Ei voi kuin nauraa tätä päiväkenoa ja nykyisin myös iltakenoa
Tein mm. rivin 5 8 25 41 44 69
tuli 4 9 25 42 45 70
Ja muut rivit samaa latua. Eli AINA VIERESTÄ.
Ei aina voi olla niin huono tuuri, että kaikki menee AINA VIERESTÄ, TEET MITEN TAHANSA!
Päiväkeno AINA VIERESTÄ
8
192
Vastaukset
- asasad
hahahaha :D
joo.. aika v attuilua kyl.. voi #&¤/I(U - kyllä vitu..tti
Mullakin menee numerot aina vieresta. paras oli kun mulla oli keno10 ja sain 8 oikein. Sit ne kaks muut numeroo meni viereen
- einim231323
Mitä ihmettä! Olen huomannut täysin saman asian.
- !!!
Päiväkeno arvotaan tietokoneella. On helppo vältellä pelattuja rivejä.
- Nerokasta
Jos sulla menee aina vierestä, niin tee ensin rivi, ja sitten uusia rivejä joissa käytät vain alkuperäisen rivin ympärillä olevia numeroita.Kyllä toimii.
- ei auta
Ja siellä on tietokone joten teet miten tahansa niin aina menee väärin ja voittoja ei heru. Voittotilastot julkisikiksi niin päivä- kuin iltakenossakin.
- 124v
mulla kans vierestä menee, oikein näkee sarjoista miten se hyppää lapulla olevien numeroiden yli
- kiki69
Juuri teidän rivien mukaanhan ne numerot arvotaankin.
Pistäkää tulevet rivinne tänne, niin mä pistän ne viereiset numerot likoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135