavasti tilastot jostain ok miehen profiilista.

Itse kerkisin jo deliä oman profiilini. Täysin turhaa touhua.

• rhrrhrhh
        rhrrhrhh kirjoitti:

Huvitti vielä kun kuvaton lesbo saa enemmän viestejä verrattuna muhun :D

• rhrrhrhh
        rhrrhrhh kirjoitti:

Ja siis kyllähän tuolta yksinäinen mieskin saa seuraa, pitää vaan olla vitun timmissä kunnossa (kuvalla)/duuni/hauska/positiivinen yms.

• rhrrhrhh
        rhrrhrhh kirjoitti:

Nää kaks profiilia muistan ulkoa.

http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=937679
        http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=1026008

Ekalla jäbällä oli jotain 60-80 vast. otettua viestiä. Tokalla oli nolla.

Kertoo kaiken tarpeellisen naisista ja nettitreffailusta.

• rhrrhrhh
        rhrrhrhh kirjoitti:

Molemmat oli vielä oman ikäluokkansa etusivun profiileja.

Itselläni jäi käteen n. vuoden profiilin pidosta...

- nolla treffit.
        - n. 85-90% naisista ei vastaa mitään 300-500 sanan aloitusviestiin.
        - aloitusviestiin vastaavista naisista KAIKKI lopetti yhteydenpidon ilman mitään selitystä n. neljännen viestin jälkeen.
        - yks mese osoite, jossa muija oli täysin 100% passiivinen osapuoli.
        - itse sain pelkästään yhden lauseen mittaisia nauruja mun profiilista (siis mun elämän on niin surkeaa että naiset pitää sitä hauskana). Yks jopa sanoi että ihan vitun hyvää läppää... mut kun kerroin et se on ihan tosi, niin meni hiljaiseksi.

Parempaa onnea surkuhupaisille tovereilleni.

• Korjaus...
        rhrrhrhh kirjoitti:

Molemmat oli vielä oman ikäluokkansa etusivun profiileja.

Itselläni jäi käteen n. vuoden profiilin pidosta...

- nolla treffit.
        - n. 85-90% naisista ei vastaa mitään 300-500 sanan aloitusviestiin.
        - aloitusviestiin vastaavista naisista KAIKKI lopetti yhteydenpidon ilman mitään selitystä n. neljännen viestin jälkeen.
        - yks mese osoite, jossa muija oli täysin 100% passiivinen osapuoli.
        - itse sain pelkästään yhden lauseen mittaisia nauruja mun profiilista (siis mun elämän on niin surkeaa että naiset pitää sitä hauskana). Yks jopa sanoi että ihan vitun hyvää läppää... mut kun kerroin et se on ihan tosi, niin meni hiljaiseksi.

Parempaa onnea surkuhupaisille tovereilleni.

- KAKSI meseä, unohdin toisen, missä 21v nainen kertoi tulleensa pari tuntia sitten abortista, koska oli tullut vahingossa raskaaksi miespuolisen ystävänsä kanssa. Sanoi ettei etsinyt poikaystävää, vaan piti profiilia yllä sen takia että vanhempien miesten pillun vonkaus on hauskaa/imartelevaa. Valitti myös miten seksillä ei saa poikaystävää (looginen ristiriita).

• tfhrdhred
        Korjaus... kirjoitti:

- KAKSI meseä, unohdin toisen, missä 21v nainen kertoi tulleensa pari tuntia sitten abortista, koska oli tullut vahingossa raskaaksi miespuolisen ystävänsä kanssa. Sanoi ettei etsinyt poikaystävää, vaan piti profiilia yllä sen takia että vanhempien miesten pillun vonkaus on hauskaa/imartelevaa. Valitti myös miten seksillä ei saa poikaystävää (looginen ristiriita).

lol. ei noilla sivuilla oo pakko käydä, siellä on kaikenlaisii hulluja muutenki. Itse tein eilen profiilin koska luulin et saisin viel ton tositarkoituksella-paketin, mutta enpä enää ehtinny saada joten poistin sen tänään.

• 76457

• *****^
        5457 kirjoitti:

Tässä tilastot yhden 18-v naisen profiilista. Profiilissa on oikeastaan vain kuva. Kuvan perusteella tyttö on mielestäni todella kaunis.

Vierailijoiden lukumäärä 82
        Lähetetyt viestit viimeisen kuukauden aikana 190
        Vastaanotetut viestit viimeisen kuukauden aikana 310
        Lähetetyt flirtit viimeisen kuukauden aikana 0
        Vastaanotetut flirtit viimeisen kuukauden aikana 32

Eli nopeasti laskettuna tuo tekee n. 10 viestiä päivässä. Olen saanut itse vuodessa yhden viestin naisilta.

• 17
        rhrrhrhh kirjoitti:

Toka jätkähän on ihana :)
        Harmi vaan kun olen sitä paljon vanhempi.

Siis miehet haloo. Ei kerro mitään nettideittailusta. Kertoo ehkä sen ettei tuo toka mies itsekään ollut niin aktiivinen ja oli ehkä avannut profiilinsa äskettäin.

Kuvan perusteella 2=1 :)

• Nuuskamuikkunen
        17 kirjoitti:

Siis miehet haloo. Ei kerro mitään nettideittailusta. Kertoo ehkä sen ettei tuo toka mies itsekään ollut niin aktiivinen ja oli ehkä avannut profiilinsa äskettäin.

Toi eka profiili on kuin suoraan jostain pelimiehen käsikirjasta. Naiset ette vieläkään taida edes tajuta mikä on oikea "pelimies". Ei, se ei ole se röyhkeä rikas narsisti (vaikka kyllä nekin saa pillua erittäin helpolla jostain ihmeen kumman syystä). Oikea pelismies on tyyppi jolla erittäin hyvät käytöstavat, osaa analysoida muita ihmisiä kuin robotti konsanaan, ja pystyy antamaan/sanomaan juuri sen mitä nainen haluaa kuulla (oli se kuinka valheellista tahansa) ilman mitään omantunnon tuskia. Oikeat pelimiehet on juuri "hymypoikia", jotka on hieman "renttumaisen" jännittäviä ja osaa heittää läppää ja jauhaa paskaa/naurattaa naisia vaikka 24/7. Aina pilke silmäkulmassa.

Voisi jopa toden totta toeta, että nykynaisten mies ihanne käy täysin käsi kädessä pelimiehen käsitteen kanssa.

Tossa ekassakin profiilissa ihanne kumppanin max paino 85kg... haha. Voin pistää vaikka elämäni pantiksi että tollakaan jätkällä ei ole ikinä ollut tyttöystävää joka on edes 70kg. Se 85kg on siellä vaan sen takia että saa "symppis" pointseja.

Tuollainen tyyppi on erittäin kohtelias ylipainoisia naisia kohtaan (varsinkin jos ne on ystäviä varsinaisen kohteen kanssa). Nettideittailussa tarkoittaa juuri sitä että kun joku oikeasti 80kg nainen ottaa yhteyttä, saat tolta jätkältä jonkun hyvin lempeän valheen minkä takia ei kemiat kohtaa. Selän takana kavereille voi taas sanoa mitä tahansa.

Jos olette olleet kavereita oikean pelimiehen kanssa = todella silmiä avaava kokemus. Intissä oli oikein huvittavaa katsoa miten 80% saman siiven naisista pörräsi varatun, lapsellisen pelimies jätkän ympärillä mehiläisparven tapaan.

Kasvotusten ollaan todella flirttiä, kohteliaita, hassuja, jännittäviä... selän takana "en vittu ikinä panis yhtään noista". Mutta niille ollaan silti flirttejä sen takia että varsinaiset "pantavat" sinisilmäiset naiset huomaa sen (oi, siinäpäs on kohtelias hieno nuori mies).

Huoh... elämän paras huvi on vaan analysoida sairasta yhteiskuntaa.

• Nuuskamuikkunen
        17 kirjoitti:

Ja luin vahingossa että "toi eka jätkähän on ihana", mut ei se mitään, tuli silti oikein hyvä analyysi tehtyä.

• gfj
        Nuuskamuikkunen kirjoitti:

Toi eka profiili on kuin suoraan jostain pelimiehen käsikirjasta. Naiset ette vieläkään taida edes tajuta mikä on oikea "pelimies". Ei, se ei ole se röyhkeä rikas narsisti (vaikka kyllä nekin saa pillua erittäin helpolla jostain ihmeen kumman syystä). Oikea pelismies on tyyppi jolla erittäin hyvät käytöstavat, osaa analysoida muita ihmisiä kuin robotti konsanaan, ja pystyy antamaan/sanomaan juuri sen mitä nainen haluaa kuulla (oli se kuinka valheellista tahansa) ilman mitään omantunnon tuskia. Oikeat pelimiehet on juuri "hymypoikia", jotka on hieman "renttumaisen" jännittäviä ja osaa heittää läppää ja jauhaa paskaa/naurattaa naisia vaikka 24/7. Aina pilke silmäkulmassa.

Voisi jopa toden totta toeta, että nykynaisten mies ihanne käy täysin käsi kädessä pelimiehen käsitteen kanssa.

Tossa ekassakin profiilissa ihanne kumppanin max paino 85kg... haha. Voin pistää vaikka elämäni pantiksi että tollakaan jätkällä ei ole ikinä ollut tyttöystävää joka on edes 70kg. Se 85kg on siellä vaan sen takia että saa "symppis" pointseja.

Tuollainen tyyppi on erittäin kohtelias ylipainoisia naisia kohtaan (varsinkin jos ne on ystäviä varsinaisen kohteen kanssa). Nettideittailussa tarkoittaa juuri sitä että kun joku oikeasti 80kg nainen ottaa yhteyttä, saat tolta jätkältä jonkun hyvin lempeän valheen minkä takia ei kemiat kohtaa. Selän takana kavereille voi taas sanoa mitä tahansa.

Jos olette olleet kavereita oikean pelimiehen kanssa = todella silmiä avaava kokemus. Intissä oli oikein huvittavaa katsoa miten 80% saman siiven naisista pörräsi varatun, lapsellisen pelimies jätkän ympärillä mehiläisparven tapaan.

Kasvotusten ollaan todella flirttiä, kohteliaita, hassuja, jännittäviä... selän takana "en vittu ikinä panis yhtään noista". Mutta niille ollaan silti flirttejä sen takia että varsinaiset "pantavat" sinisilmäiset naiset huomaa sen (oi, siinäpäs on kohtelias hieno nuori mies).

Huoh... elämän paras huvi on vaan analysoida sairasta yhteiskuntaa.

Ei toi 1. profiili kyllä mun mielestä mikään "pelimies" profiili ole. Ihan tavallinen profiili. Kai se on sitten tyypin ulkonäkö ja oma aktiivisuus, jotka johtavat viesteihin. Vieraskirjaankin on kommentoitu "söpö :)". Parempi ulkonäkö hänellä on kun esim. mulla, mutta ei näin miehenä ole mun mielestä mikään erityisen komea, joten ihmettelen vähän kyl jos satoja vastauksia tullut.

• 3+1
        rhrrhrhh kirjoitti:

Mä tein profiilin, mut ei se sit oikein tuntunu "mun jutulta". Profiilin poistaminenkin meni päin mäntyä, kun poistin profin suomi24:sta ennen treffejä, joten en pääse enää kirjautuu sinne treffeille poistaakseni profiilin. Tyhmästä päästä kärsii jne...
        Mut mulle ei ainakaan oo mtn tuhat-viestiä-tunnissa-tilastoja, voisko joku kattoo mun tilastot. Nicki on solroosa.

• kyllä lähtee
        3+1 kirjoitti:

Mä tein profiilin, mut ei se sit oikein tuntunu "mun jutulta". Profiilin poistaminenkin meni päin mäntyä, kun poistin profin suomi24:sta ennen treffejä, joten en pääse enää kirjautuu sinne treffeille poistaakseni profiilin. Tyhmästä päästä kärsii jne...
        Mut mulle ei ainakaan oo mtn tuhat-viestiä-tunnissa-tilastoja, voisko joku kattoo mun tilastot. Nicki on solroosa.

Ota yhteyttä ylläpitoon, ja vaadi tietojesi poistamista. Jos eivät sitä suostu tekemään otta yhteyttä tietosuojavaltuutettuun.

• epäkohta elämässä

Kuinka monella alkoholisti miehellä on tyttöystävä / vaimo kotona hoitamassa miehelle lisää olutta tai viina kun mies mies huutelee samalla törkeyksiä naiselleen.? Kiltillä miehellä ei tee mitään.

• Mä olen tosi varma etten saa yhtään vastausta koskaan, joten tollaset tositarkoitus jutut on ihan huuhaata kun en ole muutenkaan saanut ikinä vastauksia takas.

• xczxcz

pistä linkki sun ilmotuksees, niin kerron, jos siinä on jotain vialla

• xczxcz kirjoitti:

pistä linkki sun ilmotuksees, niin kerron, jos siinä on jotain vialla

On tietenkin siinä vikaa. Nimittäin mun naamataulu. Profiili tekstiä olen vaihdellut tuhat ja sata kertaa mut eipä se auta. Melko normaali, lyhyt teksti. Ei se erotu muista tuhansista profiileista juuri mienkään, mut en sentään lupaile liikoja niin kuin monet muut.

• Kiitokset.

Ei ole profiilia tuolla aktiivisena tällä hetkellä joten tuo tarjous meni sivu suun.

Kiitos tiedosta ja noin olen arvllutkin asian olevan.

Nuoret naiset saavat TUHOTTOMASTI viestejä vaikkei olisi kuvaa tai nainen olisi "ruma".

Miehille ei pahemmin lähetellä viestejä ellei kyseessä ole paidaton lihaksikas "Kolli".

Se vain todistaa kannattaako tuo nettideitti edes sen normaalihkon miehen kannalta lainkaan.

Ei kannata ellei halua läskiä tai yh-äitiä. Siihenkin saa tehdä töitä että sellasien löytää.

• fdhbrh

Sunlaisias naiset juuri yrittääkin välttää. ´´Läski´´ ei ole ihminen, parempi ois sanoa ettet halua lihavaa naista, joka on ymmärrettävää, mutta puhut naisista tosi halpamaisesti.

• dhdhdghfhtghh

Miksi? Kukaan nainen ei ole koskaan ole ollut kiinnostunut musta, mutta naurettu mulle kyllä on. Miksi menisin nettideittiin, taas vain naurettaisiin ja pilkattaisiin.

• Nainen-18v

Muutama kohta tarttui silmääni, joten pakko kommentoida.

Suurta ihmetystä herättää, kuinka oon kyseisellä treffipalstalla melkoisen paljon viestejä. Tykkään pitää profiilini suhteellisen anonyymina, joten siinä ei lue oikeestaan mitään eikä ole kuvaa... :D En sitten tiedä, mitä siitä kukakin irti saa niin, että päättää viestiä laittaa.

Tunsin omatunnossani piston monesta viestistä tässä ketjussa, kun heidän yhteydenottonsa naisiin ei ole tuottanut tulosta ja jos on, loppunut lyhyeen/yllättäin. Mietin hetken omia kokemuksiani, ja keksin muutamankin syyn, miksi itse oon joskus kyseisellä tavalla toiminut.

Ensinnäkin, jos saan ensimmäisenä viestin anna kuva/mese/numero/p*llua, ei, en vastaa. Pitää tutustua, kertoa itsestään jotain, ennen sen suurempia toimia. Ja vastaan kyllä mielellään, jos joku asiallisesti haluaa musta jotain tietää lisää.

Mikä taas on sitten syynä viestittelyn lopettamiseen? Juttu ei lähde käyntiin ollenkaan tai erittäin nahkeasti, ja molemmilla on työn ja tuskan takana keksiä mitään sanottavaa tai kysyttävää seuraavaan viestiin. Siihen se jää, miksi siitä pitäisi jatkaa?

• naisen paikka

No sitä vois jatkaa vaikka sen takia, että lopuks mies sais p*llua?

• rhrrhrhh

"Juttu ei lähde käyntiin ollenkaan tai erittäin nahkeasti, ja molemmilla on työn ja tuskan takana keksiä mitään sanottavaa tai kysyttävää seuraavaan viestiin. Siihen se jää, miksi siitä pitäisi jatkaa? "

Jos itse pitäisin tota syynä lopettaa viestittely kokonaan ilman mitään selitystä, niin olisin itse lopettanut yhteydenpidon joka ikiseen naiseen heti kättelyssä. Naiset kun tuppaa olemaan tuolla nettideitissä ~100% passiivisia osapuolia, ja keskustelun jatkaminen on kuin puristaisi kivestä vettä, ja TÄYSIN miesten harteilla.

Siis mä en oikeesti edes KÄSITÄ miten te voitte olla noin itsekkäitä. Miten kuvittelette pystyvänne parisuhteeseen, jos ootte valmiina lopettamaan tutustumisen kun ei tuu mitään mieleen? Siis niin uskomattoman lapsellista.

Oikeesti ihan hyvä että pääsin tuolta veks, koska ihan todella niinkun menee usko naisiin sukupuolena.

• miesmies

Niin no ketjun pointti taisi olla lähinnä se kuinka helppoa naisilla on tämä seuran löytäminen. Ei tarvitse kuin ilmoittaa olevansa nainen niin viestejä satelee. Mies joutuu taas treffipalstoilla olemaan joku satujen adonisprinssi, että sieltä mitään voisi löytää. Lähes jokaisella naisella on vastaanotettuja viestejä paljon. Mutta minkäs tälle voi kun näin pelikortit on jaettu.

• En suosittele

"Mikä taas on sitten syynä viestittelyn lopettamiseen? Juttu ei lähde käyntiin ollenkaan tai erittäin nahkeasti, ja molemmilla on työn ja tuskan takana keksiä mitään sanottavaa tai kysyttävää seuraavaan viestiin. Siihen se jää, miksi siitä pitäisi jatkaa? "

Kun olet noin nuori niin ymmärrän asenteesi, mutta kun noin järjettömään asenteeseen törmää sinua 5-10 jopa 15 vuotta vanhemmilla naisilla niin täytyy vain ihmetellä.

Syynä "helppoon lopettamiseen" on todennäköisesti se että nainen tietää että muitakin on jonossa odottamassa ja odotetaan sitä tunnereaktiota heti.

Tajuat kai kuitenkin jossain että kyse on KIRJOITTELUSTA ja ALUSTA. Jos sinulla on vastaava asenne suhteessa niin se EI IKIMAAILMSSA TULE KESTÄMÄÄN.

Naiset odottavat pääsevänsä helpolla ja kaiken oppimani perusteella nettideitistä he myös pääsevät helpolla tai jos eivät pääse niin syy on heissä koska ovat itse niin passiivisia.

Huomasin että nettideitti on naisille liian helppoa, he tyytyvät passiivisuuteen sekä ainakin minua vitutti se täydellinen rehellisyyden ja aktiivisuuden puute. Tähän kun lisätään se että naiset saavat viestejä niin monelta mieheltä ja joukkoon mahtuu niitä jotka osaavat lirkutella useammalle naiselle "Juuri sillä oikealla tavalla" jonka jälkeen naiset jatkavat viestittelyä heidän kanssaan.

Sitten nämä samat naiset ihmettelevät kun nämä miehet olivat kiinnostuneita vain seksistä, miehet olivat varattuja tai kusipäitä.

Oliskohan syy teissä itsessänne naiset jos viestien määrä kertoo karua kieltään mikä teidän tilanteenne on nettideitissä?

Itse lopetin nettideitin koska etsin fiksua (pikkaisen osaa kirjoittaa itsestään myös) mahdollisesti jopa hieman yksinäistä naista joka olisi ollut lapseton sekä osaisi pitää kehostaan sen verran huolta ettei olisi pyöreä tai ylipainoinen.
        Mutta todella väsyttävää oli että viestittely loppui täysin ilman järkevää syytä vaikka ekoihin viesteihin sain aika hyvin vastauksia. Lopulta kaiken esteenä oli sitten kuinkas muuten: ulkonäkö ja kuva johon naisilla on kovat odotukset kun he päivät pitkät tiiraavat yhä komeampien kundien kuvia joita miehet heille lähettävät.

Monelta naiselta menee nuppi sekaisin tuossa viestien ja miestarjonnan paljoudessa, myös niiltä ehkä ennen fiksuilta jne. naisilta.

Eikä tämä koske vain minua vaan lukemattomia ihan normaaleja miehiä nettideitissä.

Varmasti niille jotka oikeasti ovat yksinäisiä kuten tällä palstalla (en varsinaisesti itseäni lue tuohon joukkoon, johtuneeko siitä että olen tottunut olemaan yksin etc.) nettideittailu voi olla todella ikävä ja kova kokemus. Siis miehelle.

Ainoat syyt miksei nainen löydä seuraa nettideitistä voisivat olla se että on antanut lihoa itsensä täysin yli äyräidensä, asuu jossain käsittämättömässä korvessa, ei osaa kertoa itsestään yhtään mitään tai sitten surullisenkuuluistasi suhtautuu miehiin niin epäilevästi tai torjuen tai kriittisesti että hylkää kaikki mieskandidaatit milloin mistäkin syystä.

Miehille nettideitti aika usein on helvetti tai tyhjä limbo, naisille se on tietynlainen deittailun ostosparatiisi.
        Onhan se vähän eri juttu käveleekö miehenä lähes rahattomana huutokauppaan huutamaan naista itselleen vai käveleekö naisena taskut täynnä valuuttaa Ikeaan valitsemaan sopivaa itselleen.

Siinä ne erot.

• yksin kotona

Itse en ole mitään anna pil..lua viestejä koskaan lähettänyt vaan ihan asiallises kertomuksen itsestäni. Eipä se siltin auta vaikka asiallinen onkin. Mulla ei ole vaikeuksia keksiä kysyttävää, mut seki on ihan sama kysyykö jotain kun en saa vastausta. Eli pakko naamassa jotain vikaa olla kun vastauksia ei kuulu.

• 23423342332
        En suosittele kirjoitti:

"Mikä taas on sitten syynä viestittelyn lopettamiseen? Juttu ei lähde käyntiin ollenkaan tai erittäin nahkeasti, ja molemmilla on työn ja tuskan takana keksiä mitään sanottavaa tai kysyttävää seuraavaan viestiin. Siihen se jää, miksi siitä pitäisi jatkaa? "

Kun olet noin nuori niin ymmärrän asenteesi, mutta kun noin järjettömään asenteeseen törmää sinua 5-10 jopa 15 vuotta vanhemmilla naisilla niin täytyy vain ihmetellä.

Syynä "helppoon lopettamiseen" on todennäköisesti se että nainen tietää että muitakin on jonossa odottamassa ja odotetaan sitä tunnereaktiota heti.

Tajuat kai kuitenkin jossain että kyse on KIRJOITTELUSTA ja ALUSTA. Jos sinulla on vastaava asenne suhteessa niin se EI IKIMAAILMSSA TULE KESTÄMÄÄN.

Naiset odottavat pääsevänsä helpolla ja kaiken oppimani perusteella nettideitistä he myös pääsevät helpolla tai jos eivät pääse niin syy on heissä koska ovat itse niin passiivisia.

Huomasin että nettideitti on naisille liian helppoa, he tyytyvät passiivisuuteen sekä ainakin minua vitutti se täydellinen rehellisyyden ja aktiivisuuden puute. Tähän kun lisätään se että naiset saavat viestejä niin monelta mieheltä ja joukkoon mahtuu niitä jotka osaavat lirkutella useammalle naiselle "Juuri sillä oikealla tavalla" jonka jälkeen naiset jatkavat viestittelyä heidän kanssaan.

Sitten nämä samat naiset ihmettelevät kun nämä miehet olivat kiinnostuneita vain seksistä, miehet olivat varattuja tai kusipäitä.

Oliskohan syy teissä itsessänne naiset jos viestien määrä kertoo karua kieltään mikä teidän tilanteenne on nettideitissä?

Itse lopetin nettideitin koska etsin fiksua (pikkaisen osaa kirjoittaa itsestään myös) mahdollisesti jopa hieman yksinäistä naista joka olisi ollut lapseton sekä osaisi pitää kehostaan sen verran huolta ettei olisi pyöreä tai ylipainoinen.
        Mutta todella väsyttävää oli että viestittely loppui täysin ilman järkevää syytä vaikka ekoihin viesteihin sain aika hyvin vastauksia. Lopulta kaiken esteenä oli sitten kuinkas muuten: ulkonäkö ja kuva johon naisilla on kovat odotukset kun he päivät pitkät tiiraavat yhä komeampien kundien kuvia joita miehet heille lähettävät.

Monelta naiselta menee nuppi sekaisin tuossa viestien ja miestarjonnan paljoudessa, myös niiltä ehkä ennen fiksuilta jne. naisilta.

Eikä tämä koske vain minua vaan lukemattomia ihan normaaleja miehiä nettideitissä.

Varmasti niille jotka oikeasti ovat yksinäisiä kuten tällä palstalla (en varsinaisesti itseäni lue tuohon joukkoon, johtuneeko siitä että olen tottunut olemaan yksin etc.) nettideittailu voi olla todella ikävä ja kova kokemus. Siis miehelle.

Ainoat syyt miksei nainen löydä seuraa nettideitistä voisivat olla se että on antanut lihoa itsensä täysin yli äyräidensä, asuu jossain käsittämättömässä korvessa, ei osaa kertoa itsestään yhtään mitään tai sitten surullisenkuuluistasi suhtautuu miehiin niin epäilevästi tai torjuen tai kriittisesti että hylkää kaikki mieskandidaatit milloin mistäkin syystä.

Miehille nettideitti aika usein on helvetti tai tyhjä limbo, naisille se on tietynlainen deittailun ostosparatiisi.
        Onhan se vähän eri juttu käveleekö miehenä lähes rahattomana huutokauppaan huutamaan naista itselleen vai käveleekö naisena taskut täynnä valuuttaa Ikeaan valitsemaan sopivaa itselleen.

Siinä ne erot.

Olet aika lailla oikeassa tuosta että miesten kohdalla deittinetit ovat yleensä "tyhjä arpa".

Naiset jotka peräänkuuluttavat "henkistä yhteyttä" lopettavat helposti vastauksen kuvan saamiseen. Tosin silloin voi tietysti ajatella että olisiko se tutustuminen muutenkaan kannattanut(?).

Ihmettelen silti miesten todella negatiivista suhtautumista mm. ylipainoon. En nyt sano että valtaosa miehistä haluaisi ylipainoista naista mutta siltikin ehkä ihmetyttää se miten suureksi ehdoksi se muodostuu seuraa hakiessa vaikka muuten valitetaan siitä että "naiset eivät koskaan vastaa!".

Sinänsä naisen ulkonäöllä ei usein ole väliä nettideittivastaamisessakaan koska ns. paremmat naiset ovat yhtä lailla samalla viivalla "rumien" naisten kanssa koska kummatkin saavat valtavasti miehiltä vastauksia.

• En suosittele
        23423342332 kirjoitti:

Olet aika lailla oikeassa tuosta että miesten kohdalla deittinetit ovat yleensä "tyhjä arpa".

Naiset jotka peräänkuuluttavat "henkistä yhteyttä" lopettavat helposti vastauksen kuvan saamiseen. Tosin silloin voi tietysti ajatella että olisiko se tutustuminen muutenkaan kannattanut(?).

Ihmettelen silti miesten todella negatiivista suhtautumista mm. ylipainoon. En nyt sano että valtaosa miehistä haluaisi ylipainoista naista mutta siltikin ehkä ihmetyttää se miten suureksi ehdoksi se muodostuu seuraa hakiessa vaikka muuten valitetaan siitä että "naiset eivät koskaan vastaa!".

Sinänsä naisen ulkonäöllä ei usein ole väliä nettideittivastaamisessakaan koska ns. paremmat naiset ovat yhtä lailla samalla viivalla "rumien" naisten kanssa koska kummatkin saavat valtavasti miehiltä vastauksia.

"Ihmettelen silti miesten todella negatiivista suhtautumista mm. ylipainoon. En nyt sano että valtaosa miehistä haluaisi ylipainoista naista mutta siltikin ehkä ihmetyttää se miten suureksi ehdoksi se muodostuu seuraa hakiessa vaikka muuten valitetaan siitä että "naiset eivät koskaan vastaa!"."

Miksi hakisin erilaista kumppania kuin itse olen?

Jos lähes ainut ulkonäöllinen kriteerini naiselle on se ettei olisi ylipainoinen tai pyöreä koska liikun itse lähes päivittäin ja keho on sen mukainen niin enkö voisi odottaa normaalipainoisuutta ja vartaloisuutta naiselta?

Naisille ei riitä edes normaalivartaloinen liikunnallinen mies jos ei kuva kolahda heti (ja tuskin kolahtaa kun netti on täynnä komeanaamatauluisia mannekiinimiehiä ja itseään myyviä äijiä) paitsi jos heillä itsellään on roisisti ylipainoa joka laskee miesten kiinnostusta heihin.

Kokisin seurustelussa jonkin sortin itsemurhan jos alkaisin ylipainoisen kanssa yhtään mihinkään koska se edustaa kaikkea muuta kuin itse olen.

Mutta ei, siitäkin pitäisi luopua että seuraa löytää ja elää sitten jonkun ylipainoisen kanssa tai yrittää saada häntä riuhtoen liikkeelle että ymmärtäisi asiat samalla tavoin kuin minä.

• @@@+***+&&&+!!!
        En suosittele kirjoitti:

"Ihmettelen silti miesten todella negatiivista suhtautumista mm. ylipainoon. En nyt sano että valtaosa miehistä haluaisi ylipainoista naista mutta siltikin ehkä ihmetyttää se miten suureksi ehdoksi se muodostuu seuraa hakiessa vaikka muuten valitetaan siitä että "naiset eivät koskaan vastaa!"."

Miksi hakisin erilaista kumppania kuin itse olen?

Jos lähes ainut ulkonäöllinen kriteerini naiselle on se ettei olisi ylipainoinen tai pyöreä koska liikun itse lähes päivittäin ja keho on sen mukainen niin enkö voisi odottaa normaalipainoisuutta ja vartaloisuutta naiselta?

Naisille ei riitä edes normaalivartaloinen liikunnallinen mies jos ei kuva kolahda heti (ja tuskin kolahtaa kun netti on täynnä komeanaamatauluisia mannekiinimiehiä ja itseään myyviä äijiä) paitsi jos heillä itsellään on roisisti ylipainoa joka laskee miesten kiinnostusta heihin.

Kokisin seurustelussa jonkin sortin itsemurhan jos alkaisin ylipainoisen kanssa yhtään mihinkään koska se edustaa kaikkea muuta kuin itse olen.

Mutta ei, siitäkin pitäisi luopua että seuraa löytää ja elää sitten jonkun ylipainoisen kanssa tai yrittää saada häntä riuhtoen liikkeelle että ymmärtäisi asiat samalla tavoin kuin minä.

Hieman epäloogista. Kirjoitat, että miksi hakisit erilaista kumppania, kuin itse olet. Silti kritisoit naisten kriittisyyttä ja kumppanin seulomista (viestittelyn lopettaminenkin on vain priorisointia), eikö heillä ole juuri tuo sama oikeus olla haluamatta "itsestään erilaista kumppania"? Se erilaisuus on voinut käydä ilmi noille naisille siinä viestittelyssä, eikä painon määrittelyssä.

• En suosittele
        @@@+***+&&&+!!! kirjoitti:

Hieman epäloogista. Kirjoitat, että miksi hakisit erilaista kumppania, kuin itse olet. Silti kritisoit naisten kriittisyyttä ja kumppanin seulomista (viestittelyn lopettaminenkin on vain priorisointia), eikö heillä ole juuri tuo sama oikeus olla haluamatta "itsestään erilaista kumppania"? Se erilaisuus on voinut käydä ilmi noille naisille siinä viestittelyssä, eikä painon määrittelyssä.

"Hieman epäloogista."
        Ei siinä ole mitään epäloogista.

"Kirjoitat, että miksi hakisit erilaista kumppania, kuin itse olet. "
        Aivan ja tässä tapauksessa se koskee YHTÄ ainutta ulkonäköön liittyvää asiaa kaikki muu on henkisestä puolesta kiini.

"Silti kritisoit naisten kriittisyyttä ja kumppanin seulomista (viestittelyn lopettaminenkin on vain priorisointia), eikö heillä ole juuri tuo sama oikeus olla haluamatta "itsestään erilaista kumppania"? "
        On. Täysin.
        Mutta on hieman eri juttu jos minulla on esimerkiksi vain YKSI ulkonäköön liittyvä juttu jota sitäkin kritisoidaan että se on liikaa kun naisille ulkonäöllisesti miehissä niitä on kymmeniä ellei satoja.

"Se erilaisuus on voinut käydä ilmi noille naisille siinä viestittelyssä, eikä painon määrittelyssä. "
        No, ei ole käynyt.
        Olen analysoinut joitakin viestejä kuule perin pohjin enkä ole yksinkertaisesti tajunnut mistä se kiikastaa.

Mutta syy on yksinkertainen, naiset eivät panosta viestittelyyn ITSE ja samalla he saavat paljon viestejä joiden pitäisi heti tehdä suuri vaikutus, ymmärrätkö?

Heidän kynnyksenäs ja kriteerinsä ei pelkästään yhteensopivuudelle vaan jopa sille miten mies heille lirkuttelee ja että jokainen viesti tekee vaikutuksen sitä mukaa kun viestejä satelee.

On aika huvittavaa kun moista väität kun nimenomaan numeerisesti se erilaisuus on helppo määrittää koska sen voi laskea suoraan vaikka BMI:stä mutta jos mies ja nainen kirjoittelevat toisilleen ns. normaalin kiinnostuneesti ja sitten yhtäkkiä toinen vain häviää, niin silloin kyse ei ole enää kriteereistä vaan siitä että yritetään hakea jotain johon on mahdoton vastata.

Mutta tiedän tiedän, onhan se nyt sairasta jos mies hakee kaltaistaan kumppania ja uskaltaa naiselta odottaa niin ihmeellistä asiaa kuin normaalipainoa ja vartaloisuutta. Onhan se sairas mies sellainen!

Mutta naisilla saa tietysti olla tuhat ja yksi toivetta, kriteeriä ja niiden lisäksi miehen pitää heti tehdä vaikutus viesteillään ja kuvallaan.

Menee aika tasan eikö tottta tuo?

Kuitenkin sillä onko se oikein vain väärin on minulle yks hailee. Naisethan saavat tietysti hakea vapaassa maassa kuten haluavat, mutta he tekevät juuri noin ja se kertoo miksi nettideittailu ei esimerkiksi MINULLE kannata eikä monelle muullekaan miehelle koska eivät koskaan tule riittämään noiden loppumattomien kriteereiden ja "just sille sopivasti miellyttävän viestinnän" kanssa.

Etsin itselleni mieluummin baarista maksullisen kuin menen nettideittiin "anomaan audienssia" tai sitten tyytymään erilaiseen ihmiseen kuin mitä minä olen eli ylipainoiseen.

Nettideitti oli ihan naurettavaa (ja myös ikävän opettavaa), surkuhupaisaa ja monella tapaa nöyryyttävää touhua.

Itsekunnioitus se on minullakin. Sen vuoksi en suosittele miehille.

Jos olet nainen niin sinne vaan. Varmasti tärppää jos yhtään kehtaat katsoa kriteerejäsi joita varmasti on sata kertaa pidempi lista kuin minulla oli tai on.

• 3242342332
        En suosittele kirjoitti:

"Hieman epäloogista."
        Ei siinä ole mitään epäloogista.

"Kirjoitat, että miksi hakisit erilaista kumppania, kuin itse olet. "
        Aivan ja tässä tapauksessa se koskee YHTÄ ainutta ulkonäköön liittyvää asiaa kaikki muu on henkisestä puolesta kiini.

"Silti kritisoit naisten kriittisyyttä ja kumppanin seulomista (viestittelyn lopettaminenkin on vain priorisointia), eikö heillä ole juuri tuo sama oikeus olla haluamatta "itsestään erilaista kumppania"? "
        On. Täysin.
        Mutta on hieman eri juttu jos minulla on esimerkiksi vain YKSI ulkonäköön liittyvä juttu jota sitäkin kritisoidaan että se on liikaa kun naisille ulkonäöllisesti miehissä niitä on kymmeniä ellei satoja.

"Se erilaisuus on voinut käydä ilmi noille naisille siinä viestittelyssä, eikä painon määrittelyssä. "
        No, ei ole käynyt.
        Olen analysoinut joitakin viestejä kuule perin pohjin enkä ole yksinkertaisesti tajunnut mistä se kiikastaa.

Mutta syy on yksinkertainen, naiset eivät panosta viestittelyyn ITSE ja samalla he saavat paljon viestejä joiden pitäisi heti tehdä suuri vaikutus, ymmärrätkö?

Heidän kynnyksenäs ja kriteerinsä ei pelkästään yhteensopivuudelle vaan jopa sille miten mies heille lirkuttelee ja että jokainen viesti tekee vaikutuksen sitä mukaa kun viestejä satelee.

On aika huvittavaa kun moista väität kun nimenomaan numeerisesti se erilaisuus on helppo määrittää koska sen voi laskea suoraan vaikka BMI:stä mutta jos mies ja nainen kirjoittelevat toisilleen ns. normaalin kiinnostuneesti ja sitten yhtäkkiä toinen vain häviää, niin silloin kyse ei ole enää kriteereistä vaan siitä että yritetään hakea jotain johon on mahdoton vastata.

Mutta tiedän tiedän, onhan se nyt sairasta jos mies hakee kaltaistaan kumppania ja uskaltaa naiselta odottaa niin ihmeellistä asiaa kuin normaalipainoa ja vartaloisuutta. Onhan se sairas mies sellainen!

Mutta naisilla saa tietysti olla tuhat ja yksi toivetta, kriteeriä ja niiden lisäksi miehen pitää heti tehdä vaikutus viesteillään ja kuvallaan.

Menee aika tasan eikö tottta tuo?

Kuitenkin sillä onko se oikein vain väärin on minulle yks hailee. Naisethan saavat tietysti hakea vapaassa maassa kuten haluavat, mutta he tekevät juuri noin ja se kertoo miksi nettideittailu ei esimerkiksi MINULLE kannata eikä monelle muullekaan miehelle koska eivät koskaan tule riittämään noiden loppumattomien kriteereiden ja "just sille sopivasti miellyttävän viestinnän" kanssa.

Etsin itselleni mieluummin baarista maksullisen kuin menen nettideittiin "anomaan audienssia" tai sitten tyytymään erilaiseen ihmiseen kuin mitä minä olen eli ylipainoiseen.

Nettideitti oli ihan naurettavaa (ja myös ikävän opettavaa), surkuhupaisaa ja monella tapaa nöyryyttävää touhua.

Itsekunnioitus se on minullakin. Sen vuoksi en suosittele miehille.

Jos olet nainen niin sinne vaan. Varmasti tärppää jos yhtään kehtaat katsoa kriteerejäsi joita varmasti on sata kertaa pidempi lista kuin minulla oli tai on.

"Mutta on hieman eri juttu jos minulla on esimerkiksi vain YKSI ulkonäköön liittyvä juttu jota sitäkin kritisoidaan että se on liikaa kun naisille ulkonäöllisesti miehissä niitä on kymmeniä ellei satoja."

Se yksi ulkonäkökriteeri on aika merkittävä. Samalla lailla voi ajatella että naisetkin katsovat vain naamataulua ja jos ei miellytä niin sitten eivät hyväksy miestä.

• En suosittele
        3242342332 kirjoitti:

"Mutta on hieman eri juttu jos minulla on esimerkiksi vain YKSI ulkonäköön liittyvä juttu jota sitäkin kritisoidaan että se on liikaa kun naisille ulkonäöllisesti miehissä niitä on kymmeniä ellei satoja."

Se yksi ulkonäkökriteeri on aika merkittävä. Samalla lailla voi ajatella että naisetkin katsovat vain naamataulua ja jos ei miellytä niin sitten eivät hyväksy miestä.

"Se yksi ulkonäkökriteeri on aika merkittävä. "

Totta kai se on merkittävä?

"Samalla lailla voi ajatella että naisetkin katsovat vain naamataulua"

Eipä voi. Naamataulu ei liity toisen elämäntapoihin sekä sille naamataululle ei pahemmin voi tehdä mitään.
        Pyöreydelle ja ylipainollle voi.

"ja jos ei miellytä niin sitten eivät hyväksy miestä. "

Geenisikoja ovat siis naiset.

• kuokka ja jussi

Kysyntää ja kysyntää, sinänsä mielenkiintoista seurata, Lahden radio (radio suomi) laittoi tänään ystävänpäivän kunniaksi "feikin" sivuille, ensinmäinen yhteydenotto oli 54vee "sinkulle" kolmekymppinen kaveri pyytää seksi seuraa koska nähdään.
      Itsellä on vaan kokemuksia järkevistä ja hyvistä tyypeistä ja viestit asiallisia, tosin meillä "maajusseilla" on kysyntää, jostain syystä?

• 34568568

Olis kiva tietää kuinka monta sataa viestiä nimimerkki elsuu on saanu viimeisen kuukauden aikana. Veikkaisin nopeasti jotain 400.

• lhlkjjomj

En edes jaksais lähettää viestiä tolle ihan puhtaasti tämän takia.

"... mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka tätä kautta sen elämäni rinssinki löytäis.."

-> eli hakee ja hakee ja hakee niin pitkään ennen kun tulee joku räjähtävä orgasmi aloitusviestistä/kuvasta.

"Haen huumorintajuista, rentoa ja kaikinpuolin hauskaa seuraa."

-> Eli toisin sanottuna pitää olla oikea naisten naurattaja, hymy kasvoilla 24/7 ja huippu tsemppis positiivinen asenne elämään. Sekään ei auta ellet saa tota muijaa nauramaan sun jutuilla.

Tuolla kun on ollut tarpeeks pitkään niin profiili tekstistä voi bongata jo kaiken oleellisen, naisilla kun on ne samat liirumlaarumit siellä melkein joka profiilissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe