Ei voi kuin nauraa tätä päiväkenoa ja nykyisin myös iltakenoa
Tein mm. rivin 5 8 25 41 44 69
tuli 4 9 25 42 45 70
Ja muut rivit samaa latua. Eli AINA VIERESTÄ.
Ei aina voi olla niin huono tuuri, että kaikki menee AINA VIERESTÄ, TEET MITEN TAHANSA!
Päiväkeno AINA VIERESTÄ
8
216
Vastaukset
- asasad
hahahaha :D
joo.. aika v attuilua kyl.. voi #&¤/I(U - kyllä vitu..tti
Mullakin menee numerot aina vieresta. paras oli kun mulla oli keno10 ja sain 8 oikein. Sit ne kaks muut numeroo meni viereen
- einim231323
Mitä ihmettä! Olen huomannut täysin saman asian.
- !!!
Päiväkeno arvotaan tietokoneella. On helppo vältellä pelattuja rivejä.
- Nerokasta
Jos sulla menee aina vierestä, niin tee ensin rivi, ja sitten uusia rivejä joissa käytät vain alkuperäisen rivin ympärillä olevia numeroita.Kyllä toimii.
- ei auta
Ja siellä on tietokone joten teet miten tahansa niin aina menee väärin ja voittoja ei heru. Voittotilastot julkisikiksi niin päivä- kuin iltakenossakin.
- 124v
mulla kans vierestä menee, oikein näkee sarjoista miten se hyppää lapulla olevien numeroiden yli
- kiki69
Juuri teidän rivien mukaanhan ne numerot arvotaankin.
Pistäkää tulevet rivinne tänne, niin mä pistän ne viereiset numerot likoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509