Osaisko asiantuntija vastata..

Kylmät kädet

26

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskari Lärvänen

      Minun mielestä ei pärjää, ainakin jos tarkoitat käyttö päivillä perjantaita, lauantaita ja sunnuntaita. Eihän tuosta määrästä tule kuin 12 kaljaa per vuorokausi, 37/3=12,333
      Mutta jos nuo olisi nelosta, niin se muuttaisi tilanteen lähes siedettäväksi. Noista nugeteista saattaa muuten mennä pieru housuun, tai tulla muita peräsuoli vaivoja.

      • Kylmät kädet

        Miten hitossa osasit päätellä tasan tarkkaan oikean määrän kuvan perusteella?!


      • Keskari Lärvänen
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Miten hitossa osasit päätellä tasan tarkkaan oikean määrän kuvan perusteella?!

        Koska alkoholi oli parantanut ajattelukykyäni. Voitin eilen baarissa pokerista ja tuplapotista yli 400 euroa. Olisin pelannut lisää, mutta kun kävin uuden pilsnerin niin kaadoin sen ryntäilleni ja jouduin ulos. Jotenkin vitun oudosti tiesin kaikki tuplaukset, ja ihmeellisesti kuulin ihmisten puheet, vaikka ne oli baarin toisessa päässä. Heräsin äskön ja nyt juon toista kaljaani, sinne baariin en kyllä ilkeä mennä tänään.


      • Kylmät kädet
        Keskari Lärvänen kirjoitti:

        Koska alkoholi oli parantanut ajattelukykyäni. Voitin eilen baarissa pokerista ja tuplapotista yli 400 euroa. Olisin pelannut lisää, mutta kun kävin uuden pilsnerin niin kaadoin sen ryntäilleni ja jouduin ulos. Jotenkin vitun oudosti tiesin kaikki tuplaukset, ja ihmeellisesti kuulin ihmisten puheet, vaikka ne oli baarin toisessa päässä. Heräsin äskön ja nyt juon toista kaljaani, sinne baariin en kyllä ilkeä mennä tänään.

        Uskomaton sattuma. Itse juon kans juuri toista oluttani. Pönttö paukahti äsken aika rajusti, mutta siitä on aivan turha syyttää olutta.

        Nuo päiväystuotteet tahtoo joskus vähän riehua tuolla suolen puolella.


    • 144+1

      Et varmaan itse käsitä, miten typerältä "huumorisi" näyttää. Olet pahasti alkoholiongelmainen ja kerskailet sillä että on ollut varaa ostaa jääkaappi täyteen markkinoiden halvinta kaljaa. Tyhmempikin näkee surusi ja pahan olosi noiden Noebeladerien takaa, mutta sinä ilmeisesti et...

      • Kylmät kädet

        Huumori on hauskaa, mutta säästän oikeasti jotain 15 euroa kuukaudessa, pysyessäni pelkästään Lidlin Nobeissa.


      • 144+1
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Huumori on hauskaa, mutta säästän oikeasti jotain 15 euroa kuukaudessa, pysyessäni pelkästään Lidlin Nobeissa.

        Hyvä ettei mene kaikki raha kaljaan. Koitahan jaksaa huuruista elämääsi!


    • bränvin

      Ei riittäis ainakaan mulle, ite juon ylennsä laatikon päivässä. Käy huomenna joku viinapullo siihen rinnalle nabanderiks. Suosittelen yhden tähden jaloviinaa, on meinaa helvetin hyvää raakana ja pepsinkanssa.

    • Tmpu Tuskia

      Tarvitset lämpimät villahansakt tai tumput!

    • fa ni

      Tää on hauska, voileipä ja -30% nugetteja, kyllä paska lentää :D

    • Kylmät kädet

      KYSYMYS NRO 2.

      Riittääkö tämä Lidlin reissun ajaksi? Matka kestää noin tunnin matkoineen, ja litran pullo Nobea eväksenä.

      http://aijaa.com/006929625857

    • kohtuu-käyttäjä

      Miksi olet lätrännyt kaljat muovipulloon? Olisit vain tunkenut tölkkejä taskuun. Mitä kysymykseen tulee, niin tolla selviää 1/2h menomatkan kyllä. Paluumatkallahan sitten on evästi riittämiin.

      • Kylmät kädet

        Koska en pysty huitaisemaan naamaan yhdellä huikaisulla 0.33 litraa keskikaljaa. On oltava korkki eväspullossa pyörämatkaa varten.

        Tuo litran pullo oli menestys. Riitti tasan tarkkaan 1h 15 minuutin reissulle.


    • luuk. 33.2

      Jumala halua auttaa sinuakin oletko valmis.?
      Rukoile niin pääset viinan pirusta se on syntiesi täkia sinulle ristiksi laitettu.

    • erän.kävijä

      Mielestäni, kun kodista poistuu, kannattaa ottaa viinaa mukaan. On aika turhauttavaa vettä kantaa mukana!

      Arvostan silti, että jaksat fillarilla sotkea kaljanostoon. Kunto pysyy hyvänä!

      Kävin muuten viime kesänä kiertää Karhunkierroksen kuusamossa, oisko se jotain 75 kilsaa osaksi vaativaakin maastoa. Se oli selvä, että alkoholia mukaan. Kalja jäi heti pois laskuista, kun rinkka painoi muutenkin. Se oli minulle kovin harmi, kun olen kaljaihmisiä. Kävelyyn meni 5 vrk verkkaiseen tahtiin. Jos joka ilta olisi kaljalla ottanut rentouttavan olon, se olisi ollut 5*12 = 60 tölkkiä! Eli noin 20 kiloa kaljaa. Eieiei. Toki kuorma matkan edetessä olisi keventynyt.

      Lopulta haimme Virosta 80% viinaa. Metsään kun ei vettä todellakaan kannata kantaa. Reissu oli antoisa, oltiin pienessä kekkulissa koko ajan ja ihailtiin luonnon monimuotoisuutta!

      • Kylmät kädet

        Taidan tietää, mistä puhut. Sun on varmasti vaikea uskoa, mutta meikä on entinen pitkänmatkan juoksija. Painoin 58 kiloa.

        Nyt painan 85 kiloa. Ironiaa on, että numerot tosiaan vaihtoivat paikkaansa. 85 on pysynyt jo vuoden päivät, vaikka elämäntavat pysynyt samana.


      • erän.kävijä
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Taidan tietää, mistä puhut. Sun on varmasti vaikea uskoa, mutta meikä on entinen pitkänmatkan juoksija. Painoin 58 kiloa.

        Nyt painan 85 kiloa. Ironiaa on, että numerot tosiaan vaihtoivat paikkaansa. 85 on pysynyt jo vuoden päivät, vaikka elämäntavat pysynyt samana.

        No revi tästä, nuorena ajoin sm tasolla fillarilla. 179cm ja 65kg.

        Nyt 100kg ja kunto aivan uskomatoman huono. Mua on lihottanut masennuslääke. Muuta syytä en keksi. No ehkä kalja myös vähän, juon nykyään tosin vain noin 100 annosta viikossa.


      • Kylmät kädet
        erän.kävijä kirjoitti:

        No revi tästä, nuorena ajoin sm tasolla fillarilla. 179cm ja 65kg.

        Nyt 100kg ja kunto aivan uskomatoman huono. Mua on lihottanut masennuslääke. Muuta syytä en keksi. No ehkä kalja myös vähän, juon nykyään tosin vain noin 100 annosta viikossa.

        172cm / 58kg

        Puolimaratoonissa olin 10 parhaan joukossa. Zyprexa räjäytti painoni nousuun. Turhaan määrätty lääke, sillä kun kerroin valveunistani erikoislääkärille, se määräsi sitä.

        En silloin vielä itse tiennyt, että kyse oli pelkästään valveunista ja siihen liittyvästä unihalvauksesta.


      • erän.kävijä
        Kylmät kädet kirjoitti:

        172cm / 58kg

        Puolimaratoonissa olin 10 parhaan joukossa. Zyprexa räjäytti painoni nousuun. Turhaan määrätty lääke, sillä kun kerroin valveunistani erikoislääkärille, se määräsi sitä.

        En silloin vielä itse tiennyt, että kyse oli pelkästään valveunista ja siihen liittyvästä unihalvauksesta.

        Jaa, en siis ole ainoa, jolle lääke on pukannut painoa lisää :S


      • erän.kävijä
        erän.kävijä kirjoitti:

        Jaa, en siis ole ainoa, jolle lääke on pukannut painoa lisää :S

        L'hen ostaa viel 8 kaljaa, huomen pitää 1500 olla ajokunnossa, kun on siitäjäni synttärit.

        Eli enempää ei voi tänään.


      • Kylmät kädet
        erän.kävijä kirjoitti:

        Jaa, en siis ole ainoa, jolle lääke on pukannut painoa lisää :S

        Zyprexa on pahin painon lisääjä, jos minulta kysytään. Sitä määrättiin, kun kuulemma kuulin ääniä.

        Itse otin kuitenkin netistä selville, että kyseessä oli pelkästään vain valveunet, jotka liittyvät unen ja valvetilan rajamaille. En koskaan enää aio olla yhteiskunnan tarjoaman psykiatrisen palvelun kanssa missään tekemisissä.

        Se on niin ala-arvoista, ettei mitään järkeä.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Zyprexa on pahin painon lisääjä, jos minulta kysytään. Sitä määrättiin, kun kuulemma kuulin ääniä.

        Itse otin kuitenkin netistä selville, että kyseessä oli pelkästään vain valveunet, jotka liittyvät unen ja valvetilan rajamaille. En koskaan enää aio olla yhteiskunnan tarjoaman psykiatrisen palvelun kanssa missään tekemisissä.

        Se on niin ala-arvoista, ettei mitään järkeä.

        Hyväähän ne siellä Oulun EMTT:lläkin toki tarkoittaa, mutta niillä ei ole hajua yhtään mistään.

        Siihen kun lisätään tieto siitä, että yksityisellä puolella palkka olisi moninkertainen, ei ainakaan vaikuta motivaatioon positiivisesti.


    • erän.kävijä

      On noista lääkkeistä apua, mietin vaan, et lisääkö ne ruokahalua vai voisiko todella sekottaan aineenvaihdunnan, mitä en oikeen jaksa uskoa.

      • Kylmät kädet

        Olen aina ollut todella pieniruokainen, mutta esim. Zyprexa teki ruokahalustani rajattoman.

        Kylläisyyden tunne katosi kokonaan.

        Mässytin kuin kunniamurhaileva karvakäsi haareminsa huumassa, tuon lääkekuurin aikana, kunnes tajusin itse lopettaa sen täysin turhana.

        Onneksi on Internet.


      • Keskari Lärvänen
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Olen aina ollut todella pieniruokainen, mutta esim. Zyprexa teki ruokahalustani rajattoman.

        Kylläisyyden tunne katosi kokonaan.

        Mässytin kuin kunniamurhaileva karvakäsi haareminsa huumassa, tuon lääkekuurin aikana, kunnes tajusin itse lopettaa sen täysin turhana.

        Onneksi on Internet.

        Mielestäni sinun tulisi kokeilla taikasieniä. Ne voivat parhaassa tapauksessa ratkaista monta kiperää pulmaa ja tarjota uusia näköaloja täällä pallolla olemiseen. Suosittelen myös aitoa uskoa Jeesukseen Kristukseen.


      • ahaa ha! silokki!
        Keskari Lärvänen kirjoitti:

        Mielestäni sinun tulisi kokeilla taikasieniä. Ne voivat parhaassa tapauksessa ratkaista monta kiperää pulmaa ja tarjota uusia näköaloja täällä pallolla olemiseen. Suosittelen myös aitoa uskoa Jeesukseen Kristukseen.

        Onko Jeesus taikasieni?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe