Luikit aina tiehesi, jos vaihtoehtona on mulle puhuminen.
Miks sä et pidä minusta?
10
249
Vastaukset
- :
Kuka olet ja kuka ei pidä sinusta?
- .
Minä olen minä ja Jokum ei pidä minusta.
- ,,,,,,,,,,,,
mistä se vois kertoo? pelosta vai inhosta?
- .
Mä tulkkaan sen jälkimmäiseksi.
- weqwqw
No jos ei ylipäätään oile mitään sanottavaa kenellekkään ja yhtäkkiä edessäsi on joku sun kaltainen taivaan enkeli, jolle pitäisi sanoa jotakin kivaa kun tietää että hänkin on inhimilleinen ihminen niine vikoineen ja silti tykkää, niin mitä järkevää siinä pystyy sanomaan? suojellaksi sinua, menen muualle.
- jäin taas yksin...
no jos ei saa heti sanaa suustaan ni ei heti tarvi paeta!
- mieti sitä
Ei se tarkoita, ettei toisesta pitäisi. Voihan se olla , että hän on niin ihastunut sinuun, ettei saa sanaa suusta.
- ........
Jos joku mies luikkii mua pakoon, niin se johtuu varmasti siitä ettei hän halua olla missään tekemisissä mun näkösen naisen kans. Olisihan se noloa, jos joku vielä sattuis näkemäänkin ett hän puhuis mun kans
- pyh ja pyh
anna olla, ei tod.ole edes ajatuksen arvoinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462