ja kysyisin, etkö todellakaan tahdo mua? Sanoisitko siihen EN TAHDO
Jos katsoisin sua suoraan silmiin
20
512
Vastaukset
- jos tulisit
Tule katsomaan silmiini. Voin sitten vastata. Ja kysyn myös sinulta samoin.
- ehkäpä, joo
ehkä
- Väärä kysymys
Katso silmiin ja kysy tahdonko sinut? Siihen voisin vastata tahdon.
- silmät auki rohkeast
Turhaa mietiskellä sitä etukäteen. Luulenpa, ettei hänellä ole kanttia katsoa silmiini laisinkaan. Ei tämä mulle ollutkaan, vaan hänelle, joka vieraalla kielellä rekkaa.
- sinulle vain........
Silmäni eivät puhu kuin rakkauden kieltä,
- valta on mulla
Mun ei tartte tehdä mitään, kun vien sulta jalat alta vaan kattomalla näillä ihanilla tähtisilmilläni sinnuu. Tiiän, että sekoat siiihen paikkaan, kun vilkaset mun sänkykammarisimmuihin.
- raadeltu
Tuo on julmaa leikkiä toisen kustannuksella, ellet itse halua häntä. Lopeta!!!
- viimeiseen korttiin
Enkä lopeta, lopeta ite. Minä haluun ja saan sen mitä haluun ni.
- luovuttanut jo
Mutta kun ei sitä aina saa mitä haluaa. Joskus pakko nostaa vitoset ylös.
- etpäs huijaa mua
sulle---> viim.korttiin,,jos sä oikeesti saisit sen minkä haluut...miksi sun täytyy kuitenkin tällä palstalla sitä vakuuttaa ? Epäilys heräsi, et ehkä olekaan varma
- sängynpäädyn narinaa
Sitten et ole halunnut/tehnyt mitään sen eteen, että saisit haluamasi. Aina saa sen mitä tahtoo, kun tietää mitä tahtoo ja uskoo saavansa sen.
- tuula-neiti
Ei se enää narise kun laitoin seinän ja sängynpäädyn väliin rullalle käärityn kaitaliinan pehmusteeksi.
- Hatarat seinät
Voi hemmetti. Asun kerrostalossa yksin kissan kanssa. Naapurissa asuu
pariskunta, joka saakeli vinguttaa sitä sänkyä joka yö. Tämä mies ei saa
nukuttua ja v..tuttaa kun itsellään ei ole akkaa. Kyllä kateeksi käy tommoinen puuha. Pitäis lailla kieltää.- vitsin
Sähän voit alkaa naputtamaan tahtia seinään? Tai antaa aplodeja tm yhtä naapurirakkautta herättävää... ;)
- ???????
Pitkälti riippuu kuka olet ?
- hameet korvissa
Voin tulla silittämään sun kissaa ja vinguttaa sun sängyä, saahaan varmasti paremmat soolot aikaan kuin naapurilla takaan sen :))
- .
Voisin. Kukaan ei ole koskaan torjunut näin kylmästi.
- en taho
kääpikö?
- Paha tapa
Mäen osaa sanoa Ei ;D
- tiedän ettet kysy
Luojan kiitos ei nähdä, pelkään että minusta näkyisi kilometrien päähän se miten järjettömästi kaipaan sinua vieläkin. En varmaan pystyisi puhumaan mitään, tuskin uskaltaisin edes katsoa silmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482