moikka. everton osui kertoimella 3.2
tietenkin se osui. mä sen scouttasin. mä olen palstan kovin betsaaja. on taas hot streak menossa, nimittäin 11 osumaa putkeen (tai no eilinen tennis kaatui toisen pelaajan osalta kun pelattiin molempia; saatiin kertoimilla 16 ja 5, mutta voitoksi kai ton voi laskee.. hehheh..?)
asiaan. tuli niin paljon kiitoksia tosta everton-pommista että päätin scoutata teille toisenkin varman. ainahan mä scouttaan teille varmoja. sellanen mä vaan olen.
Boston Bruins - Nashville Predators
bostonilla ei kulje. käkättimeen tulee joka suunnasta. tuulipukujengi carolina haki täyden pistepotin bostonin luolasta. käkättimeen tulee. niin tulee myös tänään. myös loukkaantumiset kiusaa. ei hortonia.
nashvillellä menee kovaa. jengi on tällä hetkellä nhlän kovin vierasjengi. tää kelpaa meille. tää kelpaa meille oikein hyvin.
Boston Bruins - Nashville Predators
2
moneyline
2.50
kyssäreitä saa esittää. myös aikasemmasta mahtiscoutista everton - chelsea saa esittää kyssäreitä.
.. ja heti perään tulikuuma jäkispommi!
15
318
Vastaukset
- sikaködenpoika
jos sul osuu 1/10 000 niin onko se joku ihme ja boston voittaa ton junttisakin.
- hottstreak
äijän hotstreak omassa luokassaan. meni lapulle. kiitti myös evertonista
- 221123
lapulle
- 22321
lapulle, äijä ei ilmeisesti oo hävinny kertakaan tammikuun jälkeen.
- (H)(H)(H)
(Y) skappari (Y) kiitos evertonista (H)
- 133312
kiitti tästä (H) ja evertonista;)
- VITTUSUATANA
MONTTUA JA DEVILSIÄ LAPUILLE!
-VITTUSUATANA - sikaködenpoika
poistit mun ketjun neiti ,saatana noi ählämit sotkee pelipalstatkin itkemällä ylläpitoon vitun huora joka ei osaa imee munaa eikä pelata.
- S-Kyösti
Cool story bro.
- 331112
kiitti hei evertonista!
- Taaveti
Näköjään Teppo voi todella huonosti. Kunhan ei menis kiikkuun.
- ei epäselvyyksiä
asiallinen pommi siniviivalta! nashville rankaisee!
- skappari 85
ei tässä ilmeisesti mitään epäselvyyksiä ikinä edes ollut?
- skappari <3
10/10 tästä.
- psykoosin tunnistaja
Sä taidat olla todella yksin. Ei ihme että vedot kusee kerta toisensa perään. Uskallatkohan käydä siinä alakerran lähikaupassa valosan aikaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701