Nykyisin kaikki tuntuu liittyvän vaan suhun ja se on kerrassaan niin hullua.
Ja ymmärsin että mä tahdon kaiken tai en mitään. Jälkimmäisenhän saan varmaan ja esitän sit et sillä ei ole väliä.
Kuka päättää?
Hasssua
wtttp
4
131
Vastaukset
- pekkutus tälle
Hienoa että tiedät mitä haluat. Oikeasti tuolla asenteella voit saadakkin tuon kaiken.
- 2r342423423423t
Itse päätät.
- joopajoo
Ei se todellakaan mee aina niin!!
- 324lh24h24hl
Menee se niin kun tulet vaikka no, en tiedä olenko sinulle riittävä adonis sitten mutta siitä se lähtee, ja voit uskoa että itseäni ainakin pelottaa tytöt kanssa että... että ei sano mitään sellaista että voisi tytteli loukkaantua tai jotain...
Mutta joo mulla on joo toinen "supertyttökin"... no jooh.. kysyntää riittää, sanotaan näin vaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462